Nyare Bil i Sverige AB

Fullerö Backe 115, 755 94 Uppsala — Visa karta

Hos oss på Nyare Bil i Sverige AB hittar du nyare begagnade svensksålda bilar. Vår vision är att du ska hitta den perfekta bilen för dig till ett attraktivt pris samt bli en nöjd ägare av en NyareBil. Vi har lång erfarenhet av bilförsäljning och erbjuder alltid välutrustade och ordentligt servade fordon.

Vi samarbetar med DNB och kan just nu erbjuda en förmånlig ränta samt samarbetar med AutoConcept för bra garantier.

Varmt välkommen att söka i vårt billager eller kontakta oss på 018-121400 eller info@nyarebil.se.
Mån-Ons: 09:00-18:00
Tor: 09:00-20:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 42 kunder tycker om Nyare Bil i Sverige AB

• 2019-05-22

Linda I skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Vi är mycket nöjda med den bil vi köpt från Nyare bil AB. All personal var trevlig, men vi fick upplevelsen att säljkunskap och kunskap om bilarna varierade hos personalen.
    Säljaren som slutligen sålde oss bilen gav ett professionellt och kunnigt intryck. Läs mer
  • 2019-05-19

Osmo A skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bilaffären är jag nöjd med men ni bjöd för liten med min gamla bil. Läs mer

Magnus T skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en Volvo V50 till ett mycket fördelaktigt pris. Bra skick på bilen. Trevligt bemötande. Rekommenderas verkligen. Läs mer

Sätterström, K skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bra säljare inga problem snabbt o smidigt mycket nöjd. Läs mer

Oscar W skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    V70 -2014.
    Mycket bra bemötande. Läs mer
  • 2019-05-16

Gustav S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en bil. Dålig service. Jag visade upp bilen för den börjat låta men de visade inget intresse att göra nått åt det. Känner mig lurad. Läs mer
  • 2019-05-04

Dorota S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en Audi och är nöjd m köpet Väldigt bra bemötande både på tel och på plats Läs mer
  • 2019-04-25

Niklas L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte bil och är nöjd med bemötande och service. Läs mer
  • 2019-04-25

Sara W skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Jag köpte en bil och sålde en. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-24

Christer S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en BMW 520 Touring
    Tyckte jag blev trevligt bemött och bilen
    var ordentligt rekondad.
    Jag är nöjd! Läs mer

Cecilia W skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en bil o säljaren va toppen. Bra bemötande o kunnig. Läs mer

Lars-ove B skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bra och snabbt svar på mailen.Bra och trevligt bemötande på plats.Kändes ärligt och uppriktigt.Fräscha bilar.Bara positivt. Läs mer

Magnus Ö skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte personbil som gick snabbt och smidigt och fick bra service.
    På minussidan: De bytte däck, från sommar till vinterdäck innan den skulle hämtas. Sommardäcken tvättades inte och lades i plastpåsar i bakluckan/baksätet. Påsarna var lortiga och däcken inte helt nedstoppade vilket gjorde att bilen blev skitig invändigt och jag fick sanera den vid hemkomst.
    Ett av sommardäcken hade dessutom punktering. Lämnade in däcket på en firma och det satt en spik i det.
    Detta upptäcktes efter några veckor då skifte från vinter till sommardäck gjordes. Läs mer
  • Gunnar B

2019-02-25

Gunnar B skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en Toyota Avensis. Diesel ligger inte rätt i tiden, så jag trodde att jag kunde pruta. Slopade garantierna o fick ner priset lite. Affären gick sedan smidigt. Fick parkera min gamla Avensis inom staketet för att hämta senare. Som sagt trevliga killar som inte fick ta egna beslut (var tvungen att ringa chefen). Fick en tank diesel som tack för smidig affär. Med vänlig hälsning, Gunnar Borg reg nr NZN ... Läs mer
  • 2019-02-10

Bo Peter Michael L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bilköp
    Bemötande bra
    Företaget levde upp till förväntngarna
    Hela upplevelsen följdes väl Läs mer
  • 2019-02-08

Jonas L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Polo Gti.
    Smidig affär och riktigt bra bil! Läs mer

Kjell E skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Såg i en annons en bil som jag var intresserad. Därefter gick affärn mycket snabbt. Korekt bemött. Läs mer

Katja E skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en nyare bil. Hade förväntningar att handlaren skulle ha bättre koll på vilka bilar som fanns inne samt kunna informationen om dem. Läs mer

Richard K skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    VW Golf GTE. Mycket nöjd med både bilen och försäljningen. Läs mer
  • 2018-11-20

Johnny E skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    -Köpt begagnad bil
    -På ett lugnt förtroende ingivande sätt.
    -känns som en ”lagom” stor bil firma med personlig service. Läs mer
  • 2018-11-20

Katarina R skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Jag köpte en bil. Jag upplevde att företaget har ett bra bemötande. Jag upplevde som helhat att företaget är seröst men kände mig lite lurad för sommardäcken som satt på var äldre än bilen Läs mer

Joakim W skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bytte in min bil och köpte en annan bil hos Nyare bil. Bra bemötande och affären gick snabbt och smidigt, både inbytespris och pris på bilen jag köpte var okej.

Blev därutöver lovad begagnade vinterdäck likvärdiga el bättre än de jag lämnade in med min bil, av de däck jag fick var ett helt punkterat och gick ej att fylla i luft i, detta på grund av både allvarlig skada och en trasig ventil. Ytterligare ett däck fick inom mindre än ett dygns körning en stor bubbla med explosionsrisk enligt däckverkstaden som omgående bytte detta. Nyare bil ersatte båda däcken med två nya utan kostnad.

Tilläggsförsäkringen/begagnatgarantin som de erbjuder på två år för 5000 kr extra är inte dålig men innehåller vid jämförelse i stort sett sika som masinskadeförsäkringen har i helförsäkringen som också medföljer bilen de två första veckorna. Så här i efterhand hade jag önskat att jag hade fått veta mer om skillnaderna mellan extragarantin och maskinskadeförsäkringen i Trygg Hansas helförsäkring som är bra och jag valt att behålla. Hade jag fått veta detta vid affärstillfället hade jag troligen inte tecknat extraförsäkringen. Läs mer

Ulf S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bytte in leasingbilen och köpte samtidigt beg bil privat.
    Vettiga prisnivåer i bägge affärerna och smidigt från början till slut... och efteråt:
    Det dök upp ett mindre fel på beg bilen vilket de på studs erbjöd sig att fixa - snyggt!

Helnöjd med affärerna! Läs mer

Michael N skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en bil och bemötandet var bra
    Förväntningarna uppfylldes

Tips: Alltid se kunden

Har du fått hjälp
    Ta gärna en kaffe medans du väntar

Hierakin bör se ut så här med 1 som viktigast och sedan i nedfallande led

1. Kunden
    2 Säljarna
    3 Administration
    4 Vd

Eventuell prestige känns snabbt av hos en kund.
    Prstigelöshet = Säljande

Ett bra och seriöst företag med fina bilar

++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer

Tage W skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Fick väldigt bra bemötande och service. Läs mer

Anders F skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Bra bemötande vid köp av en Volvo XC60. Enkelt, trevligt, snabbt o mina förväntningar Uppfylldes. Jag gör gärna affärer med dem igen i framtiden. Läs mer

Micael A skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Jag har köpt ett par bilar av Nyare bil . Jag tycker att man blir bemöt av alla på ett trevligt och bra sett. Man får ett bra förtroende av alla på Nyare bil. Har man några problem så är dom bra på och hitta lösningar. Läs mer
  • 2018-11-17

Isak S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en Volvo V70 2016. Mycket nöjd med bemötande, service och själva bilen.

Rekommenderas! Läs mer

Curt G skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte begagnad bil och blev trevligt bemött.
    Pris bra jämfört med andra handlare och ok pris för inbyte.
    Överlag trevlig personal, fina lokaler och bra utbud Läs mer

Marie L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Fräscha bilar och suverän service! Läs mer

Robert W skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Ärligt och genuint intryck. Smidig och snabb hantering. Man kände sig trygg och avslappnad. Kändes bra att kunna anlita en lokal bilhandlare. Läs mer
  • 2018-10-18

Tommy Englund E skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köpte en XC70 -16. Kan rekommendera företaget. Trevlig personal och hög service. Läs mer
  • 2018-10-18

Stefan L skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Super trevligt och proffs behandling har köpt 3 bilar där och kommer handla där i framtiden. Läs mer
  • 2018-10-17

Thomas T skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Köp: Volvo V70 D4 årsmodell 2016
    Bra och trevligt bemötande, vidare var personalen kunnig samt lyssnade av vad som kunde vara lämpligt alternativ av bil för oss som kund. Läs mer
  • 2018-01-08

Daniel S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Mycket trevligt bemötande och flexibilitet i sina tjänster! Hjälp och stöd hela vägen i affären och inte påflugna som andra kan vara. Rekommenderas! Läs mer
  • 2017-12-18

Mats O skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Ett supertrevligt bemötande och omhändertagande personal. Fordonet jag var intresserad av var framkört och man var väldigt mån om att jag fick egen tid med fordonet för att gå igenom det. Helproffsiga helt enkelt. Läs mer
  • 2017-12-15

Kari R skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Enbart goda erfarenheter av Nyare bil. Säljare Pontus Wessblad är kunnig ärlig och är en mycket bra person att ha att göra med Läs mer
  • Erik Ö

2017-12-15

Erik Ö skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Visade fantastisk service och jag är jättenöjd med mitt bilköp! Läs mer
  • 2017-12-15

Jenni S skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Mycket bra upplevelse av denna firma! Köpte en bil av Nyare Bil och fick hjälp med allt från lån till försäkring på bilen, genom deras samarbetspartners. Väldigt trevlig och serviceminded personal! Läs mer
  • 2017-12-14

Ever P skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Andra gången jag köper bil av dom och kommer definitivt bli fler i framtiden. Läs mer
  • 2017-12-14

Elisabeth T skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Trevligt bemötande!! Håller vad dom lovar. Läs mer
  • 2017-09-06

Claes F skrev om Nyare Bil i Sverige AB
    Mycket seriös och kompetent hantering av vårt bilköp för drygt ett år sedan, när vi nu mer än ett år senare fick problem. Rekommenderas varmt! Läs mer

Fullerö Backe 115, 755 94 Uppsala