Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Södermalm Nybergs Kakel & Golv AB

Nybergs Kakel & Golv AB

Gaveliusgatan 6, 116 41 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Nybergs Kakel & Golv!

Behöver du professionell hjälp med badrumsrenovering eller har du funderat på att totalrenovera lägenheten. Då har du hittat rätt. Vi är en totalentreprenad som hjälper dig med din renovering från början till slut. Vi på Nybergs Kakel & Golv har över 10 års erfarenhet inom byggbranschen - med oss får du alltid bästa resultat

Vi hjälper dig med allt från golvläggning, golvslipning, stambyte och plattsättning till mattläggning, badrumsrenovering och köksrenovering och mycket mer. Genom att ha punktlighet och noggrannhet som en röd tråd i allt vi gör uppnår vi de resultat som gör att vi får nöjda kunder.

Hör gärna av dig till oss om du har några frågor angående ditt tänkta byggprojekt så hjälper vi dig!

Läs vad 13 kunder tycker om Nybergs Kakel & Golv AB

• Lisbeth G

2019-02-13

Lisbeth G skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Arbete ok, men urusel service. Lovar mycket men håller inget Läs mer
    2019-02-13 fredrik N svarar Lisbeth G
    Hej Lisbeth.

Tråkigt att du känner så.
    Vi gjorde ju er badrumsrenovering för 3 år sedan och ni var väldigt nöjda.
    Ni rekommenderade oss även till er dotters badeumsrenovering som vi även utförde och även hon var nöjd.
    Att ni nu 3 år senare säger att vår service är urusel pga att er blandare som ni köpte av oss har gått sönder känns fel.
    Vi följer konsumenttjänstelagen vid alla våra projekt och vi lämnar enligt våra tydliga avtal 2 års garanti och 10 års ansvar.
    Vi har endast 1-2 års garanti från våra leverantörer i sig och kan då inte komma ut efter 3 år om blandaren gått sönder eftersom leverentören inte lämnar den garantin mot oss.
    Självklart anser jag liksom du att en blandare ska ha längre livslängd.
    Men vi tackar för din feedback och tar den till oss för att se vad vi kan göra för att utveckla vår service med garantiärenden gällande badrumsinredning och blandare.

Allt gott!
    Vänlig hälsning
    Fredrik Nyberg. VD
    Nybergs Kakel & Golv AB
  • Erik M

2019-01-17

Erik M skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Ett företag i ren världsklass! Vi anlitade Nybergs Kakel & Golv när vi skulle göra en totalrenovering för ett halvår sedan i vår nyköpta lägenhet. Det var ett renoveringsobjekt så vi behövde verkligen renovera alla rum. Inte nog med att det gjordes snabbt och med ett fantastiskt resultat och extremt trevlig service, de hjälpte även oss med hur vi kunde tänka gällande vissa lösningar. Lösningar som vi aldrig ens hade tänkt på tills vi fick de förklarade för oss.
    Så kombinationen av ett snyggt och lyxigt resultat, otroligt trevlig service samt att de hjälpte oss med egna initiativ och förslag på lösningar gör att vi idag rekommenderar Nybergs Kakel & Golv till alla våra vänner och bekanta som behöver hjälp med sina renoveringar!
    (Alla våra vänner har också varit otroligt nöjda med deras insats och tackat oss för en bra rekommendation). Läs mer
  • Stefan G

2019-01-16

Stefan G skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Har anlitat Nybergs kakel & golv till mina två senaste lägenhetsrenoveringar. På ett proffessionellt sätt har de totalrenoverat samt förvandlat dessa lägenheter precis så jag någonsin kunnat önskat samt där mina krav har uppfylldes på bästa sätt. Nybergs kakel & golv är verkligen ett företag att lita på och som lägger ner sin själ i sitt arbete men framförallt visar en otrolig ödmjukhet jämte mot mig som kund. Ett grymt team med näsa för fingertoppskänsla.

Med vänlig hälsning, Stefan Grantorp Läs mer

Fredrik K skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Vi lät Nybergs Kakel & Golv genomföra en totalrenovering av vår lägenhet på ca 170 kvm i centrala Stockholm. Fredrik och hans trevliga medarbetare och underentreprenörer satte oss som kund i centrum precis genom hela processen, från detaljer och omfattning i offert, till genomförande och löpande avstämningar till uppföljning av det färdiga projektet. Resultatet blev fantastiskt bra, kvalitet rätt igenom. Jag kan verkligen rekommendera Nybergs Kakel & Golv att ges förtroendet för liknande projekt! Vi kunde inte blivit mer nöjda! Läs mer

Christer W skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Vi är gamlakunder hos Nybergs. 4 badru och föreningens tvättstuga har byggts om på bästa sätt. Vi har bemötts mkt professionellt. Läs mer

Silvia S skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Nyberg är fantastisk att ha göra med. Dom är kompetenta och kreativa med bra lösningar. Liksom håller i såväl tids- som budgetplan. Kan varmt rekommendera! VH GSS Fastigheter Läs mer

Kristina W skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Badrums och garderobsrenovering.
    Professionella kunniga utförare av arbete
    Mycket bra bemötande och goda rådgivare
    Levde upp till alla förväntningarna Läs mer

Göran H skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Nyberg och kakel har renoverat mitt k- märkta hus på ett utmärkt sätt. De har hela registret av hantverkare. De gör det professionellt, yrkesnunnigt och inom de kostnad och tidsramar vi ställt upp tillsammans.
    Jag kommer att välja dem igen när det blir dags för nästa renovering. Läs mer
  • 2019-01-13

Jonas L skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Installation av kök samt planlösningsändring. Har bara positivt att säga om bemötandet och deras flexibilitet. Företaget uppfyllda helt klart mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-01-11

Henrik L skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Professionella och trovärdiga som håller satta tidsramar. Läs mer
  • Sebastian K

2019-01-10

Sebastian K skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Fredrik som projektledde hela min renovering agerade inte bara som utförare av jobbet, han ägde verkligen projektet och agerade både expert och bollplank för mig.

Kommer använda mig av dom igen när det är dags för nästa renovering! Läs mer
  • 2019-01-09

Sara A skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Lätta att ha att göra med, bra på att återkoppla och hålla tider. Läs mer
  • Svante A

2019-01-09

Svante A skrev om Nybergs Kakel & Golv AB
    Grym service och oerhört skickliga hantverkare. Kändes tryggt hela vägen Läs mer

Gaveliusgatan 6, 116 41 Stockholm