Norrsidans Bygg AB

Norrsidans Bygg AB

www.norrsidansbygg.se
  • BadgeThreeYears

Norrsidans Bygg AB är ett byggföretag med mycket kompetens i bolaget. Här arbetar hantverkare som är specialister på sitt område; snickare, elektriker, plattsättare, murare och rörmokare. När vi har mycket att göra eller vi saknar en viss specialistkunskap tar vi även in underentreprenörer för att utföra arbetet på bästa sätt....

133 omdömen om Norrsidans Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2014

Hans H
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Har alltid gjort bra jobb hos oss. Håller vad de lovar och svarar alltid när man söker dem. Vänliga och kunniga medarbetare.

Caroline B
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Otroligt bra service och skickliga hantverkare! Så nöjd med arbetet.

Johan S
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Professionella, flexibla och väldigt trevliga. Vårt badrum blev bättre än förväntat och vi fick många hjälpsamma tips längs vägen. Kommer definitivt anlita Norrsidans bygg igen!

Marie-Louise N
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Norrsidans Bygg har varit väldigt bra att ha att göra med, väldigt trevliga och tillmötesgående. Dessutom har de bidragit med en bred yrkeskompetens och gjort ett kvalitativt bra jobb i det ganska knepiga projektet som tillbyggnaden av vårt uterum har inneburit. En extra eloge till Ihor som gjorde en stor del av bygget och var så mån om att göra ett bra jobb och ett bra intryck! Det enda minuset har varit avsaknaden av en förutsägbar tidplan men vi har å andra sidan varit flexibla och själva inte haft något krav på färdigtidpunkt.

Sebastian Å
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Proffsiga och öga för detaljer!

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Sebastian för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt Mvh Norrsidansbygg team

Sai L
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Jag är super nöjd med Norrsidans Bygg! De är absolut de bästa hantverkarna jag har varit kontakt med! De är snabba och effektiva och utför ett fantastiskt jobb och städar noggrant! Viktigaste är att de håller budget enligt offert! Det är ett företag man kan lita på! Projektledare Arnas är trevlig och ordningsam, hantverkare Misha och hans kompisar är ödmjuka, kunniga och erfarena. Jag skulle varmt rekommendera Norrsidan bygg!

Svar från Norrsidans Bygg AB

Hej Sai Tack så mycket för det fantastiska omdömet! Vi är otroligt glada över att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Mvh Norrsidansbygg team

Ronnie W
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Snabba killar klara i tid och bra jobb Snyggt och städat efter.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Hej Ronnie Tack så mycket för det fantastiska omdömet! Vi är otroligt glada över att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Mvh Norrsidansbygg team

Birgitta S
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Snabba och pålitliga mycket nöjd med deras arbete!

Svar från Norrsidans Bygg AB

Hej Birgitta Tack så mycket för det fantastiska omdömet! Vi är otroligt glada över att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Mvh Norrsidansbygg team

Mats S
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Kontakten med NB har fungerat bra. Förväntade mig bra samarbete. Köpte en renoveringstjänst vilken genomförts till full belåtenhet samt i stort till den budget jag tänkt mig.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Hej Mats Tack så mycket för det fantastiska omdömet! Vi är otroligt glada över att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Mvh Norrsidansbygg team

Kerstin J
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Hej! Vi har anlitat Norrsidans Bygg för renovering av badrum o toalett. Arbetet ännu inte klart, men hittills har allt fungerat mycket bra tycker vi. Positiv anda, professionellt och vänligt bemötande. Vi uppskattar mycket att man hela tiden håller så rent som möjligt. Våra förväntningar har hittills väl uppfyllts.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Kerstin för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt Mvh Norrsidansbygg team

Daniel A
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Superbra! Duktiga yrkesmän, tillmötesgående, initiativtagande och pålitliga.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Daniel för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt Mvh Norrsidansbygg team

Erik F
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Mycket service minded och lyhörda

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Erik för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt Mvh Norrsidansbygg team

Raul A
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Jag vill gärna dela med mig av min positiva erfarenhet med Norrsidans Bygg AB som jag anlitade för renoveringen av min tvättstuga, ett sovrum, ett garage och kapprum. Just nu pågår arbetet för full och de är nästan klara med tvättstugan. Jag är verkligen nöjd med företaget då de lyssnar uppmärksamt på mina önskemål och även ger värdefulla rekommendationer för saker som jag inte hade tänkt på. Det är positivt att de bifogar kvitton för de material de köper tillsammans med fakturan. Detta ger mig förtroende för att deras leverantörer är pålitliga och kända för hög kvalitet på sina produkter.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Raul för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt Mvh Norrsidansbygg team

Leonard P
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Jag har anlitat Norrsidan bygg flera gånger och kan rekommendera dem varmt! Totalrenovering, badrum, installation av kök etc

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Leonard för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt Mvh Norrsidansbygg team

MATTIAS L
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Vi har anlitat Norrsidan för tre olika jobb senaste året (badrumsrenovering, måla hall och trappa, tvättstuga komplett renovering). Vi har blivit mycket nöjda varje gång. De har varit mycket noggranna och kommit på avtalade tider. De har alltid lämnat rent och snyggt och i fin ordning efter varje arbetsdag. Kostnaden har varit rimlig.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Mattias för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt Mvh Norrsidansbygg team

Bruno J
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Vilnius är en sjutusans duktig och plikttrogen hantverkare. Takombyggnaden med betongpannor samt nya takrännor och stuprör har han utfört till 100% förnöjelse. Ulla o Bruno

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Bruno för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt Mvh Norrsidansbygg team

Andreas L
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Anlitade Norrsidan för bygge av takkupa, med tillhörande åtgärder invändigt, samt omläggning av tak till bandtäckt plåt. Allt arbete utfördes noggrant och som vi ville ha det.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Andreas för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt Mvh Norrsidansbygg team

Kia P
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Tydlig kommunikation, snabb service och mycket väl utfört arbete!

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Kia för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt .Trevligt sommar Mvh Norrsidansbygg team

Maria K
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Vi är supernöjda! Fjärde gången vi anlitar firman och har varit lika nöjda varje gång.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Maria för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt .Trevligt sommar Mvh Norrsidansbygg team

Hanna A
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Jättebra företag med bra bemötande och snygga jobb!

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Hanna för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt .Trevligt sommar Mvh Norrsidansbygg team

Monica F
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Kundfokuserad och proffisionella samt lösningsorienterade.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Monika & Christer för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt .Trevligt sommar Mvh Norrsidansbygg team

Elvaruhuset A
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Fint och trevligt bemötande, snabba svar och kundorienterade. Kan starkt rekommenderas!

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt .Trevligt sommar Mvh Norrsidansbygg team

Jahanshah J
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Vi har anlitat Norrsidans Bygg AB för tredje gången för att lägga om golvet i vår hall med golvvärme samt måla om hallen. Arbete gick precis som förväntat perfekt. Vi planerar att göra fler jobb där Norrsidans är det självklara valet för framtida projekt. Som alltid får man snabb och bra support från Arnas.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Jahanshah för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt .Trevligt sommar Mvh Norrsidansbygg team

Erik P
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Grabbarna på Norrsidans Bygg gör ett fantastiskt bra jobb. Hos oss har dom gjort badrum, hall, kök och vardagsrum. Och bemötandet med Arnas i spetsen är väldigt trevligt och proffsigt. /Erik

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Erik för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt .Trevligt sommar Mvh Norrsidansbygg team

Michael E

Mycket kunniga och trevliga. Jag är Mycket nöjd

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Michael för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt .Trevligt sommar Mvh Norrsidansbygg team

Roger Z
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Byte av fönster i hela huset. Proffesionellt gjort, rent och fint efter utfört arbete.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Roger för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt .Trevligt sommar Mvh Norrsidansbygg team

Hans H
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Proffsigt rakt igenom från offert till färdigställande. Mycket yrkesskicklig personal. Kom i tid och jobbade lite för mycket enligt min åsikt. Enda problemet, som kanske inte r ett problem, är att vi ville kommunicera mer. Språksvårigheter som vi kanske inte ska lägga någon större vikt vid. Allt löstes till största belåtenhet. Norrsidan har utfört ett antal jobb hos oss och det har alltid varit till stor belåtenhet. Vi kommer att återkomma under nästa år med mer arbete.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Hans för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt God Jul och Gott Nytt ÅR Mvh Norrsidansbygg team

Per M
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Mycket bra bemötande Det försäkringsärende vi hade handlades mycket väl Ärendet avsåg garageskada .Trots tidspress sköttes det hel väl inkl stor ekgren på grannens tomt fallen från min tomt

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Per för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt God Jul och Gott Nytt ÅR Mvh Norrsidansbygg team

Martin L
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Mycket bra service från första kontakt till avslutat jobb.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Martin för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt God Jul och Gott Nytt ÅR Mvh Norrsidansbygg team

Mattias S
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Väldigt trevligt bemötande. De höll vad de lovade och levererade i tid och sak som de sa. Varm rekommendation!

Anna J
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Vi är jättenöjda med vår renovering! Superduktiga och mångsidiga hantverkare som jobbar hårt och är väldigt noggranna och måna om att slutresultatet ska bli perfekt. Därtill mycket trevligt bemötande från Arnas från offert till projektgenomförande. Vi kommer anlita Norrsidan fler gånger.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Anna för det fina omdöme Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt. Det har varit mycket trevligt att arbeta hos er.

Johannes H
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Vi skulle renovera vårat badrum och fick Norrsidans Bygg rekommenderat av några vänner som hade haft dem och var väldigt nöjda. ”Ta dem, de är grymma!” sade de - och herregud vad rätt de hade! Allt från första bemötandet till färdig produkt sköttes på bästa tänkbara sätt. Vi fick en kille som hette Arūnas, han byggde hela badrummet själv och herre min skapare vilken känsla för finish och detaljer den mannen hade! Och som han jobbade! Inga utdragna kafferaster där inte. Dessutom småfixade han andra saker på en annan toalett...

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Johannes för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt Mvh Norrsidansbygg team

Ulla M
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Snabbt o professionellt o vänligt bemötande. Nya köksbänkar som blev mkt fina. Norrsidan Bygg rekommenderas varmt.

Svar från Norrsidans Bygg AB

Tack Ulla för det fina omdömet Vi ser framemot att höra av er igen vid nästa projekt Mvh Norrsidansbygg team

Rebin H
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Fick hjälp med köksrenovering. Fint och proffsigt bemötande från start till mål. Oerhört smidiga och lyhörda inför lösningar på problem som uppstår längs vägen. Snabb återkoppling i renoveringens alla skeden. Precis som det ska vara. Vi kommer definitivt höra av oss till Norrsidans bygg igen när behov uppstår!

Glenn B
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Vi kontaktade Norrsidans Bygg för att få byggt två trädgårdsgrindar och lite staket strax intill. Kommunikationen var enkel per telefon, de ringde tillbaka om de inte hade tid just när jag ringde. Arbetet på plats var klart proffsigt, det var duktiga hantverkare, de tänkte till före olika moment, hade mkt bra lösningar på uppkomna utmaningar. Vi har ganska stor erfarenhet av andra firmor och detta var klart bättre. Dessutom höll de bra ordning, städade efter sig och var vänliga o trevliga, riktigt bra.

Johan E

Fantastiskt nöjd med snickerier och elarbeten - rekommenderas varmt! 👍

Per E
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Bra bemötande på telefon och på plats Något långsam återkoppling initialt Mycket kompetenta hantverkare Mycket trevliga och pålitliga hantverkare Lite komplicerat p.g.a. språkproblem I stort ett företag som är pålitliga och som rekommenderas Läggning av klinkergolv inkl. flytspackling

Ulf G
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Proffsigt och trevligt bemötande vid beskrivning av diverse förbättringsarbete vi ville göra. Norrsidans Bygg AB har utfört arbetet helt enligt våra anvisningar och förväntningar inom den angivna pris- och tidsramen. Sammanfattningsvis vill vi starkt rekommendera Norrsidans Bygg AB för deras proffsighet.

Tremastaren A
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Företaget utförde arbetet på ett utmärkt sätt och till ett bra pris. Utförarna var mycket skickliga och kommunicerade med mig som beställare så att det blev enligt önskemål. Jag köpte montering av nya sockelskivor samt entre´trapp på min villa.

Magnus D
Skrev om Norrsidans Bygg AB

- Proffesionellt bemötande - Håller tider och håller vad de lovat - Flexibla att diskutera lösningar - Bra hantverk, väl utfört jobb - Stark arbetsmoral Vi är mycket nöjda överlag!

Antti A
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Ett tryggt och professionellt samarbete med hög kvalitet i allt utfört arbete. Norrsidans Bygg AB lämnade ett tydlig anbud och levererade en produkt enligt utlovad kvalitet och pris. Jag är väldigt nöjd med samarbetets alla delar och rekommenderar Norrsidans Bygg AB!

MATTIAS L
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Utmärkt från början till slut med tvättstugerenovering: tydlig offert, snabb hjälp, flexibelt. De har passat tider, städat och varit trevliga hela tiden. Vi är otroligt nöjda! Kommer definitivt anlita Arnas och co på Norrsidan för framtida eventuella arbeten i huset.

Töive K
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Snabbt, trevligt, kompetent och förmånligt då det gäller jobb och kontakter.

Alexander H
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Jättetrevligt bemötande och vi blev jättenöjda med köket och de 2 badrummen, rekommenderar starkt.

Tack för omdöme Alexander och Nicole

Jahanshah J
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Norrsidans Bygg AB hjälpte oss när vi var i en svår situation då vår tidigare entreprenör hade lämnat oss utan kök innan midsommar. Allt från offert till planering, genomförandet och även fakturan har varit exemplariskt. De kom alltid i tid och var tillgängliga. Stort tack till arbetsledarna Arnas och Tomas. Vi hoppas på fler projekt tillsammans med dem. /Jahan

Raul A
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Vi gjorde en avväxling av bärande vägg. Mycket nöjd med arbetet, proffsigt och höll tidsplanen väl. Allt fortlöpte väl och små strul åtgärdades snabb. Vi kommer fortsätta använda mig utav firman för framtida arbeten.

Marie W
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Kakelsättaren var superproffsig! 100% nöjda.

Kjell J
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Vi har haft nöjet att ha Norrsidans Bygg AB på plats hemma hos oss för renovering av Entréplan (106 kvm) mars-april 2021 (ca 40 mandagar). Renovering omfattade bl.a. invändning målning av tak (106 kvm), anläggning av 75 kvm parkettgolv, tapetsering av 3 sovrum (35 kvm), kök (20 kvm), vardagsrum (25 kvm) samt målning av hall (15 kvm) och diverse el-arbeten. Varje dag är det städat när personalen går hem! Vi vill gärna lämna våra varmaste rekommendationer att anlita detta företag. Ett stort tack till vår snickare Arunas, målare...

Johan L
Skrev om Norrsidans Bygg AB

De var både proffsiga och trevliga. Skönt med en renovering som går så smidigt!

Tack Johan

Hans D
Skrev om Norrsidans Bygg AB

Klara besked vad avser såväl utfört arbete som kostnader. Arbetet utfört på tid och med god kvalitet. Lätt att få kontakt med ansvariga på mobil och nätet. Målningsarbete utvändigt av takvindor och verandatak.

Tack Hans