Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Nynäshamn Bil & Diagnos AB

En del av Car & Diagnostics Sweden AB www.bdgroup.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till oss på Nynäs Bil & Diagnos AB - din kompletta bilverkstad! Som auktoriserad MECA Car Service bilverkstad i Nynäshamn utför vi bilservice på alla bilmärken och följer respektive bilmodells serviceplan fullt ut. Vi på Nynäs Bil & Diagnos använder oss alltid av originaldelar vid bilservice. Vår arbetspolicy innebär...

493 omdömen om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Sedan starten hos Reco 2015

Lars C

Superbra service. Snabbt fixat

Stig Ö
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Det gick snabbt och smidigt Sam var prisvärt

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon Stig! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Önskar dig en fin onsdag!

Sven-Olof A
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Toppen bra service o snabbt trevlig personal

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon Sven-Olof! :) vad roligt att höra Vi tackar ödmjukast för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Varmt välkommen tillbaka!

Anneli J
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Skiftade däck, snabbt och bra! Fick pensionärsrabbatt👍😀

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Anneli! Vad kul att höra att du är nöjd :D Vid ditt nästa besök får du väldigt gärna ge oss feedback på vad vi kan göra bättre för att få en 5a av dig och möta dina förväntningar. Varmt välkommen tillbaka!

Per H
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Mycket trevligt bemötande och snabb professionell service. Mycket nöjd!

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God förmiddag Per! Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme. Varmt välkommen tillbaka till oss, önskar dig en fin dag!

Maria B
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Väldigt servicevänliga och kommer med tips och råd för billigare bilägande till skillnad från "märkesverkstäder"

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God förmiddag Maria! Tack för du tog dig tid att lämna ett omdöme :) Självklart är vårt främsta mål att våra kunder ska vara nöjda, återkommande och hjälpa våra kunder med lite tips och trix som man kanske inte kände till sedan innan. Vi är måna om våra kunder och det är alltid lika roligt att höra att det märks! Ha en fin dag :)

Pentti Sylvester R

Trevlig l sakkunnig bemötande Prisvärt

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon Pentti! Vad roligt att höra, tack så mycket för ditt omdöme och varmt välkommen tillbaka!

Mats S
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Byte av vinter till sommardäck. Har gjort det här 5-6 år och det fungerar alltid smidigt!

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Mats! Vad roligt att höra, tack för ditt omdöme :) Önskar dig en fin dag trots regnet!

Nils B
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Trevligt bemötande.fick mina sommarhjul monterade snabbt

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Nils! Alltid roligt när vi kan hjälpa våra kunder snabbt. På återseende!

Rose-Marie R
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Min man blev mycket trevligt bemött

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Rose-Marie! Kul att höra att mannen var nöjd med bemötandet :) Ha en fin dag!

Karin J

Väldigt trevliga och serviceminded

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Karin! Tack så mycket för de fina orden. Det gör oss så glada när vi kan få verkstadsbesöket att bli en bra upplevelse för våra kunder. Varmt välkommen tillbaka!

Jonny N

Bra bemött. Trevlig personal.. Däckskifte

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Jonny! Vad roligt att höra, varmt välkommen tillbaka när bilen behöver service eller liknande. Ha en bra dag!

Jaakko kalervo P
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Jag är väldigt nöjd och återkommer till er .Tack

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Jaakko! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Alltid lika roligt att få feedback från våra kunder :) Ha en fin dag trots regnet!

Gill L
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Dropp in för att skifta hjul, det tog lite tid att köa men när det var min tur gick det snabbt att få på sommarhjulen trevlig personal både på verkstad och kundmottagning.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon Gill! Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med dina bemötanden hos oss :) Nästa säsong är du varmt välkommen att boka en tid för skiftet så slipper du köa :) Ha en fin dag!

Ales B
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Billigt service och bra kund mottagning

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon Ales! Vad roligt att höra att du är nöjd. Varmt välkommen tillbaka :)

Maria H
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Jag bokade en service. Smidig onlinebokning, kort väntetid och snabbt utfört arbete.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon Maria! Alltid roligt när vi kan hjälpa våra kunder snabbt och smidigt :) Ha en fin dag!

Hans S

Smidigt snabbt. Känns tryggt att lämna Diesel Doris hos er 😃

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon Hans! Tack så jätte mycket för ditt omdöme, vad roligt att höra att du är nöjd med oss som verkstad och litar på oss med Diesel Doris :) Varmt välkommen tillbaka!

Sasan R
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej jag nöjd kund annars jag skulle inte komma till er och det var inte första gången jag hos men jag uppskattar att när ni ger ett pris och ni ska stå för det. Mvh

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Sasan! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och vad roligt att du är nöjd. Vi är alltid transparenta med våra kunder om alla kostnader så det aldrig ska bli en otrevlig överraskning och det uppskattas att det märks av er kunder att det är viktigt för oss. Vår intention är aldrig att missleda någon kund utan att alla kunder ska förstå precis vad som görs med deras bil och varför och kostnaderna som kommer med det. Ha en fin dag och vi ses nästa gång!

Rolf S
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Mycket bra bra priser gott kaffe okej

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Rolf! Vårt kaffe är väldigt omtyckt. Vi gör vårt bästa med priserna till er kunder så alla ska ha råd att ta hand om sitt fordon :) Ha en fin dag!

Ove E
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Service minded och trevligt bemötande. En bra verkstad som tar Citroen och har nödvändig utrustning för Citroens diagnossystem, mm. Rekommenderar dem starkt!

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Ove! Vi tackar ödmjukast för ditt omdöme, vad roligt att höra! Det är en ynnest att kunna hjälpa trots bilmärke. Ha en fin dag!

Alexis H
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Snabbt fixat, bra bemötande/service.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Alexis! Tack så mycket för du tog dig tid att lämna ett omdöme och du är varmt välkommen tillbaka.

Mats S
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hjulbyte på bokad tid gick snabbt, men information om lufttryck uteblev. Alla medarbetare var vänliga och professionella. Jag är nöjd och uppskattar särskilt rabatten för pensionärer.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Mats! Kul att höra, tack för feedbacken :) Vet inte vad du tänkte på med lufttrycket där men nästa gång du är inne får du väldigt gärna meddela oss så ska vi se till att du får all information du önskar. Pensionärsrabatten är toppen - allt vi kan göra för våra pensionärer :) Varmt välkommen tillbaka!

Christina Ö
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Fick komma redan idag när lampan för problem med kylarvätskan blinkat vid start en vecka nu. Snabb felsökning, bra bemötande, åtgärdades åtminstone i det akuta läget. Ska återkomma om några dagar för säkerhets skull. Kylarvätskan var slut i tanken. Kollar om några dagar ifall läckage. Men lampan blinkar inte längre, så är nöjd.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Christina! Vad roligt att höra, tack för ditt omdöme. Vi försöker självklart alltid hjälpa våra kunder så snabbt som möjligt och det är alltid lika roligt att det uppskattas :) På återseende!

Nils A
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Det var bra ..enda problem var lite språk förståelse

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Nils! Tack för din feedback. Killarna gör sitt bästa att lära sig svenska språket ordentligt så det inte ska vara några språk förbistringar :) Varmt välkommen tillbaka!

Karl Ö
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Skulle bara göra en inspektion i sista minuten. Men fick snabb och smidig hjälp här.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon Karl! Vi är glada som kunde hjälpa dig med kort varsel :) Varmt välkommen tillbaka!

Lennart J
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Bra med drop in och pensionärsrabatt.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Lennart! Tack för ditt fina omdöme :) Vi gör vad vi kan för att gynna våra kunder och det är alltid lika kul när det uppskattas. På återseende!

Magie N
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Det var vårt första besök. Snabb service och väntrum inne i värmen. Vi återkommer gärna till er 👌🚗

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Magie! Varmt välkommen till oss och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme :) Varmt välkommen tillbaka när ni behöver hjälp med däck, skifte, service, reparationer, byte vindruta eller liknande. Ha en fin dag!

Maria S
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Helt ok, glömde dock ngra saker jag påpekat.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Maria! Vad tråkigt om vi inte kommunicerade tillräckligt gällande listen och att det behövs specifika clips för det. Om det är något annat som du vill ha en förklaring till så är du varmt välkommen att ringa oss så ska vi försöka förklara på ett bättre sett och besvara eventuella frågor :) Ha en fin dag i den kyliga solen!

Inger L
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Jag har alltid fått ett Trevligt o tillmötesgående bemötande.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Inger! Tack för ditt omdöme, varmt välkommen tillbaka! Trevlig helg :)

Karin W
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Snabb service av trevlig personal.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Karin! Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Varmt välkommen tillbaka, trevlig helg!

Robert O
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Låter klyschigt kanske, men jag upplevde snabb service och bra bemötande. De är alltid svin dyrt att laga bilen, men det kändes som priset va ok. Kollade runt lite innan och fick bättre pris här. Så nöjd…

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Robert! Vi älskar klyschor! :D Vi blir så glada att höra att du är nöjd med ditt besök och vi försöker självklart alltid hålla så rimliga priser som bara möjligt så alla har råd att ta hand om sitt fordon. Önskar dig en fin helg!

Sebastian P
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Helt fantastiskt bemötande! Min dotter blev sjuk natten innan vi skulle lämna in bilen på service. Dom visade kundservice utan dess like. Hämtade bilen, servade den och lämnade den åter. Mållös över hur smidigt, proffsigt och bra allt blev!

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej! Tack så mycket för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och vi är bara glada att vi kunde vara behjälpliga så bilen kunde få lite kärlek även fast dottern oväntat blev magsjuk. Livet händer men ändå måste saker bli gjorda så när vi har möjlighet att hjälpa lite extra för våra kunder är det en självklarhet att göra det. Krya på dottern och hoppas resten av familjen klarar sig undan friska :)

Jesper W
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Snabba svar och snabbt och bra jobbat

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Jesper! Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att höra att du är nöjd. Varmt välkommen tillbaka! Ha en fin dag :)

Annika N
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Fick hjälp med allt jag efterfrågade.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Annika! Vad roligt att höra att vi levererat det vi alltid strävar efter. Varmt välkommen tillbaka och tack för ditt omdöme. Ha en fin dag :)

Eva K
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Min upplevelse var bra!!! Jag blev bemött på ett bra sätt!!!

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon Eva! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök och bemötandet :) Vi ses i eftermiddag!

Touko M
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Vänlig bemötande. Priset sv service var på rimlig nivå.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon! Vad kul att höra att du är nöjd :) varmt välkommen tillbaka! Ha en fin måndag

Inger W
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Service på min POLO. Dag 1 var och pratade med en , som jag upplevde ganska otrevlig kille tyvärr. Åkte därifrån och tillbaka dag 2. Blev bemött av en betydligt kundvänligare och väldigt trevlig kvinnlig platschef . Fick lånebil så jag kunde utföra mina ärenden och hämtade sedan min färdigservade bil när jag fått ett meddelande om att den var klar att hämta. Det var killen som drog ner betyget , han ska nog hålla sig i verkstan.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon Inger! Vad tråkigt att höra att du upplevde att du blev otrevligt bemött, jag är helt säker på att det inte var hans avsikt men jag ska självklart ta ett snack med alla grabbar så dom är uppmärksamma på att alltid ha en trevlig ton mot våra kunder. Jag önskar dig en fin dag!

Eric R
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Ordningsamma, professionella och sakliga. Trevligt mottagande och bra service.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Eric! Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka :)

Mats B
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Rimliga offerter och bra utfört arbete, snabbt att få tider för service och verkstadsåtgärder

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Mats! Tack för du tog dig tid att lämna ett omdöme och vad roligt att höra att du är nöjd :) Varmt välkommen tillbaka! Trevlig helg

Rita W
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Enbart positiva mycket trevlig personal snabb service gott kaffe vad mer kan man begära kan varmt rekommenderas fem stjärnor av fem möjliga!!!

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej på er! Tack för många trevliga pratstunder :D Alltid roligt när våra trevliga kunder kommer in. Önskar er en fantastisk helg!

Emilia B
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Mycket kunnig och trevlig personal. Lösnings orienterade och hanterade ärendet med stort hjärta. Suverän service önskar dem all lycka och framgång.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon Emilia! Vad roligt att höra, vi är ingenting utan våra kunder och försöker alltid vara så hjälpsamma, transparenta och göra ett bra jobb till alla våra kunder. Man kan aldrig tröttna på att höra uppskattning och att du som kund känt glöden vi har för vårt jobb. Varmt välkommen tillbaka! Ha en fin dag

Istvan T
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Min bil gick inte genom på bilbesiktningen . Meca bilverkstad har reperarat min bil och ombesiktat .Gick fort utan problem.

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Adam! Vad roligt att höra att du är nöjd :) Önskar dig en underbar helg och varmt välkommen åter!

Jim S

Trevlig bemötande,nya bromsskivor bak

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Godmorgon Jim! Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna ett omdöme :) Varmt välkommen tillbaka, ha en fin dag!

Elin V
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Trevligt och glatt bemötande både i telefon och på plats. Priset på reparationen blev bättre än väntat. Jag valde mellan 4 olika verkstäder och Meca var mest prisvärt och jag kommer att boka tid hos dem när det är dags för service 👍

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

God morgon Elin! Vad roligt att höra att du är nöjd med besöket, priset och bemötandet :) Tack för ditt omdöme och varmt välkommen tillbaka när det är dags för service. Ha en fin helg!

Ikado A
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Fantastisk personal ett bemötande som jag aldrig har varit med om, bemötande över mina förväntningar. Service med kamremsbyte och besiktning och väldigt snabbt för jag behöver bilen varje dag. En jätte eloge till Meca med personal. 🤗

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Harry! Vi tackar ödmjukast för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och att du och frugan kom förbi med tårta. Det betyder massor att få uppskattning och glädje av våra kunder och det är bara roligt när vi kan hjälpa till :) Vi ses imorgon! Ha en fin kväll

Yvonne Renate Eva A
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Snabb och bra service när jag fick punka på däcket!

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Yvonne! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig innan du skulle iväg med bilen så långt. Hoppas du får en bra resa och varmt välkommen åter :)

Maria E

Bra bemötande hela vägen 5 av 5

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Maria! Tack så hemskt mycket för att du lämnade ett omdöme. Varmt välkommen tillbaka, hoppas du får en fin måndag i solen :)

Sven N
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Riktigt bra bemötande snabb hantering av mitt ärende. Har aldrig hört talas om pensionärs rabbat trodde inte det fanns på bilverkstäder är ju knappt att det finns kvar på restauranger längre 😀 Rekommenderas varmt 👍

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej, Sven. Tack för de varma omdömen och för att du lagt din tid för att skriva så varma ord till oss. Varm välkommen tillbaka!

Sven S
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Bra snabba grabbar trevliga utmärkt jobb

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Sven! Tack för att du lämnade ett omdöme och det är alltid lika roligt att höra ifrån våra kunder. Önskar dig en fin onsdag och varmt välkommen tillbaka!

Danny L
Skrev om Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Fantastisk service & bra bemötande. Rimliga priser och snabba reparationer. Ringer innan de gör något som kostar extra och diskuterar med kund. Andra gången jag är där med bilen. Lika nöjd båda gångerna! 5 av 5 stjärnor!

Svar från Nynäshamn Bil & Diagnos AB

Hej Danny! Vi tackar ödmjukast för att du tog dig tid att lämna ett sånt utförligt omdöme :) Vi vill alltid vara transparenta med våra kunder och kommunicera tydligt och hellre en gång för mycket så kunden kan känna att dom hänger med på vad som händer och vad kostnaden kommer bli. Varmt välkommen tillbaka!