Nya Försäkringar

Nya Försäkringar, sid 2

Nya Försäkringar – på Dina villkor.

Hur är vi annorlunda?

Bra fråga!
Och det enkla svaret är att vi tänker nytt en föråldrad bransch. 💡
Vi är inte ett försäkringsbolag utan en opartisk jämförelse- och rådgivartjänst. Vårt mål är att varje kund alltid ska vara Rätt försäkrad till Rätt pris.

---

Som kund hos får du unika fördelar

Årlig försäkringskoll

Vi jämför och presenterar marknadens bästa priser och villkor – för att det ska bli så
enkelt som möjligt för dig att välja rätt försäkringar för dina behov. Varje år.

Skadeservice

Är olyckan framme finns vi alltid här. Vi dokumenterar och företräder dig, skickar handlingarna som behövs och du slipper telefonköerna. Vi tar ansvar hela vägen och
säkerställer att du får rätt ersättning vid en skada.

Försäkringsservice
Våra erfarna rådgivare ger alltid rekommendationer som baseras på en oberoende
och opartisk analys och utgår från dina behov. Med vår expertis blir alla
försäkringsärenden plötsligt enkla.

Mina sidor
Äntligen – en sida för alla försäkringar, oavsett försäkringsbolag. Ger dig smidig
översikt, och gör det enkelt att ta del av dokument, göra ändringar i dina försäkringar
eller fylla i skadeanmälan.

Vår rådgivning och jämförelse är kostnadsfri och det är endast när du tecknar en ny försäkring som du betalar en mindre avgift till oss.

Läs vad 60 kunder tycker om Nya Försäkringar 2

2020-09-21
    Hem-, och fordonsförsäkring. Bra bemötande.
    Hade inga förväntningar. Blev uppringd.

Trevligt och bra samtal med relevant information.
    2020-09-18
    Bilförsäkring
    Trevlig typisk försäljare
    Lyckades minska min försäkringskostnad med 30%,
    Vilket var min förväntan
    MEN: NÄMNDE INTE MED ETT ORD KOSTNADEN FÖR DENNA TJÄNST!
    Fanns angivet skriftligt långt ned i avtalet. DÅLIG STIL som drar ner betyget!
    Hej, vad tråkigt att du inte fick.en bra upplevelse av avgiften. För att finansiera vår personal och plattform men samtidigt behålla vårt oberoende genom att inte ha avtal med försäkringsbolagen, allt detta för att spara dig så mycket som möjligt och alltid rekommendera den bästa försäkringen för dina behov tar vi ut en 12%:ig avgift på premien vilken framgår i prissammanställningen högst upp i offerten. Vi arbetar ständigt med att förbättra kvaliten på vår informationsgivning till våra kunder men får hoppas att du är mer nöjd med din 30% besparing trots att vi är tvungna att ta betalt för vår tjänst. Om du vill berätta mer om hur du tycker vi kan förbätrra oss kontakta gärna mig på Gustaf.thuresson@nyaforsakringar.se . //Gustaf Thuresson
    Försäkringsrådgivare
    Nya Försäkringar
    2020-09-17
    Bra jämförelse mellan olika bilförsäkringar och hemförsäkring. Bra återkoppling och bemötande
    2020-09-17
    Genomgång av mina försäkringar.
    Snabb och enkel handläggning med fint resultat.
    2020-09-17
    God hjälp om hem-o bil-försäkring.
    2020-09-16
    Det primära är att alla de försäkringar jag har hos ett och samma bolag sänktes med flera tusen kronor med Nya Försäkringars hjälp att teckna likvärdiga eller bättre försäkringsförmåner i andra bolag.
    Rådgivarens bemötande var mycket proffesionellt.
    Mycket bra- Hem försäkring Villa Max

Fantastisk hjälp att hitta billigaste försäkring till vår familj.
  • 2020-09-15
    Superb tjänst och bemötandet var otroligt professionellt. :)
  • Oscar W
    skrev om Nya Försäkringar
    2020-09-15
    Det gick oerhört smidigt att använda sig utav Nya Försäkringar! Otrolig service och välvillighet, jag skulle gladeligen rekommenderar tjänsten till alla.
    2020-09-15
    Helförsäkring på min bil. Konkurrensmässig försäkringspremie.
    Omdöme om försäkringsgivaren kan anges först efter en skadereglering, vilket jag hoppas inte skall bli aktuellt.