Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik

Storgatan 32B, 891 34 Örnsköldsvik — Visa karta

Välkommen till Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik!

Våra ledord är kunskap, omtanke och engagemang. Vi på Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik är en auktoriserad begravningsbyrå som erbjuder dig allt inom begravning och familjejuridik.

Vi hjälper dig med: Testamente, familjejuridik, bodelningar, äktenskapsförord, samboavtal, ordna begravning, anmäla minnesstund, dödsannons, dödsboförvaltning och mycket mer.

Vår personal är utbildad för att ge dig bästa möjliga service och hjälp med arrangemang kring begravning. Vi förstår att det är jobbigt när en anhörig går bort. Därför behandlar vi dig med den respekt som kan förväntas. Varmt välkommen!

Läs vad 8 kunder tycker om Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik

• Mats H

2020-04-05

Mats H skrev om Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Har stor förståelse över situationen som råder när någon anhörig gått bort. Läs mer
  • Emolas N

2020-03-27

Emolas N skrev om Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik
    Jag är nöjd och väldigt mycket tacksamt för hur bemöter oss från föste dagen och för hoppning vist i förssättning tacksamhet kunde briskriva och mätta Läs mer
    2020-03-27 Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik svarar Emolas N
    Hej, Emola. Det känns också bra för oss att Du känner Dig väl bemött. Tack!
  • 2020-03-26

Lena S skrev om Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik
    Begravning, minnesstund, bouppteckning.
    Blev proffsigt och vänligt bemött av alla jag mötte eller talade med i telefon, extra plus till den första jag ringde en lördag eftermiddag när jag fortfarande var i chock efter dödsbeskedet och blev otroligt vänligt och respektfullt bemött, trots att det var helg. Det betydde oerhört mycket i den stunden och angav tonen för bemötandet under hela processen. Det gick i lagom tempo och allt fungerade väldigt bra, hade inga speciella förväntningar, men är väldigt nöjd med allt. Läs mer
    2020-03-27 Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik svarar Lena S
    Hej, Lena. Tack så jättemycket för Dina fina ord!
  • 2020-03-19

Christine Å skrev om Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik
    Vi fick hjälp med det mesta runt begravningen av min pappa. Annonser, val av kista blommor, urna mm. Vi blev trevligt bemötta - vet inte om jag hade några speciella förväntningar men tycker att allt sköttes fint och med värdighet.
    Vi fick en fin begravning - det blev ett fint minne. Läs mer
    2020-03-20 Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik svarar Christine Å
    Hej, Christine. Tack för Din fina bedömning.

• 2020-02-14

Ulla J skrev om Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik
    Begravning och Bouppteckning.

Mycket vänlig och hjälpsam personal.
    Lyhörd för våra önskemål. Läs mer
    2020-02-14 Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik svarar Ulla J
    Tack Ulla, för Ditt fina beröm.
  • 2020-02-08

Mari S skrev om Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik
    Begravning. Det gick snabbt att få en tid för att planera begravningen. Vänligt bemötande. Hade inga förväntningar pga att jag aldrig tidigare haft någon erfarenhet av begravningsbyråer. Läs mer
    2020-02-10 Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik svarar Mari S
    Hej, Maria. Det känns bra för oss att höra att bemötandet från vår sida fungerat. Tack för att Du tog Dig tid att reflektera över Dina kontakter med oss.
  • 2020-01-24

Claes Uno R skrev om Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik
    Begravning av min fru och efterföljande bouppteckning. Den senare inte helt genomförd när detta skrivs.
    Jag blev vänligt och professionellt bemött, efter några möten med en personlig ton.
    Jag hoppades på en varm och värdig begravning för min fru, vilket det också blev.
    Mitt i boutredningsprocessen är intrycket även där kunnigt och vänligt.
    Mina tidigare positiva upplevelser av Nya Begravningsbyrån har bekräftats. Läs mer
    2020-02-10 Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik svarar Claes Uno R
    Hej, Claes. Vad fint att det har fungerat bra så här långt. Vi ska göra det vi kan för att boutredningen också ska fungera. Tack för Din respons.
  • 2019-12-16

Verna H skrev om Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik
    Mycket bra bemötande, allt har fungerat mycket bra både besök/telefon- och mailkontakt liksom i kapellet och församlingshemmet. Catering och servering utmärkt. Läs mer
    2019-12-19 Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik svarar Verna H
    Tack så mycket för Dina fina ord.

Ha en God Jul.

Storgatan 32B, 891 34 Örnsköldsvik