Ehsan Sedagati

Ehsan Sedagati

Ehsan Sedagati är mäklare på Notar Hammarby Sjöstad

Ehsan Sedagati har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Ehsan Sedagati har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-03 och har fått 268 omdömen med ett betyg på 4.8. Ehsan Sedagati har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten i arbetet och att få privilegiet att delta i en sån pass viktig del av människors liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är unik med mitt lugna och behärskade sätt att bemöta mina kunder. Blir du bekväm nog som kund är du beredd att agera utefter den bekvämligheten och då tas de bästa besluten, det är min filosofi.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden idrottar jag, lyssnar på ljudböcker eller umgås med min familj och mina vänner.

268 omdömen om Ehsan Sedagati

Sedan starten hos Reco 2012
Emma F
Hammarby Sjöstad

Kan rekommendera Ehsan till alla 🌟 Ett otroligt professionellt bemötande där vi som säljare känt ett enormt förtroende. Han har en ärlighet där han tillgodoser säljarens likväl som köparens behov. Ser fram emot att jobba tillsammans med honom igen!

SEBASTIAN T
Kärrtorp

Det bästa med Ehsan var hans förmåga att kommunicera, steg för steg, hur han ville jobba med min lägenhetsförsäljning. Han återkopplade kring alla detaljer och han föregick de flesta av mina frågor genom att förklara hur han tänkte, i varje steg. Det kändes som han fattade hur jag tänkte helt enkelt! Han är en väldigt ambitiös mäklare som uppenbarligen brinner för sitt jobb. Han är också trevlig och genuin och allt han sa/lovade backade han upp i handling. Jag är mer än nöjd med hur han skötte försäljningen av min lägenhet och rekommenderar honom helhjärtat!

Carmen S
Hammarby Sjöstad

Vi har både köpt och sålt med Ehsan. Tydlig kommunikation, noggrann och proffsig. Rekommenderas.

Johanna B
Hammarby Sjöstad

Ehsan hjälpte oss att köpa en lägenhet i Hammarby Sjöstad. Han var väldigt tydlig kring processer och kommunikationen var exceptionell. Som förstaköpare kan det vara både spännande och läskigt men Ehsan gjorde hela processen väldigt positiv. Vi är riktigt nöjda med Ehsan!

Magda V
Årstaberg / Liljeholmen

Super nöjda med Ehsans hjälp. Han har hjälpt oss hitta vår dröm bostad och hjälpt sälja. Kunde inte rekommendera mera! 5*!

Lotta Maria R
Hammarby Sjöstad

Snabb återkoppling efter budet lagts. Tydlig kommunikation vid genomgången av avtalet och kontraktsskrivning. Proffsig och trevlig.

Magda V
Hammarby Sjöstad

Bästa mäklare vi träffat! Nån som älskar sitt jobb. Varmt rekommendera!

Maria W
Hammarby Sjöstad

Proffsig, snabb och inlyssnande.

Eva L
Hammarby Sjöstad

Drivande och inkännande. Pedagogisk och kunnig om bostadsmarknaden. Trevlig på alla sätt och vis

Robert L
Hammarby Sjöstad

Great broker that goes above & beyond. Will work with again.