Nyare Bil i Sverige AB

Fullerö Backe 115, 755 94 Uppsala — Visa karta

Hos oss på Nyare Bil i Sverige AB hittar du nyare begagnade svensksålda bilar. Vår vision är att du ska hitta den perfekta bilen för dig till ett attraktivt pris samt bli en nöjd ägare av en NyareBil. Vi har lång erfarenhet av bilförsäljning och erbjuder alltid välutrustade och ordentligt servade fordon.

Vi samarbetar med DNB och kan just nu erbjuda en förmånlig ränta samt samarbetar med Svensk bilgaranti för bra garantier.

Varmt välkommen att söka i vårt billager eller kontakta oss på 018-121400 eller info@nyarebil.se.
Mån-Ons: 10:00-18:00
Tor: 10:00-20:00
Fre: 10:00-17:00
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 74 kunder tycker om Nyare Bil i Sverige AB

Calle R skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte bil för andra gången hos NyareBil! Ännu en passat. Även denna gång mycket nöjd med bemötande, service och tillmötesgående. Känslan hos NyareBil är opretentiös och lugn, något som inte återfinns hos de flesta andra bilhandlare. Vi kommer garanterat fortsätta att vända oss dit nästa gång vi behöver nyare bil :) Läs mer

Niklas A skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bra bemötande innan och under köp. Men när det gäller reklamation så har jag upplevt väldigt dålig återkoppling. Läs mer

Adnan Y skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en bil. Bytte in min gamla. Lite snålt betalt av dem men godkände ändå. Fick bra ränta. Helt ok service Läs mer

Sebastian L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bra och trevlig personal. Var nåt litet fel på vindrutetorkaren så säljaren mötte upp mig i Sthlm med lånebil och fixade det samma dag. Läs mer
  • 2020-01-02

Conny R skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Vi köpte en bil som visade sig vara defekt. Vi fick bra service och bemötande vid reklamation, reparation och senare även ett inbyte av bilen mot en annan. Kommer att besöka Nyare bil vid nästa bilköp också. Läs mer
  • 2019-12-19

Marcus H skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Duktiga, trevliga och kunniga säljare. Supernöjda! Läs mer
  • 2019-12-19

Evelina O skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en Peugeot, första säljaren verkade inte veta så mkt och var inte ”säljig” i det här fallet på ett dåligt sätt. När vi kom tillbaka efter att provkört en annan bil så träffa vi en annan som var mkt trevlig och intresserad. Skickade iväg bilen på ytterligare rekond då han tyckte det inte var ordentligt gjort, efter vi bestämt oss för köpet. Dessvärre gjorde de ett hafsjobb igen kan jag tycka. Men är ändå nöjd på det stora hela, vilket är den andre säljarens förtjänst. Läs mer
  • 2019-12-09

Rolf L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köp av bil med inbyte. Jättebra bemötande, klar och tydlig information om priser, utrustning och eventuella avdrag vid kontroll av inbyte.
    Allt fungerade mycket bra vid leverans, så här skall en bilaffär fungera. Jag gör gärna fler affärer med Nyare Bil. Läs mer
  • Gösta Y

2019-12-07

Gösta Y skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte beg Toyota Auris. Fick ett förtroendeingivandebemötande, saklig information och tillmötesgående. Atmosfären trevligare och personligare än i bilhallarna inne i stan. Läs mer
  • 2019-12-07

Ola E skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Mycket trevligt bemötande i samband med bilköp. Läs mer

Tove S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Kunnigt och trevligt bemötande. Bra uppföljning och tillmötesgående i dialog efter köp. Läs mer

Vincent N skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en Audi A3 som absolut levde upp till förväntningarna. Bra bemötande och smidig affär! Läs mer

Ingrid A skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Blev väl bemött. Köpte beg bil
    Kort tid har gått och om det skulle vara nåt fel med bilen under gar tiden vet inte hur det skulle hanteras
    Hittills nöjd 💜👵🏼 Läs mer

Tobias E skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en beg bmw 520
    Väldigt trevligt bemötande och service.
    De fixade allt som de lovade och inget oväntat fel har uppstått. Läs mer
  • 2019-12-05

Profir D skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Jag köpte en begagnad bil och blev bemött på ett mycket trevligt och proffsigt sätt, vilket överträffade mina förväntningar.
    Säljaren gjorde ett pålitligt intryck från början och jag fick snabb och bra service. Jag fick precis vad jag behövde! Läs mer
  • 2019-12-05

Elsa S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en begagnad bil. Trevligt bemött. Inte så tvärsäkra på att inf tekniken i kupén av digitala skärmen. Kan rekommendera firman. Läs mer
    Nyare Bil i Sverige AB gillar detta
  • Anna L

Anna L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en bil. Otrolig service och trevligt bemötande. Läs mer
    Nyare Bil i Sverige AB gillar detta

Bodil Å skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Fick dock byta batteri efter bilköpet pga låg batterispänning. I övrigt inget att klaga på. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan S

Johan S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Trevlig personal och bra priser men det kunde vara lite bättre puts på bilarna typ bättra på lackskador innan man ska sälja bilarna det ger ett proffsigare intryck av Nyare bil. Läs mer

Lars-göran H skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Rakryggiga som stod för sitt första inbytespris även efter en felbedömning.
    Mycket bra gjort Läs mer

Karin R skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte bil. Blev trevligt, sakligt och ärligt bemött. Läs mer

Anders L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bra utbud och trevlig personal. Jämförelsevis lite krämarsnack, och därför bra att ha att göra med. Kan avgjort rekommenderas. Läs mer

Ove L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Trevligt bemötande. Fixade fel på bilen som jag påpekat! Läs mer

Kerstin N skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Allt var helt utmärkt. Bemötande och bilen jag köpte. Läs mer

Tord H skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte 3 år gammal BMW.
    Bemötandet var mycket bra.
    Så här långt har allt fungerat bra. Läs mer

Göran N skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en BMWX1. Mycket bra bemötande och hjälpsamma. Drt var fel på ett icke monterat däck, men det fixade de utan krångel när jag återkom efter försäljningen. Läs mer

Fredrik S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bra bemötande, trevlig personal. Höll kontinuerlig kontakt via mail och telefon från under hela köpprocessen. Lite strul med däck fälgar och lackjobb gjorde att det tog ett par veckor att få bilen, men det känndes ändå bra hela vägen. Läs mer

Marie-charlotte P skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Jag köpte en begagnad Audi A4 och blev mycket väl bemött av säljaren. Vi var inne flera gånger och provkörde flera bilar innan vi bestämde oss, jag uppskattade tålamodet och den prestigelösa attityden. Jag hade inga direkta förväntningar, det var min första kontakt med företaget men jag kände mig trygg i mitt bilköp. Läs mer

Jörgen S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bra mottagande. Inget strul med garantiåtgärder efteråt. Läs mer
  • Torbjörn N

Torbjörn N skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Jag är inte så pigg på att köpa begagnat längre, men när jag kunde lägga till en sorts förlängd garanti vid detta köp så slappnar jag av. Det är det värt.
    I övrigt ett vänskapligt bemötande. Jag rekommenderar firman . Läs mer

Peter E skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en begagnad bil.
    Blev väl bemött och på ett proffsigt sätt. Läs mer

Staffan K skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en begagnad VW Golf.
    Blev väl omhändertagen av alla på företaget.
    Jag har för avsikt att genomföra de flesta av mina bilaffärer genom Nyare Bil i Sverige AB, och de uppfyllde mina förväntningar!
    Jag är supernöjd. Läs mer
  • 2019-05-22

Linda I skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Vi är mycket nöjda med den bil vi köpt från Nyare bil AB. All personal var trevlig, men vi fick upplevelsen att säljkunskap och kunskap om bilarna varierade hos personalen.
    Säljaren som slutligen sålde oss bilen gav ett professionellt och kunnigt intryck. Läs mer
  • 2019-05-19

Osmo A skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bilaffären är jag nöjd med men ni bjöd för liten med min gamla bil. Läs mer

Magnus T skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en Volvo V50 till ett mycket fördelaktigt pris. Bra skick på bilen. Trevligt bemötande. Rekommenderas verkligen. Läs mer

Sätterström, K skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bra säljare inga problem snabbt o smidigt mycket nöjd. Läs mer

Oscar W skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    V70 -2014.
    Mycket bra bemötande. Läs mer
  • 2019-05-16

Gustav S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en bil. Dålig service. Jag visade upp bilen för den börjat låta men de visade inget intresse att göra nått åt det. Känner mig lurad. Läs mer
  • 2019-05-04

Dorota S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en Audi och är nöjd m köpet Väldigt bra bemötande både på tel och på plats Läs mer
  • 2019-04-25

Niklas L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte bil och är nöjd med bemötande och service. Läs mer
  • 2019-04-25

Sara W skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Jag köpte en bil och sålde en. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-24

Christer S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en BMW 520 Touring
    Tyckte jag blev trevligt bemött och bilen
    var ordentligt rekondad.
    Jag är nöjd! Läs mer

Cecilia W skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en bil o säljaren va toppen. Bra bemötande o kunnig. Läs mer

Lars-ove B skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bra och snabbt svar på mailen.Bra och trevligt bemötande på plats.Kändes ärligt och uppriktigt.Fräscha bilar.Bara positivt. Läs mer

Magnus Ö skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte personbil som gick snabbt och smidigt och fick bra service.
    På minussidan: De bytte däck, från sommar till vinterdäck innan den skulle hämtas. Sommardäcken tvättades inte och lades i plastpåsar i bakluckan/baksätet. Påsarna var lortiga och däcken inte helt nedstoppade vilket gjorde att bilen blev skitig invändigt och jag fick sanera den vid hemkomst.
    Ett av sommardäcken hade dessutom punktering. Lämnade in däcket på en firma och det satt en spik i det.
    Detta upptäcktes efter några veckor då skifte från vinter till sommardäck gjordes. Läs mer
  • Gunnar B

2019-02-25

Gunnar B skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en Toyota Avensis. Diesel ligger inte rätt i tiden, så jag trodde att jag kunde pruta. Slopade garantierna o fick ner priset lite. Affären gick sedan smidigt. Fick parkera min gamla Avensis inom staketet för att hämta senare. Som sagt trevliga killar som inte fick ta egna beslut (var tvungen att ringa chefen). Fick en tank diesel som tack för smidig affär. Med vänlig hälsning, Gunnar Borg reg nr NZN ... Läs mer
  • 2019-02-10

Bo Peter Michael L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bilköp
    Bemötande bra
    Företaget levde upp till förväntngarna
    Hela upplevelsen följdes väl Läs mer
  • 2019-02-08

Jonas L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Polo Gti.
    Smidig affär och riktigt bra bil! Läs mer
  • 2018-11-21

Kjell E skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Såg i en annons en bil som jag var intresserad. Därefter gick affärn mycket snabbt. Korekt bemött. Läs mer
  • 2018-11-21

Katja E skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en nyare bil. Hade förväntningar att handlaren skulle ha bättre koll på vilka bilar som fanns inne samt kunna informationen om dem. Läs mer

Fullerö Backe 115, 755 94 Uppsala