Nown

STORGATAN 25, 114 55 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Nown!

Nown på Östermalm är en vacker salong med smakfull inredning och atmosfär. Vi har noga utvalt sortiment av hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Vi strävar efter att alltid kunna leverera välgjorda arbeten utifrån kundens önskemål och förutsättningar, med ett personligt och proffsigt bemötande. Utöver ordinarie tjänster har vi även hårförlängning och Olaplexbehandling. Välkomna att boka tid, eller kom förbi salongen för en personlig konsultation på hur vi kan hjälpa ditt hår på bästa sätt!

Läs vad 234 kunder tycker om Nown

• 2019-04-13

Johanna O skrev om Nown
    Jättebra - lyhörda och rådgivande på samma gång! Läs mer
  • Iris N

2019-04-08

Iris N skrev om Nown
    Köpte en vanlig klippning och alla var supertrevliga och duktiga, hade inga speciella förväntningar men har tipsat alla mina vänner om detta ställe. Jättebra! Läs mer
  • 2019-04-08

Alexandra S skrev om Nown
    Fin salong, jättetrevlig personal, jättenöjd med klippningen. Läs mer
  • Frida M

2019-04-08

Frida M skrev om Nown
    Bästa frisör-upplevelsen jag varit med om. Fantastiskt bemötande, varm miljö och ett alltid lika perfekt resultat. 💕 Läs mer
  • 2019-04-04

Kicki E skrev om Nown
    Hanna räddade mitt hairtalk (misslyckad insättning från en annan salong). Helt klart ny trogen kund! 5/5 Läs mer
  • 2019-04-04

Arvid Å skrev om Nown
    Klipper mig hos Hanna, hon är grym! Är 33 år, har alltid avskytt att gå till frisören och aldrig varit verkligt nöjd med en klippning eller känt mig snygg i håret. Förrän nu. En uppenbarelse. Tack! :) Läs mer
  • Fiona H

2019-03-05

Fiona H skrev om Nown
    Hej! Har precis kommit hem från Nown. Det var mitt första besök där och jag gärna återkommer. Theo lyssnade mycket på mig och gjorde världens bästa busig klippning. Han är en begåvad ung person! Jag är jättenöjd och håret har blivit precis som jag ville ha det. Läs mer

Matilda S skrev om Nown
    Toppenbra upplevelse! Blev supernöjd med både klippningen och tvätten var helt underbar. Rekomenderas! Läs mer

Lina L skrev om Nown
    Jättefin salong med bra personal och ett fint sortimnet, bara haft bra upplevelser där. Läs mer

Aude A skrev om Nown
    Underbara Hanna son hittade rätt hår styling för just mig. Läs mer
  • 2019-03-03

Ida L skrev om Nown
    Jättenöjd med klippningen. Theo var lyhörd och förklarade hur han tänkte vilket kändes väldigt bra! Fin salong! Läs mer
  • 2019-03-03

Julia E skrev om Nown
    Blev väl bemött och fick den förväntade upplevelsen blev också besvarad :) Läs mer
  • 2019-03-02

Ellen R skrev om Nown
    Klippning! Bra service, fin lokal. Följt med min frisör dit från en annan salong. Läs mer
  • 2019-03-02

Clara J skrev om Nown
    Världens bästa frisör är där! Och man blir extra bortskämd med massage i stolarna vid tvätten 😍 Läs mer

Paola S skrev om Nown
    Jag var och klippte mig hos Theo som var helt fantastisk. Uppmärksam, lyhörd och professionell. Hit kommer jag alltid komma tillbaka. Läs mer

Monica G skrev om Nown
    Emma är en fantastisk stylist (så bra på färg) och salongen har en härlig atmosfär! Läs mer

Astrid A skrev om Nown
    Fantastisk service och trevlig salong! Så himla nöjd med min frisör Emma , en riktig stjärna! Läs mer

Joachim N skrev om Nown
    Väldigt bra service och professionella tjänster Läs mer

Essra M skrev om Nown
    Klippte och färgade håret hos Hanna. Jättenöjd. Tack ! Läs mer

Mina K skrev om Nown
    Färg/Slingor hos LindaY
    Blir alltid bra då Linda lyssnar på kunden Läs mer

Henrik W skrev om Nown
    Supertrevligt ställe och Hanna är en fantastiskt noggran och duktig frisör. Nowns ordinarie priser är däremot väldigt höga och gör att man inte går dit lika ofta som man skulle vilja. Läs mer
  • Pauline J

2019-01-18

Pauline J skrev om Nown
    Jag klippte och färgade håret. Det var Linda som fixade detta. Jag blev supernöjd som vanligt. Bra service, trevlig och väldigt duktig. Läs mer

Josefin B skrev om Nown
    Klippning av Linda - bästa, bästa, bästa! Är alltid nöjd efter jag varit hos henne. Mysigt häng, bra tips och tricks på hur man behålla och få finare hårkvalitet.

Kommer aldrig att byta frisör. Läs mer

Alina E skrev om Nown
    Jag skulle klippa mig. Det var över förväntan med gott te, massage av huvudet (när man tvättade igenom håret) och vacker styling! Läs mer

Amanda S skrev om Nown
    Klippning. Mycket trevligt och professionellt. Lyssnade på vad jag ville och utförde även det som önskades. Läs mer
  • 2019-01-09

Sofia U skrev om Nown
    Kom in med väldigt långt hår och ville klippa kort. För en gångs skull en frisör som inte tvekar och uppmuntrade till förändringen jag verkligen ville ha! Fint bemötande, skön hårmassage, dryck att sippa på under klippningen och styling. Allt för att besäket skulle kännas som det lilla extra och lyxigt i vardagen. Otroligt nöjd med själva klippningen, lyhörd och lyssnade på mina önskemål samt kom med spännande förslag. Kände mig glad, snygg och avslappnad efter besöket :) Läs mer
  • 2019-01-08

Annika B skrev om Nown
    Blev supernöjd med Lindas klipp och färg 😄 Läs mer
  • 2018-11-28

Karolina L skrev om Nown
    Jag blev tipsad av min syster om Nown och hade bokat en vanlig klippning + tvätt. Blev mycket vänligt bemött och en hemtrevlig miljö. Det kändes avslappnat och proffsigt! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-11-27

Johanna H skrev om Nown
    Jag klippte mig och gjorde en hårkur hos Linda. Blev mycket väl omhändertagen och blev väldigt nöjd med klippningen! Läs mer
  • 2018-11-27

Rebecka B skrev om Nown
    Linda är fantastisk - alltid då nöjd med henne. Blev då fint! Läs mer
  • Amelie S

2018-11-11

Amelie S skrev om Nown
    Ljudade upp mitt redan blonda hår hos Linda och nästan tårögd av hur bra det blev! Kan varmt rekommendera Linda för både klipp och färgning! Läs mer

Amy T skrev om Nown
    Har aldrig gillat att gå till frisören då jag alltid kännt mig som en docka de övar på. En sån där man hade som lite med bara ett huvud och hår, så drar man i det och gör lite fula flätor. Men efter första besöket hos Nown med Jenny visste jag att jag kommer ständigt gå tillbaka dit då de behandlar en som en person, inte en docka. Skulle definitivt rekommendera dem, och så värt pengarna. Läs mer

Jenny B skrev om Nown
    Bra bemötande, får precis den klippning och färg som jag vill, och bra tips för egen styling Läs mer

Katarina S skrev om Nown
    Skickliga frisörer, trevligt bemötande. Fin lokal och lugn miljö. Bra utbud av ekologiska produkter. Massagestol i schamponeringen och ett glas vin under behandlingen är inte heller fel :). Läs mer
  • 2018-10-14

Rebecca B skrev om Nown
    Klipp och färg. Helt ok klippning men framför allt färgen var otroligt snygg. Läs mer
  • 2018-10-14

Zandra P skrev om Nown
    Fantastisk service & ett resultat över förväntan! Jag kommer definit tillbaka! :) Läs mer
  • 2018-10-13

Joy Å skrev om Nown
    Toppen service, otroligt bra frisör som tar hand om mig ( Jenny), superfin salong Läs mer
  • 2018-10-12

Albin V skrev om Nown
    Bra bemötande, kunnig personal och personal som kan ge bra förslag på frisyrer etc som passar ens stil, huvudform mm Läs mer
  • Matilda S

2018-07-04

Matilda S skrev om Nown
    Jag har aldrig vart helt nöjd när jag har klippt mig men så hamnade jag hos Jenny och nu tror jag att jag aldrig vill byta frisör! Oerhört trevlig och gästvänlig personal i det stora hela och bra service. Jag blev mycket glad när frisören verkligen lyssnade på mig när jag pratade om mitt hår, vad jag hade för önskemål och vad jag har för framtidsutsikter för det och anpassade klippningen helt och hållet efter mig. Salongen är välplanerad och trevlig att vistas i, de har lyckats mycket bra med trivseln i salongen. Tack så hjärtligt mycket! Tusen solar till er! Läs mer
  • 2018-06-29

Nina B skrev om Nown
    Behandling. Otroligt trevlig och kunnig personal Läs mer
  • 2018-06-27

Göran S skrev om Nown
    Superduktig frisör trevlig salong Läs mer
  • 2018-06-27

Mikael H skrev om Nown
    Köpte herrklippning. Grymt duktig frisör och väldigt bra service. Rekommenderas för alla. Läs mer
  • 2018-06-26

Ebba J skrev om Nown
    Supernöjd + trevlig personal och superfin salong! 😊 Läs mer
  • 2018-06-26

Erika M skrev om Nown
    Jag fick ett erbjudande om att klippa mig med 200kr rabatt via en app. Bokade då in mig här som enda salong med ledig tid snabbt. Supernöjd! Trevligt bemötande av ett gäng gulliga och proffesionella tjejer. Blev erbjuden både kaffe, cava och choklad. Fick en snyggt klippning med myclet bra tips och råd! Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-04-26

Maria J skrev om Nown
    Bokade tid för klippning hos Nown via nätet (Bokadirekt) och lyckades få en tid samma dag. Dock blev det en dubbelbokning, men trots detta ordnade salongen så att jag ändå fick komma och klippa mig. Väl där blev jag klippt av en supergullig och proffsig frisör som tog god tid på sig att klippa mig trots att hennes arbetsdag egentligen var slut.
    Jag är mycket nöjd med klippningen och med salongens exemplariska bemötande av mig som kund! Läs mer

Niclas W skrev om Nown
    Inte sedan jag klippte mig på Tim’s Haircut i Helsingborg har jag gått till en bättre salong. All service man kan föreställa sig och härlig personal. Att de stödjer bra saker är bara ett plus! Läs mer

Olivia J skrev om Nown
    Mycket bra upplevelse, väldigt nöjd med mitt besök Läs mer

Christina P skrev om Nown
    Toppenställe och supernöjd! Miljömedvetenheten och kompetensen lockade mig hit och jag blev inte besviken. Kände mig så väl omhändertagen och gick därifrån med ett leende!

Jag gick till fantastiska Sabina som är en pärla! Ödmjuk och inlyssnande - tjejen kan färg. Väldigt lugn och familjär atmosfär. Rekommenderar varmt! Läs mer

STORGATAN 25, 114 55 Stockholm