Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Solna Nyboda Bilvård

Nybodagatan 16, 171 42 Solna — Visa karta

Linjalvägen 8, 18766, Täby
Speedy Bilservice Arninge
Kristina A:
Mkt tillmötesgående bemöttande och hög servicegrad, som jag tycker är väldigt viktigt, och kommer att rekommendera till andra.

Bilverkstäder nära Nyboda Bilvård:

Västra Vägen 13, SOLNA
Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder oc... Läs mer ›
Kurt S:
Utmärkt, vänligt bemötande, snabbt och professionellt. Mycket nöjd med personalen. Mvh Kurt Stridh

Englundavägen 2, SOLNA
Richard Å:
Hade bilen inne för en återbehandling av lackskyddet och valde utöver det även inre rengöring inkl behandling av läderklädseln plus motortvä...

Vegagatan 7, SUNDBYBERG
Välkomna in med bilen till Sumpan Expressverkstad! Läs mer ›
Lisa S:
Det gick fort och utan problem.

Mariehällsvägen 28, BROMMA
Med välkända varumärken och kvalitétsdelar så reparerar vi din bil på bästa möjl... Läs mer ›
Andreas A:
Mycket kompetenta avgasbyggare som hjälpte mig med en speciallösning på ett enkelt sätt till ett bra pris!

Läs vad 6 kunder tycker om Nyboda Bilvård

• Åsa E
    Åsa E skrev om Nyboda Bilvård
    Så otroligt nöjd! Fantastisk glad och trevlig personal. Jag tog rekond invändigt och tvätt och min bil är som ny! Rekommenderas varmt med andra ord!
  • Petter B
    Petter B skrev om Nyboda Bilvård
    Bra service och låga priser. Minus för att de inte tar kort.
  • Rune H
    Rune H skrev om Nyboda Bilvård
    Jag tackar för ypperlig service och vänligt bemötande vid omläggning av mina däck och rekommenderar dem verkligen.Rune H.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Nyboda Bilvård
    Jag beställde nya däck som levererades till Nyboda Bilvård. Grabbarna här är väldigt flexibla och snabba. Jag passade på att låta dem tvätta bilen in- och utvändigt när bilen väl var där. Två timmar senare hämtade jag upp den igen och det var länge sedan min bil såg så fin ut. För att sammanfatta: - bra bemötande, - anpassningsbar och kvick hantering, - bra pris och väldigt gott resultat. De gav min bil den kärlek som jag inte lyckas förmedla och som den så hårt trånar efter!
    Björn W, Tobias B gillar detta
  • Piotr K
    Piotr K skrev om Nyboda Bilvård
    Nu har jag varit nöjd kund här sedan 2010 och jag har haft tillfällen att prova andra ställen, men hittar alltid tillbaka till Nyboda. Det är även stället som jag rekommenderar mina vänner. Jag har nu gjort mer än 50 tvättar här in och utvändigt.

Sen min sura kommentar nedan frågar de alltid ifall de skall torka rent bilen eller inte – och de kör sämskskinn. (Svart lack är känsligt för smårepor.)

Lackförseglingen har nu gjort en 3:e gång och den specialfirman sa att det var den bästa svarta billack de har sett. (Aldrig tvättad med borsttvätt, 90% handtvätt på Nyboda och 10% borstlös automattvätt.)

Varje gång de har tvättat bilen så kör man därifrån med ett leende – bilen är som ny.
  • rolf a
    rolf a skrev om Nyboda Bilvård
    bestälde nya däck via nätet och hittade Nyboda bilvård som partner för byte. Mycket bra bemötande och kunnig personal. Jag har dom som favoriter och återkommer vid behov.

Nybodagatan 16, 171 42 Solna