Isak Blomster
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 10 Läs vad Isak Blomster

• Karin L sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-12-05

Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en bostad i Hammarby sjöstad. Bemötandet var proffsigt. Mycket nöjd. Läs mer
  • Dennis L sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-11-06

Enskede Blåsut/Johanneshov
    Jag har sålt min lägenhet och blev bemött väldigt bra. Han uppfyllde mer än mina förväntningar. Läs mer
    Isak Blomster gillar detta
  • Hans A köpte sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-10-31

Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande av Mäklaren och ett snabbt hanterande av min förfrågan vilket jag uppskattar. Läs mer
  • Klas T sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-10-29

Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 3 rums lägenhet i Hammarby Sjöstad, med första parkett till Hammarby kanal.

Lägenheten var/är väldigt unik, Isak och jag beslutade att vi borde hantera den med varm hand. Det innebar att inför fotografering och filmning används stylister för att visa lägenhetens fulla potential för hugade spekulanter. Isak tog hand om allt runt omkring, vilket innebar att jag själv inte behövde lägga ner tid som inte fanns på försäljningen.

Lägenheten blev väldigt bra/snygg och bilderna var verkligen fina. Min uppfattning var att denna lägenhet borde leda till ett bra försäljningsvärde, vilket även blev fallet...

Dessutom såldes lägenheten innan visning och faktiskt på en dag, vilket gjorde min resa väldigt enkel.

Jag rekommenderar Isak det varmaste, dels såklart för framgången att överträffa vår målbild på pris, men även på det smidiga sätt som försäljningen utfördes på. Isaks bra sociala egenskaper medförde att allt gick smärtfritt för mig, men även vid överlämnandet av lägenheten till nya ägare.

Stort Tack!

Klasse Läs mer
    2019-11-04 Isak Blomster svarar Klas T
    Stort tack för ett bra samarbete och en fin rekommendation. Det var en ära att få förmedla din Sjöstadspärla!
  • Eva-Carin J sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-10-11

Enskede Blåsut
    Vi har sålt vår lägenhet på Skärmarbrink.
    Isak har under hela processen varit väldigt tillmötesgående och kunnig. Det är ju en stor sak att sälja sin bostad och det har varit tryggt att kunna vända sig till Isak vid små och större frågor.
    På alla sätt har Isak levt upp till våra förväntningar. Han har visat på kreativitet och kunskap.
    Totalt sett är vi mycket nöjda med såväl vägen till försäljning som med resultatet. Läs mer
    Isak Blomster gillar detta
  • Susanna A köpte sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-09-27

Hammarby Sjöstad
    Isak har varit mycket trevlig och tillmötesgående under denna process, rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-10-01 Isak Blomster svarar Susanna A
    Tack så mycket, Susanna! Och stort grattis till din nya, fina lägenhet!
  • Stefan L sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-09-25

Tre ord kan beskriva Isak Blomster på Notar Hammarby Sjöstad:
    Serviceinriktad. Effektiv. Kunnig.
    Jag sålde min 3:a och Isak var lyhörd för mina förväntningar och under hela säljprocessen, från visning till avslut, fanns han där, svarade på frågor, gav en sann bild av läget, tillgänglig vid behov.
    Jag är mycket nöjd med Isak Blomster. Läs mer
    2019-09-25 Isak Blomster svarar Stefan L
    Tack för de fina orden och för förtroendet, Stefan!
  • Anders Kurt T köpte sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-09-20

Hammarbyhöjden/Johanneshov
    Köpt lägenhet Hammarbyhöjden.
    Trevligt bra bemötande på visning. Smidig budgivning och bra telefonkontakt. Snabb och bra hantering hela vägen helt enkelt! Läs mer
  • Ki S
    Ki S sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-09-19

Enskede / Blåsut
    Jag sålde en bostadsrätt med hjälp av Isak. Han var drivande och engagerad utan att vara påträngande. Dessutom alltid tillgänglig och tog sig verkligen tid, vilket gav mig en trygg känsla. Isaks värdering av lägenheten stämde väldigt bra med slutpriset och jag är jättenöjd med vårt samarbete! Läs mer
    2019-10-01 Isak Blomster svarar Ki S
    Stort tack för de fina orden och för förtroendet!
  • Isabelle B sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-08-28

Enskede / Blåsut
    Jag gjorde min första lägenhetsförsäljning med Isak som mäklare och är oerhört nöjd. Isak är trevlig, engagerad och lätt att få kontakt med vid frågor. Vi uppnådde det satta målpriset med marginal och hela processen har varit smidig. Isak får mina varmaste rekommendationer! Läs mer

Senaste försäljningarna

Sickla Kanalgata