Elin Nordqvist

Elin Nordqvist

Jag är ägare av Odenplans Skönhetscenter, Nagelteknolog & Make-up Artist. Jag jobbar främst med naglar, då i gelé. Men gör även sminkningar till fest/bröllop och håller individuella sminkkurser med smink från märket "färg" som är ett svenskt märke."

50 omdömen om Elin Nordqvist

Sedan starten hos Reco 2014
amanda t
Skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter

Perfekta naglar! Alltid lika glad och trevlig

sara s
Skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter

Elin är kunnig och mån om att det blir bra. Det finns ett brett utbud av färger och mina naglar har aldrig sett så fina ut!

ulrika f
Skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter

Gellack naglar Helt perfekt bemötande - ”familjärt” Förväntningar stora - levdes upp :-) Tycker om det lilla ”stället” man känner att de som jobbar här gör det för att se vill - lugnt personligt på lagom nivå !

Anna B
Skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter

Gjorde gelnaglar i faded frensh hos Elin och blev så nöjd! Elin var väldigt noggrann och naglarna blev tunnare och snyggare än några jag har haft tidigare!

maja m
Skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter

Jag gjorde mina gelé-naglar hos Elin. Naglarna höll sig fina länge. Mycket trevligt bemötande, hon är professionell och noggrann.

carina m
Skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter

Otroligt fina och hållbara naglar. Mycket bra bemötande, Elin är fantastiskt trevlig.

Anette H
Skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter

Fixade naglarna med gellack hos Elin. Elin är professionell snabb och trevlig! Enkelt att boka tid och mysig fin lokal. Kan verkligen rekommendera Elin!

Maria G
Skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter

Snabb och bra tillvägagångssätt för nytt set av gelnaglar. Tog en timme ink. bortslipning av gammalt gel.

Lena A
Skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter

Nagelförlängning. Positivt överraskad. Kändes helt seriöst och Elin mycket proffsig och kunnig. Naglarna är lika fina efter två veckor! Jag har bokat ett återbesök för jag blev så nöjd med allt.

Mari L
Skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter

Bra bemötande, trevlig miljö och vackert målade naglar.