Alla kategorier Lampor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Norrmalms Elektriska Affär AB

Norrmalms Elektriska Affär AB

Sankt Eriksgatan 87, 113 32 Stockholm — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Norrmalms Elektriska Affär AB

• Steve G
    Steve G skrev om Norrmalms Elektriska Affär AB
    Norrmalms sortiment är OK men deras service är tämligen obefintlig. Om något strular med deras leveranser anser de att det är upp till kunden själv att försöka lösa sitt problem.

Inställningen hos dem tillhör en svunnen tid där kunden alltid har fel och skall känna det som en ynnest att få spendera pengar i deras butik.

Köp det du behöver på nätet eller om du önskar service, gå någon annanstans
  • Karin H
    Karin H skrev om Norrmalms Elektriska Affär AB
    Välsorterad både vad gäller designlampor och enkla badrumsglober. Prisläget är hel OK om man inte är ute efter lågprislampor. Kunnig, hjälpsam och intresserad personal. Bra på att kunna ge alternativa lösningar men samtidigt lyhörda för kundens önskemål.
  • Marie L
    Marie L skrev om Norrmalms Elektriska Affär AB
    Bemötandet var mycket bra, fin service och kommer med många nya roliga ideer, mycket att välja på i flera olika prisklasser som passar de flesta. Kan rekommendera ett besök
  • P
    P skrev om Norrmalms Elektriska Affär AB
    Dyrt! Långsam service, för lite personal i butiken. Märks att ägarna hellre har lite personal som de måste avlöna än att ge bra service. Ägaren jobbar ofta själv, särskilt helger dvs är för snål för att va ledig o avlöna anställda. Fina lampor men asdyra, ägaren är sån som vill ha ut max, sista kronan jämt i alla avseenden, dvs gynnar aldrig en kund.
  • Martin M
    Martin M skrev om Norrmalms Elektriska Affär AB
    Mycket trevligt o bra bemötande på Norrmalms El. De kom med nya ideer och tips som vi inte fått i någon annan lampbutik. Bra känsla och förståelse för vad kunden vill ha. Kan rekomendera Norrmalms El till alla som vill ha ett ljusare liv. //Martin o Malou
  • pia s
    pia s skrev om Norrmalms Elektriska Affär AB
    Håller med jonas s! Jag råkade ut för samma sak när jag skulle lämna tillbaka en lampa efter 14 dagar. De pekade bara på en skylt som satt vid kassan och jag fick nöja mig med ett tillgodokvitto. Som konsument har man blivit bortskämd med 14 dagars öppet köp på många håll, men men....
  • Jens U
    Jens U skrev om Norrmalms Elektriska Affär AB
    Det bästa är helt klart utbudet. Klart snyggaste lamporna i Stockholm. Har köpt en tre-fyra lampor där och alltid fått trevligt bemötande.
  • jonas s
    jonas s skrev om Norrmalms Elektriska Affär AB
    Inget att hänga i julgranen! Oförskämda och stelbenta. Missade öppet köp med en dag (står inget på kvittot om hur långt öppet köp som gäller) och fick inte lämna tbk ett par lampor FAST är (läs: varit!) storkund där.
    2009-12-17 Representant för Norrmalms El AB svarar jonas s
    Jonas, det står en skylt i kassan med våra köpevillkor. Öppet köp gäller i 10 dagar och bytesrätt i 30 dagar, med kvitto och kartongen kvar i båda fall självklart! Om du gjorde ditt köp den 5 dec har det gått 12 dagar idag. Givetvis har du möjlighet att byta varan fortfarande vilket vi informerade dig om på telefon. Och, vi var inte oförskämda, däremot slängde du på luren i örat på mig..
    Mvh Angela
    /NorrmalmsEl
  • Peter S
    Peter S skrev om Norrmalms Elektriska Affär AB
    Bra utbud på designlampor - tokdyra
    priser på tillbehör som glödlampor etc
    drar ned betyget.
  • Leon
    Leon skrev om Norrmalms Elektriska Affär AB
    Innan Vasastan blev vad det är idag var detta en "vanlig" lamp- och elaffär. Numera verkar det dock designerlampor som gäller. Här finns typiska designarmaturer från Louis Poulsen, Artemide, Flos, Kartell, osv. Urvalet är faktiskt rätt så bra, kanske det bästa när det gäller lampor denna sida om stan. Värt en titt, särskilt om du börjar känna dig lite för gammal för att ha en IKEA-risbollslampa.

Sankt Eriksgatan 87, 113 32 Stockholm