Nynäshamns Begravningsbyrå

Nynäshamns Begravningsbyrå

Vår begravningsbyrå finns på Heimdalsvägen i centrala Nynäshamn och vi ses gärna på vårt kontor för ett kostnadsfritt första samtal. Vill du hellre ses digitalt eller i din trygga hemmiljö ordnar vi självklart det. Nynäshamns Begravningsbyrå är en personlig begravningsbyrå och vi utgår alltid från dig och dina behov. Tillsammans skapar vi vackra begravningar som hyllar livet. Välkommen in!

7 omdömen om Nynäshamns Begravningsbyrå

Sedan starten hos Reco 2018

Laila H
Skrev om Nynäshamns Begravningsbyrå

Väldigt fint mottagande, kyrkbegravning och minnesstund efteråt. Blev ett vädigt fint minne.

Stefan Z
Skrev om Nynäshamns Begravningsbyrå

Bra service. Kompetenta personer. Allt var som vi har beställt. Trevliga personer

Svar från Nynäshamns Begravningsbyrå

Hej Stefan, Hoppas du och dina nära känner lite lugn och värme i dessa tider. Jag vill ta tillfället i akt för att personligen tacka dig för att du valde oss som er begravningsbyrå. Vi har verkligen uppskattat möjligheten att stå vid er sida och stötta er familj i detta känslosamma ögonblick. Att förlora någon är aldrig en enkel resa, och vi är tacksamma för att ni lät oss vara en del av att hedra minnet av er kära. Dina vänliga ord om vår service betyder otroligt mycket för oss. Att veta att vi har kunnat ge er den omtanke...

Lars T
Skrev om Nynäshamns Begravningsbyrå

Bra bemött. Trevlig och lättsam personal. Att få tips hur hur man går vidare med begravningen. Dom skötte det jättebra. Dom var kunniga och sakliga. Köpte en komplett begravning med fika i församlingshemmet. Tanken var att det skulle vara i kapellet men det blev för mycket folk så det fick flyttas till Nynäshamns kyrka. Den biten skötte dom perfekt med kontakt mad alla som skulle komma att det var ändrat.

Svar från Nynäshamns Begravningsbyrå

Hej Lars Hoppas du och dina nära känner lite lugn och värme i dessa tider. Jag ville bara ta en stund för att personligen tacka dig för att du valde oss som er begravningsbyrå. Det har varit en ära för oss att vara där för er och er familj när ni behövde det som mest. Att förlora någon är aldrig lätt, och vi är tacksamma för att ni lät oss vara en del av att hedra minnet av er kära. Dina vänliga ord om vår service betyder enormt mycket för oss. Att veta att vi kunde ge er den support och omtanke ni behövde gör vårt arbete...

Annette B
Skrev om Nynäshamns Begravningsbyrå

Otroligt fint bemötande fick vi från Nynäshamns begravningsbyrå. Dom tog hand om precis allt runt begravningen och minnesstunden efteråt. Lyssnade på alla våra önskemål och uppfyllde allt.

Gudrun E
Skrev om Nynäshamns Begravningsbyrå

Nynäshamns Begravningsbyrå bemötte oss med värme och stor kunnighet. Lyssnade på våra önskemål och vägledde oss varsamt fram till en mycket vacker begravning. Varmt tack ! Vi lämnar våra bästa rekommendationer. Familjen Ekman

Christina B
Skrev om Nynäshamns Begravningsbyrå

Mkt fint o professionellt bemötande

Lena E
Skrev om Nynäshamns Begravningsbyrå

Uppfyllde alla mina förväntningar till belåtenhet. Rekommenderar dem gärna till andra.

Svar från Nynäshamns Begravningsbyrå

Stort tack Lena för ditt omdöme om oss. Vi är oerhört tacksamma för att vi fick förtroendet av Dig att bistå dig med allt kring begravningen och att du blev nöjd. Allt gott. Med vänliga hälsningar Leif Eriksson och Heli Ekberg