4.1

Victoria Akademins mål är att kunderna och samarbetspartnerna skall få den bästa service och kvalité och kunna känna sig väl omhändertagna och trygga. Kunderna skall känna full trygghet i företagets produkter och tjänster. Vi vill göra Silke Fransar till en ledande produkt för ögonfransförlängning och utbilda silkefranstyliser enligt japask standard i Skandinavien.

95 omdömen om Victoria Grepo Akademin AB

Nanci M
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Jag fick en HIFU behandling av Gabriela på denna klinik. Kommer aldrig mer göra någon mer behandling någon annanstans än hos henne. Hennes kunskap, bemötande, metod och utförande har varit topp! Så nöjd med resultatet och hennes ansträngning till att få behandlingen så nära önskat resultat som möjligt. Tack för din professionalism Gabriela som dessutom har tillgång till de nyaste och effektivaste maskiner.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Damaris M
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

En stor tack till Victoria för en fin upplärning i de olika behandlingar som jag gick igenom och lärde mig. Victoria är en mycket professionellt person. Hon bryr sig för att studenten/elev kan lära sig rätt och så mycket som möjligt. Hon är kunnigt i sitt yrke och hon är mycket noggrant vad det gäller kundens säkerhet angående hygien rutiner och hela behandlingen i helhet samt bemötande.

MARIA A
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Jag har gått till VG akademin i flera månader nu och hunnit med flera olika behandlingar. Jag har bl.a. gjort hifu ansikte och hifu kropp på flera olika ställen (mage, höfter, lår, knän och armar) och är så nöjd med hur kroppen sakta men säkert formas så som jag önskar. Det är ingen snabb lösning, men har man bara lite tålamod så kommer resultatet. Jag har gjort BB-glow för ansiktet (2 behandlingar) och är supernöjd med hur huden blivit jämnare i tonen och slätare. Upplever en ny lyster och fastare konturer. Jag har också...

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

LUJAIN A
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Alltid behagligt och trevligt bemötande! Har varit hos Gabriella 4 ggr och hos Victoria en gång Och känner mig alltid välkommen. Kommer definitivt att fortsätta gå hos dem!

Paulina Anneli Helena S
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Jag kan varmt rekommendera Gabriella! Supertrevlig, professionell och lyhörd :) till henne kommer jag fortsätta gå!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
EVA D
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Supernöjd med min kurs i plasma pen + dusch. Victoria är väldigt noggrann och pedagogisk 😘

TOVE B
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Kan STARK rekommendera Victoria! Har haft problem länge med ojämnheter i huden i form av porer och ärr men med hjälp av CO2 laser så är jag som ny! Kommer utan tvekan gå tillbaka för andra behandlingar:)

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Linn K
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Vanliga ansiktsbehandlingar är ok me mer avancerade bör göras på annan klinik.

Vanessa Rosina Helena S
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Jätte fin salong och otroligt trevligt bemötande! Har gått till Gabriella 2 ggr och kommer definitivt fortsätta, blir lika nöjd varje gång :)

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

JANINA G
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Gaby är så duktig på allt hon gör och världens behagligaste person att gå till!

Ekaterina V
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Alltid kul att komma tillbaka! Fint bemötande och professionellt utförande. Gabriella är magisk! Har gått till henne i flera år nu, alltid nöjd med behandlingar hon gör:) Varmt rekommenderas!

Ekaterina V gillar detta
Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Ingela Kristina W
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Fixade fransar och bryn hos Gabriella - supernöjd! Mysig salong och trevligt bemötandet. Rekommenderas!

Fr J gillar detta
JOSEFINE P
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Värsta skiten jag har lagt mina pengar på , GÅ INTE DIT! Dem är ett riktigt oseriöst öretag. Skulle göra kosmetiska fräknar och 1. personalen är så trött på livet som Det kan bli och jag fick vänta 2. Fick INGET resultat alls... jag hade redan fräknar och ville bara fylla I mina fräknar då på vintern att dem blir ljusare och hur kan man inte ens lyckas med det? Sen när jag skriver till den här otrevliga Victoria att jag vill ha mina pengar tillbaka då jag inte fick något resultat så skickar hon ett skitsnack att "alla individer...

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

SANNA O
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Jag hade bokat en sistaminuten-tid, och när jag kom dit hävdade personalen att jag hade bokat för något helt annat än vad jag sa att jag hade bokat för. Jag visade då min bokningsbekräftelse, och personalen suckade och sa "jag fattar inte hur vårt bokningssystem fungerar.. Det du ska utföra kostar mycket mer". Pga otrevligt bemötande och krångel sa jag att jag ville skippa min behandling. Då frågade personen hur mycket pengar jag hade på mig. Då sa jag att jag hade 400:- (100:- mer än vad min behandling kostade) och då...

Svar från Victoria Grepo Akademin AB

Hej Sanna,Tack för din recension. Tråkigt att din upplevelse vid ditt besök inte blev bra. Efter att vi har undersökt saken har vi kunnat konstatera att du varit hos oss på kliniken för över två år sedan. Du hade bokat en behandling hos en terapeut som vid tidpunkten drev ett eget företag och hyrde in sig i våra lokaler. Vi gör vårt yttersta för att de som besöker kliniken blir nöjda, även de som besöker en terapeut som driver ett eget företag men som hyr in sig hos oss på Victoria Grepo Akademin. Vi tycker därför att det...

FILIPPA L
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Oprofessionellt och otrevligt bemötande vid mailkontakt...

Micaela H
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Oproffsigt och dåligt bemötande.

Zahra H
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Efter att ha grundlig skannat Sveriges olika skönhets akedemier bestämde jag mig för att köra hela vägen till Stockholm från Malmö för olika kurser och utbildningar inom skönhet. Victoria Grepo akedemi har verkligen överträffat alla mina förväntningar under 3 dagars intensiv utbildning. Victoria är inte bara professionell och erfaren, hon är även en väldig snäll och trevlig person. Jag uppskattar verkligen all stöd och information hon delat med sig under dessa dagar. Man får en stark känsla av att hon vet vad hon snackar...

Catarina B
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Gjorde min Hifu behandling hos Victoria. Man blir alltid så väl omhändertagen när man kommer dit. Jag blev också super nöjd med min Hifu behandling. Man kunde se en stor skillnad direkt efter behandlingen. Från en super nöjd kund.

Zorica M
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Gjorde HiFU behandling hos Gabriella och det blev riktigt uselt resultat. Kontaktade både Gabriella och Victoria flera gånger och dem dröjde länge med svaren. Svaret kom och det blev chockerande. Viktoria svarade att alla är ojämna och och i min ålder.... Jag förstår att alla är ojämna och i min ålder....men ojämnheter ska väl minimeras av behandlingen och inte förstärkas. Man ska inte se värre ut än man kom in till din salong. Vad är poängen med behandlingen i så fall? Sen försökte dem övertyga mig om att det lägger...

Anna
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Bara så ni vet så har jag aldrig gjort fransar i Sverige, detta var första gången så all jämförelse jag gör är från salonger i USA. Hursomhelst, herregud vilket snyggt resultat jag fick, bästa såhär långt! Gjorde volym fransar med c-curl och cateye shape hos Vania. Hon sa att de flesta klienter kör på D-curl så hon behövde leta fram c-curl fransar - något jag tycker var väldigt proffsigt och som visar att dom anstränger sig för sina klienter. Nästan inne på min tredje vecka med fransarna och dom är långt ifrån att behöva...

Koukou B
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Jag gjorde mina fransar hos Gabriella hon är väldigt duktig jag är super nöjda . Jag rekommenderar varmt Victoria grepo akademin

Gudrun G
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Fettfrysning .Ett riktigt hum bugg. lägg pengarna på annat.

Julia L
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Victoria Grepo Akademin har väldigt bra behandlingar och produkter. Jag brukar gå till Duda och får alltid ett trvligt välkommnande och äl alltid nöjd efter mina behandlingar! :) Om du för första gången så gå till Victoria Grepo akademin så rekomenderar jag verkligen Duda om du vill ha en super bra resultat! ;) Tack och trevlig sommar!

Natascha
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Jag går hos hudterapeuten Duda på mina regelbundna behandlingar ca var tredje vecka och är alltid jätte nöjd. Ett super trevligt bemötande,toppen service och professionalitet. Det är bara några av ord som beskriver Victorias Akademin. Tack och trevlig sommar!!!

Helen
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Var hos Duda på IPL/skinrejuvenation. Är inte alls nöjd! Det börjar med att hon inte ens tänkte tvätta av ansiktet innan behandlingen, och när jag ber om det duttar hon bara av det lite lätt med en fuktad pad. Behandlingstiden stod skulle vara 40 min. Jag var därifrån efter 20 min! Och betalade 1200:-!!!!(sistaminutenpris) ord pris 2000:-!!! Hon lade inte ens på någon kräm/mask efteråt. Sjukt besviken, sämsta hudterapeuten jag varit hos. Och snacka om överpris. Hon kändes varken kunnig eller seriös. Tyvärr.

Rita R
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Jag fick lösögonfransar. De var noggrant gjorda, jämna och fina.

Inga-Lill G
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Kan varmt rekommendera Victoria Akademin. Har varit och fått mina fransar fixade ett par gånger av både Victoria Moa o Kia och är lika nöjd med alla tjejerna.

Karin G
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Viktoriakliniken är ett mycket seriöst och kompetent företag. Gjorde själv en ögonfransförlägning som jag är väldigt nöjd med. Har varit på flera olika ställen, men tycker att Viktoriakliniken lyckats bäst av alla. Har aldrig haft så snygga ögonfransar som suttit kvar så länge! Dessutom är det väldigt smidigt att man både kan boka och avboka tid på nätet. Trevligt bemötande och mycket kunnande. En utmärkt kombination!

Therese m
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Trevligt bemötande. Väldigt kunnig och snabb. Är alltid lika glad då jag går därifrån med nya fransar. Nöjd kund sen 2 1/2 år.

Emma E
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Jag har gått hit i över 2 år och kan bara varmt rekomendera Viktiria.

Jessica N

Tappade jättemånga ögonfransar efter bara 4 dagar. Inte värt pengarna

Bonnie H
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Har haft bokningar med både Kia och Moa. Tycker verkligen att Moa gjorde ett superbra jobb med mina ögonbryn och Kia är väldigt bra!

mona d
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Victoria är duktig, men hennes lärare kan jag inte rekommendera. För höga priser på vissa behandlingar.

Kerstin K
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Bra behandling o trevligt bemötande!

Åke P
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Trevligt bemötande och proffsigt utförda behandlingar! Rekommenderas varmt!

Eleonor H
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Kan inte säga så mycket efter en enda gång där men den gången var jättebra trevliga människor och duktiga!

Mimmi T
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Trevlig personal o proffsigt resultat!

Susanne N
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Jag rekommenderar mer än gärna Viktoria akademin. Alltid bra service och alla jag träffat på är mycket duktiga.

Suzanne M
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Mycket professionell, vänlig och serviceminded personal!

Malin N
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Moa gör fantastiska fransar. Men hela akademin ligger i super mysig miljö!

Karin S
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Mycket nöjd med bemötande och resultat! Rekommenderar stället

Linn L
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

helt ok som de flesta företag man har varit i kontakt med

Clara M
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Trevlig, proffsig och kunnig personal!

Karin. B
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Bästa kliniken. Högklassigt kundbemötande och så duktiga på de gör. Högsta betyg.

Mia R
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Rekommenderar starkt fransförlängning. Har fått många komplimanger att jag har fina fransar.Kommer att fortsätta gå dit.Kia är en proffsig och kunnig fransfixare,känner mig trygg i hennes händer . Mia

Nina N
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Gör jättefina fransar. Är mycket nöjd med både Victoria och Kia. Jättebra service!

Helene
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Alltid ett trevligt bemötande, man känner sig välkommen. Ett ganska stort urval av olika tjänster. Har fått naglarna lackerade med Shellac och fått massage och var jättenöjd! Återkommer gärna:)

Jacqueline T
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Victoria Akademin erbjuder en personlig service och är enormt kunniga inom framförallt fransförlängngning. Vill man ha fransar som räcker länge så ska man definitivt välja dem. /Jacqueline

Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

Det är bästa fransförlängare i Stockholm. Fransar sitter långtid. Jättetrevliga och hjälpsamma, samt profsiga. De hjälpte mig att välja rätt tjocklek,längd, böjd och form till mina ögon. Fick desutom svartborste i present för att ta hand om mina fransar. Näring för fransar är superbra! Rekomenderar till alla!

My M
Skrev om Victoria Grepo Akademin AB

absolut bästa franstjejen i sthlm.