Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Värmdö Nova Begravningsbyrå

Nova Begravningsbyrå

Fenix Väg 12, 134 44 Gustavsberg — Visa karta

Välkommen till Nova Begravningsbyrå!

Då vi är ett mindre företag så finns det inte utrymme för misstag, därför är vi väldigt noggranna i allt vi gör och varje insats för dig som kund tar vi på största allvar.
Det är din/era önskemål som styr vårt arbete, och för att du ska känna trygghet erbjuder vi fasta priser på det flesta av våra tjänster.
Våra priser är konkurrenskraftiga och vi har samma muskler som de stora jättarna inom begravningsbranschen, vilket gör att vi kan hjälpa dig från början till slut.

Vi är en begravningstjänst med huvudsäte på Värmdö, men arrangerar begravningar i hela Storstockholm.
Du får hjälp via personligt möte, telefon, internet och e-post. Vi anpassar oss efter dina behov!
Nova värnar om dina tankar och känslor där vårt fokus ligger på trygghet, kvalité och omtanke.

Välkommen till oss.

Ja
    Utmärkt Läs mer
  • 2019-07-10

Inger B skrev om Nova Begravningsbyrå
    Arrangemang av begravning + minnesstund.
    Synnerligen vänligt o professionellt.
    Har tidigare varit kund hos Nova Begravning, var övertygad om att jag skulle bli helt nöjd också denna gång.
    Nova Begravning levde upp till högt ställda förväntningar.
    Mycket kompetenta i praktiska frågor, men även i psykologiska bedömningar. Läs mer
  • 2019-06-10

Elin H skrev om Nova Begravningsbyrå
    Begravning. Nova begravningsbyrå och andreś som vi hade var helt fantastiska. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2019-06-04

Pia L skrev om Nova Begravningsbyrå
    Vi tyckte allt var så fint anordnat och är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-05-13

Lisa L skrev om Nova Begravningsbyrå
    Bra och trevligt bemötande, rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-12

Baruth M skrev om Nova Begravningsbyrå
    Professionellt bemötande med mycket omtanke och värme. Snabb återkoppling på frågor som vi hade, bra kontakt med jurister för bra hjälp med bouppteckning.
    Rekommenderar varmt deras hjälp i den svåra stunden man förr eller senare dessvärre hamnar i. Läs mer
  • 2019-05-07

Göran U skrev om Nova Begravningsbyrå
    Vi är mycket nöjda med Nova Begravningsbyrå som på ett omtänksamt sätt skö Läs mer
  • 2019-04-26

Christian C skrev om Nova Begravningsbyrå
    Professionellt och varmt bemötande. Kändes verkligen som att de lyssnade och kom med förslag och information, bara för att göra så att allt skulle bli så bra som det bara kunde bli. Väldigt tacksam för deras jobb och jag kan varmt rekommendera Nova Begravningsbyrå. Läs mer
  • 2019-04-08

Björn M skrev om Nova Begravningsbyrå
    Det är andra gången vi använder oss av dom.
    Bara det borde vara ett svar på era frågor.
    Vi begravde vår mor.
    Vi blev toppenbra bemötta och allting bara flöt på.
    Det blev precis vad vi hade för förväntningar och lite till Läs mer
  • 2019-03-29

Anne-Marie I skrev om Nova Begravningsbyrå
    Kontaktade Nova Begravningsbyrå då min mamma gått bort, de tog hand om min svärmors begravning 2 månader tidigare och jag upplevde den begravningen väldigt proffsig och värdig. Vi har blivit mötta med respekt, värme och en oerhörd värdighet. Min mammas begravning blev precis som vi tänkt oss och det har varit en tydlig och rak kommunikation under tiden. Vi ser tillbaka på den dagen med ljust och i ett vackert minne och det ska Nova Begravningsbyrå ha vårt innersta tack för. Läs mer
  • 2019-03-22

Marie J skrev om Nova Begravningsbyrå
    Nova-Andres hjälpe oss med vår mormors begravning . Service, bemötande o hjälp har varit utmärkt! Vänligt, hjälpsamt o proffsigt! Tack Läs mer
  • 2019-03-22

Kjell S skrev om Nova Begravningsbyrå
    Begravningstjänst : Möte om vad som kan erbjudas, kista, blommor, minnesstund, sångerska, representant vid begravningen.

Blev mycket väl mottagen vid kontakten o mötet. Andra gången för oss att anlita byrån.

Uppfyllde våra förväntningar med råge.

Sakligt och vänligt mottagande. Bra förslag vid första mötet o tydlig genomgång. Rekommenderar gärna denna byrå till andra. Läs mer
  • 2019-03-17

Elisabeth P skrev om Nova Begravningsbyrå
    Det är andra gången vi anlitat Nova.
    Vår pappa hade speciella önskemål kring sin begravning och vi fick gehör för hans önskan hos Nova,
    Det blev en fin minnesstund som hela familjen pratar om fortfarande framförallt barnen. Nu har vi ännu en gång fått hjälp av Nova med vår mammas minnesstund.
    Vår önskan har möts med respekt och vi har tillsammans med Nova hittat en lösning som passar familjen
    Vi fick också hjälp med bouppteckning båda gångerna, Läs mer
  • Anders K

2019-03-16

Anders K skrev om Nova Begravningsbyrå
    Jag är så tacksam för den professionella hjälpen, och det trevliga bemötandet. Att begrava sina föräldrar är aldrig lätt, men den hjälp jag fått bägge gångerna och det enastående resultatet och upplevelsen gör att man kan glädjas även i den svåraste av stunder. Allt har flutit på perfekt, kista, blomster arrangemang, musik och mottagningen efteråt. Känner verkligen att man blir omhändertagen på det bästa sättet. Läs mer

Morgan E skrev om Nova Begravningsbyrå
    Två begravningar med personer som bemöter en med respekt och sympati i denna svåra stund.
    Kan varmt rekommendera det här företaget till andra.
    Morgan Engström Läs mer

Margareta L skrev om Nova Begravningsbyrå
    Två olika begravningar i släkten på kort tid och jag är nöjd med vägledningen vi anhöriga fick om hur de skulle planeras och utformas.

Jag uppskattar det personliga bemötandet och även att begravningsbyrån låg lite avsides och inte inne i något centrum. Läs mer

Nicklas K skrev om Nova Begravningsbyrå
    Allt var bra och vi fick bra hjälp med allt. Läs mer

Peter G skrev om Nova Begravningsbyrå
    Rekommenderar absolut Nova begravningsbyrå! Läs mer
  • 2014-05-24

Anneli N skrev om Nova Begravningsbyrå
    Kan varmt rekommendera Nova Begravningsbyrå.
    Andrés hjälpte oss att arrangera vår mammas begravning. Vi, både vuxna och barn, fick ett mycket varmt, trevligt, förstående bemötande utav honom. Vi blev mycket väl omhändertagna i vår svåra sorg.
    Allt ifrån första mötet, det personliga farvälet på sjukhuset till begravningen var arrangerat på ett väldigt fint sätt. Läs mer
  • 2014-05-23

Lena C skrev om Nova Begravningsbyrå
    Andres var väldigt tillmötesgående och förstående. Han ringde flera gånger och ville bara kontrollera att allt var OK! Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2014-05-22

Gunilla A skrev om Nova Begravningsbyrå
    De var fantastiska. Vi fick ett varmt bemötande i en svår stund. Läs mer
  • 2014-05-22

Susan I skrev om Nova Begravningsbyrå
    Begravning. Fantastiskt bemötande av Andrés. Allt fungerade som det skulle. Jag kommer rekommendera Nova Begr byrå till andra i min närhet. Tack Läs mer
  • 2014-02-15

Eva H skrev om Nova Begravningsbyrå
    Fått ett mycket bra och personligt bemötande.Allt vart så fint precis som vi ville, rekomenderar varmt deras tjänster. Läs mer
  • 2014-02-10

Hanna A skrev om Nova Begravningsbyrå
    Kan varmt rekommendera Nova Begravningsbyrå. Anpassar allting enligt kundens budget och önskemål. Snabb service via telefon, mail eller besök. Väldigt trevlig och personlig personal som du känner dig trygg med. 5/5 möjliga Läs mer
  • 2014-01-18

Monica R skrev om Nova Begravningsbyrå
    Proffsigt, medkännande och utan krusiduller Läs mer
  • 2014-01-15

Sissel R skrev om Nova Begravningsbyrå
    Mycket bra, trevligt bemötande. Enkelt att ha e-mail kontakt med, snabb respons. Allt gick helt enligt våra planer och önskemål. Läs mer
  • 2014-01-14

Eva N skrev om Nova Begravningsbyrå
    Fantastiskt bra bemötande. Vi var mer än nöjda.
    Jag har rekommenderat företaget till andra. Läs mer
  • Ann-Sofie S

2013-06-05

Ann-Sofie S skrev om Nova Begravningsbyrå
    Mycket bra och hjärtligt bemötade. Va helt underbar under minnesstunden också. Rekommenderas med varm hand :) Läs mer
  • 2013-06-03

Karen A skrev om Nova Begravningsbyrå
    Vi fick ett bra och professionellt bemötande. Deras hemsida var också bra med mycket tips om sånt man bör tänka på vilket man i den situationen inte alltid gör annars. Läs mer
  • 2013-05-30

Lena E skrev om Nova Begravningsbyrå
    Vi fick ett varmt, vänligt, tillmötesgående och proffsigt bemötande. Allt gick bra och lätt och samarbetet gick smidigt. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2013-05-30

Jan P skrev om Nova Begravningsbyrå
    Mycket bra bemötande och geomförande Läs mer
  • 2013-05-28

A skrev om Nova Begravningsbyrå
    Mycket servicemindade, pålitliga, trevliga och förtroendeingivande. Jag har bara bra att säga om dem! Läs mer
  • 2013-05-28

Jonas S skrev om Nova Begravningsbyrå
    Otroligt proffesionella och tillmötesgående. Tog alla våra önskemål på största allvar och ordnade det på absolut bästa tänkbara sätt. Läs mer
    Lena E gillar detta
  • 2013-05-25

Eva N skrev om Nova Begravningsbyrå
    Wermdö Begravningstjänst hjälpte oss att arrangera mammas begravning. Dialog, engagemang, personligt bemötande och tålamod - dom fanns på plats när vi behövde dem! Läs mer

Jessica E skrev om Nova Begravningsbyrå
    Bemötandet var mycket bra och personligt. Vi blev väl omhändertagna och vägledda i vår svåra sorg. De levde upp till våra förväntningar. Stämningen var god. Det var prisvärt. Vi fick många fina minnen efter begravningen. Vi sammanfattar upplevelsen som mycket bra och personlig. Läs mer

Jimmy R skrev om Nova Begravningsbyrå
    Första mötet mkt positivt, vidare kontakt oklanderligt. Svar på mail omedelbart eller bekräftat mottaget. Som helhet vill jag rekomendera deras tjänster. Läs mer

Maria E skrev om Nova Begravningsbyrå
    Ett väldigt bra alternativ. har ingen erfarenhet tidigare av begravningsbyråer men rekommenderar mer än gärna Wermdö Bergravningstjänst. Både två är proffesionella och väldigt tillmötesgående. toppen! Läs mer
    Lena E gillar detta

Ingemar H skrev om Nova Begravningsbyrå
    Fått ett mycket bra och personligt bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer

Sissi N skrev om Nova Begravningsbyrå
    Mycket bra service och försökte verkligen tillgodose de lite speciella önskemålen vi hade. Läs mer

Marie R skrev om Nova Begravningsbyrå
    Vänligt och lagom formellt. Har "dessbättre" inte så mycket att jämföra med, men fick ingen känsla av att de försökte sälja på saker utan höll en låg och värdig profil. Läs mer

Robin A skrev om Nova Begravningsbyrå
    Mycket lätta och avslappnade människor. Serviceinriktade och tillmötesgående. Läs mer
  • Helena B

2013-05-24

Helena B skrev om Nova Begravningsbyrå
    Trevlig & förstående personal i en stund av förvirring och sorg Läs mer

Fenix Väg 12, 134 44 Gustavsberg