Jakob Johnson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-05 - 2019-04
När du vill har en mäklare som är driven, hjälpsam och med ett genomlysande engagemang. Läs mer

Läs vad 1 Läs vad Jakob Johnson

• Johan D
    Johan D sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Johnson en del av Notar Hammarby Sjöstad

2019-02-19

Gamla Enskede
    Jakob sålde min 44 kvm lägenhet i Gamla Enskede på Handelsvägen 28 våren 2019. Han uppnådde priset jag önskade trots en mycket labil marknad i Stockholm. Jag hade låga förväntningar då jag visste att det skulle bli en utmaning att sälja i det dåvarande läget, därför blev jag mycket positivt överraskad av hur Jakob hanterade situationen och lyckades sälja min lägenhet till mitt önskade pris.
    Jakob har varit ett stort stöd genom försäljningen. Genom kontinuerliga uppdateringar, ett inlyssnande och empatiskt bemötande och ett genuint intresse har Jakob levererat fantastisk service. Jag har sålt lägenheter förut och därav varit kontakt med ett antal mäklare, och vet därför att denna typ av mäklare inte är helt enkla att finna.
    Jag kan därför varmt rekommendera Jakob för er framtida försäljning.  Läs mer

Senaste försäljningarna

Handelsvägen