Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Nrg Pizza, Pizza Hut

Södra Förstadsgatan 23B, 211 43 Malmö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Nrg Pizza, Pizza Hut

• Hans  A
    Hans A skrev om Nrg Pizza, Pizza Hut
    God Pizza o man blir mätt, lite annorlunda.
    Kan rekommenderas o prova // Hasse
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Nrg Pizza, Pizza Hut
    Jag älskar Pizza Huts pizzor. Under årens lopp har jag varit en sann stammis. Ett tag även under luncherna. Fast för något år sedan blev det sämre och nu är det något fundamentalt fel.

Det handlar om personalen och service. Det är inte som det var förr. Det är pustande och stönande. Det är sällan glada miner. När de har en produkt som är bra och hyfsat unik, så får det inte falla på dålig personal. Om jag kommer en timme innan stängning så skall det då inte klagas på att jag inte får beställa för mycket. Jag skall hinna äta upp. Tror de att jag inte TÄNKT på det innan jag kommer dit? I GBG och Stockholm fungerar det bra. Fast här i Malmö tycks inte rekryteringarna varit så gynnsamma.

Jag minns i slutet av 90-talet då det var enorm glädje att vara kund här. Efter ett tag var man nästan stammis. Kan krympande lokaler och med det allt färre gäster ha med det hela att göra? För ju mindre lokaler ju svårare att inte ha någon som sitter i ditt knä, när det är ont om platser. Snälla, fixa innan det slutar att komma nya kunder!
  • erica h
    erica h skrev om Nrg Pizza, Pizza Hut
    lika god pizza som övriga huts samt lunchbuffé till bra pris. okej lokal, och okej personal får man väl säga..
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Nrg Pizza, Pizza Hut
    Inredningsmässigt är detta ej den mest inbjudande Pizza Hut jag besökt. Känns lite "kallt" och man "bländas" av den vita inredningen. Men, jag går inte till Pizza Hut för inredningen så jag kan förlåta det. Pizzorna är delikata. Rekommenderar pizza buffén om du har möjlighet att besöka stället på lunchtimmarna. Personalen är inget att hurra för. Svåra att få kontakt med, och charmkursen de gått på är kanske ej att rekommendera vidare. Men i sin helhet får Pizza Hut "4/5 recos" av mig.
    Kerstin A, Kerstin A gillar detta
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Nrg Pizza, Pizza Hut
    Jag rekommenderar Pizza Hut´s lunchbuffé mellan 11-15 då du får välja mellan 3 olika sorters pizzor som skiftas från dag till dag smakmässigt till ett förmånligt pris du inte kan klaga på med tanke på att du får äta hur mycket du vill. Jag har ätit här många kvällar och vill påpeka att alltid och det slår aldrig fel när vi beställt den största pizzan med cheezy crust (mozarellaost i kanterna) vilket är synd att det endast går att beställa i den storeken, inte för det finns några problem att äta upp pizzan. Men, den är jämt slut. Vilket roar mig för det sker 90% av gångerna. Iaf inredningen har ändrats till mer stilrent, vilket gör att man saknar den gamla inredingen då man satt i bås. Nu är det en öppen planlösning men å andra sidan ser man temat genom stan på McDonalds osv. Betalasystemet fungerar dock bättre för du slipper sitta och vänta utan går direkt till deras reception där du blev mottagen från början. Bemötandet är neutralt och inga problem med att få ett bord så har du inte testat stället så är det hög tid.
    Stället får 3/5 recos, men pizzorna får 5/5 recos
    Johanna L gillar detta
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Nrg Pizza, Pizza Hut
    Inget höjdar ställe, pizzan kan de väl inte misslyckas med men inredning och stämning är bedrövlig. Personalen är dessutom inget att nämna.
    Jag kan med säkerhet säga att detta är tråkigate Pizza Hut som jag någonsin besökt, kommer enbart besöka stället om jag har en turkisk kroksabel över nacken.

Södra Förstadsgatan 23B, 211 43 Malmö