Läs vad 129 kunder tycker om Nyare Bil i Sverige AB 2

• 2020-11-20
    Hej.
    1. Ett däcket var trasigt och det går inte reparera! Jag hittat inte samma däck.
    2. Den bakre vindrutan är repad och slipning hjälper inte! Byta vindrutan kostar 8-10 tusan!

Jag försökte kontakta säljaren, men han svarade inte på mina samtal! Tyvärr!

För att jag inte rekommendera de.

Mvh Sanjar.
  • 2020-11-20
    Jag köpte en Toyota Yaris 2017 årsmodell.
    Jag hade inga förväntningar alls efter att ha varit runt hos flera bilförsäljare samma dag och inte upplevt någon service alls. Här däremot kom en jätte trevlig man och hälsade oss välkomna, lät oss titta i lugn och ro men visade att han fanns där om vi ville fråga något. Super trevligt bemötande och hjälp vid provkörning och själva köpet. Skulle varmt rekommendera Nyare Bil i Uppsala till vänner.
  • 2020-11-19
    Jag köpte bilen osedd och fick en beskrivning visa telefon av skick och utrustning. Beskrivningen visade sig vara rättvisande och inget hade utelämnats. När jag upptäckte att en nyckel till det utfällbara draget saknades fixades det skyndsamt. Inga klassiska försäljarfasoner fanns heller. Jag har bara gott att säga om Nyare Bil.
  • 2020-11-18
    Köpte en helt underbar Renault Talisman. Trevliga säljare, tillmötesgående, ska dit nästa gång jag köper bil.
  • 2020-09-03
    Skön inställning. Trevlig säljare. Bra pris på köpt bil Volvo V40 D4 R
    Snabb hantering samt inga överpriser.
  • 2020-09-03
    Köpte en Nissan Qashqai som jag kunde reservera först och sedan hämta ut efter några dagar.
    Mycket nöjd med den fina hanteringen och all hjälp vid köpet. Allt gick mycket smidigt. Bilen var också i mycket gott skick, trots att den var begagnad.
  • 2020-07-12
    Kunnig och trevlig personal
    Smidig affär
  • 2020-07-12
    Jag är mycket nöjd med affären och med den bild jag köpt. Vänlig och kunnig personal. Kan varmt rekommendera Nyare Bil när det gäller köp av bil.
  • 2020-07-11
    Bil. Lätt att få kontakt innan köp.
  • 2020-07-10
    Vi köpte vår ww passat gte på nyare bil. Trots att vi kom sent pågrund av lång resväg blev vi trevligt bemötta med stort tålamod oc vi fick svar på alla våra frågor.
  • 2020-07-10
    Ett spontanbesök på Nyare Bil i Fullerö slutade med en nyare bil och inlösen av två gamla. Grymt bra service och snabb hantering! Nu är det roligt att köra bil igen! 😃
  • 2020-07-10
    Vi köpte en neg BMW. Bemötandet va trevligt. Företaget verkar leva på väldigt små marginaler när man inte fixar småfel luckor som inte fungerar mm saker som är små men är väldigt irriterande. Väntar fortfarande på en Isofixlucka till baksätet. Annars helt okej. Totte Magnusson
  • 2020-07-09
    Bra firma att göra med! Säljaren (Johan) var ärlig med skicket på bilen och betedde sig väldigt professionellt! Är väldigt nöjd med hela upplevelsen och servicen. Märkte att en av strålkastarna inte fungerade efter att jag köpte bilen och lämnade in den på märkes verkstad, skickade fakturan och fick tillbaka pengarna utan några problem. Kan verkligen rekommendera Nyare bil då de är seriösa och spelar inge ful spel. :)
  • 2020-06-04
    Köpte bil hos Nyare bil och blev bemött på ett trevligt och bra sätt. Det var andra gången jag köpte bil där och kan tänka mig att göra det igen.
  • 2020-06-03
    Snabb och effektivt köp. Provkörning och bra dialog om Ford generellt.
  • 2020-06-03
    Mycket bra service och bemötande! Har redan köpt 2 bilar med inbyte - kommer inte att tveka tredje gången.
  • 2020-06-03
    Kanonservice med återhållsamma säljare!
  • 2020-06-03
    I bought XC60 2017 model.

My experience with Nyare bil was limited to dealing with Lars Kronborg, he was excellent, fast, very professional and honest. I basically decided to buy the car during my call with him without even having seen it after reconditioning it.

He is absolutely the best car salesman I have dealt with here in Sweden so far.
  • 2020-06-03
    Snabbt och smidigt, var Inge större konstigheter!
    Supertrevligt bemötande och bra svar!

Köpte en BMW 320 xdrive 2017 årsmodell.
  • 2020-06-03
    Iom att jag bor långt från Nyare bil i Uppsala var jag angelägen att fråga och få svar om bilen jag var intresserad av och senare också köpte. Jag blev mycket bra bemött av försäljaren både innan och under köpet. Mina förväntningar överträffades faktiskt, det kändes bra och tryggt helt enkelt och försäljarna kändes proffsiga och ödmjuka och allt var förberett bra när jag skulle hämta bilen. Mycket bra erfarenhet, om det blir aktuellt skulle jag gärna köpa bil igen av Nyare Bil.
  • 2020-06-03
    Toppenbra service med leverans ända ner till Göteborg!
  • 2020-06-03
    Köpte en opel corsa 2015. Bemötande var riktigt bra. Personen hjälpte oss med allt. Trevlig, svarade på alla frågor, tog sig tid med oss. Bilen hade inte alla delar men han såg till att vi fick alla delar. Hörde av sig när delarna kommit från förra bilägaren. Kan verkligen säga att jag var nöjd med allt.
  • 2020-06-02
    Bytt in min gamla och köpt en nyare. Superservice, den bästa man kan få!
  • 2020-06-01
    Trevligt o förtroendegivande bemötande med bra service, allt till belåtenhet även så priset på bilen jag köpte. Håkan
  • 2020-06-01
    Köpte en bil. Nyservad hos Mercedes. Visade sig att verkstaden inte gjort allt dem skulle men Nyare Bil hjälpte till att lösa det på ett mkt bra sätt. Kommer definitivt handla av dem igen!
  • 2020-06-01
    Köpte en bil av säljare Kronberg och blev utmärkt bemött!
    Köpte BMW 520

Fantastisk servis hämtas på flygplatsen

Kunnig hjälpsam, mycket seriöst intryck,

Full pott
  • 2020-06-01
    Vänligt bemötande och allmänt flexibel attityd. Nöjd!
    Ulrika
  • 2020-05-30
    Köpte en xc 60 2016 årsmodell som jag är mycket nöjd med. Trevliga och lättsamma grabbar. Fel och problem löste de smidigt. De ger ett seriöst intryck och jag rekommenderar företaget.
  • 2020-05-18
    Varmt rekommenderas super bra service samtidigt personal👍
  • 2020-05-12
    Bra bemötande och enkelt att göra affärer med.
  • 2020-05-07
    Hos Nyare Bil köpte jag en begagnad bil på ett enkelt, tryggt och smidigt sätt.
    Trevligt bemötande och familjär känsla.
    Företaget levde upp till mina förväntningar
  • 2020-05-07
    Köpte en begagnad bil som var utannonserad på Blocket.
    Bokade provkörning och slutförde affären inom 1 timme.
    Mycket smidigt utan krångel!
  • 2020-05-07
    Jag har köpt en riktig bra bil som jag tycker är den bästa jag kunde ha köpt. Jag fick hemleverans vilket kosatde mig inte mycket och var väldigt bra idee. Jag ville ha en fräsch, fin och billig bil och här hittade jag bilen som jag inte kunde hitta hos dem andra företag som jag tittade på.
    Iaf tycker jag att välja detta företag var det bästa jag kunde ha gjort för att köpa bil.
    Sadeq S
  • 2020-05-06
    Mycket bra service och trevligt bemötande.
  • 2020-05-06
    Det var bara en positiv och trevlig upplevelse att köpa bil av Nyare bil.
  • 2020-05-06
    Jag köpte en bil av dom.
    Är grymt nöjd med deras kundbemötande och dom var väldigt trevliga och roliga att göra affär med kommer handla av dom nästa gång också.
    Markus
  • 2020-05-06
    Mycket Bra! Trevlig personal och professionellt bemötande.
  • 2020-05-06
    Sakligt och förtroendeingivande bemötande från de jag hade att göra med. Bilen var ärligt beskriven och affären gick smidigt.

Tack för mig!
  • 2020-05-06
    Tillmötesgående säljare, upptäckte ett fel veckan efter köpet och de löste det och stod för kostnaden utan några frågor eller problem.
  • 2020-04-03
    Jag köpte nyligen en bil av Nyare Bil, korrekt och proffesionellt bemötande genom hela affären. Hade otur och råkade ut för ett smärre fel, som genast hanterades genom garantin. Kan varmt rekommendera Nyare Bil, en seriös bilhandlare, som dessutom inte tvekar att göra det lilla extra för att hjälpa kunden.
  • 2020-03-05
    Ni är bäst, jag är jätte nöjd, jag har köpt en bil och bilen går bra, ni är snälla och hjälpsamma för kunden.
    Vivian H
  • 2020-03-05
    Köpte en bil.
    Trevliga försäljare som var flexibla och lyssnade.
  • 2020-03-04
    De är väldigt bemötande och ger ett bra kompetent intryck och att vara riktigt vettiga och serviceinriktade.
  • 2020-03-04
    Väldigt trevliga, smidig affär och bra pris.
  • 2020-03-04
    Jag fick en bra hjälp tack personer som jobbar där
  • 2020-03-03
    Mycket nöjd med bil köpet hos er, bra bemötande och trevliga säljare.
    Mini Cooper 2017

Bra bil, okej pris, bra bemötande.
  • 2020-03-03
    Mycket bra bemötande och service-känsla. Vi känner oss trygga och med vårt köp hos Nyare Bil.
  • 2020-02-02
    Audi A4
    Fick tydlig och saklig info vilket är nödvändigt om man som jag bor en bit ifrån.
    Har rekomenderat en kollega att kolla er hemsida.
    skrev om Nyare Bil i Sverige AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte