Eva Niklasson
en del av Notar Hammarby Sjöstad

Hammarby Allé 54
120 61 Stockholm — Visa karta

Vad tror Eva att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 46 kunder tycker om Eva Niklasson

• Staffan H
    Staffan H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    En mästare!

Min bostad var en svår nöt att knäcka men med tålamod och hårt arbete så gav Eva aldrig upp och lyckades till och med få fram ett bra pris i slutändan. Top Notch! Läs mer
  • Pia H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Genom en god vän fick jag kontakt med Eva. Jätte trevlig & fuktig mäklare , slet och jobbade på trög marknad . Med vänlig hälsning, pia hansson Läs mer
  • Björn S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Så här långt en mycket positivt kontakt och mycket bra kommunikation under säljprocessen (säljprocessen är ännu inte avslutad) Läs mer
  • Helena H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Väldigt proffsigt bemötande, klart och tydligt och trevligt. Läs mer
  • Ralf K
    Ralf K skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi valde mellan fem olika fastighetsmäklare som vi också träffade.
    Vi kände direkt att Eva var den vi ville anlita när vi skulle sälja vår lägenhet. Förutom ett mycket trevligt bemötande så visade det sig att Eva också var mycket kompetent och lyhörd för våra önskemål.
    Hon arbetar snabbt och effektivt och man ser också att hon också har stor erfarenhet. Vi är säkra på att vi som säljare och den som också köpte vår lägenhet båda var lika nöjda med Evas arbete.
    Vi kan verkligen rekommendera Eva som en mycket bra fastighetsmäklare. Läs mer
  • Monika H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva har varit oehört hjälpsam, professionell o tillgänglig. Jag har känt mig välinformerad o uppdaterad vilket gjort mig trygg o att jag haft full tillit till Eva. Jag kan varmt rekommendera Eva som mäklare!! Läs mer
  • Emilia F skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva är oerhört effektiv, lyhörd och pålitlig som mäklare. Hon gjorde sitt absolut yttersta för att sälja vår lägenhet och vi blev jättenöjda med resultatet. Under hela processen fanns Eva alltid tillgänglig och svarade på mail, sms, telefonsamtal oavsett tidpunkt vilket uppskattades otroligt mycket av oss. Kan varmt rekommendera Eva! Läs mer
  • Kajsa P skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Vi fick ett mycket gott intryck av Eva vid vårt första möte hemma hos oss. Förutom att Eva är väldigt trevlig upplevde vi henne som erfaren, kompetent och otroligt professionell och det visade sig att vår upplevelse stämde helt överens med verkligheten. Eva svarar snabbt på mejl och fanns överhuvudtaget väldigt tillgänglig för oss som kunder. Vi kände oss så trygga med Eva under hela processen och hon uppfyllde våra förväntningar med råge. Rekommenderar! Läs mer
    2018-03-22 Eva N svarar Kajsa P
    Hej Kajsa, Tack snälla för din fina rekommendation. Det var ett sant nöje att arbeta för er, ni är en fantastisk familj. Vi ses nästa vecka! Eva
  • Cornelia N
    Cornelia N skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva är en extremt engagerad, seriös, kunnig, påläst, tillgänglig och personlig mäklare. Återkopplade snabbt på frågor och hade alltid rätt information och var påläst. Jag upplevde Eva som personligt engagerad i min bostadsaffär från första mötet, vilket gjorde att det kändes extra tryggt att veta att hon skulle göra allt hon kunde för att få till en så lyckad affär som möjligt.

Jag rekommenderar varmt att anlita Eva som mäklare vid din nästa bostadsaffär. Läs mer
    2018-03-22 Eva N svarar Cornelia N
    Hej Cornelia, Gulligt av dig att ta dig tid att skriva här och tack för att du trodde på mig genom hela försäljningen. Jag hoppas du trivs i din nya lägenhet. Jag önskar dig en fantastisk vår och sommar! Eva
  • Bengt G skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva är mycket förtroende ingivande och har 100 koll på sitt jobb.

Hon levererade verkligen fullt ut. Läs mer
  • Kay S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva was accessible, professional, helpful and also extremely friendly and nice. I would recommend Eva to anyone selling their flat and I'm very pleased we had the opportunity of having her on our side during this period. Thanks (and sorry about the English)… Läs mer
    2018-03-22 Eva N svarar Kay S
    Thank you for your kind words! It was a pleasure working for you and your family. You are welcome to my office next week. Eva
  • Milap P skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva jobbar med hela hjärtat! Hon vill verkligen sina kunder väl och gör allt som krävs för att få till en bra affär - om så är att tillgodose svåra krav från kunden, fixa med lägenheten inför visning, ligga på hos spekulanter m.m. Toppenbra mäklare som rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-21 Eva N svarar Milap P
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva här, det tog sin tid men till slut fick vi ihop det. Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet, vi ses på frånträdet.
  • Jenny E skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva var proffsig och vänlig från början till slut och var service minded långt bortom vad man hade kunnat förvänta sig. Hon kommunicerade och återkopplade kontinuerligt kring budgivningsprocessen, och var tillgänglig även sent på kvällarna. Efter avslutad budgivning gav hon utförlig information och såg till att jag visste allt jag behövde veta om det praktiska och administrativa kring min nya lägenhet. Jag är mycket nöjd med mina kontakter med Eva. Läs mer
    2018-03-22 Eva N svarar Jenny E
    Hej Jenny, Vad roligt att du skrev om sena kvällar, det blev som du skriver ett mycket sent kontrakt och ingen dag är den andra lik i mitt jobb. Väldigt roligt att just du köpte den fina lägenheten, vilket underbart ljus du kommer få där nu i vår och sommar. Välkommen på tillträdet här nästa vecka, jag mailade till dig precis. Eva
  • Britt-marie A skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag rekommenderar Eva Niklasson varmt. Jag köpte min lägenhet via henne. Jag hade redan skrivit på med en annan mäklare för min egen försäljning. Fast jag inte sålde via henne stöttade hon mig med värdefulla råd och hjälp i en svårbedömd och trög marknad. Vid och inför mitt lägenhetsköp uppfattade jag henne som mycket seriös, noggrann, ärlig och dessutom genuint trevlig. Som köpare är det ovärderligt. Som säljare vill man ju ha en mäklare som behandlar köparna bra så högsta betyg från mig. Välj Eva när ni skall sälja och/eller köpa! Läs mer
    2018-02-21 Eva N svarar Britt-marie A
    Tack snälla du för dina fina ord sett från både köpare och säljares perspektiv. Jag älskar verkligen mitt arbete och det är alltid roligt när man kan hjälpa till.
  • Robin A skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Superbt engagemang och fixa flertal extravisningar som ledde till en jätte bra affär! Läs mer
    2018-02-21 Eva N svarar Robin A
    Hej Robin! Tack detsamma, utan ert engagemang inför alla visningarna hade resultatet inte blivit detsamma och stort grattis till köpet. Eva
  • Dennis L skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Redan från dag 1 så kändes det bra. Alltid anträffbar, noggrann och skulle definitivt anlita Eva i framtiden. Läs mer
    2018-02-21 Eva N svarar Dennis L
    Hej Dennis, Väldigt trevligt att ha och göra med er med och jag är glad att ni köpte lägenheten. Vi ses på tillträdet och du/ni får givetvis väldigt gärna anlita mig i framtiden. Eva
  • Kajsa B skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Fantastisk mäklare, från början till slut igenom hela processen av vårt lägenhetsköp! Läs mer
    2018-02-21 Eva N svarar Kajsa B
    Tack Kajsa! Jag hoppas att ni trivs bra i Bromma och i er nya fina lägenhet!
  • Elin E skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Väldigt professionell, kunnig och trevlig. Ärlig i alla lägen och gav mig bra rekommendationer om bostadsmarknaden (lyssnade oftast;)). Vi hade en bra kommunikation - vilket gjorde hela försäljningen enklare.

Jag skulle gärna anlita Eva igen! Förhoppningsvis dröjer det tills jag säljer min nya lägenhet :) Läs mer
    2018-02-21 Eva N svarar Elin E
    Hej Elin, Tack för dina snälla ord och jag hoppas att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet. Nytt mål och ny försäljning innan 35? ;) Vi ses på fredag, välkommen! Eva
  • Karin H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva är oerhört professionell och duktigt på det hon gör. Hon vet hur en på bästa sätt får en lägenhet såld, med känsla för allas bästa. Läs mer
    2018-02-21 Eva N svarar Karin H
    Tack snälla för att ni valde att anlita mig även vid försäljningen och tack snälla för att du rekommenderade mig till Monika.
  • Niklas F skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande och duktig mäklare! Läs mer
    2017-11-17 Eva N svarar Niklas F
    Tack Niklas! Jag uppskattar att du tog dig att skriva här. Trevlig helg.
  • Javier V skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva är en mycket professionell, kunnig och transparent mäklare som ger allt! Hon har hållt oss uppdaterade och välinformerade under hela försälningsprocessen. Hon är lätttillgänglig då hon alltid svarar när man ringer eller smsar. Vi kan varmt rekommendera Eva och skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
    2017-11-17 Eva N svarar Javier V
    Hej Javier. Tack snälla för dina fina ord och tack för ert förtroende. Jag hoppas ni kommer att trivas fantastiskt bra i er nya lägenhet och givetvis får ni mer än gärna återkomma när det är dags att sälja den pärlan. Hälsningar Eva
  • Shelan P skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    She was professional and was always reachable. Guided us through the process and assisted us through out the process even dedicating extra hours. It was a pleasant experience. Läs mer
    2017-11-17 Eva N svarar Shelan P
    Hi Shelan, I hope you have a nice vacation now before your moving in date. Thank you for taking your time to write here, it means very much to me. See you in December. Regards, Eva
  • Linda V skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Det kändes bra med Eva som mäklare under hela processen. Kompetent och ambitiös och mycket trevlig. Hon lämnade inget åt slumpen. Hon är dessutom ärlig och tydlig. Jag kan rekommendera henne å det varmaste. Läs mer
    2017-11-17 Eva N svarar Linda V
    Tack snälla Linda, det är ett nöje att arbeta för dig. Jag hoppas ni kommer att trivs i ert nya fina hus. Vi ses på tillträdet!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva var väldigt tydlig och transparent under hela processen av försäljningen av min lägenhet. Duktig och driven och höll mig uppdaterad om läget hela tiden, alltid tillgänglig när jag ringde henne! Kan varmt rekommendera Eva, det har känts tryggt hela vägen från första mötet till att försäljningen kom i mål. Läs mer
    2017-11-17 Eva N svarar Mikael H
    Hej Micke, Jag är tacksam för att ni valde mig som er fastighetsmäklare. Tack för att du rekommenderat mig här på Reco.
  • Peter N skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Klockrent bemötande från visning till kontraktskrivning.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-11-17 Eva N svarar Peter N
    Tack Peter! Ni har verkligen köpt en fantastisk lägenhet här i Sjöstan.
  • Fredrik L skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Angelägen mäklare med bra kommunikation under hela försäljningen Läs mer
    2017-11-17 Eva N svarar Fredrik L
    Tack Fredrik! Hoppas du trivs i nya lägenheten i ditt nya område.
  • Maria C skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Professionell, erfaren och kunnig inom sitt område. Hjälpsam och alltid tillgänglig. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-11-17 Eva N svarar Maria C
    Tack snälla Maria! Hoppas flytten gick bra och att ni trivs.
  • Stanislaw G skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Working with Eva was a very pleasant but also productive experience. She did a great job in negotiating between the buyer and the seller, so that in the end an agreement could be signed very quickly and to everyone's satisfaction. Läs mer
    2017-07-03 Eva N svarar Stanislaw G
    Hi Stanislaw! Thank you for writing such kind words and recommendation. It is a pleasure doing business with you, see you in November. Eva
  • Mona E skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva är trevlig, välkomnande, hjälpsam, har ordning och reda på papper och rutiner samt håller det hon lovar Läs mer
    2017-07-03 Eva N svarar Mona E
    Hej Mona och Leif. Tack för att du tog dig tid att skriva här. Det var/är ett sant nöje att arbeta för er. Eva
  • Henrik L skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Trevlig, professionell och tillmötesgående. Läs mer
    2017-07-03 Eva N svarar Henrik L
    Tack för din rekommendation Niklas! Med vänlig hälsning, Eva
  • Jenny J skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Proffsig skött rakt igenom! Mycket nöjd! Läs mer
    2017-07-03 Eva N svarar Jenny J
    Hej Jenny. Tack för att du valde att anlita mig. Jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya fina radhus. Eva
  • Helena Ö skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag fick det bästa tänkbara bemötande av Eva. Hon är pålitlig, positiv och alltid tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera henne tack vare henne har jag hittat min drömlägenhet. Läs mer
    2017-07-03 Eva N svarar Helena Ö
    Hej Helena. Det har varit mycket roligt att jobba tillsammans med dig. Du har verkligen köpt en underbar lägenhet! Eva
  • Louise B skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Mycket trevlig, lugn och saklig. Trygg mäklare. Läs mer
    2017-07-03 Eva N svarar Louise B
    Hej Louise. Tack för dina ord och jag hoppas du ska trivas i din nya fina lägenhet. Eva
  • Anna J skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Professionell, trevligt bemötande och mycket hjälpsam. Drev på affären bra. Läs mer
    2017-05-15 Eva N svarar Anna J
    Tack Anna, det var mycket trevligt att samarbeta med dig och Kjell. Jag önskar dig en fantastisk sommar!
  • Sabina A skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Kan säga att Eva är en riktig stjärna, superglad, trevlig och engagerad. Läs mer
    2017-07-03 Eva N svarar Sabina A
    Tack Sabina. Jag uppskattar att du tog dig tid att skriva, roligt att höra!
  • Annbritt Ö skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva var fantastisk bra med min mamma. Hon gjorde allt för att det inte skulle bli jobbigt för henne.
    Mamma fick ett jätte bra pris på sin lägenhet. Min mamma var jätte nöjd Läs mer
    2017-05-15 Eva N svarar Annbritt Ö
    Tack för dina trevliga ord! Det var en mycket trevlig försäljning och jag ser fram emot en kaffe med din mamma på hennes nya balkong.
  • Spiros S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva Niklasson är en väldigt duktig mäklare som jag rekommenderar starkt! Läs mer
    2017-05-15 Eva N svarar Spiros S
    Tack Spiros! Du vet att jag tyckte att det var ett rent nöje att jobba för dig. Tack för alla dina rekommendationer som trillar in var och varannan vecka. ;)
  • Anna-karin E
    Anna-karin E skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag kan inte nog ösa positiva omdömen om Eva Niklasson. Genom henne har jag lyckats göra verklighet av min boendedröm.
    Vänligt bemötande, lyssnande, idérik, snabb och professionell
    uti fingerspetsarna. Ni kan vara säkra på att jag kommer att rekommendera Eva till alla jag känner. Läs mer
    2017-04-25 Eva N svarar Anna-karin E
    Hej Anna-Karin! Tack snälla för dina fina ord. Det var minst sagt den perfekta matchningen, du kommer att trivas fantastiskt bra i lägenheten. Du får gärna rekommendera mig till dina vänner och bekanta. Jag ser fram emot att träffa dig senast vid tillträdet . Eva
  • Joanna S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva var väldigt engagerad och alltid tillgänglig under hela försäljningen. Vi hade ett fantastiskt fint samarbete och min lägenhet blev såld snabbt till ett mycket bra pris.
    Jag kan starkt rekommendera Eva till alla som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
    2017-03-20 Eva N svarar Joanna S
    Hej Joanna. Tack snälla för din rekommendation även här. Det var mycket roligt att företräda dig och att träffa din fina familj. Jag hoppas ni trivs bra i er nya fina lägenhet. Eva
  • Julia T skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Jag tycker att Eva Niklasson gjorde ett utmärkt jobb som min mäklare. Öppen, naturlig, vänskaplig och tydlig. Läs mer
    2017-03-01 Eva N svarar Julia T
    Hej Julia. Tack för dina vänliga ord. Det var mycket roligt att sälja din fina lägenhet och jag hoppas du kommer att trivas fantastiskt bra i din nya lägenhet. Hälsningar Eva
  • Ulrika B skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Bra och tydlig mäklare genom hela processen Läs mer
    2017-03-01 Eva N svarar Ulrika B
    Hej Ulrika. Jag är väldigt tacksam över att du tog dig tid att skriva här, tack. Jag hoppas ni alla kommer att njuta av lägenheten i många år framöver. Hälsningar Eva
  • Bowen S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Trevlig, tydlig, omtänksamt, lätt att kommunicera, professionella, effektivt, positivt och glad! Läs mer
    2017-03-01 Eva N svarar Bowen S
    Hej Bowen. Tack detsamma, det är alltid lika trevligt att prata med dig! Hälsningar Eva
  • Katarina N skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Hon var engagerad, lyssnade på mina behov/önskemål och var pedagogisk. Hon var flexibel och var uppenbarligen bra på att "läsa av" spekulanterna/budgivarna eftersom det blev ett mycket bra avslut.Jag är mycket nöjd, hon lovade inte mer än vad hon kunde hålla. Läs mer
    2017-03-01 Eva N svarar Katarina N
    Hej Cath. Det är ett sant nöje att arbeta för dig, samarbetet har varit mycket bra. Tusen tack! Hälsningar Eva
  • Ann P skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Eva Niklasson hade ett vänligt bemötande, tydlig och skapade god stämning kring både budgivning och köp. Noggrann vid genomgång av rutiner kring köpet. Vi har ännu inte genomfört överlåtelsen men det hoppas jag ska ske lika galant. Läs mer
    2017-03-01 Eva N svarar Ann P
    Hej Ann. Det var roligt att just ni fick köpa den fina lägenheten. Självklart ska tillträdet gå galant. Tack för fina ord och för att du tog dig tid. Hälsningar Eva
  • Kent B skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad
    Trevlig men väldigt "pushig" människa. Stressar en till beslut som man kanske inte vill ta.. Läs mer
    2017-02-27 Eva N svarar Kent B
    Hej Kent. Det var väldigt tråkigt att höra men jag förstår inte riktigt vad du syftar på. Ni var två stycken budgivare på slutet och jag håller med om att det gick väldigt fort där och då. Budgivningen var dock slut en eftermiddag runt klockan 16 och kontrakt skrevs först vid lunch dagen efter, dvs cirka 20 timmar senare så vad jag stressat dig till förstår jag inte men jag frågar dig gärna när vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning Eva
Ehsan Sedagati
Majah Huynh