4.8 i betyg av 19 omdömen

Isak Blomster är mäklare på Notar Hammarby Sjöstad

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Isak Blomster har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 19 omdömen sedan 2019-08-28. Isak Blomster har haft 18 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 19 Läs vad Isak Blomster

• Isak sålde vår lägenhet på Sickla Kanalgata för en vecka sedan. Vi är imponerade av hans sätt att jobba. Han är målmedveten, proffsig, tillgänglig, tydlig, noggrann, trevlig och social. Han har alla egenskaper vi önskar av en mäklare och skulle rekommendera honom till alla som ska köpa eller sälja en lägenhet.
    Emelie L sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-10-14
    • 4:a
    • 94.0 m²
    2020-10-14
  • Sålde min lägenhet och fick väldigt bra hjälp från Isak hela tiden. Jag är super nöjd!
    Louise L sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-10-07
    • 28.0 m²
    • Johanneshov / Blåsut
    2020-10-07
    Stort tack för en fin rekommendation, Louise! Och tack för förtroendet att få sälja din fina lägenhet :)

Visa svar
  • Under september hjälpte Isak mig att sälja min lägenhet på Östermalm. Isak levererade väl över förväntningarna under hela processen. Jag hade begränsat med tid men Isak tog hand om allt inkl. stylingen på ett väldigt effektivt och professionellt sätt. Han var väldigt engagerad i processen och tog sig tid att svara på alla mina frågor samt hjälpa mig med de olika sakerna som kommer upp i en lägenhetsförsäljning. Marknadsföringen blev väldigt bra vilket resulterade i att vi fick ett slutpris som också översteg förväntningarna. För att sammanfatta är jag mycket nöjd och kan varmt rekommendera Isak!
    Joachim G sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-09-27
    • 35.0 m²
    • Östermalm
    2020-09-27
  • Isak jobbade på som ett ångtåg från dag 1 med försäljningen av min lägenhet. Han var otroligt driven och villig att göra det där extra för att få fart på budgivningen och intressenterna. Kommunikationen var kanon med konsekventa uppdateringar och lyhördhet från Isaks sida. Jag är mycket nöjd med Isaks insats och hela försäljningsprocessen. Hade varmt rekommenderat Isak åt vänner och bekanta utan att tveka det minsta på att han kommer göra ett bra jobb oavsett objekt eller marknad.
    Felix K sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-09-24
    • 39.0 m²
    2020-09-24
  • Alert, intresserad och professionell. Rekommenderar varmt Isak.
    Oscar T sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-09-14
    • 42.0 m²
    • Johanneshov
    2020-09-14
  • Isak var mycket tillmötesgående och styrde upp en snabb affär där både jag och säljaren var nöjda tillslut!
    Elina R köpte sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-09-12
    • 39.0 m²
    2020-09-12
  • Jag sålde min lägenhet på Kungsholmen i Stockholm med hjälp utav Isak. Han lever upp till alla förväntningar som en säljare kan ha när man en gör en bostadsaffär. Isak hade från start ett väldigt professionellt bemötande och visade ett stort engagemang! Han har verkligen levererat från första gången vi sågs!
    Max B
    Max B sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-06-17
    • 2:a
    • 37.0 m²
    • Kungsholmen
    2020-06-17
  • Köpt bostad, av Isak Blomster som är lugn och noggrann, samt återkopplat snabbt. När frågetecken uppstått efter köpt har han snabbt hittat lösning.
    Ingrid C köpte sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-05-25
    • 3:a
    • 81.0 m²
    2020-05-25
  • 5/5! Trevlig och kunnig mäklare som alltid fanns till hands om man hade frågor eller behövde få tag på honom. Isak Blomster sålde min lägenhet i sjöstaden och jag är riktigt nöjd. Kan varmt rekommendera honom. Sjöstans vassaste mäklare!
    Totte P sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2020-04-22
    • 2:a
    • 56.0 m²
    2020-04-22
  • Jag har sålt en bostad i Hammarby sjöstad. Bemötandet var proffsigt. Mycket nöjd.
    Karin L sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad
    2019-12-05
    • 3:a