Nyköpings Bilmarknad

Nyköpings Bilmarknad

www.bilmarknad.nu
  • BadgeFourYears

Välkommen till Nyköpings Bilmarknad! Är det dags att skaffa ny bil? Oavsett om du letar efter en ny bil eller bara sälja din gamla så kan vi på Nyköpings Bilmarknad hjälpa dig. Vi har ett brett utbud av begagnade bilar av hög kvalitet. I och med vårt samarbete med Wasa Kredit samt Santander Consumer Bank kan vi erbjuda dig...

44 omdömen om Nyköpings Bilmarknad

Sedan starten hos Reco 2020

Einar S
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Jag kan starkt rekommendera Nyköpings Bilmarknad, jätteschyssta och hjälpsamma!

Rickard G
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

köpte en xc60 där, tok bra och smidig affär, trevlig och kunnig personal, fick även dragkrok på köpet.

Robin F
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Kanonfin bil , smidiga killar att göra affär med, känns väldigt tryggt att handla bil där.

Robban L

Bra bemötande. Trevlig säljare kunnig och raka puckar. Rekommenderas starkt

Ulrica A
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Så nöjd med mitt bilköp. Teodor var otroligt bra i sitt bemötande och kunnighet. Allt har gått smidigt samt att jag känner mig trygg med bilköpet, kommer starkt att rekommendera Nyköpings bilmarknad till andra.

Hampus D
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Byte in min E klass kombi och köpte en Vito. Säljaren la stor tid på att lösa en passande finansiering för mig. På vägen hem tändes motorlampan, men Nyköpings Bilmarknad var väldigt tillmötesgående och tillsammans kunde vi finna en lösning som passade oss båda. Kan verkligen rekommendera Teo och Magnus på Nyköpings Bilmarknad.

Patrik A
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Blev mycket trevligt bemött och fick väldigt bra hjälp med mitt bilköp. Rekommenderar Nyköpings bilmarknad.

Tarja P
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Riktigt trevlig föesäljare Teo tror jag att han heter Kan verkligen rekommendera andra att göra bilköp där.

Fredrik L
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Rekommenderar verkligen Nyköpings Bilmarknad som bemötte oss väldigt varmt och ödmjukt i samband med vår bilaffär. Oerhört flexibel och behjälplig personal som anpassade sig efter oss på alla sätt. Vi är jätteglada att vi fick lov att köpa vår första bil till familjen hos dem! Tack! 🌟

Ann-Catrin Ö
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Bra hjälp. Snabb och smidig affär. Mkt nöjd med bilen!

Patrik F
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Mycket trevlig firma att göra bilaffär på. Kan varmt rekommenderas.

Ulrica B
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Alltid trevliga och hjälpsamma. Har köpt 3 bilar där. Kommer bli flera.

Yaseen F
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Both the company and the salesperson is great. I had been informed about everything explicitly about the product. I would highly recommend this company when you thinking about buying a car.

Niklas W
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Trevligt bemötande och hjälpsam personal, som har kundens bästa i åtanke.

Katarina R
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Köpte en V40 hos dessa trevliga killar. Fanns lite att laga innan försäljning vilket de ordnade utan problem. Kommer absolut köpa min bästa bil hos dom. Tack! 😊

Niclas A
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Väl bemöt av hjälpsam personal.

Samuel S
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Riktigt trevligt bemötande. Hjälpsamma och håller sina ord

Patrick Vilhelm N
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Reko bilhandlare! Jag uppskattar ärlighet och ett proffsigt bemötande och det får man här!

Hannes F
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Riktigt bra service och trevlig personal

Björn R
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Klockren affär kan inte bli bättre !!

Veronika N

Supertrevligt bemötande. Smidigt och enkelt

Birkens H
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Rakt och ärligt, inga krusiduller.

Henry H
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Bra och professionellt bemötande. Vi hade rätt höga förväntningar på bolaget och de införlivades. Vi köpte en Wv Tiguan som Magnus visade oss och den var vad vi behöver!

Anders R
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Mycket trevligtoch proffsigt bemötande Jag handlar enbart bilar här.

Ewert K

Jättetrevliga försäljare, fina lokaler. Tack för denna gång. 👍🏻

Lucas H
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Mycket trevligt bemötande! Affären gick supersmidigt och det var inga konstigheter alls! Rekommenderar starkt!

Sebastian P
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Fruktansvärt bra bemötande, bästa bilhandlare jag varit på

Sture E
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Mycket seriöst företag med trevligt och förtroendegivande bemötande. Rekommenderas verkligen

Mikheil A
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

En nöjd kund till här. Jag lätt rekommenderar mina vänner och bekanta att köpa bil hos Nyköpings bilmarknad.

TORA T
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

BÄSTA hjälpen man kan få då man köpt en bil som behövde ses om lite. Vänlig och professionell personal trots en del strul "från min sida". Rekommenderar företaget varmt.

Svar från Nyköpings Bilmarknad

Tack Tora för det fina omdömet.

Patrik B
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Väldigt öppna och hjälpsamma med allt,fast kort varsel löpte allt på smidigt och jag blev en Kia Sportage ägare! :)

Augustin P
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Jag köpte min första BMW från Nyköpings Bilmarknad och jag är väldigt nöjd med köpet. Mycket trevligt bemötande, bra service och allting gick snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt!

Anders T
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Trevlig personal i fina lokaler. Är jättenöjd med att bilen var i det skick som dom sade både i annonsen & på telefon.

Rolf Peter Staffan H
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Bra bemötande och extremt bra service. Mer än vad man kan förvänta sig. Rekommenderas!

Sofia E
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Jag köpte en Golf som jag är mycket nöjd med. Tillmötesgående personal utan att vara påträngande. Serviceinriktade och kunniga. Mer familjekänsla över företaget som jag som kvinna uppskattade.

Göran E
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Bilköp Mycket trevligt bemötande Bara positiva förväntningar Mycket nöjd kund där vi blev trevligt bemötta och kunden i centrum

Liza S
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Snabb enkel och trevlig affär . Rekommenderar absolut!!

Thore S
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Om Nyköpings bilmarknad Köpte för en vecka sedaan en begagnad V 50 hos Nyköpings bilmarknad som jag hade hittat på nätet och blivit intresserad av. Tog telefonkontakt med försäljare som visade sig vara mycket sympatisk och lyhörd för mina funderingar kring det ev. köpet. Reste ganska långt för att fullfölja affären men kunde sedan, fullt nöjd och belåten, ratta bilen hemåt. Mycken tack, Teo för det fina ( och stressfria) bemötandet. Kan verkligen rekommendera Nyköpings bilmarknad! Sundsvall 2020 09 11 Thore S

Torbjörn J
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Köpte en bil som jag har spanat på under en tid. Blev mycket bra bemött och kände att jag kunde lita på säljaren. Fick hjälp med inbyte och finansiering. Rekommenderas mycket varmt.

Bengt G
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Köpte bil. Snabb och korrekt service. Bra bemötande. Hjälp med administartion, försäkring och finansiering fungerade bra

Per Ö
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Bra killar som inte forcerar fram snabba avslut utan tar det i kundens takt . Trevligt och seriöst .

Håkan S
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Snabb återkoppling, ärliga och rak. Kändes tryggt och framförallt trevligt.

Ulf P
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Köpte en mitsubishi outlander. Blev väl bemött och fick ett helt ok inbytespris på min saab. Förväntningarna stämde väl överens med det possitiva jag hört. Tråkigt bara att jag redan efter några veckor fick byta en hjulbult samt bromsskivor och belägg fram då det visade sig att dom var helt slut. Inte riktigt vad jag räknade med.

Svar från Nyköpings Bilmarknad

Hej Ulf och tack för ditt omdöme. Tråkigt att höra om vad som hände efter köpet. Synd att du inte kom förbi och pratade med oss - vi hade såklart kunnat hjälpt till och hittat en smidig lösning. Vårt mål är såklart att kunderna ska vara helt nöjda. Kom förbi oss om det är något som du funderar på. Ha en trevlig sommar.

Anette K
Skrev om Nyköpings Bilmarknad

Hade inga förväntningar alls när jag kom skulle bara titta på bilar. Fick ett otroligt bra bemötande o bra hjälp då jag hittade min nya bil Allt gick smidigt o jag kan verkligen rekommendera Nyköpings Bilmarknad Stortrivs med min nya bil