Nykvist Naprapati

Nykvist Naprapati

Vi är en naprapatklinik i Bromma som erbjuder snabb och effektiv hjälp med olika typer av smärtproblematik. Är det något som hänt akut eller något du haft en längre tid. Oavsett så gör vi vårt bästa att ta reda på orsaken och rätt åtgärd.

Vi hjälper till med smärtlindrande behandling såsom massage, mobilisering, manipulation och dry needling.

Vi har ett specialintresse med en bred erfarenhet inom träning och idrott och kan därför både diagnosticera och lägga upp rehabprogram för idrottsskador på ett effektivt sätt.

Välkommen in och boka din tid!

Läs vad 27 kunder tycker om Nykvist Naprapati 2

2022-11-17 Verifierad kund
    Bra behandling och trevligt bemötande vid första mötet!
    2022-11-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från första kontakt. Inlyssnande och kunnig vid besök av stel nacke och axlar. Kompletterar behandling med råd och bra övningar och följer upp vid återbesök. Seriös och professionell, mår mycket bättre efter Lisas behandlingar!
    Tack Anna för rekommendationen! Så skönt att besvären känns bättre! Nykvist Naprapati
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Lisa hjälpte mig med min rygg som hade bråkat ett tag. Hon var intresserad och engagerad, och gav sig inte förrän hon hittade var smärtan verkligen kom ifrån. Smärtan försvann efter några behandlingar, och jag varit bra i ryggen sedan dess. Det var 2 år sedan. Skickade även dit min make som fick superbra råd och tips för sin höft. Jag verkligen rekommendera Lisa. Hon är helt fantastisk. Jag kände mig så trygg hos henne.
    Tack Sandra. Vilken fin rekommendation! Nykvist Naprapati
    2022-11-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och helt OK behandling.
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande från första sekunden när man kliver genom dörren.

Fick tid för behandling omgående och ryggen blev mycket bättre.

Kan starkt rekommendera Nykvist Naprapati
    Tack Rawaz. Och skönt att höra att ryggen känns bättre! Nykvist Naprapati
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Compassionate, detailed, highly knowledgable, Lisa is not only someone I trust thoroughly as my naprapat but she is also a business partner who i trust with my clients. Fully recommend from me!
    Thank you for the recommendation Antoine. I appreciate to be able to help and also cooperate in other areas. Nykvist Naprapati
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Lisa är en fantastisk naprapat - som löser det mesta! Min kropp hade "gått i baklås" efter en ovarsam aktivitet. Efter en noggrann anames, uppmjukning, lite nålar och stretchning av Lisa, återfick jag min totala rörlighet i kroppen! Så tacksam för Lisas mjuka och fina behandling - kan varmt rekommendera henne! *nger
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Lisa är inkännande och lyhörd när hon går igenom ens problem och symptom. Hon är dessutom sedan skicklig att lösa dem!
    Mina varmaste rekommendationer!
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Lyhört och kunnigt bemötande som jag rekommenderar varmt.
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Professionell, kunnig, närvarande, inlyssnande, trevligt bemötande
    Ger bra övningar, råd och följer upp.
    Familjemedlemmar som jag skickat till Lisa är alla nöjda.
    Kan varmt rekommendera Lisa !!!!!!
    Tack för dom fina orden Ninni! Finaste kvittot att du även skickat dina nära och kära till oss! Nykvist Naprapati
  • Cooler t
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Engagerad, lyhörd naprapat som gör allt för att lösa problemet och även ger ordentliga rekommendationer om hur man ska förebygga problem i framtiden.
    Tack för rekommendationen Theres. Vad kul att höra att du är nöjd! Nykvist Naprapati
  • 2022-11-07 Insamlad av företaget
    Jag har varit hos Lisa flera gånger med olika problem och kan bara säga att Lisa är fantastisk! Hon ser problemen och vart de kommer från och ger behandlingar och övningar för att förebygga problemen i framtiden. Rekommenderar varmt Lisa och Nykvist Naprapati!
    Tack för dom fina orden Viktoria! Glad att kunna hjälpa till! Nykvist Naprapati
    2022-10-28 Verifierad kund
    Väldigt bra!
    2022-10-17 Verifierad kund
    Mycket bra upplevelse och trevlig
    2022-10-15 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande. Har verkligen fått hjälp med mina besvär.
    Kul att höra att besvären blivit bättre Nichlas! Nykvist Naprapati
    2022-10-08 Verifierad kund
    Alltid väl omhändertagen. Kunnig.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Gott bemötande och snabb respons vid första kontakttillfället. Fick tid för behandling väldigt snabbt. Tidseffektivt och rätt behandling på en gång. Tydliga instruktioner om vad som behövde göras och vad jag själv behövde tänka på/göra. Jag kan varmt rekommendera Nykvist Naprapati.
    Tack för rekommendationen Yvonne. Och tack för bra feedback! Vi är glada att kunna hjälpa till! Nykvist Naprapati
    2022-09-21 Verifierad kund
    Jag får ett lyhört och proffesionellt mottagande. Efter behandling av rygg smärtor och stelhet i rygg så känner jag mig bättre. Och har fått med mig övningar för rehab och eftervård. Efter två behandlingar känner jag att allt går åt rätt håll .
    Skönt att höra! Hoppas det snart blir 100%! Nykvist Naprapati
    2022-09-13 Verifierad kund
    Jag kontaktade Nykvist Naprapati när jag hade problem med ryggen. Fick supersnabb hjälp genom massage och övningar för att komma till rätta med problematiken. Nu är jag smärtfri men går fortfarande på massage för att dom är så bra och kunniga. Mina förväntningar har överträffats!
    Tack för rekommendationen Sandra! Nykvist Naprapati
    2022-09-11 Verifierad kund
    Otroligt lyhörd och kunnig, uppskattar otroligt mycket att lösningen inte per automatik är ”vila”, som jag upplever att det är det enkla svaret. För mig så upplever jag att hon har hittat orsak och tillsammans hittar en lösning samt en plan för att förebygga. Man går inte bara in, får behandling, och går. Helt fantastisk ☺️
    Tack Natalie för dom fina orden! Så kul att kunna hjälpa till! Nykvist Naprapati
    2022-09-11 Verifierad kund
    I know Lisa from BAA, the gym where she has her clinic.
    She is good at her job and I have been returning with little things popping up from me doing too much.

She know s what she is doing and does the job well and fast
    Fint bemötande, utmärkt behandling
    2022-09-09 Verifierad kund
    Perfekt bemötande och behandling!
  • Nicklas S
    Proffsigt på alla sätt.
    Nybesök dagen efter bokning,
    God lyssnare av anamnes (fick verkligen ta sin tid).
    Undersökning, stretch och viss korrigering UA
    Träningsinstruktioner att göra hemma som inte var för komplicerade.
    Återbesök även det bra
    Rekommenderar Nykvist!
    Nicklas
    Tack för bra feedback och för dom fina orden! Nykvist Naprapati
  • Kerem A
    2022-09-09 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och riktiga proffs på Nykvist Naprapati.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Kontaktade Nykvist Naprapati för axelproblem.
    Utmärkt bemötande med stor kunskap.
    Fick bra behandling som ger resultat
    Tack för rekommendationen Anders och skönt att höra att det ger resultat! Nykvist Naprapati
    2022-09-09 Verifierad kund
    Bästa naprapaten i stan! Lisa är både kunnig och super trevlig. Hon har hjälpt mig otroligt mycket bl.a. med mina axelproblem.
    Tack för dom fina orden! Så kul att kunna hjälpa till! Nykvist Naprapati