Isak Blomster
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 13 Läs vad Isak Blomster

• Max B
    Max B sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-06-17

Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet på Kungsholmen i Stockholm med hjälp utav Isak. Han lever upp till alla förväntningar som en säljare kan ha när man en gör en bostadsaffär. Isak hade från start ett väldigt professionellt bemötande och visade ett stort engagemang! Han har verkligen levererat från första gången vi sågs! Läs mer
    Isak Blomster gillar detta
  • Ingrid C köpte sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-05-25

Hammarby Sjöstad
    Köpt bostad, av Isak Blomster som är lugn och noggrann, samt återkopplat snabbt. När frågetecken uppstått efter köpt har han snabbt hittat lösning. Läs mer
  • Totte P sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2020-04-22

Hammarby Sjöstad
    5/5! Trevlig och kunnig mäklare som alltid fanns till hands om man hade frågor eller behövde få tag på honom. Isak Blomster sålde min lägenhet i sjöstaden och jag är riktigt nöjd. Kan varmt rekommendera honom. Sjöstans vassaste mäklare! Läs mer
  • Karin L sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-12-05

Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en bostad i Hammarby sjöstad. Bemötandet var proffsigt. Mycket nöjd. Läs mer
  • Dennis L sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-11-06

Enskede Blåsut/Johanneshov
    Jag har sålt min lägenhet och blev bemött väldigt bra. Han uppfyllde mer än mina förväntningar. Läs mer
    Isak Blomster gillar detta
  • Hans A köpte sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-10-31

Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande av Mäklaren och ett snabbt hanterande av min förfrågan vilket jag uppskattar. Läs mer
  • Klas T sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-10-29

Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 3 rums lägenhet i Hammarby Sjöstad, med första parkett till Hammarby kanal.

Lägenheten var/är väldigt unik, Isak och jag beslutade att vi borde hantera den med varm hand. Det innebar att inför fotografering och filmning används stylister för att visa lägenhetens fulla potential för hugade spekulanter. Isak tog hand om allt runt omkring, vilket innebar att jag själv inte behövde lägga ner tid som inte fanns på försäljningen.

Lägenheten blev väldigt bra/snygg och bilderna var verkligen fina. Min uppfattning var att denna lägenhet borde leda till ett bra försäljningsvärde, vilket även blev fallet...

Dessutom såldes lägenheten innan visning och faktiskt på en dag, vilket gjorde min resa väldigt enkel.

Jag rekommenderar Isak det varmaste, dels såklart för framgången att överträffa vår målbild på pris, men även på det smidiga sätt som försäljningen utfördes på. Isaks bra sociala egenskaper medförde att allt gick smärtfritt för mig, men även vid överlämnandet av lägenheten till nya ägare.

Stort Tack!

Klasse Läs mer
    2019-11-04 Isak Blomster svarar Klas T
    Stort tack för ett bra samarbete och en fin rekommendation. Det var en ära att få förmedla din Sjöstadspärla!
  • Eva-Carin J sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-10-11

Enskede Blåsut
    Vi har sålt vår lägenhet på Skärmarbrink.
    Isak har under hela processen varit väldigt tillmötesgående och kunnig. Det är ju en stor sak att sälja sin bostad och det har varit tryggt att kunna vända sig till Isak vid små och större frågor.
    På alla sätt har Isak levt upp till våra förväntningar. Han har visat på kreativitet och kunskap.
    Totalt sett är vi mycket nöjda med såväl vägen till försäljning som med resultatet. Läs mer
    Isak Blomster gillar detta
  • Susanna A köpte sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-09-27

Hammarby Sjöstad
    Isak har varit mycket trevlig och tillmötesgående under denna process, rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-10-01 Isak Blomster svarar Susanna A
    Tack så mycket, Susanna! Och stort grattis till din nya, fina lägenhet!
  • Stefan L sålde sin lägenhet med hjälp av Isak Blomster en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-09-25

Tre ord kan beskriva Isak Blomster på Notar Hammarby Sjöstad:
    Serviceinriktad. Effektiv. Kunnig.
    Jag sålde min 3:a och Isak var lyhörd för mina förväntningar och under hela säljprocessen, från visning till avslut, fanns han där, svarade på frågor, gav en sann bild av läget, tillgänglig vid behov.
    Jag är mycket nöjd med Isak Blomster. Läs mer
    2019-09-25 Isak Blomster svarar Stefan L
    Tack för de fina orden och för förtroendet, Stefan!

Senaste försäljningarna

Kaplansbacken