Eva Niklasson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-01 - 2018-12

Läs vad 46 kunder tycker om Eva Niklasson

• Staffan H
    Staffan H sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-09-01

1:a
    27m²
    Johanneshov
    En mästare!

Min bostad var en svår nöt att knäcka men med tålamod och hårt arbete så gav Eva aldrig upp och lyckades till och med få fram ett bra pris i slutändan. Top Notch! Läs mer
  • Pia H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-04-16

Genom en god vän fick jag kontakt med Eva. Jätte trevlig & fuktig mäklare , slet och jobbade på trög marknad . Med vänlig hälsning, pia hansson Läs mer
  • Björn S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-04-12

Så här långt en mycket positivt kontakt och mycket bra kommunikation under säljprocessen (säljprocessen är ännu inte avslutad) Läs mer
  • Helena H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-04-12

Väldigt proffsigt bemötande, klart och tydligt och trevligt. Läs mer
  • Ralf K
    Ralf K skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-04-12

Vi valde mellan fem olika fastighetsmäklare som vi också träffade.
    Vi kände direkt att Eva var den vi ville anlita när vi skulle sälja vår lägenhet. Förutom ett mycket trevligt bemötande så visade det sig att Eva också var mycket kompetent och lyhörd för våra önskemål.
    Hon arbetar snabbt och effektivt och man ser också att hon också har stor erfarenhet. Vi är säkra på att vi som säljare och den som också köpte vår lägenhet båda var lika nöjda med Evas arbete.
    Vi kan verkligen rekommendera Eva som en mycket bra fastighetsmäklare. Läs mer
  • Monika H skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-04-12

Eva har varit oehört hjälpsam, professionell o tillgänglig. Jag har känt mig välinformerad o uppdaterad vilket gjort mig trygg o att jag haft full tillit till Eva. Jag kan varmt rekommendera Eva som mäklare!! Läs mer
  • Emilia F skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-04-12

Eva är oerhört effektiv, lyhörd och pålitlig som mäklare. Hon gjorde sitt absolut yttersta för att sälja vår lägenhet och vi blev jättenöjda med resultatet. Under hela processen fanns Eva alltid tillgänglig och svarade på mail, sms, telefonsamtal oavsett tidpunkt vilket uppskattades otroligt mycket av oss. Kan varmt rekommendera Eva! Läs mer
  • Kajsa P skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-02-21

Vi fick ett mycket gott intryck av Eva vid vårt första möte hemma hos oss. Förutom att Eva är väldigt trevlig upplevde vi henne som erfaren, kompetent och otroligt professionell och det visade sig att vår upplevelse stämde helt överens med verkligheten. Eva svarar snabbt på mejl och fanns överhuvudtaget väldigt tillgänglig för oss som kunder. Vi kände oss så trygga med Eva under hela processen och hon uppfyllde våra förväntningar med råge. Rekommenderar! Läs mer
    2018-03-22 Eva N svarar Kajsa P
    Hej Kajsa, Tack snälla för din fina rekommendation. Det var ett sant nöje att arbeta för er, ni är en fantastisk familj. Vi ses nästa vecka! Eva
  • Cornelia N
    Cornelia N skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-02-19

Eva är en extremt engagerad, seriös, kunnig, påläst, tillgänglig och personlig mäklare. Återkopplade snabbt på frågor och hade alltid rätt information och var påläst. Jag upplevde Eva som personligt engagerad i min bostadsaffär från första mötet, vilket gjorde att det kändes extra tryggt att veta att hon skulle göra allt hon kunde för att få till en så lyckad affär som möjligt.

Jag rekommenderar varmt att anlita Eva som mäklare vid din nästa bostadsaffär. Läs mer
    2018-03-22 Eva N svarar Cornelia N
    Hej Cornelia, Gulligt av dig att ta dig tid att skriva här och tack för att du trodde på mig genom hela försäljningen. Jag hoppas du trivs i din nya lägenhet. Jag önskar dig en fantastisk vår och sommar! Eva
  • Bengt G skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby Sjöstad

2018-02-19

Eva är mycket förtroende ingivande och har 100 koll på sitt jobb.

Hon levererade verkligen fullt ut. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a