Nova Park Conference

Nova Park Conference

Llama 018-34 90 00 www.novapark.com

About company

På bekvämt avstånd från både Stockholm och Arlanda finner du Nova Park Conference. Kombinationen av smidiga kommunikationer, trevliga lokaler och kulinariska upplevelser ger plats för alla typer av konferenser och möten samt utställningar och mindre mässor. Vi kan stolt säga att vi var den första konferensanläggningen i Sverige...

105 omdömen om Nova Park Conference

Jessica M

Nova park hjälpte verkligen oss att skapa ett utrymme med säkra förhållanden under en situation som vi lever i idag. Då var inte samhället under samma restriktioner som idag men vi liksom många var oroliga. Nova Park i gott samarbete hjälpte oss verkligen att lösa detta! Som privatperson så tror jag ändå att jag kan tänka mig en privat weekend här med min närmsta familj då det är stort och rymligt och man man känner sig säker.

Annika V
Escribió sobre

Underbar anläggning och här blir man verkligen bemöt med toppkvalitet

Anna O
Escribió sobre

En underbar miljö för konferens. Trevlig bemötande av bokare samt personal

Jennifer B

Vi hade en fantastisk upplevelse på Nova Park! Både servicen, inredningen och maten var över förväntan. Vi kommer mer än gärna tillbaka.

Patrik L
Escribió sobre

Allt har fungerat bra. Mycket hög service nivå. Mat och rum är ingenting att klaga på utan allt var gott och rummen fräscha.

Agnetha E

Tillmötesgående, proffsiga och bra ytor för både möte, aktiviteter och umgänge.

Christer H

Konferensen är vi helnöjda med framförallt med ett väldigt bra bemötande och god service samt oerhört goda måltider.

Leonardo L

Konferens + övernattning Bra bemötande Flexibilitet Bra service Mycket bra lokaler

Helen J
Escribió sobre

Vi fick ett trevligt välkomnande och en bra dag med bra service och got mat

Katrin A
Escribió sobre

Konferens Trevligt bemötande och bra service Mycket god mat Trevliga sällskapsytor Rummen fina men lite små Bra mötesrum Bra med närhet till Arlanda

Torsten P

Konferensupplägg med guldkant! Fantastisk service och matupplevelse. Hög trivselfaktor, precis som utlovats. Rekommenderas!

Jenny G
Escribió sobre

Konferenspaket som inkluderade mat samt yoga. Professionellt bemötande från första kontakt till utcheckning. Mat av högsta kvalité och trevlig personal med hög servicekänsla. Mycket fina hotellrum, mötesrum och en fantastisk spa-avdelning i underbar miljö.

Vesna N
Escribió sobre

Hade 2 dagars konferens med medarbetare. Grym service och supertrevlig personal. Maten va ok, vinet va gott. Trevligt och trivsamt ställe.

Kenneth N

Jag köpte ett konferenspaket med för vissa medverkande två dagars övernattning. Trevlig personal, bra lokal, duktig service men lite problem med uppkoppling mot kanonen dag 1. Trevliga rum o utmärkt mat, kommer boka här igen vid senare tillfälle.

Svar från Konferens

Tack Kenneth för att din feedback. Vi beklagar strulet med kanonen! Vi ser framemot att få välkomna er tillbaka!

Helena S
Escribió sobre

Vi hade konferens med vårt team. Personalen var trevlig och tillmötesgående, rummen fina och maten fick toppbetyg av alla deltagare. Även spa-delen var väldigt uppskattad.

Svar från Konferens

Hej Helena. Tack för det fina toppbetyget! Varmt välkommen åter.

Madeleine H

Bra bemötande, god mat, hembakt fikabröd & stor fikabuffé. Fint bemötande och flexibla med tider. Kort sagt, de infriade mina förväntningar. Kan rekommenderas!

Svar från Konferens

Tack Madeleine för att du tog tid att skriva om oss och tack för det fina omdömet!

Agneta N
Escribió sobre

Konferens i 2 dagar allt funkar perfekt!!

Svar från Konferens

Tack Agneta för den perfekta feedbacken!

Krister W

Hade konferens på Nova Park, och precis var vi väldigt nöjda med helheten. Utmärkt bemötande från all personal, både innan och under vår konferens. Och vi kommer att komma tillbaka. Som sammanfattning är jag väldigt nöjd

Svar från Konferens

Tack Krister för den fina sammanfattningen! Härligt att ni kommer tillbaka till oss :)

Elin D
Escribió sobre

Vi hade utbildning för våra kunder på Nova Park som många gånger tidigare och som alltid blir vi vänligt bemötta med fantastisk mat och dryck.

Svar från Konferens

Tack Elin för fin feedback! Vi ser framemot att få välkomna er snart igen :)

Linnea S
Escribió sobre

Vi hade en två dagars konferens med 55 deltagare. Otroligt proffsigt bemötande där våra kontaktpersoner från att bokningen ägde rum till att vi var på plats verkligen visade ett proffsigt bemötande där man verkligen kände att de är grymma på att just fixa så att det blir en riktigt bra konferens! Maten & fika var över förväntan även om vi hade hört att det var bra mat innan. Skulle absolut rekommendera att boka konferens på Nova Park.

Svar från Konferens

Tack Linnea för fin rekommendation! Hoppas på att få välkomna tillbaka er till oss snart igen.

Peter J
Escribió sobre

Perfekta konferenslokaler, bra boende, utmärkt mat, fantastisk bemötande från personal.

Svar från Konferens

Hej Peter. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Varmt välkommen tillbaka!

Jenny A
Escribió sobre

Vi hade en konferens för 110 personer, som inkluderade en dag i ett rum alla tillsammans och en dag i 5 olika grupprum för olika workshops. Vi avsluade med gala middag och disco. Lokalerna var toppen, allt var rent och fräscht och all teknik funkade och var enkel att använda. Sovrummen likaså. Personalen var proffsiga och tillmötesgående och väldigt enkla att arbeta med från start till slut. Maten var fantastisk pch helt över förväntningarna. Vi hade en superbra konferens.

Svar från Konferens

Tack Jenny för detta fina omdöme! Vi ser framemot att få ta hand om er igen :)

Kerstin B

Vi var på en mindre konferens med övernattning och blev väl bemött både när jag bokade och under pågående konferens. Det enda som kanske var lite negativt var att konferensrummet vi fick var väldigt litet för 10 personer. Och det var tråkigt att Isbaren inte var igång. I övrigt var maten väldigt god och vällagad och servicen bra.

Svar från Konferens

Hej Kerstin. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Det är tråkigt att höra att lokalen var liten, jag noterar detta hos oss så vi vet inför eventuella framtida bokningar. Isbaren öppnar vi när man bokar en drink som serveras i baren som en upplevelse. Meddela oss nästa gång så öppnar vi den mer än gärna. Varmt välkommen åter!

Gunhild B

Från det vi kom tills det vi åkte så fick vi bra service och trevligt bemötande. Konferenslokalen var fin och ljus. Maten var god, rummen fina och sängen skön. Spa-avdelningen mycket uppskattad.

Svar från Konferens

Tack Gunhild för din fina feedback! Det glädjer oss att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss och hoppas på att ni kommer tillbaka snart igen.

Sannela A

Hade 2st utbildningsveckor på Nova Park i deras största Lokal Linné & 3st grupprum. Fina lokaler med mycket dagsljus, bra ventilation. Fantastiskt bemötande I sann "Yes I Can" -anda. Maten fick högsta betyg av deltagarna & servicen under lunch och middag var I toppklass. Vi kommer tillbaka!

Svar från Konferens

Tack Sannela för att du tog dig tid att skriva om oss! Vi ser framemot att få välkomna och ta hand om er igen :)

Julia S
Escribió sobre

Vi hade en fantastisk vistelse under våra konferensdagar i augusti. Tack vare god kontakt med personal flöt allt på utan problem.

Svar från Konferens

Tack för det, vad roligt att höra! Önskar er varmt välkomna åter.

Susanna L

Superfin miljö med dämpad belysning i matsalen. Stort plus med levande ljus, duk på bordet och goda måltider. Härligt med handdukar vid toalettbesök. Trivsamma och ljusa konferensrum med full utrustning.

Svar från Konferens

Hej Susanna! Vad härligt att du gillar alla våra detaljer :) Vi hoppas vi får välkomna er tillbaka snart igen. Allt gott!

Karina T
Escribió sobre

Vi köpte konferensepaket för ca 60 pers. Vi är alla supernöjda med personalens bemötande på ALLA plan! Vi berömde personalen var vi än var och var mäkta imponerade av allas bemötande.

Svar från Konferens

Tack Karina för att du tog dig tid att skriva om oss och roligt att höra att ni var så nöjda på ALLA plan :) All personal här på Nova Park tackar och ser framemot att få ta hand om er igen!

Jenny W
Escribió sobre

Vi är alltid nöjda med vår vistelse på Nova Park. Vi åker dit för att svetsa samman personalgruppen inledningsvis på ett läsår och blir alltid väl bemötta och serverade fantastiskt mat. Syftet med vistelsen uppnås mer än väl och dessutom har personalen möjligheten att arbeta i en underbar miljö. Den enda kritiken jag vill lyfta fram är att vi i förväg ska ange allergier, men sen är det inte alltid personalen har koll på beställningarna ändå. I år ville en manlig servitör servera en allergiker exakt det hon är allergisk mot. Den inre kommunikationen bör kanske därför förbättras.

Svar från Konferens

Hej Jenny. Vi är jätte glada att ni är en återkommande grupp och alltid nöjda hos oss. Tackar även för feedbacken gällande allergi hanteringen. Vi tar detta vidare internt för att få fram en bättre kommunikation. Ser framemot att få välkomna er åter!

Patrick F

Allt funkade perfekt och över förväntningarna.

Svar från Konferens

Tack Patrick! Härligt att höra att allt fungerade för er hos oss. Ser framemot att få välkomna er tillbaka snart igen.

Helena S
Escribió sobre

Mycket bra mat Mycket bra anställda i alla delar av verksamheten. De bemöte oss alltid med ett leende och jättebra service. Allt var välordnat.

Svar från Konferens

Vi tackar dig Helena med ett leende på läpparna :) Varmt välkommen tillbaka!!

Eva S
Escribió sobre

Konferensen med en övernattning med heldags konferenspaket för cirka 50 personer. Som vanligt mycket proffsigt mottagande ochfin hjälp under hela konferensen. Ingenting verkar vara besvärligt! God mat och dryck i vanligt ordning. Möjligen att man kan få fläkt eller installerat AC i rummen :-) Tack återigen för en lyckad konferens.

Svar från Konferens

Hej Eva! Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vi hjälper dig mer än gärna med en fläkt till rummet vid nästa besök :) Trevlig sommar och välkommen åter önskar personalen på Nova Park!

Maria F
Escribió sobre

Servicemindad och otroligt hjälpsam personal personal, fantastiskt god mat. Inget alls att klaga på. Så nöjd och kommer gärna tillbaka:)

Svar från Konferens

Hej Maria. Tack för betyget :) Vi ser framemot att välkomna er till oss snart igen!

Annika H
Escribió sobre

Konferens med övernattning för ca 130 personer. Fungerade över förväntan bra både före och under konferensen. Deltagarna var mycket nöjda med lokaler, mat och logirum.

Svar från Konferens

Hej Annika. Det glädjer oss att vi levde upp till era förväntningar. Vi hoppas vi får välkomna er tillbaka snart igen!

Ulrika K
Escribió sobre

Från första kontakt, planering inför och till själva genomförandet av konferensen har alla anställda på Nova Park hjälpt till att göra så att deltagarna fick en bra konferens. Alla anställda var väldigt hjälpsamma och löste ut alla våra frågor på ett mycket proffsigt sätt. En stor eloge till köket som lyckades servera varm och mycket god mat till så många ca 170 personer. Vi kan varmt rekommendera Nova park till andra

Nova Park Conference och Nova Park Conference gillar detta
Svar från Konferens

Hej Urika, Tack för det fina omdömet och kul att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Varmt välkomna åter!!

Mona L
Escribió sobre

Hej, vi som avdelning och enheter bokar nästan varje år in konferenser eller planeringsdagar hos Er. Service, bemötande, den fantastiskt goda maten och rena fina rum är mycket uppskattat!

Svar från Konferens

Hej Mona, Vi tycker det är jätte roligt att ni kommer tillbaka till oss och ser framemot att se er här hos oss snart igen :)

Per K
Escribió sobre

Konferens för 12 personer med övernattning. Jättebra bemötande vid bokning, samt av personal på plats. Jättegod och fin mat, med mycket bra vegan alternativ. Personalen var alltid trevlig och hjälpsam. Uppskattades också att de vid pauser tog bort disk ur vår konferenslokal. Fikat var också jättebra. Sammantaget en mycket bra upplevelse, som hela gruppen uppskattade, och jag rekommenderar Nova Park till andra.

Svar från Konferens

Hej Per, Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vad roligt att höra att ni var nöjda hos oss. Vi önskar er varmt välkommen åter!

Kersti S
Escribió sobre

Mycket trevlig plats för konferens med bästa personalen och bästa maten!

Emelie F
Escribió sobre

Super proffsigt och bra bemötande. Skönt att ha samma kontaktperson genom hela projektet. Alla förfrågningar löstes snabbt och smidigt.

Joel B
Escribió sobre

Grymt trevlig personal och väldigt god mat.

Linda T
Escribió sobre

Vi har haft en två dagars konferens på Nova Park och allt har fungerat otroligt bra. Fantastisk service och mycket god mat. Vi har fått bra service från att vi kontaktade Nova Park första gången genom planering till själva konferensen. Är mycket tacksam för mottagandet av oss och även vår eventbyrå. Skulle kunna summera det med att "alla problem och utmaningar ses som möjligheter". Stort tack Nova Park, vi kommer gärna igen!

Gunilla E

Allt flöt på som planerat Perfekt konferenslokal (Linné) Mycket hjälpsam och trevlig personal Mycket god mat och fika Med hjälp av Nova Park fick vi ett toppenbra möte!

Svar från Konferens

Hej Gunilla. Tack, härligt att höra att ni var nöjda hos oss. Vi ser framemot att välkomna er tillbaka till Nova Park!

Tanja P
Escribió sobre

Vi är mer än nöjda med vårt besök på Nova Park, de har hög service, god mat och mysiga rum. Vi kommer absolut att boka vår konferens hos de igen!

Lotta A
Escribió sobre

Vi hade en 2-dagars konferens i januari. Trevligt ställe med bra faciliteter. Mycket bra mottagande och hjälp under dagarna från personalen. God mat, dock var portionerna stora särskillt på middagen, känns lite tråkigt att behöva lämna bra mat för att man inte orkar äta upp tyckte flertalet vid mitt bord. Vi gör alltid en enkät för att värdera våra konferenser och det framkom bara positiva kommentarer om Nova Park.

Kattis N
Escribió sobre

Konferens 29-30/11 på Nova Park för våra kunder, 64 personer. Bra service, god mat, stora och ljusa konferenslokaler, bra teknik. Allt fungerade mycket bra.

Per M
Escribió sobre

Konferens i 2 dgr för ca 200 personer. Toppen fina lokaler, grymmaste käket, härliga rum och super service minded personal. Betyg 6 av 5. Helt klart!!! Världsklass.

Therese L

Köpte ett konferenspaket med lunch, 3-rätter middag, dryckespaket, gastro quiz, tillgång till waster loung, konferensrum samt övernattning. Fick även hjälp med bokning av taxi till och från Arlanda. Från första till sista ord har all kontakt varit utmärkt. Snabbt, professionellt, gästorienterat och vänligt rakt igenom. Utöver detta erbjuds fantastisk mat både till lunch och middag. Våra förväntningar var inte så höga då vi tidigare mött medelmåttiga konferensanläggningar med mindre upplyftande bemötanden. Nova Park...

Svar från Konferens

Hej Therese, Vad roligt att läsa dina fina ord, tusen tack! Det glädjer oss alla att höra att hela teamet var nöjda hos oss :) Ser framemot att få välkomna er tillbaka till oss snart igen. Allt gott så länge!

Agneta K
Escribió sobre

Bra service och fina mysiga lokaler, GOD mat och underbart SPA

Svar från Konferens

Hej Agneta, Tack för betyget :) Varmt välkomna tillbaka till oss på Nova Park!

Jasna K
Escribió sobre

Det var ett trevligt bemötande vi fick och tervlig miljö att vistas i. Konferensrummet kändes en aning "knapp" för gruppen, men lokalen i sig var det inget fel på.

Svar från Konferens

Hej Jasna! Vad roligt att ni tycker om våra miljöer och fick trevligt bemötande. Tack för att du säger till om utrymmet i lokalen för er. Jag noterar det hos oss och hoppas att vi kan ordna med en rymligare lokal till ert nästa besök. Allt gott och välkommen åter!

Carina Å

Jättefint ställe med god mat och trevlig personal, inget var omöjligt utan dom fixade det mesta.

Svar från Konferens

Tack Carina för det fina betyget! Det glädjer oss att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Varmt välkomna tillbaka.