Alla kategorier Rörmokare Östergötland Kinda Nylanders Förvaltning AB

Fubbetorps Gård, 590 39 Kisa — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Nylanders Förvaltning AB

• Lene L
    Lene L skrev om Nylanders Förvaltning AB
    VARNING! Riktigt lurendrejeriföretag! Har använt dem 3 ggr (trodde dem om det bästa så länge jag kunde) när jag bodde i Brokind. Första g var de hemma hos mig och räknade på jobbet och lämnade besked om att det skulle kosta 2.000:- med ett heligt löfte om att det inte skulle gå på mer än 500:- till som mest (det var nämligen min absoluta smärtgräns). När sluträkningen anlände gick den på 6.000:-, de hävdade att de inte visste då hur mycket rördragning det skulle bli trots att det var just det de varit och räknat på (ca 1 meter).
    Andra gången var jag hemma och en kille skulle sätta fast handfatet (för att väggen flyttats fram och skruvarna inte var långa nog längre), det tog honom 40 min + restid max 1min. De tog betalt för en hel dags jobb - jag protesterade och de hävdade att det tog så lång tid eftersom de hade satt fast duschblandare och allt (en fullständig lögn alltså). Där fick de backa eftersom jag varit hemma under hela tiden och någon duschblandare aldrig hade varit aktuell för uppsättning. Tredje gången rörde en struntsak och jag fick ett prisbesked, men när räkningen kom tillkom det typ några dyra skruv i slutpriset - som om det inte skulle ingå i en prisuppgift för ett litet struntjobb!?
    Därefter har jag aldrig använt dem igen - ett riktigt lurendrejeriföretag!

Fubbetorps Gård, 590 39 Kisa