Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)

Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)

Götgatan 81, 116 62 Stockholm — Visa karta

Victoria Akademins mål är att kunderna och samarbetspartnerna skall få den bästa service och kvalité och kunna känna sig väl omhändertagna och trygga. Kunderna skall känna full trygghet i företagets produkter och tjänster.
Vi vill göra Silke Fransar till en ledande produkt för ögonfransförlängning och utbilda silkefranstyliser enligt japask standard i Skandinavien.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 74 kunder tycker om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)

• Julia L
    Julia L skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Victoria Grepo Akademin har väldigt bra behandlingar och produkter. Jag brukar gå till Duda och får alltid ett trvligt välkommnande och äl alltid nöjd efter mina behandlingar! :) Om du för första gången så gå till Victoria Grepo akademin så rekomenderar jag verkligen Duda om du vill ha en super bra resultat! ;) Tack och trevlig sommar!
  • Natascha
    Natascha skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Jag går hos hudterapeuten Duda på mina regelbundna behandlingar ca var tredje vecka och är alltid jätte nöjd.
    Ett super trevligt bemötande,toppen service och professionalitet. Det är bara några av ord som beskriver Victorias Akademin. Tack och trevlig sommar!!!
  • Helen
    Helen skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Var hos Duda på IPL/skinrejuvenation. Är inte alls nöjd!
    Det börjar med att hon inte ens tänkte tvätta av ansiktet innan behandlingen, och när jag ber om det duttar hon bara av det lite lätt med en fuktad pad. Behandlingstiden stod skulle vara 40 min. Jag var därifrån efter 20 min! Och betalade 1200:-!!!!(sistaminutenpris) ord pris 2000:-!!! Hon lade inte ens på någon kräm/mask efteråt.
    Sjukt besviken, sämsta hudterapeuten jag varit hos. Och snacka om överpris. Hon kändes varken kunnig eller seriös. Tyvärr.
  • Rita R
    Rita R skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Jag fick lösögonfransar. De var noggrant gjorda, jämna och fina.
  • Inga-Lill G
    Inga-Lill G skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Kan varmt rekommendera Victoria Akademin. Har varit och fått mina fransar fixade ett par gånger av både Victoria Moa o Kia och är lika nöjd med alla tjejerna.
  • Karin G
    Karin G skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Viktoriakliniken är ett mycket seriöst och kompetent företag.
    Gjorde själv en ögonfransförlägning som jag är väldigt nöjd med. Har varit på flera olika ställen, men tycker att Viktoriakliniken lyckats bäst av alla. Har aldrig haft så snygga ögonfransar som suttit kvar så länge!
    Dessutom är det väldigt smidigt att man både kan boka och avboka tid på nätet.
    Trevligt bemötande och mycket kunnande. En utmärkt kombination!
  • Therese m
    Therese m skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Trevligt bemötande. Väldigt kunnig och snabb. Är alltid lika glad då jag går därifrån med nya fransar. Nöjd kund sen 2 1/2 år.
  • Emma E
    Emma E skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Jag har gått hit i över 2 år och kan bara varmt rekomendera Viktiria.
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Tappade jättemånga ögonfransar efter bara 4 dagar.
    Inte värt pengarna
  • Bonnie H
    Bonnie H skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Har haft bokningar med både Kia och Moa. Tycker verkligen att Moa gjorde ett superbra jobb med mina ögonbryn och Kia är väldigt bra!
  • mona d
    mona d skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Victoria är duktig, men hennes lärare kan jag inte rekommendera. För höga priser på vissa behandlingar.
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Bra behandling o trevligt bemötande!
  • Åke P
    Åke P skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Trevligt bemötande och proffsigt utförda behandlingar! Rekommenderas varmt!
  • elisabeth e
    elisabeth e skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Jag har ingen egen erfarenhet av Viktoriakliniken, men har bara hört gott om dem, från kunder som varit nöjda.
  • Eleonor H
    Eleonor H skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Kan inte säga så mycket efter en enda gång där men den gången var jättebra trevliga människor och duktiga!
  • Mimmi T
    Mimmi T skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Trevlig personal o proffsigt resultat!
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Jag rekommenderar mer än gärna Viktoria akademin. Alltid bra service och alla jag träffat på är mycket duktiga.
  • Suzanne M
    Suzanne M skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Mycket professionell, vänlig och serviceminded personal!
  • Malin N
    Malin N skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Moa gör fantastiska fransar. Men hela akademin ligger i super mysig miljö!
  • Karin S
    Karin S skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Mycket nöjd med bemötande och resultat! Rekommenderar stället
  • Linn L
    Linn L skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    helt ok som de flesta företag man har varit i kontakt med
  • Clara M
    Clara M skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Trevlig, proffsig och kunnig personal!
  • Karin. B
    Karin. B skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Bästa kliniken. Högklassigt kundbemötande och så duktiga på de gör. Högsta betyg.
  • Mia R
    Mia R skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Rekommenderar starkt fransförlängning.
    Har fått många komplimanger att jag har fina fransar.Kommer att fortsätta gå dit.Kia är en proffsig och kunnig fransfixare,känner mig trygg i hennes händer .
    Mia
  • Nina N
    Nina N skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Gör jättefina fransar. Är mycket nöjd med både Victoria och Kia. Jättebra service!
  • Helene
    Helene skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Alltid ett trevligt bemötande, man känner sig välkommen. Ett ganska stort urval av olika tjänster. Har fått naglarna lackerade med Shellac och fått massage och var jättenöjd! Återkommer gärna:)
  • Jacqueline T
    Jacqueline T skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Victoria Akademin erbjuder en personlig service och är enormt kunniga inom framförallt fransförlängngning. Vill man ha fransar som räcker länge så ska man definitivt välja dem. /Jacqueline
  • Victoria G
    Victoria G skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Det är bästa fransförlängare i Stockholm. Fransar sitter långtid. Jättetrevliga och hjälpsamma, samt profsiga. De hjälpte mig att välja rätt tjocklek,längd, böjd och form till mina ögon. Fick desutom svartborste i present för att ta hand om mina fransar. Näring för fransar är superbra! Rekomenderar till alla!
  • My M
    My M skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    absolut bästa franstjejen i sthlm.
  • Carolina M
    Carolina M skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Jag var på massage med koppning. Det var bra!
  • Malene S
    Malene S skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Sämsta service nånsin.. aldrig blivit bemött med sån ignorans tidigare och när jag väl kom till kliniken så blev jag ombedd att boka om min tid då tjejen ifråga ej orkade ta kunder.. rekommenderar ej denna klinik till någon jag känner.. tack på förhand!
  • Anna E
    Anna E skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Kia är toppen! Jag har varit supernöjd varje gång!
  • Helena L
    Helena L skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Kan verkligen rekommendera Victoria Akademin. Trevlig personal, proffsigt bemötande och jättefint resultat! Har förlängt mina fransar hos Moa på Victoria Akademin och är supernöjd!
  • Selina P
    Selina P skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Permanent fransböj. Inte speciellt trevligt välkomnande.
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Jag har gjort fransförlängning flera gånger och blivit supernöjd varje gång. Fransarna håller länge och det är lätt att få en ny tid för påfyllning. Personalen är professionell och känns mycket kompetent. Jag känner mig alltid välkommen hit!
  • Roland E
    Roland E skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Massage, mycket bra bemötande. Effektiv behandling.
  • Pia L
    Pia L skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Bemötandet är utomordentligt bra, hjälp med att välja ut produkter och ordentligt med tester innan man köper något.
    Som kund känner jag mig lugn och väl omhändertagen.
  • Amra B
    Amra B skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Proffsiga, kanonbra resultat, prisvärt. Mina varmaste rekomendationer
  • Sabina G
    Sabina G skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Sämsta salongen jag har varit på. Vaxade benen, de slarvade o jag fick gå hem o fixa det själv trots att jag sa till dem.
    Färgade fransarna, fick ingen färg då de bara lör färgen ligga i 5 min som bör ligga o minst 10 min. Påpekade även detta men dock ingen respons.
    Välj en annan salong om ni vill bli nöjda för detta var under alla kritik!
  • Beatrice H
    Beatrice H skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Mitt första intryck var inte bra, jag går in i en liknande lägenhet där ingen möter mig. Jag sitter i en halvtimma innan någon snabbt springer förbi och hejar på mig. Till sist kommer min "ögonsfransförlängare" Hon ber mig att lägga mig på britsen. Och frågar inte ens vad jag vill ha utan jag får hejda henne innan hon börjar köra igång. Jag berättar att jag vill ha extrema fransar och hon säger då snabbt "Nej". Jag berättar att jag har haft förlängning många gånger och att jag alltid har haft den längden. Efter mycket tjat så får jag min vilja igenom. När jag ska gå säger hon lite nonchalant "det kommer inte att hålla länge"
    Efter 3 dagar ligger fransarna åt alla olika håll. nu har det gått 2 veckor och visst så sitter fransarna bra, men det ser inte bra ut.
    Jag håller mig nog till deras konkurrenter där jag blir välkomnad, vi tillsammans går igenom önskad längd, tjocklek och böjning, jag får tips och råd och en liten borste att ta med mig hem. Dessutom så håller deras fransar i upp till 2 månader, inte 2 veckor!
    Så nej, jag kommer inte att besöka dem igen.
  • Sofie D
    Sofie D skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Bästa resultatet av dom bästa tjejerna!
    Väldigt professionella och noggranna, och snabbt går det!
    Jag blir alltid väl omhändertagen när jag besöker Victoria Akademin, jag kan varmt rekomendera ett besök snarast!
    Sofie
  • Angelica N
    Angelica N skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Jag har varit hos Kia och gjort naglar i CND shellac och är jätte nöjd! Hon är snabb, noggrann och trevlig! Inte nog med det så har hon alltid varit snabb på att ge mig tid redan någon dag efter att jag har hört av mig. Dessutom hjälpte hon mig dagen efter en gång när jag råkade repa lackningen på två naglar! Jag kan verkligen rekommendera att gå till henne!
  • Lena K
    Lena K skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Ok men inte mer än så. Trevligt bemötande men resultatet höll inte mina förväntningar tyvärr
  • Linda Å
    Linda Å skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Viktoria är snabb och nogran är nöjd med hennes jobb. Det tråkiga med fransar är att dom måste fyllas på efter 2 veckor för att jag ska va nöjd.
  • Emma N
    Emma N skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Har endast testat Shellac lackning som jag varit nöjd med. Bra pris, bra öppetider!
  • Julia (Jenny) C
    Julia (Jenny) C skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Superduktiga på fransförlängning! Jag har provat flera salonger i Stockholm och rekommenderar dessa varmt.
    /Jenny
  • Fanny G
    Fanny G skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Victoria akademin var helt rätt val för skönhets fix! Ljus och fin salong med vänlig personal. Jag blev super nöjd med mitt resultat!
  • kristina H
    kristina H skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Har varit på massage på Nyvanakliniken. Fantastiskt. Vilken miljö (södermalm).
  • Noomi H
    Noomi H skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Osmakligt sätt att pressa kunder att lämna omdöme. Sluta med det, Victoria, men behåll hårdrockskanalen. Går jag på en salong till med panflöjt kan jag inte riktigt svara för följderna.
    Detta är alltså ingen recesion av behandlingen, bara av uppföljningen.
  • Sarah N
    Sarah N skrev om Nyvana söderkliniken (Victoria Grepo Akademin AB)
    Har bara erfarenhet av ögonfransförlängning. Vissa medarbetare är väldigt bra, noggranna och i tid, andra är ofta sena och arbetar inte alls den utsatt tid (exempelvis bara 50 minuter istället för 90 minuter).

Götgatan 81, 116 62 Stockholm