en del av Notar Hammarby

4.8 / 5 i betyg — 20 rekommendationer

Läs vad 20 användare tycker om Eva Niklasson

• Maria C
    Maria C skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Professionell, erfaren och kunnig inom sitt område. Hjälpsam och alltid tillgänglig. Rekommenderas varmt.
  • Stanislaw G
    Stanislaw G skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Working with Eva was a very pleasant but also productive experience. She did a great job in negotiating between the buyer and the seller, so that in the end an agreement could be signed very quickly and to everyone's satisfaction.
    2017-07-03 Eva N svarar Stanislaw G
    Hi Stanislaw! Thank you for writing such kind words and recommendation. It is a pleasure doing business with you, see you in November. Eva
  • Mona E
    Mona E skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva är trevlig, välkomnande, hjälpsam, har ordning och reda på papper och rutiner samt håller det hon lovar
    2017-07-03 Eva N svarar Mona E
    Hej Mona och Leif. Tack för att du tog dig tid att skriva här. Det var/är ett sant nöje att arbeta för er. Eva
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Trevlig, professionell och tillmötesgående.
    2017-07-03 Eva N svarar Henrik L
    Hej Henrik. Tack för dina ord. Jag önskar er en fantastisk sommar! Eva
  • Niklas I
    Niklas I skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Professionell, tillgänglig och väldigt trevlig. Väldigt nöjd.
    2017-07-03 Eva N svarar Niklas I
    Tack för din rekommendation Niklas! Med vänlig hälsning, Eva
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Proffsig skött rakt igenom! Mycket nöjd!
    2017-07-03 Eva N svarar Jenny J
    Hej Jenny. Tack för att du valde att anlita mig. Jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya fina radhus. Eva
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Jag fick det bästa tänkbara bemötande av Eva. Hon är pålitlig, positiv och alltid tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera henne tack vare henne har jag hittat min drömlägenhet.
    2017-07-03 Eva N svarar Helena Ö
    Hej Helena. Det har varit mycket roligt att jobba tillsammans med dig. Du har verkligen köpt en underbar lägenhet! Eva
  • Louise B
    Louise B skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Mycket trevlig, lugn och saklig. Trygg mäklare.
    2017-07-03 Eva N svarar Louise B
    Hej Louise. Tack för dina ord och jag hoppas du ska trivas i din nya fina lägenhet. Eva
  • Anna J
    Anna J skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Professionell, trevligt bemötande och mycket hjälpsam. Drev på affären bra.
    2017-05-15 Eva N svarar Anna J
    Tack Anna, det var mycket trevligt att samarbeta med dig och Kjell. Jag önskar dig en fantastisk sommar!
  • Sabina A
    Sabina A skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Kan säga att Eva är en riktig stjärna, superglad, trevlig och engagerad.
    2017-07-03 Eva N svarar Sabina A
    Tack Sabina. Jag uppskattar att du tog dig tid att skriva, roligt att höra!
  • Annbritt Ö
    Annbritt Ö skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva var fantastisk bra med min mamma. Hon gjorde allt för att det inte skulle bli jobbigt för henne.
    Mamma fick ett jätte bra pris på sin lägenhet. Min mamma var jätte nöjd
    2017-05-15 Eva N svarar Annbritt Ö
    Tack för dina trevliga ord! Det var en mycket trevlig försäljning och jag ser fram emot en kaffe med din mamma på hennes nya balkong.
  • Spiros S
    Spiros S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva Niklasson är en väldigt duktig mäklare som jag rekommenderar starkt!
    2017-05-15 Eva N svarar Spiros S
    Tack Spiros! Du vet att jag tyckte att det var ett rent nöje att jobba för dig. Tack för alla dina rekommendationer som trillar in var och varannan vecka. ;)
  • Anna-karin E
    Anna-karin E skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Jag kan inte nog ösa positiva omdömen om Eva Niklasson. Genom henne har jag lyckats göra verklighet av min boendedröm.
    Vänligt bemötande, lyssnande, idérik, snabb och professionell
    uti fingerspetsarna. Ni kan vara säkra på att jag kommer att rekommendera Eva till alla jag känner.
    2017-04-25 Eva N svarar Anna-karin E
    Hej Anna-Karin! Tack snälla för dina fina ord. Det var minst sagt den perfekta matchningen, du kommer att trivas fantastiskt bra i lägenheten. Du får gärna rekommendera mig till dina vänner och bekanta. Jag ser fram emot att träffa dig senast vid tillträdet . Eva
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva var väldigt engagerad och alltid tillgänglig under hela försäljningen. Vi hade ett fantastiskt fint samarbete och min lägenhet blev såld snabbt till ett mycket bra pris.
    Jag kan starkt rekommendera Eva till alla som ska sälja sin lägenhet.
    2017-03-20 Eva N svarar Joanna S
    Hej Joanna. Tack snälla för din rekommendation även här. Det var mycket roligt att företräda dig och att träffa din fina familj. Jag hoppas ni trivs bra i er nya fina lägenhet. Eva
  • Julia T
    Julia T skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Jag tycker att Eva Niklasson gjorde ett utmärkt jobb som min mäklare. Öppen, naturlig, vänskaplig och tydlig.
    2017-03-01 Eva N svarar Julia T
    Hej Julia. Tack för dina vänliga ord. Det var mycket roligt att sälja din fina lägenhet och jag hoppas du kommer att trivas fantastiskt bra i din nya lägenhet. Hälsningar Eva
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Bra och tydlig mäklare genom hela processen
    2017-03-01 Eva N svarar Ulrika B
    Hej Ulrika. Jag är väldigt tacksam över att du tog dig tid att skriva här, tack. Jag hoppas ni alla kommer att njuta av lägenheten i många år framöver. Hälsningar Eva
  • Bowen S
    Bowen S skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Trevlig, tydlig, omtänksamt, lätt att kommunicera, professionella, effektivt, positivt och glad!
    2017-03-01 Eva N svarar Bowen S
    Hej Bowen. Tack detsamma, det är alltid lika trevligt att prata med dig! Hälsningar Eva
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Hon var engagerad, lyssnade på mina behov/önskemål och var pedagogisk. Hon var flexibel och var uppenbarligen bra på att "läsa av" spekulanterna/budgivarna eftersom det blev ett mycket bra avslut.Jag är mycket nöjd, hon lovade inte mer än vad hon kunde hålla.
    2017-03-01 Eva N svarar Katarina N
    Hej Cath. Det är ett sant nöje att arbeta för dig, samarbetet har varit mycket bra. Tusen tack! Hälsningar Eva
  • Ann P
    Ann P skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Eva Niklasson hade ett vänligt bemötande, tydlig och skapade god stämning kring både budgivning och köp. Noggrann vid genomgång av rutiner kring köpet. Vi har ännu inte genomfört överlåtelsen men det hoppas jag ska ske lika galant.
    2017-03-01 Eva N svarar Ann P
    Hej Ann. Det var roligt att just ni fick köpa den fina lägenheten. Självklart ska tillträdet gå galant. Tack för fina ord och för att du tog dig tid. Hälsningar Eva
  • Kent B
    Kent B skrev om Eva Niklasson en del av Notar Hammarby
    Trevlig men väldigt "pushig" människa. Stressar en till beslut som man kanske inte vill ta..
    2017-02-27 Eva N svarar Kent B
    Hej Kent. Det var väldigt tråkigt att höra men jag förstår inte riktigt vad du syftar på. Ni var två stycken budgivare på slutet och jag håller med om att det gick väldigt fort där och då. Budgivningen var dock slut en eftermiddag runt klockan 16 och kontrakt skrevs först vid lunch dagen efter, dvs cirka 20 timmar senare så vad jag stressat dig till förstår jag inte men jag frågar dig gärna när vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning Eva
Ehsan Sedagati
Majah Huynh