Notar Hammarby

Hammarby Allé 54, 120 61 Stockholm — Visa karta

Läs vad 269 kunder tycker om Notar Hammarby

• Anna J
    Anna J skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Professionell, trevligt bemötande och mycket hjälpsam. Drev på affären bra.
  • Sabina A
    Sabina A skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Kan säga att Eva är en riktig stjärna, superglad, trevlig och engagerad.
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan var trevlig och tillmötesgående. Han var nåbar när det behövdes och det kändes som att han jobbade för mig.
  • Annbritt Ö
    Annbritt Ö skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva var fantastisk bra med min mamma. Hon gjorde allt för att det inte skulle bli jobbigt för henne.
    Mamma fick ett jätte bra pris på sin lägenhet. Min mamma var jätte nöjd
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Väldigt bra bemötande. Men han levde inte alls upp till förväntningarna. Han satte alldeles för höga förhoppningar gällande vad slutpriset skulle hamna på. Och det gjorde mig besviken. Men överlag en väldigt trevlig mäklare som skötte sitt jobb.
  • Spiros S
    Spiros S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva Niklasson är en väldigt duktig mäklare som jag rekommenderar starkt!
  • Isabell H
    Isabell H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan var mycket professionell och han vet definitivt vad han gör, vilket känns tryggt. Jag uppfattade Ehsan som lite arrogant till en början, men min uppfattning ändrades när vi pratades vid mer sedan. Jag skulle rekommendera Ehsan, framförallt eftersom han brinner för det han gör.
  • Elisabeth Ö
    Elisabeth Ö skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsans bemötande var ödmjukt och vänligt.
    Han ville verkligen göra allt för att hjälpa oss med vårt lägenhetsköp. Han förklarade allt noga och vi kände att vi var trygga med hans hjälp. Vi kan varmt rekommendera honom till andra köpare.
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Han var både mycket trevlig och professionell
  • Anna N
    Anna N skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Trevlig, kunnig, positiv. Är mycket nöjd!
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Tillmötesgående och trevligt bemötande.
  • Anna W
    Anna W skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mycket professionellt bemötande. Vi fick stort förtroende för Ehsan Sedagati och kände oss trygga från första kontakten inför visningen, genom hela budgivningsprocessen och kontraktsskrivning.
    Sammanfattningsvis: En professionell mäklare som vi gärna skulle anlita i framtiden.
  • Anna-karin E
    Anna-karin E skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Jag kan inte nog ösa positiva omdömen om Eva Niklasson. Genom henne har jag lyckats göra verklighet av min boendedröm.
    Vänligt bemötande, lyssnande, idérik, snabb och professionell
    uti fingerspetsarna. Ni kan vara säkra på att jag kommer att rekommendera Eva till alla jag känner.
    2017-04-25 Eva N svarar Anna-karin E
    Hej Anna-Karin! Tack snälla för dina fina ord. Det var minst sagt den perfekta matchningen, du kommer att trivas fantastiskt bra i lägenheten. Du får gärna rekommendera mig till dina vänner och bekanta. Jag ser fram emot att träffa dig senast vid tillträdet . Eva
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Under hela försäljningsprocessen har Ehsan agerat väldigt professionellt mot oss som säljare. Han har alltid varit påläst och varit tillgänglig hela tiden. Jag kan varmt rekommendera Ehsan!
  • Lovisa K
    Lovisa K skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Proffsig genom köpets alla faser
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva var väldigt engagerad och alltid tillgänglig under hela försäljningen. Vi hade ett fantastiskt fint samarbete och min lägenhet blev såld snabbt till ett mycket bra pris.
    Jag kan starkt rekommendera Eva till alla som ska sälja sin lägenhet.
    2017-03-20 Eva N svarar Joanna S
    Hej Joanna. Tack snälla för din rekommendation även här. Det var mycket roligt att företräda dig och att träffa din fina familj. Jag hoppas ni trivs bra i er nya fina lägenhet. Eva
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan Sedagati har varit mycket bra på att beskriva vad som ska ske i en försäljning. Han är kunnig.Han tog reda på allt om lägenheten och ville kunna svara på alla ev. frågor som skulle kunna dyka upp. Han är intresserad.
    Han är både positiv och trevlig.
    Jag rekomenderar homom varmt.
  • Måns E
    Måns E skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Trevlig, proffsig och personlig
  • Matilda O
    Matilda O skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan är supertrevlig, jättekompetent och ger snabba svar! Väldigt tillgänglig och tillmötesgående. 10 av 10 poäng!
  • Martin V
    Martin V skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ett engagerat och sakligt bemötande med effektiv handläggning av fastighetsaffären.
  • Julia T
    Julia T skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Jag tycker att Eva Niklasson gjorde ett utmärkt jobb som min mäklare. Öppen, naturlig, vänskaplig och tydlig.
    2017-03-01 Eva N svarar Julia T
    Hej Julia. Tack för dina vänliga ord. Det var mycket roligt att sälja din fina lägenhet och jag hoppas du kommer att trivas fantastiskt bra i din nya lägenhet. Hälsningar Eva
  • Staffan Ö
    Staffan Ö skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mycket bra och lyhörd mäklare!
  • Rebecka A
    Rebecka A skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan Sedagati hjälpte mig sälja min bostad. Hans arbete höll högsta kvalitet från början till slut. Han är en otrolig engagerad och hjälpsam mäklare. Han informerade både mig och köparen varje steg i processen och visade att han är
    både erfaren och skicklig på sitt jobb.

Jag är oerhört nöjd med hans arbete och kommer inte att anlita någon annan mäklare än honom i framtiden!
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Bra och tydlig mäklare genom hela processen
    2017-03-01 Eva N svarar Ulrika B
    Hej Ulrika. Jag är väldigt tacksam över att du tog dig tid att skriva här, tack. Jag hoppas ni alla kommer att njuta av lägenheten i många år framöver. Hälsningar Eva
  • Bowen S
    Bowen S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Trevlig, tydlig, omtänksamt, lätt att kommunicera, professionella, effektivt, positivt och glad!
    2017-03-01 Eva N svarar Bowen S
    Hej Bowen. Tack detsamma, det är alltid lika trevligt att prata med dig! Hälsningar Eva
  • Johan L
    Johan L skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Majah är verkligen engagerad i hela processen innan visningen av lägenheten och efter försäljningen också. Rekommenderar hennes tjänster till alla!
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Hon var engagerad, lyssnade på mina behov/önskemål och var pedagogisk. Hon var flexibel och var uppenbarligen bra på att "läsa av" spekulanterna/budgivarna eftersom det blev ett mycket bra avslut.Jag är mycket nöjd, hon lovade inte mer än vad hon kunde hålla.
    2017-03-01 Eva N svarar Katarina N
    Hej Cath. Det är ett sant nöje att arbeta för dig, samarbetet har varit mycket bra. Tusen tack! Hälsningar Eva
  • Hans K
    Hans K skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mycket trevligt och professionellt bemötande och agerande en mäklare att rekommendera.
  • Jr. D
    Jr. D skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mkt bra mäklare bra servis får tacka för allt hjälp
  • Inger A
    Inger A skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Vi är väldigt nöjda med Ehsan. Lugn och saklig.
  • Per O
    Per O skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Trevligt och korrekt bemötande. Snabb återkoppling och smidig hantering
  • Ann P
    Ann P skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva Niklasson hade ett vänligt bemötande, tydlig och skapade god stämning kring både budgivning och köp. Noggrann vid genomgång av rutiner kring köpet. Vi har ännu inte genomfört överlåtelsen men det hoppas jag ska ske lika galant.
    2017-03-01 Eva N svarar Ann P
    Hej Ann. Det var roligt att just ni fick köpa den fina lägenheten. Självklart ska tillträdet gå galant. Tack för fina ord och för att du tog dig tid. Hälsningar Eva
  • Kent B
    Kent B skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Trevlig men väldigt "pushig" människa. Stressar en till beslut som man kanske inte vill ta..
    2017-02-27 Eva N svarar Kent B
    Hej Kent. Det var väldigt tråkigt att höra men jag förstår inte riktigt vad du syftar på. Ni var två stycken budgivare på slutet och jag håller med om att det gick väldigt fort där och då. Budgivningen var dock slut en eftermiddag runt klockan 16 och kontrakt skrevs först vid lunch dagen efter, dvs cirka 20 timmar senare så vad jag stressat dig till förstår jag inte men jag frågar dig gärna när vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning Eva
  • Jennifer E
    Jennifer E skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Super trevlig. Jag rekommenderar varmt denna mäklare
  • Christina L
    Christina L skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Majah är en mycket kompetent mäklare,dessutom väldigt trevlig. Min son rekommenderade henne då hon sålt hans bostad och han uppskattade henne mycket. Hon gav väldigt goda råd innan visning och försäljning
  • Robin H
    Robin H skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Bra och trevlig i bemötandet. Koll på alla papper och hade bra perspektiv mot både köpare/Säljare.
  • Rosimeri G
    Rosimeri G skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Hon är väldig proffinell och angagerad i sina kunder och det känns tryggt!
  • Peter B
    Peter B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Proffsig, seriös och tydlig..........................
  • Isak A
    Isak A skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Mycket professionell, trevlig, snabb respons, inget snick-snack utan raka rör och bra business mentalitet.
  • Britt-marie S
    Britt-marie S skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Trevligt bemötande, lättsam och engagerad. Snabb på återkoppling.
  • David P
    David P skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Jag är nöjd med kommunikationen och dialogen som vi haft.
  • Hans A
    Hans A skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Trevlig och konkret. Ger ett gott intryck. Förtroende för både köpare och säljare. Tydlig och klar vilket ger ett bra intryck och därmed tidsmässigt effektiv vilket jag värderar.
  • Supriya N
    Supriya N skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Jag är otroligt nöjd med Majah Huynh som mäklare. Hon har på ett professionellt sätt representerat affären och har alltid varit tillgänglig för frågor. Majah har varit uppmärksam och alert under hela processen. Vi är mycket nöjda med hennes prestation och tillgänglighet.
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan är en kunnig, lugn och ganska cool mäklare. Jag vet att jag kan luta mig bakåt och låta honom göra jobbet. D v s det man vill med en mäklare.
  • Lukas B
    Lukas B skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Sammanfattad upplevelse av Majah är mycket positiv. Majah är lyhörd, förstående och väldigt kompetent. Jag och min sambo kände oss väldigt trygga med henne som ansvarig för vårt livs dittills största affär.
  • Berith E
    Berith E skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Majah är en väldigt kunnig, noggrann och engagerad mäklare. Hon sätter sig väl in i objektet och kan sälja in det till spekulanterna. Vet mycket om både bostadsrättsföreningen och huset. Hon ger också tips inför fotograferingen vad kunden ska tänka på. Dessutom är hon trevlig och lättsam.
  • Tero J
    Tero J skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    allt gick som vi tillsammans hade planerat
  • Mona W
    Mona W skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Majah var trevlig och kunnig. Vi fick snabb respons på ev. frågor vi hade och kände oss väldigt väl bemötta.
    Det enda vi möjligen ställt oss frågande till var att vi inte fick en lista över budgivarna tillsammans med kontraktet när detta skrevs. Det har vi fått vid andra kontraktsskrivningar. Antagligen handlar det bara om olika praxis hos olika förmedlare.
  • Hernik W
    Hernik W skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Majah är en mycket engagerad mäklare, mycket tillgänglig och återkopplar snabbt på frågor från kunder. Rekommenderar varmt Majah för uppdrag!
  • Filip S
    Filip S skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Jag hade inga förväntningar mer än att få hjälp med att sälja min lägenhet. Det fick jag samt all den övrig hjälp jag kunde önska.
Ehsan Sedagati
Majah Huynh