Nova Städ

Nova Städ

Ring 072-388 80 14 novastad.se

Välkommen till Nova Städ! Vi är städföretaget som erbjuder det mesta inom städ. Allt från privat städning innefattande hemstädning, vardagsstädning, veckostädning, storstädning, flyttstädning och enstaka-kvalster-städning till företagsstädning. Inom företagsstädning erbjuder vi kontorsstädning, trappstädning, industristädning,...

9 omdömen om Nova Städ

Bojana J
Skrev om Nova Städ

Alltid trevlig personal, trevlig bemötande och först och främst är vi 100% nöjda med tjänsten! :-)

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Sofia B
Skrev om Nova Städ

Vi har haft Nova städ på vårt företag i flera år och är väldigt nöjda. De är tillmötesgående och flexibla!

Anette N
Skrev om Nova Städ

Städfirma i världsklass! Vårt företag har haft avtal med Nova Städ i flera år och är supernöjda med städningen. Mycket flexibla och tillmötesgående vid varje kontakttillfälle och dessutom ligger de väldigt bra till prismässigt! Rekommenderas varmt både till privatpersoner och företag.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Pernilla W
Skrev om Nova Städ

Nova städ utför trapphusstädning i två brf i Stockholm vilket de sköter väl. De har även ett trevligt bemötande, och är snabba på återkoppling.

Sonny H
Skrev om Nova Städ

Har alltid fått mer än förväntat i alla lägen.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 448 omdömen 4.6 av 448 omdömen

Tina R
Skrev om Nova Städ

Är så nöjd med Nova städ!! Noggranna, trevliga och flexibla.

Jasmina J gillar detta
Ullrica S
Skrev om Nova Städ

Jag har anlitat Nova städ både på mitt företag och för hemstädning. Alltid varit nöjd. Veckostädning på företaget, bästa städföretag jag haft. Provade 8 stycken innan jag äntligen hittade Jasmina och hennes team. Svarar alltid i telefon om jag har frågor. Eller om jag vill delge synpunkter på något jag vill att de justerar. Hemma har jag fått hjälp varannan vecka. De gör även det lilla extra utan att vi avtalat det. Kan varmt rekommendera dem.

Jasmina J gillar detta
Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Niklas L
Skrev om Nova Städ

Jag har använt mig av nova i 2 år nu och det har funkat toppen.

Svar från Nova Städ

Hej Niklas! Så kul att du är nöjd :-) Tack för din kommentar! Vi uppskattar det Hälsningar, Jasmina Nova städ

Babak F
Skrev om Nova Städ

Vi har använt Nova Städ i några år och alltid varit nöjda varje vecka! Även när vi önskat extra tjänster så har dom snabbt återkommit med konkurrenskraftiga priser och lösningar.

Svar från Nova Städ

Hej Babak! Tack för förtroendet! Det glädjer oss att du är nöjd, vi uppskattar din kommentar! Allt gott, Nova städ Jasmina

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen