Notar Hammarby

Hammarby Allé 54, 120 61 Stockholm — Visa karta

Läs vad 291 kunder tycker om Notar Hammarby

• Nikita H
    Nikita H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Bemötande av Eshan sen dag 1 har varit fantastiskt. Han är en mäklare man känner sig trygg med. Fick all den information jag behövde och kunde alltid vända mig till honom med frågor. Hans glädje och positivtet är också en bonus.
  • Maria C
    Maria C skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Professionell, erfaren och kunnig inom sitt område. Hjälpsam och alltid tillgänglig. Rekommenderas varmt.
  • Siw M
    Siw M skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Vi fick bra kontakt med Majah och hon var vänlig och hjälpsam!
  • Joel B
    Joel B skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Majah hjälpte oss sälja vår lägenhet i Bagarmossen i juni 2017. Vi var supernöjda med Majahs hjälp och upplevde verkligen att hon lyssnade in våra synpunkter och tog hänsyn till hur vi ville lägga upp det samtidigt som hon hade full koll genom hela processen. Vi kan verkligen rekommendera Majah!
  • Stanislaw G
    Stanislaw G skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Working with Eva was a very pleasant but also productive experience. She did a great job in negotiating between the buyer and the seller, so that in the end an agreement could be signed very quickly and to everyone's satisfaction.
    2017-07-03 Eva N svarar Stanislaw G
    Hi Stanislaw! Thank you for writing such kind words and recommendation. It is a pleasure doing business with you, see you in November. Eva
  • Mona E
    Mona E skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva är trevlig, välkomnande, hjälpsam, har ordning och reda på papper och rutiner samt håller det hon lovar
    2017-07-03 Eva N svarar Mona E
    Hej Mona och Leif. Tack för att du tog dig tid att skriva här. Det var/är ett sant nöje att arbeta för er. Eva
  • Thea S
    Thea S skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Ett mycket professionellt bemötande och en god dialog på förberedelser inför försäljning. Majah visade ett stort engagemang och hade en effektiv och översiktlig process.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Trevlig, professionell och tillmötesgående.
    2017-07-03 Eva N svarar Henrik L
    Hej Henrik. Tack för dina ord. Jag önskar er en fantastisk sommar! Eva
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan var en stor hjälp i processen och svarade på alla tänkbara frågor. En riktigt trevlig och hjälpsam mäklare!
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mycket bra mäklare, trevlig samt hjälpsam.
  • Niklas I
    Niklas I skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Professionell, tillgänglig och väldigt trevlig. Väldigt nöjd.
    2017-07-03 Eva N svarar Niklas I
    Tack för din rekommendation Niklas! Med vänlig hälsning, Eva
  • Sahar R
    Sahar R skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Jag är nöjd med Mayah, hon gjorde en bra insats. Hon var väldigt duktig och drivande i vår försäkrings process.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Proffsig skött rakt igenom! Mycket nöjd!
    2017-07-03 Eva N svarar Jenny J
    Hej Jenny. Tack för att du valde att anlita mig. Jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya fina radhus. Eva
  • Sara A
    Sara A skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Vi har fått ett mycket proffsigt & seriöst bemötande av Ehsan. Han har ett ödmjukt & förtroendeingivande sätt att arbeta, han finns alltid tillgänglig vilket har varit en stor trygghet för oss. Tack Ehsan för fin hjälp, vi skickar ditt nummer vidare till nära & kära!!
  • Kirsten J
    Kirsten J skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Majah är en mycket snabb o effektiv mäklare. Svarar snabbt på mail o telefon o ger bra feedback om uppdatering runt budgivning
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Jag fick det bästa tänkbara bemötande av Eva. Hon är pålitlig, positiv och alltid tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera henne tack vare henne har jag hittat min drömlägenhet.
    2017-07-03 Eva N svarar Helena Ö
    Hej Helena. Det har varit mycket roligt att jobba tillsammans med dig. Du har verkligen köpt en underbar lägenhet! Eva
  • Carl T
    Carl T skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Proffsig, rak, effektiv. Tror vi båda gjorde en bra deal.
  • Louise B
    Louise B skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Mycket trevlig, lugn och saklig. Trygg mäklare.
    2017-07-03 Eva N svarar Louise B
    Hej Louise. Tack för dina ord och jag hoppas du ska trivas i din nya fina lägenhet. Eva
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Samma fina bemötande som senast jag anlitade honom. Jag får känslan av att han har en fin balans mellan säljarens och köparens intressen och behov, så på vilken ände man än befinner sig så får man känslan av att han vill båda parterna väl och få till en så bra affär som möjligt för alla inblandade.
  • Linus H
    Linus H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Han är en duktig säljare samtidigt som hans personlighet lyser igenom och får en att känna sig trygg. Rekommenderas!
  • Kenneth P
    Kenneth P skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Snabbt och proffisionellt agerande. Skulle anlitat henne som mäklare då hon inger förtroende och är både bra för köparen och säljaren.
  • Björn K
    Björn K skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan på Notar fick i uppdrag att sälja min bostadsrätt vilket han utförde på ett mycket professionellt sätt, hög kvalitet och alltid tillgänglig. Jag kan inget annat än ge mina starka rekommendationer att anlita Ehsan för framtida uppdrag.
  • Anna J
    Anna J skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Professionell, trevligt bemötande och mycket hjälpsam. Drev på affären bra.
    2017-05-15 Eva N svarar Anna J
    Tack Anna, det var mycket trevligt att samarbeta med dig och Kjell. Jag önskar dig en fantastisk sommar!
  • Sabina A
    Sabina A skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Kan säga att Eva är en riktig stjärna, superglad, trevlig och engagerad.
    2017-07-03 Eva N svarar Sabina A
    Tack Sabina. Jag uppskattar att du tog dig tid att skriva, roligt att höra!
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan var trevlig och tillmötesgående. Han var nåbar när det behövdes och det kändes som att han jobbade för mig.
  • Annbritt Ö
    Annbritt Ö skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva var fantastisk bra med min mamma. Hon gjorde allt för att det inte skulle bli jobbigt för henne.
    Mamma fick ett jätte bra pris på sin lägenhet. Min mamma var jätte nöjd
    2017-05-15 Eva N svarar Annbritt Ö
    Tack för dina trevliga ord! Det var en mycket trevlig försäljning och jag ser fram emot en kaffe med din mamma på hennes nya balkong.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Väldigt bra bemötande. Men han levde inte alls upp till förväntningarna. Han satte alldeles för höga förhoppningar gällande vad slutpriset skulle hamna på. Och det gjorde mig besviken. Men överlag en väldigt trevlig mäklare som skötte sitt jobb.
  • Spiros S
    Spiros S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva Niklasson är en väldigt duktig mäklare som jag rekommenderar starkt!
    2017-05-15 Eva N svarar Spiros S
    Tack Spiros! Du vet att jag tyckte att det var ett rent nöje att jobba för dig. Tack för alla dina rekommendationer som trillar in var och varannan vecka. ;)
  • Isabell H
    Isabell H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan var mycket professionell och han vet definitivt vad han gör, vilket känns tryggt. Jag uppfattade Ehsan som lite arrogant till en början, men min uppfattning ändrades när vi pratades vid mer sedan. Jag skulle rekommendera Ehsan, framförallt eftersom han brinner för det han gör.
  • Elisabeth Ö
    Elisabeth Ö skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsans bemötande var ödmjukt och vänligt.
    Han ville verkligen göra allt för att hjälpa oss med vårt lägenhetsköp. Han förklarade allt noga och vi kände att vi var trygga med hans hjälp. Vi kan varmt rekommendera honom till andra köpare.
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Han var både mycket trevlig och professionell
  • Anna N
    Anna N skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Trevlig, kunnig, positiv. Är mycket nöjd!
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Tillmötesgående och trevligt bemötande.
  • Anna W
    Anna W skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mycket professionellt bemötande. Vi fick stort förtroende för Ehsan Sedagati och kände oss trygga från första kontakten inför visningen, genom hela budgivningsprocessen och kontraktsskrivning.
    Sammanfattningsvis: En professionell mäklare som vi gärna skulle anlita i framtiden.
  • Anna-karin E
    Anna-karin E skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Jag kan inte nog ösa positiva omdömen om Eva Niklasson. Genom henne har jag lyckats göra verklighet av min boendedröm.
    Vänligt bemötande, lyssnande, idérik, snabb och professionell
    uti fingerspetsarna. Ni kan vara säkra på att jag kommer att rekommendera Eva till alla jag känner.
    2017-04-25 Eva N svarar Anna-karin E
    Hej Anna-Karin! Tack snälla för dina fina ord. Det var minst sagt den perfekta matchningen, du kommer att trivas fantastiskt bra i lägenheten. Du får gärna rekommendera mig till dina vänner och bekanta. Jag ser fram emot att träffa dig senast vid tillträdet . Eva
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Under hela försäljningsprocessen har Ehsan agerat väldigt professionellt mot oss som säljare. Han har alltid varit påläst och varit tillgänglig hela tiden. Jag kan varmt rekommendera Ehsan!
  • Lovisa K
    Lovisa K skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Proffsig genom köpets alla faser
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva var väldigt engagerad och alltid tillgänglig under hela försäljningen. Vi hade ett fantastiskt fint samarbete och min lägenhet blev såld snabbt till ett mycket bra pris.
    Jag kan starkt rekommendera Eva till alla som ska sälja sin lägenhet.
    2017-03-20 Eva N svarar Joanna S
    Hej Joanna. Tack snälla för din rekommendation även här. Det var mycket roligt att företräda dig och att träffa din fina familj. Jag hoppas ni trivs bra i er nya fina lägenhet. Eva
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan Sedagati har varit mycket bra på att beskriva vad som ska ske i en försäljning. Han är kunnig.Han tog reda på allt om lägenheten och ville kunna svara på alla ev. frågor som skulle kunna dyka upp. Han är intresserad.
    Han är både positiv och trevlig.
    Jag rekomenderar homom varmt.
  • Måns E
    Måns E skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Trevlig, proffsig och personlig
  • Matilda O
    Matilda O skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan är supertrevlig, jättekompetent och ger snabba svar! Väldigt tillgänglig och tillmötesgående. 10 av 10 poäng!
  • Martin V
    Martin V skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ett engagerat och sakligt bemötande med effektiv handläggning av fastighetsaffären.
  • Julia T
    Julia T skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Jag tycker att Eva Niklasson gjorde ett utmärkt jobb som min mäklare. Öppen, naturlig, vänskaplig och tydlig.
    2017-03-01 Eva N svarar Julia T
    Hej Julia. Tack för dina vänliga ord. Det var mycket roligt att sälja din fina lägenhet och jag hoppas du kommer att trivas fantastiskt bra i din nya lägenhet. Hälsningar Eva
  • Staffan Ö
    Staffan Ö skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mycket bra och lyhörd mäklare!
  • Rebecka A
    Rebecka A skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan Sedagati hjälpte mig sälja min bostad. Hans arbete höll högsta kvalitet från början till slut. Han är en otrolig engagerad och hjälpsam mäklare. Han informerade både mig och köparen varje steg i processen och visade att han är
    både erfaren och skicklig på sitt jobb.

Jag är oerhört nöjd med hans arbete och kommer inte att anlita någon annan mäklare än honom i framtiden!
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Bra och tydlig mäklare genom hela processen
    2017-03-01 Eva N svarar Ulrika B
    Hej Ulrika. Jag är väldigt tacksam över att du tog dig tid att skriva här, tack. Jag hoppas ni alla kommer att njuta av lägenheten i många år framöver. Hälsningar Eva
  • Bowen S
    Bowen S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Trevlig, tydlig, omtänksamt, lätt att kommunicera, professionella, effektivt, positivt och glad!
    2017-03-01 Eva N svarar Bowen S
    Hej Bowen. Tack detsamma, det är alltid lika trevligt att prata med dig! Hälsningar Eva
  • Johan L
    Johan L skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Majah är verkligen engagerad i hela processen innan visningen av lägenheten och efter försäljningen också. Rekommenderar hennes tjänster till alla!
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Hon var engagerad, lyssnade på mina behov/önskemål och var pedagogisk. Hon var flexibel och var uppenbarligen bra på att "läsa av" spekulanterna/budgivarna eftersom det blev ett mycket bra avslut.Jag är mycket nöjd, hon lovade inte mer än vad hon kunde hålla.
    2017-03-01 Eva N svarar Katarina N
    Hej Cath. Det är ett sant nöje att arbeta för dig, samarbetet har varit mycket bra. Tusen tack! Hälsningar Eva
  • Hans K
    Hans K skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mycket trevligt och professionellt bemötande och agerande en mäklare att rekommendera.
Ehsan Sedagati
Majah Huynh