Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Och himlen därtill

Och himlen därtill

Götgatan 78, 118 30 Stockholm — Visa karta

Bar på toppvåningen i Söderskrapan, våningen under restaurang.
VENDEVÄGEN 14, 18269, Djursholm
Yolo
Erik L:
Världens bästa brunch! Och med livemusik! Perfekt för familjer. Wow

Restauranger nära Och himlen därtill:

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
Jonas A:
Otroligt trevlig personal. Maten var toppen! Kommer definitivt besöka igen.

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Elias M:
God mat och trevlig personal trots bestyret då vi har tre barn på 1, 2 och 4 år.

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Rickard K:
Mycket tydlig och lättåtkomlig utbildning. Enkelt att logga in och starta pluggandet via hemsidan när tillfälle gavs. Det formella Provet kl...

Tavastgatan 22, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig persona... Läs mer ›
Stefan H:
Bra personal trevlig lokal och mycket god mat

Läs vad 11 kunder tycker om Och himlen därtill

• Benjamin L
    Benjamin L skrev om Och himlen därtill
    Jättetrevlig utsikt och fin atmosfär. Perfekt för en dejt om man är singel. Maten däremot är värdelös.
  • Markus W
    Markus W skrev om Och himlen därtill
    Utsikten är ju av internationell klass, och vakterna har alltid varit väldigt trevliga när jag varit på besök.

Dock. Dålig service på insidan, vilket sabbar betyget. Lång väntetid i baren (sånt som kan hända, men känns som det händer lite för ofta), och vid mitt senaste besök kom personalen och gnällde över att vi råkat bli 8 personer vid ett bord där vi uppgett att vi skulle vara 6 personer från början. Detta trots att de två extra personer gott och väl fick plats. Då gick vi naturligtvis direkt därifrån. Uselt bemötande.
  • anders a
    anders a skrev om Och himlen därtill
    Tack gode gud för att de har utsikt, annars skulle inte en vettig människa gå hit! Stället är uselt bortom allt du sett tidigare. Trött personal utan någon som helst personlighet. I baren har man dessutom spikat upp träplattor i taket för att göra ljudmattan så plågsam som möjligt. Hade det varit fel att satsa på en modern ljudanläggning istället? Gissar att ägarna kommer från Strängnäs eller någon annan håla. Gå hit om du vill festa med norrmänn i onepeace och hånglande förortspar som träffades på Gröne Jägaren..
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Och himlen därtill
    Vi var tidiga till en fest i kvarteren; tog hissen 25 våningar upp. Tanken var, en skön drink i en mondän atmosfär.

Där, några soffor att launcha i. Toppen, tänkte vi.

Efter tio minuter hade "hovmästaren" förstått att vi ville nåt där vi stod vid hans pulpet.

Vi fick en soffa, men bara för 45 minuter – sen skulle andra gäster anlända.

Helt okej: vi skulle bara ta en drink.

Efter ytterligare 20 minuter kom samme "hovmästare" och frågade om vi fått beställa.

- nej du grabben, det här håller inte. Framför allt, det håller INTE internationell standard.

Vi gick...

Mindes Armani bar i Milano några helger tidigare. Hur vi svepte in. Fick ett bord på en minut; blev serverade aperitivo och badkarsstora drymartinies efter ytterligare fem.

I det rödsvarta urbana ljuset ett bar steg från La Scala bodde värdigheten granne med espri.
    Alexander F, Nikke L, Tobias B gillar detta
  • Mats L
    Mats L skrev om Och himlen därtill
    New York i Stockholm. Sitter i baren och äter sverigetapas och njuter. Tack Reco.
    Nikke L gillar detta
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Och himlen därtill
    Mycket bra ställe! Helt klart värt ett besök
  • Ida L
    Ida L skrev om Och himlen därtill
    Fin utsikt men ett glas vin kostar 110:-(24/3 2010)... lite mycket för min del.
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Och himlen därtill
    24e våningen och Stockholms bästa utsikt. VIP-hiss från gatuplanet och en otroligt välutrustad bar. Bästa stället att njuta en manhattan. Dessutom en välbemannad bardisk med bra barpersonal som det går snabbt att få ögonkontakt med. Nästan värda en femma :)
    Jonas L, Peter, Tobias B gillar detta
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Och himlen därtill
    Stockholm by Night är en väldigt trevlig upplevelse från Skrapans skybar. Avnjutandes en god drink har man en underbar utsikt över stan. Trevlig personal, skön atmosfär.
  • John B
    John B skrev om Och himlen därtill
  • Peter
    Peter skrev om Och himlen därtill
    Har besökt detta ställe ett antal gånger senaste veckorna........Mycket trevlig personal, perfekt utsikt, mycket folk. Dyrt? Njaa, inte billigt. Jag trivs här.......väl värd ett besök eller två.

Götgatan 78, 118 30 Stockholm