Nown

STORGATAN 25, 114 55 Stockholm — Visa karta

Nown på Östermalm är en vacker salong med smakfull inredning och atmosfär. Vi har noga utvalt sortiment av hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Vi strävar efter att alltid kunna leverera välgjorda arbeten utifrån kundens önskemål och förutsättningar, med ett personligt och proffsigt bemötande. Utöver ordinarie tjänster har vi även hårförlängning och Olaplexbehandling. Välkomna att boka tid, eller kom förbi salongen för en personlig konsultation på hur vi kan hjälpa ditt hår på bästa sätt!

Läs vad 202 kunder tycker om Nown

• Amelie S
    Amelie S skrev om Nown
    Ljudade upp mitt redan blonda hår hos Linda och nästan tårögd av hur bra det blev! Kan varmt rekommendera Linda för både klipp och färgning! Läs mer
  • Amy T skrev om Nown
    Har aldrig gillat att gå till frisören då jag alltid kännt mig som en docka de övar på. En sån där man hade som lite med bara ett huvud och hår, så drar man i det och gör lite fula flätor. Men efter första besöket hos Nown med Jenny visste jag att jag kommer ständigt gå tillbaka dit då de behandlar en som en person, inte en docka. Skulle definitivt rekommendera dem, och så värt pengarna. Läs mer
  • Jenny B skrev om Nown
    Bra bemötande, får precis den klippning och färg som jag vill, och bra tips för egen styling Läs mer
  • Katarina S skrev om Nown
    Skickliga frisörer, trevligt bemötande. Fin lokal och lugn miljö. Bra utbud av ekologiska produkter. Massagestol i schamponeringen och ett glas vin under behandlingen är inte heller fel :). Läs mer
  • Rebecca B skrev om Nown
    Klipp och färg. Helt ok klippning men framför allt färgen var otroligt snygg. Läs mer
  • Zandra P skrev om Nown
    Fantastisk service & ett resultat över förväntan! Jag kommer definit tillbaka! :) Läs mer
  • Joy Å skrev om Nown
    Toppen service, otroligt bra frisör som tar hand om mig ( Jenny), superfin salong Läs mer
  • Albin V skrev om Nown
    Bra bemötande, kunnig personal och personal som kan ge bra förslag på frisyrer etc som passar ens stil, huvudform mm Läs mer
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Nown
    Jag har aldrig vart helt nöjd när jag har klippt mig men så hamnade jag hos Jenny och nu tror jag att jag aldrig vill byta frisör! Oerhört trevlig och gästvänlig personal i det stora hela och bra service. Jag blev mycket glad när frisören verkligen lyssnade på mig när jag pratade om mitt hår, vad jag hade för önskemål och vad jag har för framtidsutsikter för det och anpassade klippningen helt och hållet efter mig. Salongen är välplanerad och trevlig att vistas i, de har lyckats mycket bra med trivseln i salongen. Tack så hjärtligt mycket! Tusen solar till er! Läs mer
  • Nina B skrev om Nown
    Behandling. Otroligt trevlig och kunnig personal Läs mer
  • Göran S skrev om Nown
    Superduktig frisör trevlig salong Läs mer
  • Mikael H skrev om Nown
    Köpte herrklippning. Grymt duktig frisör och väldigt bra service. Rekommenderas för alla. Läs mer
  • Ebba J skrev om Nown
    Supernöjd + trevlig personal och superfin salong! 😊 Läs mer
  • Erika M skrev om Nown
    Jag fick ett erbjudande om att klippa mig med 200kr rabatt via en app. Bokade då in mig här som enda salong med ledig tid snabbt. Supernöjd! Trevligt bemötande av ett gäng gulliga och proffesionella tjejer. Blev erbjuden både kaffe, cava och choklad. Fick en snyggt klippning med myclet bra tips och råd! Rekommenderas. Läs mer
  • Maria J skrev om Nown
    Bokade tid för klippning hos Nown via nätet (Bokadirekt) och lyckades få en tid samma dag. Dock blev det en dubbelbokning, men trots detta ordnade salongen så att jag ändå fick komma och klippa mig. Väl där blev jag klippt av en supergullig och proffsig frisör som tog god tid på sig att klippa mig trots att hennes arbetsdag egentligen var slut.
    Jag är mycket nöjd med klippningen och med salongens exemplariska bemötande av mig som kund! Läs mer
  • Niclas W skrev om Nown
    Inte sedan jag klippte mig på Tim’s Haircut i Helsingborg har jag gått till en bättre salong. All service man kan föreställa sig och härlig personal. Att de stödjer bra saker är bara ett plus! Läs mer
  • Olivia J skrev om Nown
    Mycket bra upplevelse, väldigt nöjd med mitt besök Läs mer
  • Christina P skrev om Nown
    Toppenställe och supernöjd! Miljömedvetenheten och kompetensen lockade mig hit och jag blev inte besviken. Kände mig så väl omhändertagen och gick därifrån med ett leende!

Jag gick till fantastiska Sabina som är en pärla! Ödmjuk och inlyssnande - tjejen kan färg. Väldigt lugn och familjär atmosfär. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Sandra S skrev om Nown
    Klippte mig hos Ellen som var SÅ GRYM! Läs mer
  • Jonna H skrev om Nown
    Var hos Ellen och gjorde slingor. Superduktig och hon fick till den där perfekt blonda nyansen som jag alltid velat ha men ingen annan frissa lyckats pricka in. Hon förstod mig direkt och resultatet blev asbra. Läs mer
  • My L skrev om Nown
    Magisk! Är så nöjd med allt. Proffsigt bemötande och man känner sig trygg. Läs mer
  • Alice G skrev om Nown
    Jag hade ett supertrevligt besök på Nown. Bra service och trevligt ställe! Läs mer
  • Lina L
    Lina L skrev om Nown
    Jättefin salong med trevlig och kunnig personal. Prisvärt. Jag valde denna salong pga deras consciousval av produkter. Kommer definitivt att återkomma. Läs mer
  • Nina T skrev om Nown
    Mycket trevlig personal och bemötande! Jag gjorde en hårförlängning och är mycket nöjd med resultatet. Varm och personlig service. Bra med ekologiska och hudvänliga produkter. Läs mer
  • Maximilian D
    Maximilian D skrev om Nown
    Wow, vilken klippning! Så sjukt nöjd - alla tycker det är toksnyggt. Läs mer
  • Nicole C skrev om Nown
    Är väldigt nöjd. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna P skrev om Nown
    Jättebra ich jag kommer gå tillbaka dit. Läs mer
  • Catharina A
    Catharina A skrev om Nown
    Jag fick en klippning
    Jag är mycket nöjd med alla moment och resultatet
    Mycket trevligt bemötande Läs mer
  • Henrietta W skrev om Nown
    Väldigt trevlig personal och härlig lokal. De var noggranna i sitt arbete och lyssnade på mina åsikter. Läs mer
  • Sanna L skrev om Nown
    Var hos Ellen och klippte mig, både bemötande och klippning var super! Kommer absolut gå tillbaka! Läs mer
  • Eva-karin A skrev om Nown
    Trevlig och bra service! Kommer gärna tillbaka igen. Läs mer
  • Viktor V skrev om Nown
    Hdjslaclqveoehsldhecwiwisceosbdo Läs mer
  • Kristine E skrev om Nown
    Perfect 👌I had had the best time there. Läs mer
  • Emilie N skrev om Nown
    Sabina är otroligt duktig och proffsig! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Frida R skrev om Nown
    Jag hade mycket trevligt! Sabina var supertrevlig, lokalen var fin, jag kände mig välkommen och ompysslad. Dessutom blev jag nöjd med resultatet :) tack! Läs mer
  • Sophia G skrev om Nown
    Klippte mig där för några dagar sedan. Lätt att boka tid och trevligt bemötande. Läs mer
  • Elisabeth E skrev om Nown
    Jättebra kontakt från mitt första besök hos Jenny då jag beställde tid för grundfärg och klipp.
    Första gången hos henne och allt avlöpte mycket bra. Vi hade en trevlig samvaro denna måndagsmorgonnoch jag var väldigt tacksam att det inte var så väldigt ”snackigt”.
    Jag är helnöjd och att slutnyansen på grundfärgen inte blev 100% beror enbart på att det var första gången och mitt hår är inte helt lätt
    Jag kommer helt säkert tillbaks. Läs mer
  • Susanne L skrev om Nown
    Härlig och ärlig personal, jag kommer tillbaka hit! Läs mer
  • Caroline B skrev om Nown
    Kommer inte ihåg frisörens namn men han var fantastiskt duktig och noggrann! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ellen R skrev om Nown
    Jättetrevligt, proffsigt, stilsäkert! Läs mer
  • Alexandra W skrev om Nown
    Helt underbar salong, trevlig personal och fick en fantastisk frisör! Verkligen super nöjd och kommer att gå dit snart igen. Läs mer
  • Axel H skrev om Nown
    Klassiskt kortklippt. Superbt bemötande och service, sköna lokaler och proffsigt klippt! 5 av 5 Läs mer
  • Josefin R skrev om Nown
    Tog en hårkur (fuktgivande) och klipptes av Sabina. Jag tycker alltid att det är lite socialt awkward att gå till frisören (hur mycket måste man prata etc.?) så tyckte det kändes skönt att hon inte pushade konversationen. Valde salongen pga hållbart fokus och gillade produkterna som användes. Enda minus är prislappen (900 kr), relativt saftig men samtidigt får man värde för varje krona.

Var supernöjd med resultatet och har aldrig fått mitt hår stylat så fint! Kommer definitivt komma tillbaka :) Läs mer
  • Filippa J skrev om Nown
    Var och klippte håret på salongen för första gången då jag vunnit ett presentkort. Mycket trevligt bemötande då jag fick kaffe medan jag väntade på min frisör, och sedan bra upplevelse med härliga produkter, huvudmassage och en bra klippning. Trevlig frisör. Jag är väldigt nöjd. Tycker dock att det är alldeles för dyrt för att komma tillbaka framöver men förstår att salongen har väldigt bra produkter så fortsätt med det. Läs mer
  • Emelie N skrev om Nown
    Fin lokal, bra bemötande, fin klippning Läs mer
  • Sasha T skrev om Nown
    Trevlig service och bra resultat! Läs mer
  • Ellika M skrev om Nown
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet som är personligt utan att vara påträngande . Väldigt nöjd med klipp och färg. Sabine är toppen! Läs mer
  • Preeti D skrev om Nown
    Jag fick ett väldigt bra bemötande, proffsigt och trevligt. Jag klippte mig och det var uppenbart att frisören var väldigt kunnig. Läs mer
  • Lena A skrev om Nown
    Jag var helnöjd med allt från bemötande till resultatet efter behandling. Läs mer
  • Lollo B skrev om Nown
    Proffsigt och duktiga. Valde att byta salong då Sabina bytte dit. Läs mer