Notar Hammarby

Hammarby Allé 54, 120 61 Stockholm — Visa karta

Låt oss på Notar bli din mäklare i området kring Hammarby Sjöstad och Johanneshov!

Vi på kontoret på Hammarby allé har bred lokalkännedom och lång erfarenhet av både mäklartjänster, området och de flesta föreningar häromkring. Vare sig du är på gång att köpa eller sälja en bostad kan du alltid kontakta oss för att få kompletta mäklartjänster skräddarsydda efter just dina behov.

På vår hemsida kan du dessutom få en kostnadsfri värdering av bostaden. Välkommen att kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären!

Läs vad 312 kunder tycker om Notar Hammarby

• Lucinda J
    Lucinda J skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Välbemöte av Maja, väldig vänlig och hjälpsam.
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Bra bemötande och duktig mäklare!
    2017-11-17 Eva N svarar Niklas F
    Tack Niklas! Jag uppskattar att du tog dig att skriva här. Trevlig helg.
  • Javier V
    Javier V skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva är en mycket professionell, kunnig och transparent mäklare som ger allt! Hon har hållt oss uppdaterade och välinformerade under hela försälningsprocessen. Hon är lätttillgänglig då hon alltid svarar när man ringer eller smsar. Vi kan varmt rekommendera Eva och skulle gärna anlita henne igen.
    2017-11-17 Eva N svarar Javier V
    Hej Javier. Tack snälla för dina fina ord och tack för ert förtroende. Jag hoppas ni kommer att trivas fantastiskt bra i er nya lägenhet och givetvis får ni mer än gärna återkomma när det är dags att sälja den pärlan. Hälsningar Eva
  • Shelan P
    Shelan P skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    She was professional and was always reachable. Guided us through the process and assisted us through out the process even dedicating extra hours. It was a pleasant experience.
    2017-11-17 Eva N svarar Shelan P
    Hi Shelan, I hope you have a nice vacation now before your moving in date. Thank you for taking your time to write here, it means very much to me. See you in December. Regards, Eva
  • Linda V
    Linda V skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Det kändes bra med Eva som mäklare under hela processen. Kompetent och ambitiös och mycket trevlig. Hon lämnade inget åt slumpen. Hon är dessutom ärlig och tydlig. Jag kan rekommendera henne å det varmaste.
    2017-11-17 Eva N svarar Linda V
    Tack snälla Linda, det är ett nöje att arbeta för dig. Jag hoppas ni kommer att trivs i ert nya fina hus. Vi ses på tillträdet!
  • Martin K
    Martin K skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    En förtroendegivande kille med härlig energi och glimten i ögat. Påläst och ett öga för detaljer vilket förenklar köpet av en bostad. Jag upplevde honom som väldigt professionell i samtliga möten.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan har varit mycket trevlig och hjälpsam.
  • Joel L
    Joel L skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby
    Hanna har varit proffsig och bra i alla bemärkelser och skött affären kanon. Detta var min första interaktion på den här nivån med en mäklare och jag är rejält nöjd med Hannas jobb! Tummen upp!
  • Johan A
    Johan A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby
    Mkt proffsig, hjälpsam och påläst
  • Anders L
    Anders L skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby
    Levererade i tid, tydlig kommunikation genom hela processen. Som köpare uppfattade jag det som att Hanna företrädde sin klient väl och professionellt. Trevlig och lätt att jobba med.
  • Emil W
    Emil W skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Majah var tydlig och framåt på ett positivt sätt genom hela säljprocessen, jag kan varmt rekommendera henne!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva var väldigt tydlig och transparent under hela processen av försäljningen av min lägenhet. Duktig och driven och höll mig uppdaterad om läget hela tiden, alltid tillgänglig när jag ringde henne! Kan varmt rekommendera Eva, det har känts tryggt hela vägen från första mötet till att försäljningen kom i mål.
    2017-11-17 Eva N svarar Mikael H
    Hej Micke, Jag är tacksam för att ni valde mig som er fastighetsmäklare. Tack för att du rekommenderat mig här på Reco.
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Hanna Parwén en del av Notar Hammarby
    Vänligt proffsigt engagerat och fokuserat!
    Mina bästa rekommendationer!
  • Marie N
    Marie N skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Lyhörd, proffsig, påläst , trygg, motiverad!
  • Peter N
    Peter N skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Klockrent bemötande från visning till kontraktskrivning.
    Rekommenderas starkt!
    2017-11-17 Eva N svarar Peter N
    Tack Peter! Ni har verkligen köpt en fantastisk lägenhet här i Sjöstan.
  • Catherine B
    Catherine B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan är jätte hjälpsam och professionellt. Vi hade bra communication och alla information super snabb.
  • Peter J
    Peter J skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Professionell, tillgänglig, kunnig och engagerad.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Angelägen mäklare med bra kommunikation under hela försäljningen
    2017-11-17 Eva N svarar Fredrik L
    Tack Fredrik! Hoppas du trivs i nya lägenheten i ditt nya område.
  • Jens N
    Jens N skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan är en mäklare med stor kompetens och gedigen erfarenhet. Han ledde oss genom processen på ett bra och förtroendeingivande sätt. Vi är mycket nöjda!
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mycket proffsig och duktig mäklare. Gör allt på ett väldigt stabilt sätt.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mycket trevlig å väldigt beslutsam att få jobbet gjort!!
  • Nikita H
    Nikita H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Bemötande av Eshan sen dag 1 har varit fantastiskt. Han är en mäklare man känner sig trygg med. Fick all den information jag behövde och kunde alltid vända mig till honom med frågor. Hans glädje och positivtet är också en bonus.
  • Maria C
    Maria C skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Professionell, erfaren och kunnig inom sitt område. Hjälpsam och alltid tillgänglig. Rekommenderas varmt.
    2017-11-17 Eva N svarar Maria C
    Tack snälla Maria! Hoppas flytten gick bra och att ni trivs.
  • Siw M
    Siw M skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Vi fick bra kontakt med Majah och hon var vänlig och hjälpsam!
  • Joel B
    Joel B skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Majah hjälpte oss sälja vår lägenhet i Bagarmossen i juni 2017. Vi var supernöjda med Majahs hjälp och upplevde verkligen att hon lyssnade in våra synpunkter och tog hänsyn till hur vi ville lägga upp det samtidigt som hon hade full koll genom hela processen. Vi kan verkligen rekommendera Majah!
  • Stanislaw G
    Stanislaw G skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Working with Eva was a very pleasant but also productive experience. She did a great job in negotiating between the buyer and the seller, so that in the end an agreement could be signed very quickly and to everyone's satisfaction.
    2017-07-03 Eva N svarar Stanislaw G
    Hi Stanislaw! Thank you for writing such kind words and recommendation. It is a pleasure doing business with you, see you in November. Eva
  • Mona E
    Mona E skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva är trevlig, välkomnande, hjälpsam, har ordning och reda på papper och rutiner samt håller det hon lovar
    2017-07-03 Eva N svarar Mona E
    Hej Mona och Leif. Tack för att du tog dig tid att skriva här. Det var/är ett sant nöje att arbeta för er. Eva
  • Thea S
    Thea S skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Ett mycket professionellt bemötande och en god dialog på förberedelser inför försäljning. Majah visade ett stort engagemang och hade en effektiv och översiktlig process.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Trevlig, professionell och tillmötesgående.
    2017-07-03 Eva N svarar Henrik L
    Hej Henrik. Tack för dina ord. Jag önskar er en fantastisk sommar! Eva
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan var en stor hjälp i processen och svarade på alla tänkbara frågor. En riktigt trevlig och hjälpsam mäklare!
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mycket bra mäklare, trevlig samt hjälpsam.
  • Niklas I
    Niklas I skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Professionell, tillgänglig och väldigt trevlig. Väldigt nöjd.
    2017-07-03 Eva N svarar Niklas I
    Tack för din rekommendation Niklas! Med vänlig hälsning, Eva
  • Sahar R
    Sahar R skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Jag är nöjd med Mayah, hon gjorde en bra insats. Hon var väldigt duktig och drivande i vår försäkrings process.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Proffsig skött rakt igenom! Mycket nöjd!
    2017-07-03 Eva N svarar Jenny J
    Hej Jenny. Tack för att du valde att anlita mig. Jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya fina radhus. Eva
  • Sara A
    Sara A skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Vi har fått ett mycket proffsigt & seriöst bemötande av Ehsan. Han har ett ödmjukt & förtroendeingivande sätt att arbeta, han finns alltid tillgänglig vilket har varit en stor trygghet för oss. Tack Ehsan för fin hjälp, vi skickar ditt nummer vidare till nära & kära!!
  • Kirsten J
    Kirsten J skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Majah är en mycket snabb o effektiv mäklare. Svarar snabbt på mail o telefon o ger bra feedback om uppdatering runt budgivning
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Jag fick det bästa tänkbara bemötande av Eva. Hon är pålitlig, positiv och alltid tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera henne tack vare henne har jag hittat min drömlägenhet.
    2017-07-03 Eva N svarar Helena Ö
    Hej Helena. Det har varit mycket roligt att jobba tillsammans med dig. Du har verkligen köpt en underbar lägenhet! Eva
  • Carl T
    Carl T skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Proffsig, rak, effektiv. Tror vi båda gjorde en bra deal.
  • Louise B
    Louise B skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Mycket trevlig, lugn och saklig. Trygg mäklare.
    2017-07-03 Eva N svarar Louise B
    Hej Louise. Tack för dina ord och jag hoppas du ska trivas i din nya fina lägenhet. Eva
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Samma fina bemötande som senast jag anlitade honom. Jag får känslan av att han har en fin balans mellan säljarens och köparens intressen och behov, så på vilken ände man än befinner sig så får man känslan av att han vill båda parterna väl och få till en så bra affär som möjligt för alla inblandade.
  • Linus H
    Linus H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Han är en duktig säljare samtidigt som hans personlighet lyser igenom och får en att känna sig trygg. Rekommenderas!
  • Kenneth P
    Kenneth P skrev om Majah Huynh en del av Notar Hammarby
    Snabbt och proffisionellt agerande. Skulle anlitat henne som mäklare då hon inger förtroende och är både bra för köparen och säljaren.
  • Björn K
    Björn K skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan på Notar fick i uppdrag att sälja min bostadsrätt vilket han utförde på ett mycket professionellt sätt, hög kvalitet och alltid tillgänglig. Jag kan inget annat än ge mina starka rekommendationer att anlita Ehsan för framtida uppdrag.
  • Anna J
    Anna J skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Professionell, trevligt bemötande och mycket hjälpsam. Drev på affären bra.
    2017-05-15 Eva N svarar Anna J
    Tack Anna, det var mycket trevligt att samarbeta med dig och Kjell. Jag önskar dig en fantastisk sommar!
  • Sabina A
    Sabina A skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Kan säga att Eva är en riktig stjärna, superglad, trevlig och engagerad.
    2017-07-03 Eva N svarar Sabina A
    Tack Sabina. Jag uppskattar att du tog dig tid att skriva, roligt att höra!
    Eva N gillar detta
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan var trevlig och tillmötesgående. Han var nåbar när det behövdes och det kändes som att han jobbade för mig.
  • Annbritt Ö
    Annbritt Ö skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva var fantastisk bra med min mamma. Hon gjorde allt för att det inte skulle bli jobbigt för henne.
    Mamma fick ett jätte bra pris på sin lägenhet. Min mamma var jätte nöjd
    2017-05-15 Eva N svarar Annbritt Ö
    Tack för dina trevliga ord! Det var en mycket trevlig försäljning och jag ser fram emot en kaffe med din mamma på hennes nya balkong.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Väldigt bra bemötande. Men han levde inte alls upp till förväntningarna. Han satte alldeles för höga förhoppningar gällande vad slutpriset skulle hamna på. Och det gjorde mig besviken. Men överlag en väldigt trevlig mäklare som skötte sitt jobb.
  • Spiros S
    Spiros S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva Niklasson är en väldigt duktig mäklare som jag rekommenderar starkt!
    2017-05-15 Eva N svarar Spiros S
    Tack Spiros! Du vet att jag tyckte att det var ett rent nöje att jobba för dig. Tack för alla dina rekommendationer som trillar in var och varannan vecka. ;)
    Eva N gillar detta
  • Isabell H
    Isabell H skrev om Ehsan Sedagati en del av Notar Hammarby
    Ehsan var mycket professionell och han vet definitivt vad han gör, vilket känns tryggt. Jag uppfattade Ehsan som lite arrogant till en början, men min uppfattning ändrades när vi pratades vid mer sedan. Jag skulle rekommendera Ehsan, framförallt eftersom han brinner för det han gör.
Ehsan Sedagati
Majah Huynh