Nybrogatan 38, sid 2

Nybrogatan 38, 114 40 Stockholm — Visa karta

Nybrogatan 38 är en restaurang med kvarterskrogkänsla i hjärtat av Östermalm. Våra menyer inspireras av det sydeuropeiska köket och de svenska grytorna. Vi kan stoltsera med att servera utmärkt mat till rimliga priser.

På vardagar öppnar vi tidigt och serverar frukost från 7:30 till 10:30, lunch från 11:00 till 15:00 och middag från kl 17:00 till 23:00. Lördag och söndag serverar vi långlunch från kl 10:00 till 16:00 och därefter middag mellan 17:00 och 23:00. Vi erbjuder även Take away av lunch-, kvälls- och helgmenyer samt presentkort.

Vi vill vara det givna valet när det kommer till din kvarterskrog - alla tider på dygnet.
Öppet just nu
Mån: 07:30-23:00
Tis-Tor: 07:30-00:00
Fre: 07:30-01:00
Lör: 10:00-01:00
Sön: 10:00-23:00

Läs vad 4805 kunder tycker om Nybrogatan 38

Jannie H skrev om Nybrogatan 38
    Bokade brunch i deras Chambre Separée. Blev bemött väldigt bra och fick snabb hjälp innan också under själva bokningen.
    Sammanfattningsvis, snabba svar under bokningen, bra service på plats och god mat. Läs mer

Jonna S skrev om Nybrogatan 38
    Otroligt stressad servitris som knappt lät oss äta upp innan hon ville att vi skulle gå och lämna bordet till någon annan. Läs mer
    2019-04-30 Nybrogatan 38 svarar Jonna S
    Hej Jonna!
    Vi har 2h sittning på alla våra sällskap. Men självklart ska ni inte känna stressade av servitrisen. Vi tar åt oss av kritiken och tar det vidare med personalen.

• Madelene R

2019-04-30

Madelene R skrev om Nybrogatan 38
    Jag hade bokat Chambre Séparéen för mitt födelsedagsfirande. Det visade sig vara en perfekt yta att sitta ostört på. Servicen var suverän och maten var fantastisk, vilket alla i hela mitt sällskap var överens om. Jag rekommenderar varmt ett besök hos Nybrogatan 38 och kommer helt klart komma tillbaka vid fler tillfällen. Den här restaurangen är en pärla. Läs mer

Christer S skrev om Nybrogatan 38
    Vällagat! Vi åt anka resp tonfisk och båda var mer än nöjda! Läs mer
  • 2019-04-29

Linda W skrev om Nybrogatan 38
    Bästa menyn, bra stämning, supergod mat och drinkarna fantastiska. MEN maten kom ut i ruskigt snabb fart. Kändes stressigt och fick inte bröd först. Hann knappt äta upp förrätten innan huvudrätten kom och hade inte tid för någon efterrätt. 2 h sittning är verkligen i underkant och drar ned betyget. Stressigt! Läs mer
  • 2019-04-29

Annika S skrev om Nybrogatan 38
    Mycket trevlig service!
    Vi åt: Kalvköttbullar, toppenbra!
    Omelett med sparris och Chèvre, lite för torr, sådär. Läs mer

Annette L skrev om Nybrogatan 38
    Jättetrevligt och gott. Lite väl trångt vid bordet i lunchtid. Läs mer
  • Michael P

2019-04-28

Michael P skrev om Nybrogatan 38
    Härlig stimmig miljö. Trevlig hjälpsamma medarbetare. Skön intressant meny med bra priser. Maten smakar toppen! BÄSTA!! Läs mer

Anneli A skrev om Nybrogatan 38
    God mat/middag, helt ok service.
    Brukar ibland få vänta på service och mat, mycket bättre denna gång.
    Förväntningarna är alltid stora och det har varit ojämnt vad gäller servicen, men helt ok denna gång.
    Ljudnivån alldeles för hög. Läs mer

Pia E skrev om Nybrogatan 38
    Super service o väldigt bra mat! Läs mer

Monica N skrev om Nybrogatan 38
    Allt var bra förutom kaffedrinkarna som var kall Läs mer

Jeanette G skrev om Nybrogatan 38
    Miljön och servicen är trevlig, tyvärr är maten inte lika bra som tidigare. Framför allt huvudrätterna, vi åt två olika sallader som lämnade mycket kvar att önska. Läs mer

Charlotte A skrev om Nybrogatan 38
    Trevlig krog, bra personal. Blev dock besviken på att inte allt fanns att få på menyn, tryffeln var slut denna kväll. Läs mer
    2019-04-30 Nybrogatan 38 svarar Charlotte A
    Hej Charlotte.
    Beklagar att allt inte fanns på menyn denna gång. Ibland blir det att saker tar slut när det är stor efterfrågan på dem. Vi hoppas ni kommer tillbaka och får chansen att äta det ni ville en annan gång.

• 2019-04-26

Elin K skrev om Nybrogatan 38
    Trevlig personal samt god mat och stämning
    För kort sittning - känns som man blir utslängd för att bordet ska tas till nästa sällskap Läs mer
  • 2019-04-26

Tanja S skrev om Nybrogatan 38
    Bra mat! Servicen höll inte förväntad nivå. Lång väntan på huvudrätten fick till följd att vi knappt hann med desserten. Vi reagerade alla på bemötandet vi fick på slutet, det var inte trevligt. Tråkigt när maten var bra. Restaurangen måste antingen bli snabbare på att få ut maten på bordet eller boka in längre sittningar. Läs mer
    2019-04-30 Nybrogatan 38 svarar Tanja S
    Hej Tanja.
    Vad tråkigt att läsa att ni fick vänta och inte hann med desserten. Vi tar självklart åt oss av kritiken och jobbar hela tiden på att bli bättre.

• 2019-04-25

Cecilia M skrev om Nybrogatan 38
    Trevligt bemötande både inför och under besöket! Utsökt mat och toppen med chambre separee! Läs mer
  • 2019-04-25

Goran A skrev om Nybrogatan 38
    Aven om arbetet var forsenat ar slutprodukten en underbar lagenhet. Trevligt bemotande under hela tiden och mycket professionellt agerande, hela tiden med attityden att problem ar till for att losas!
    Mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • Jonathan H

2019-04-24

Jonathan H skrev om Nybrogatan 38
    Vi beställde lammet med tillbehör. Mkt bra Malbec till som erat servitör rekommenderade. Så vi kommer defenitivt tillbaka. Läs mer

Amanda L skrev om Nybrogatan 38
    God mat! trevlig service utav servitris, kändes välkomnande! Läs mer

Theodora M skrev om Nybrogatan 38
    Fantastisk god mat (tryffelpastan är ett MÅSTE!!) och otroligt trevligt bemötande både vid bordsbokning och sedan vid besöket. Kommer definitivt tillbaka! Läs mer

Lennart Z skrev om Nybrogatan 38
    Affärsmöte. Bra läge, enkel atmosfär, mötte förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-20

Karin L skrev om Nybrogatan 38
    Jag åt lunch på Nybrogatan 38 med två vänner. Vi blev vänligt bemötta och maten var god. Lite stimmig lokal. Läs mer
  • 2019-04-20

Stephan S skrev om Nybrogatan 38
    The atmosphere was great, the service friendly and warm and the food... ridiculously good! This is breakfast heaven! Läs mer
  • Classe G

2019-04-19

Classe G skrev om Nybrogatan 38
    Perfekt service, kunnig och trevlig personal och god mat! Vi satt 9 personer i Chambre Separee, verkligen mysig miljö, rekommenderas! Läs mer

Lill-Karine N skrev om Nybrogatan 38
    Nydelig mat og god service! Vi kommer gjerne tilbake. Läs mer

Wilma A skrev om Nybrogatan 38
    Jag var där på en lunch och allt var väldigt gott! Trevlig service och dessutom bra lokal. Önskar lite mer variation på vegetariska rätter. Annars väldigt bra! Läs mer
  • Sabina F

2019-04-18

Sabina F skrev om Nybrogatan 38
    Väldigt god mat & mycket bra service! Mysig lokal. Läs mer

Claire L skrev om Nybrogatan 38
    Super god frukost och bra service. Läs mer

Dennis K skrev om Nybrogatan 38
    Varierad meny. Smakfulla rätter och mycket bra service. Läs mer

Emelie M skrev om Nybrogatan 38
    Ingen finess på maten. Trevlig miljö. Ok service Läs mer

Nicolle S skrev om Nybrogatan 38
    Trevlig upscale kvarterskrog med varierad meny och mycket smak. Dock är portionerna alldeles för små jämfört med priset. Läs mer

Peter E skrev om Nybrogatan 38
    Mycket trevligt ställe. Maten vi valt var fantastiskt god. Servicen var på topp! Fem av fem! Kan varmt rekommendera denna resdaurang. Läs mer

Beatriz F skrev om Nybrogatan 38
    God brunch. Servicen var bra men inget över det vanliga. Läs mer

Anders Q skrev om Nybrogatan 38
    Mycket god och prisvärd mat, utmärkt service. Läs mer

Emelie S skrev om Nybrogatan 38
    En ok upplevelse.
    Mycket väntande och försök att få kontakt med personalen.
    Maten va ok, hade nog stått i luckan en stund för den va kall.
    Kommer nog tyvärr inte tillbaka. Läs mer
    2019-04-30 Nybrogatan 38 svarar Emelie S
    Hej Emelie.
    Tack för ditt omdöme. Vi kommer åt oss av det du skriver och ta det vidare med alla så det inte uppreps.

Peter B skrev om Nybrogatan 38
    Gott och trevligt. Bra service! Läs mer

Monica B skrev om Nybrogatan 38
    Mycket god mat lågtempererad lammstek var utmärkt god i hela kompositionen med sky,vitlök, grönsaker och rotfruktsgratäng
    Bra service. Notan blev fel 400kr för mycket men rättades till efter påpekande. Vi kommer tillbaka Läs mer

Hans L skrev om Nybrogatan 38
    enligt förväntan, trevlig personal, och ok meny Läs mer

Jenni H skrev om Nybrogatan 38
    Vi åt en tre rätters middag. Personalen var ganska vänlig, de hade dock bråttom. Musiken speciellt i början av middagen passade inte i restaurangens image och störde konversation. Läs mer
  • 2019-04-15

Liselott W skrev om Nybrogatan 38
    Hej,
    Servicen var utmärkt!
    Lunch - Maten var jätte god!
    Jag lyckades glömma min mobiltelefon på toaletten och kom inte på det förrän efter en halvtimme, rusade då tillbaka och personalen hade tagit hand om den. Fantastiskt härligt, jag blev så glad att jag köpte blommor till dem, det var de minsta jag kunde göra och de var devärda!!
    Med vänlig hälsning
    Liselott Wilkens Läs mer
  • 2019-04-14

Marie C skrev om Nybrogatan 38
    Dagens lunch fiskgryta. Var kall fick in en ny inte mycket varmare, men god smak o bra betjäning. Men mat skall vara varm när man börjar äta! Har även hänt vid ett annat tillfälle! Tallrikarna var tjocka o kalla så självklart så håller inte maten inte värmen. Läs mer
    2019-04-16 Nybrogatan 38 svarar Marie C
    Hej Marie.
    Vi beklagar att upplevelsen inte blev som tänkt och tar självklart åt oss av din kritik.

• 2019-04-14

Mikael T skrev om Nybrogatan 38
    Åt lunch med ett antal medarbetare. Bra mat, som fick godkänt av alla i sällskapet. Bra service överlag men lite svårt att hitta personal när det var dags för betalning.
    Alla nöjda och restaurangen kommer säkert att få fler besök. Läs mer

Hans U skrev om Nybrogatan 38
    Supertrevlig personal
    God vällagad mat Läs mer

Malin H skrev om Nybrogatan 38
    Servicen var underbar, men maten var överstekt och rätt smaklöst .. Läs mer
    2019-04-16 Nybrogatan 38 svarar Malin H
    Hej Malin!
    Vad kul att höra att ni var nöjda med servicen. Vi tar åt oss av din kritik och jobbar hela tiden på att bli bättre.

Fredrik E skrev om Nybrogatan 38
    Trevligt bemötande, bra service, mysiga lokaler och god mat. Som det ska vara med andra ord. Läs mer

Carin S skrev om Nybrogatan 38
    Vänligt och tillmötesgående bemötande från hovmästarinna och övrig personal.
    4 personer åt middag. Jag föreslog Nybrogatan 38 då jag tycker ni har väldigt god mat.
    Kompisarna som var med höll verkligen med om att maten är så god.

Väldigt trevligt och gott och inspirerar till fler besök. Läs mer

Jonas M skrev om Nybrogatan 38
    Bemötandet utmärkt, maten smakade bra och priset rimligt. En matförgiftning som drabbade de i sällskapet som åt samma sak förtog lite av glädjen. Jag sätter aldrig min fot där igen. Läs mer
    2019-04-16 Nybrogatan 38 svarar Jonas M
    Hej Jonas.
    Vi beklagar så hemskt mycket. Vi vill gärna reda ut vad som hänt och önskar därför att du återkopplar till vår mail, hov@nybrogatan38.com

Kicki S skrev om Nybrogatan 38
    Mysigt, trevlig personal, god mat och bra pris. Läs mer
  • Kerstin B

2019-04-10

Kerstin B skrev om Nybrogatan 38
    Ett trevligt ställe med bra service o mat god !Det hade jag förväntat mig också,har varit där förut . Läs mer
  • 2019-04-10

Henrietta U skrev om Nybrogatan 38
    Tack för en jättetrevlig lunch med barn och barnbarn. Alla var supernöjda i de tre olika generationerna! Läs mer

Nybrogatan 38, 114 40 Stockholm