NOX Group Scandinavia AB

NOX Group Scandinavia AB

noxgroup.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till NOX Group Scandinavia! Vi är din kompletta bygglösning i Stockholm med omnejd. Vi har alla de kompetenser som behövs för att vara en väl fungerande helentreprenad med allt från snickare, rörmokare och elektriker. Vi tar emot akuta byggprojekt såväl som längre och större byggprojekt. Tjänster: Arkitekt & konstruktör,...

24 omdömen om NOX Group Scandinavia AB

Camilla Eva B
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Vi anlitade nyligen NOX för totalrenovering av vår lägenhet och vi är mycket nöjda med resultatet. Projektet innefattade renovering av badrum, kök, samtliga ytskikt och läggning av chevrongolv. NOX var professionella, lyhörda och flexibla genom hela processen. De höll sig till den uppsatta tidsplanen och levererade enligt budget. Vi kan stark rekommendera NOX Group för alla som söker mycket duktiga och väldigt trevliga hantverkare. Vi kommer absolut anlita NOX vid framtida renoveringar.

Mats N
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Anlitade Nox Group för att konvertera en råvind till sovrum/ uterum/altan i Stockholms innerstad. Arbetet genomfördes mycket effektivt och fackmannamässigt samt enligt tidplan och till ett rimligt pris. Lätt att få kontakt med arbetsledning/ kalkylator och även snabb återkoppling. Välstädad byggarbetsplats, inklusive omgivningen runt den. Mycket nöjd med slutresultatet och kan varmt rekommendera Nox Group.

Dan Ingemar Fredrik L
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Vi byggde om ett duschrum till ett badrum i sekelskifteslägenhet i Vasastan. NOX arbetade snabbt och professionellt samt med god dialog hela vägen. Resultat helt enligt beskrivningar och förväntan. Alla intyg fanns på plats både före och efter renovering. Kan starkt rekommendera att anlita NOX Group och kommer anlita NOX för framtida renoveringar.

Rolf N
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Jag har anlitat NOX Group Scandinavia AB vid två tillfällen under 2023, dels för helrenovering av kök och av byggnation i hallen och jag är verkligen nöjd. Projekten har genomförts enligt tidsplan och till ett bra pris och av hög kvalitet. Jag kommer definitivt anlita Nox för framtida uppdrag och rekommendera dem till vänner och familj.

Karin B
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

NOX Group gjorde ett utmärkt bra jobb med vårt kök! De var trevliga, effektiva, och prisvärda - resultatet blev superbra. Vi hade några stunder av miskommunikation, men alla problem åtgärdades.

Jonas W
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Bra bemötande. Proffsig offert som de höll. Har inget att anmärka på, är riktigt nöjd.

Janet N
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Vi är mycket nöjda med det bemötande och det arbete som gruppen utförde. Lite oklart i början gällande hur fördelningen var mellan de olika aktörerna men det löste sig fort. Allt kring offerten och avtalet gick väldigt smidigt och företaget var mycket samarbetsvilliga gällande justeringar som vi önskade göra. Målarna gjorde ett mycket noggrant arbete som förutom målet även inkluderade byte av en del plankor i panelen samt kontroll av takets skick. Vi är mycket nöjda med resultatet och kommer absolut överväga att anlita NOX Group till vårt nästa hudprojekt.

Jakob S
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Proffsig renovering med utbyggnad av litet badrum till vettigt pris. Trevlig lyhörd personal. Löste självständigt problem som uppstod. Anlitar gärna igen vid kommande projekt.

Christoffer S
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Från första möte till avslut har företaget och dess representanter varit närvarande. Offerten var tydlig, detaljerad och i slutet representativ för slutgiltiga kostnaden. Projektledaren var konstant närvarande och lyssnade på, och svarade på alla våra frågor, funderingar. De städade ofta, höll tiderna och jobbade punktligt. Vi renoverade fasaden och målade huset samt fixade grunden. Arbetet genomfördes noggrant och ordentligt. När vi anmärkte på något ordnades detta omedelbart och framförallt återkom inte problemet. För...

Nageeb K
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Thank you NOX Group for good work, good planning and have all documents ready

Jonas U
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Jag genomförde en större lägenhetsrenovering med Nox . De var snabba , höll hög kvalitet och var flexibila när saker behövde ändras under projektets gång - De var dessutom väldigt prisvärda . Bra kommunikation och duktiga hantverkare

Magnus J
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Mycket nöjd. Effektivt med hög kvalite.

Yasir K
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Jag anlitade Nox group för att renovera min lägenhet. Väldigt professionell, de viste exakt vad som skulle göras. De tog hand om hela på projektet Och blev klara några dagar innan deadline. Resultatet var wow. Jag kommer definitivt att anlita de igen.

Alexandra S
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Jag har använt mig av NOX i samband med min köksrenovering som bland annat innefattade rivning av vägg, golvläggning och nytt kök. Jag är mycket nöjd med valet av entreprenör och de har varit lyhörda hela vägen från planeringstadiet till utförandet. Vi har haft ständig kontakt under byggtiden och jag har känt mig trygg i arbetet som utförs. Jag rekommenderar NOX till dig som funderar på att göra ett större arbete. De har ansvar över sina underentreprenörer och gjort ett mycket bra jobb!

Anna R
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Grymma. Fackmannamässigt utfört arbete, höll sig inom planerad tid och fakturerade i enlighet med offert.

huseyin s
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Jag anlitade Nox Group för en lägenhetsrenovering och allting var väldigt praktiskt från start till slut. Noggrann projektledare som var med från start till slut. Rekommenderar dom starkt!

Madis K
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Vi har samarbetat med NOX Group i ett år och under denna tid har vi bara haft en positiv kommunikations och arbetsupplevelse! Vi rekommenderar de stark.

Viktor S
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Snabba, professionella och lyhörda! Kommer definitivt anlita igen.

Victoria L
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Vi är så nöjda med vårat kök! Rekommenderas varmt! Victoria L.

Nils L
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Otroligt nöjd med både resultatet och hela processen. Dem var ständigt tillgängliga för frågor och utförde jobbet både snabbt och bra! Rekommenderar starkt.

Mats L
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Vi har nyligen anlitat företaget för att genomföra ett antal yttre ändringar på vårt hus. Detta inkluderade en utbyggnad i två plan, en förstoring av balkong samt nytt tak. Huset blev mycket snyggt och hantverkarna var engagerade och måna om att resultatet skulle bli bra, även ner på detaljerna. Under arbetet dök det upp flera problem som behövde lösas och vi hade bra dialoger med projektledaren som förstod våra behov och kunde rekommendera lösningar.

Nikita K
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

Vi är mycket nöjda med samarbetet med NOX. Vi varmt rekommenderar NOX både som entreprenör och som kund.

Amir F
Skrev om NOX Group Scandinavia AB

De har gjort en fantastisk jobb, vi har anlitat de för renovering av vår verkstad. Rekomenderar varmt!

Savva K

Pålitlig partner. Rekommenderar!