Nova Laserklinik

Nova Laserklinik

Ring 076-298 75 62 www.novalaserklinik.nu
4.3

Välkommen till Nova Laserklinik. Vi erbjuder det mesta inom skönhetsbehandlingar. Vi använder oss av smärtfri hårborttagning med IPL/Laser. Våra välutbildade och auktoriserade hudterapeuter erhåller mycket lång erfarenhet och sätter alltid dig som kund i fokus, lyssnar på dina önskemål och vilka förväntningar just du har. Vi...

74 omdömen om Nova Laserklinik

Yuta D
Skrev om Nova Laserklinik

Ett oseriöst företag som inte betalar sina fakturor! Vi väntar fortfarande på betalningen för er beställning, försökt att kontakta er både via email och telefon, men ingen svarar. Väldigt oprofessionellt !

FaceClinic
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Jag har gått flera år här och då särskilt hos dr Westin. Rekommenderas med högsta betyg av mig.

Hans Roland H Hans Roland H
Kocher  A
Skrev om Nova Laserklinik

Trevligt bemötande och bra priser!

Mekoteket
Skrev om Nova Laserklinik

Bästa skönhetssalongen i Sverige! Rekommenderas starkt !

Citylaser
4.7/5 i betyg av 809 omdömen 4.7 av 809 omdömen

Citylaser är exakt det som dom själva skriver "En personlig skönhetsklinik med dig i fokus". Undertecknad som skriver detta har gjort de fle

Lilian S
Skrev om Nova Laserklinik

Jag har de gånger jag besökt kliniken känt mig väl mottagen. Jag har köpt laser behandlingar för hårborttagning.

Birdy B
Skrev om Nova Laserklinik

Nova och Savå är grymma. Bra och professionella.

Skönhetskliniken
4.9/5 i betyg av 239 omdömen 4.9 av 239 omdömen

Lena är underbar! Jag känner mig alltid välkommen och omhändertagen. Hon är lätt att prata med och ger Bra rådgivning, känns genuin. Jag har

Mahtab Z
Skrev om Nova Laserklinik

Personalen är jätte trevliga bemötande är väldig bra . Jag är väldigt nöjd med mina behandlingar hos Nova

Sandra R
Skrev om Nova Laserklinik

Ett proffsigt bemötande och strålande resultat av laserbehandling!

Linda J
Skrev om Nova Laserklinik

Trevligt bemötande och duktig personal.

Elina A
Skrev om Nova Laserklinik

Trevlig personal och fräscha lokaler. Bra resultat av behandlingen. Är mycket nöjd, rekommenderas

Viktor H
Skrev om Nova Laserklinik

Har gjort hur många laser behandlingar som helst utan något resultat. Då dom lovat att det skall ta högst 8 stycken

Svar från Nova Laserklinik

Hej Viktor! Vi lovar eller garanterar aldrig hur många laser behandlingar en person behöver. Det står även på vår hemsida. Vi talar om för alla våra kunder att man behöver minst 8 behandlingar, och då utgår vi från att man är mörkhårig från grund. Har man ljusare hårstrån behöver man givetvis fler behandlingar. Med vänliga hälsningar, Nova laserklinik

Benna F
Skrev om Nova Laserklinik

Bra mottagande , super trevlig personal och grymma Priser ! Rekommenderar Novas laserklinik starkt !

Sofia H

bra, professionellt bemötande, serviceminded

Maria R
Skrev om Nova Laserklinik

Jag kan varmt rekommendera Nova laserklinik! Är sååå nöjd med både laserbehandlingarna jag utfört och bemötandet av personalen!

Annicka Y
Skrev om Nova Laserklinik

Anser Nova Laserklinik vara en fin och fräsch salong. Blev rekommenderad av en kosmetolog där att gå till hudläkare med solskada. Läkaren jag gick till var väldigt imponerad av detta råd, då det visade sig att solskadsn måste frysas bort!

Nikolina L
Skrev om Nova Laserklinik

Är inte hårfri än men har alltid fått bra bemötande! (Utom första behandlingen, men det förmedlade jag)

Laila W
Skrev om Nova Laserklinik

Ägarinnan har attitydproblem. De anställda är jättebra och förstår att de slutar.

Poya M
Skrev om Nova Laserklinik

Väldigt god! Tillmötesgående och trevliga i den service jag fått.

Lena J
Skrev om Nova Laserklinik

Bemötande och behandling var otroligt proffsigt, sååå nöjd. Kan varmt rekommendera den här salongen.

Ida S
Skrev om Nova Laserklinik

Ganska otrevlig personal. Kände mig inte speciellt välkommen. Struntade i de två sista behandlingarna trots att jag redan betalat dem, mest för att slippa.

Avin I
Skrev om Nova Laserklinik

Nova laserklininik har en riktigt god och fin service. Tjejerna är duktiga och kunniga med de dom gör. Här rekommenderat Nova laserklininik till många nära och kära. Ska gå tillbaka för mina behandlingar efter jag fått mitt barn. 👍👍👍

Fenik A
Skrev om Nova Laserklinik

Nöjd med laserbehandling samt pristvärt

Nina M
Skrev om Nova Laserklinik

Trevlig personal och bästa bemötande man kan få

Helen C
Skrev om Nova Laserklinik

Allt som rör behandlingen var bra. Har dock fått sena besked om sjukdom hos behandlaren och hunnit åka till kliniken i onödan.

Erika J
Skrev om Nova Laserklinik

Bra behandlingar, bra priser och trevlig personal

Gert H
Skrev om Nova Laserklinik

Tyckte det var helt ok. Bra vänterum, och möjlighet att vinkla lite på sin behandling.

Seiran A
Skrev om Nova Laserklinik

En bra salong med trevlig personal som gör att du känner dig bekväm.

Diana E
Skrev om Nova Laserklinik

Det var jätte trevlig upplevelse! Varmt rekomendera!!!

Anna T
Skrev om Nova Laserklinik

Dålig. Svarar aldrig i telefon o lämnar man ett meddelande, ringer de ej upp. Når inte ens upp till ett, då de är skyldiga mig en behandling som jag betalt för, men fick aldrig tag på dom.

Malin N
Skrev om Nova Laserklinik

Trevligt bemötande. Kunnig personal. Flexibelt och bra bokningssystem. Mysiga lokaler. Rekommenderas

Shila M
Skrev om Nova Laserklinik

När det gällde kundbemötande vid retur av köp pga. att de brände mig med laser då var de inte trevliga och vill ej betala mig tillbaka.

Svar från Nova Laserklinik

Hej Shila , tråkigt när sådant händer. Det är super bra om kunder informerar oss gällande solning och annat som vi vill att ni undviker under tiden ni gör behandlingar. Gällande en återbetalning, så kan jag se i våra noteringar att du fått ett tillgodokvitto att använda till valfri behandling. Vänliga hälsningar Nova laserklinik

Kristine E
Skrev om Nova Laserklinik

Nova Laserklinik har trevlig service och rimliga priser. Jag är väldigt nöjd med mina behandlingar (IPL) där och kan varmt rekommendera Nova till andra.

Matilda M
Skrev om Nova Laserklinik

Jag rekommenderar varmt denna klinik. Trevlig personal , Väldigt bra priser ! Jag kommer fortsätta vända mig hit. M.M

Kris N
Skrev om Nova Laserklinik

Mycket duktig och kunnig personal. Rena och fräscha lokaler och bra utrustning

Forough J

Trevliga , duktiga personal med en lyxig likal. Rekomenderas varmt

Hanna L
Skrev om Nova Laserklinik

Alltid proffesionellt och vänligt bemötande. Nova är fantastisk duktig och kunnig. Rekommenderar starkt.

Sanaz N
Skrev om Nova Laserklinik

Trevliga personal, inland bra dealer.

Kristina H
Skrev om Nova Laserklinik

Trevlig personal och mycket kunnig

Louise A
Skrev om Nova Laserklinik

Super bra och väldigt go personal!

Erika Q
Skrev om Nova Laserklinik

Fräscht ställe och trevlig personal. Dock svårt att komma i kontakt med via telefon.

Nikolina L

Tillmötesgående. Fantastiskt resultat.

Bo Stefan L
Skrev om Nova Laserklinik

Väldigt trevligt bemötande och härlig behandling!

Jasmina N
Skrev om Nova Laserklinik

Bemötandet från företaget från början och framåt har varit professionell och vänlig, väldigt hjälpsamma under pågående behandling. Jag hade köpt behandling ”Permanent hårborttagning med IPL” och det verkligen levde upp till mina förväntningar. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med köpet och utförande av behandlingen. Rekommenderas varmt.

Vida S
Skrev om Nova Laserklinik

Jag är verkligen nöjd av de trevliga tjejer .. de är bästa i Göteborg..jätte bra priser 🌼🌼

Militza G
Skrev om Nova Laserklinik

Mycket professionell, resultat är mycket bra Den enda är attmdn måste vänta länge för att gå tid Men jag är mycket njöd med service

Senada G
Skrev om Nova Laserklinik

Missförstånd och dåligt bemötande vid ankomst men allting löste sig till slut.

Bojana C
Skrev om Nova Laserklinik

Det var fantastiskt upplevelse. Om jag har mer pengar ska jag boka tid för nästa gång.

Svar från Nova Laserklinik

Hej Bojana, vad kul att du är nöjd. Du är alltid välkommen tillbaka, vänliga hälsningar Nova laserklinik

Romana S
Skrev om Nova Laserklinik

Personalen ät trevliga, lokalen är fräsch. Det är en plats jag skulle gärna rekomendera

Svar från Nova Laserklinik

Hej Romana , Tack så mycket för den fina recensionen ! vänliga hälsningar Nova laserklinik

Anette K
Skrev om Nova Laserklinik

Känner mig lurad gjorde en Ipl

Svar från Nova Laserklinik

Hej Anette, Vad tråkigt att du känner dig Lurad. Kontakta oss gärna så vi vet vad som gått fel och kan åtgärda det. vänliga hälsningar Nova laserklinik

Mohammed M
Skrev om Nova Laserklinik

Oproffsigt hela vägen. Kommer för sent. Ändrar på let s deal avtal. Dryg personal.

Svar från Nova Laserklinik

Hej Mohammed, Vi vill gärna att du kontaktar kliniken eftersom vi inte kan se dig registrerad på det namnet du angivit och kan då inte heller kolla vad som gått fel. Lets deal Avtal är ingenting vi kan ändra på så kontakta oss gärna. vänliga hälsningar Nova laserklinik

Cissi J
Skrev om Nova Laserklinik

Tycker nova laserklinik är ett skämt. Var där och gjorde läpparna . De rekommenderade varmt mig att fylla i läpparna för att få bästa resultat och om ja bokade och betalade ifyllnaden direkt så fick jag den för 1500kr . Sen blev jag sjuk den tiden och kunde inte komma sen svarade de aldrig. Jag försökte ringa smsa ringa smsa men ingen svarade. Så mina 1500 kr brände inne o min läpptatuering som jag gav 3500 kr syns ej. Så jag rekommenderar INTE denna klinik

Svar från Nova Laserklinik

Hej Cecilia , Det var inte kul att höra att du känner dig missnöjd. Jag har kollat lite och kan se att du behandlat läpparna och betalt 1200:- för ett återbesök , Dock är inte återbesöket utfört och därav den svaga färgen på dina läppar. Vi kan endast se en notering om att du inte dykt upp på behandlingen men ingen anledning står noterad, Om du varit sjuk vid tiden du skulle gjort en ifyllnad så har du rätt att avboka tiden med kort varsel och vi bokar om tiden. Så ring gärna till kliniken och tala med receptionisten så...