Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Nynäshamn Nynäshamns Begravningsbyrå

Nynäshamns Begravningsbyrå

Heimdahlsvägen 6A, 149 32 Nynäshamn — Visa karta

Välkommen till Nynäshamns Begravningstjänst!

Vi på Nynäshamns Begravningstjänst har över 20 års erfarenhet i branschen och behandlar alla våra klienter med största respekt. Vi lägger därför stor vikt vid god yrkesetik och ett gott omhändertagande. Vi ser till kundens bästa och dina önskemål är det som genomsyrar hela begravningen.

Hos oss på Nynäshamns begravningstjänst kan du få hjälp med allt från juridisk rådgivning, bouppteckningar, arvskiften, dödsboförvaltning och testamenten till blommor från en professionell florist. Om du dessutom har en bostad som måste säljas så samarbetar vi med Husman Hagberg som har erfarna mäklare från orten.

Välkommen att höra av dig om du vill veta mer om priser eller läs om vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 3 kunder tycker om Nynäshamns Begravningsbyrå

• Gudrun E
    Gudrun E skrev om Nynäshamns Begravningsbyrå
    Nynäshamns Begravningsbyrå bemötte oss med värme och stor kunnighet. Lyssnade på våra önskemål och vägledde oss varsamt fram till en mycket vacker begravning.
    Varmt tack !
    Vi lämnar våra bästa rekommendationer.
    Familjen Ekman Läs mer
  • Christina B
    Christina B skrev om Nynäshamns Begravningsbyrå
    Mkt fint o professionellt bemötande Läs mer
  • Lena E
    Lena E skrev om Nynäshamns Begravningsbyrå
    Uppfyllde alla mina förväntningar till belåtenhet.
    Rekommenderar dem gärna till andra. Läs mer
    2018-08-01 Leif E svarar Lena E
    Stort tack Lena för ditt omdöme om oss. Vi är oerhört tacksamma för att vi fick förtroendet av Dig att bistå dig med allt kring begravningen och att du blev nöjd. Allt gott.
    Med vänliga hälsningar
    Leif Eriksson och Heli Ekberg