Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Odenplans Trafikskola

Odenplans Trafikskola

Karlbergsvägen 18, 113 27 Stockholm — Visa karta

Odenplans Trafikskola har ett strålande läge centralt mitt i Stockholm och är en av tre trafikskolor som ägs av familjen Rembjer. Tack vare koncernen kan man som elev nyttja de andra skolornas resurser och sedan start 1954 har tusentals elever tagit körkort för personbil hos oss. Detta har möjliggjorts av kompetent personal, mångårig erfarenhet i branschen och en tydlig utbildningsplan i 16 steg. Vi erbjuder ett 20 – tal moderna bilar från Volvo av modellen C30 med manuell växellåda. Vi är flexibla och utformar inlärningsprocessen efter dina förutsättningar och tidigare erfarenheter, allt för att vägen till ditt körkort ska bli trygg och givande. Varmt välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 109 kunder tycker om Odenplans Trafikskola

• Maniel M
    Maniel M skrev om Körkortstagare en del av Odenplans Trafikskola
    Bemötandet jag upplevde vart väldigt bra!.
    Jag fick en ganska stark signal redan från dag ett med all personalen som jobbar där, SAMT en person som heter Michael Kappe, Den personen tog väldigt långa vägar för att få sin elev att lyckas med att ta sitt körkort, hans engagemang och motivation är alltid 100% oavsett hur han en mår eller hur han har haft det tidigare, i alla fall vad jag upplever. Jag känner då att detta är en person som verkligen lägger undan allting annat för att få sina elever att lyckas. Tummen upp för körskolan och 2 tummar upp för Micke!
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Intressant och givande kväll med bra diskussioner! Bra och pedagogiskt upplägg!
    2017-10-09 Odenplans Trafikskola svarar Katarina P
    Tackar för det fina betyget och det är ni elever som skapar diskussionerna och den kvällen du var på hörde jag var ett mycket bra gäng.
  • Alejandro H
    Alejandro H skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    👍👍👍.mycket bra och väldigt interesanta frågor som man inte tänker på förut.
    2017-10-05 Odenplans Trafikskola svarar Alejandro H
    Tackar Alejandro för det fina betyget. Janne och Per som föreläste igår sa att det var en otroligt trevlig kurs med många intressanta diskussioner
  • Felicia F
    Felicia F skrev om Körkortstagare en del av Odenplans Trafikskola
    En skola som har mycket erfarna lärare. Man får lära sig utmanade stadstrafik mycket snabbt vilket är bra för att få erfarenhet av det. Relativt dyra lektioner men de väger upp med kompetens.
    2017-09-28 Odenplans Trafikskola svarar Felicia F
    Tack Felicia för det fina betyget och omdömet. Det var en glädje att få följa din utveckling och se din glädje efter ditt lyckade förarprov
  • Björn C
    Björn C skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Kursen föreföll behandla de kunskaper som avsetts. Har fördjupat mina kunskaper kring olika risker. Kursen levde upp till mina förväntningar.
    Bemötande? Tja, det var vänlig stämning. Ok.

Företaget kunde snabbt tillgodose att jag fick de kurser jag behövde. Bra. De hade om de försökt, bara lite, kunnat sälja på mig några lektioner, som jag säkert behöver, men gjorde det ej.
    Analys:
    - Skapa kontakt och bygg upp förtroende-fasen saknades
    - Behovsanalys, otillräcklig
    - Kunden fick sköta avslutet
    Som kund vet jag fortfarande jag inte vad Trafiksskolan kan göra för mig - bevispresentation saknades.

Annars var det bra. MVH Björn Claesson , pensionerad försäljningschef
    2017-09-28 Odenplans Trafikskola svarar Björn C
    Hej Björn. Vi finns mer än gärna som ett stöd om du behöver hjälp med mer i din utbildning. Tyvärr så valde vi att lyssna på dina önskemål när du talade om att det var just dina riskutbildningar du behövde göra om. Du är välkommen förbi skolan så kan vi se över dina behov och garanterat hjälpa till med det du behöver.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Jag fick bara en känsla av att utbildningen gick ut på att skrämma oss handledare , så att vi ska välja att köpa lektioner av körskolan i stället.
    2017-09-19 Odenplans Trafikskola svarar Joakim E
    Oj så tråkigt att höra. Vi här på Odenplans trafikskola är otroligt vana vid att vägleda även privatister. Vi ska genast ta till oss av din upplevelse och se om det finns något vi kan ändra på. Vi tar även emot elever som väljer att bara ta några få lektioner och vid dom tillfällen så har dom även med sin handledare så att hen blir uppdaterad på vilka krav som ställs idag för att klara av sina prov.
  • Björn W
    Björn W skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Vänligt och öppet mottagande, med noggrann genomgång och upplysande information.
    Koncentrerat och tankeställande för en äldre körkortsinnehavare! Uppfriskande för mig och inspirerande för min blivande elev!
    2017-09-14 Odenplans Trafikskola svarar Björn W
    Tackar Björn för det fina betyget och dom värmande orden. Skönt att vi kan leverera en helhetsupplevelse för våra kunder
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    En mycket nyttig och bra kurs både för handledare och elev.
    Bra lärare då lektionstimmarna gick mycket fort.
    2017-09-14 Odenplans Trafikskola svarar Bengt S
    Tack Bengt för ditt fina betyg. Navid som trafikläraren hette igår gillar att hålla kurser så han har stor vana att engagera grupperna.
  • Anne-cathrin H
    Anne-cathrin H skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Bra kurs som fick mig att tänka till extra på saker som borde vara självklara
    2017-09-11 Odenplans Trafikskola svarar Anne-cathrin H
    Tack Anne-Cathrin för ditt fina betyg och vi skulle gärna höra mer om just vad du ansåg borde vara självklart. Det är våra kunders åsikter som får oss att utvecklas
  • Miranda K
    Miranda K skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Jag tycker att det var en bra kurs där man fick delta aktivt.
    2017-09-07 Odenplans Trafikskola svarar Miranda K
    Tack Miranda för ditt fina omdöme. Navid vår trafiklärare är duktig på att engagera eleverna så våra Riskutbildningar brukar vara väldigt aktiva
  • Tom S
    Tom S skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Riskettan var mycket lärorikt och roligt. Det var mycket lärorikt att höra om olyckan som en ung man berättade om.
    2017-09-07 Odenplans Trafikskola svarar Tom S
    Tack Tom för ditt fina omdöme. Vi är rätt så unika med att ha en gästföreläsare på våra Risketteutbildningar. David som han heter brukar vara ett uppskattat inslag.
  • Anna Viveca N
    Anna Viveca N skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Hade hört att handledarutbildningen var urtrist men det här var ju både intressant, lärorikt och kul!
    Tack vare läraren:)
    2017-09-04 Odenplans Trafikskola svarar Anna Viveca N
    Tackar så mycket för det värmande omdömet. Navid som föreläste på er kurs brinner verkligen för att föreläsa så det brukar märkas
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Nöjd med utbildning och bemötande.
    2017-08-29 Odenplans Trafikskola svarar Fredrik B
    Tack för det fina betyget och hoppas ni får nytta av kunskapen när ni börjar övningsköra
  • Arvid J
    Arvid J skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Det va intressant och roligt men även väldigt lärorikt
    2017-08-29 Odenplans Trafikskola svarar Arvid J
    Tack Arvid för det fina betyget. Navid jobbar alltid med att engagera eleverna
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Utmärkt bemötande och utmärkt föreläsare. Gav goda idéer inför handledningen. Möjligen kan man förtydliga ordningen av ansökan körkortstillstånd, syntest mm som dock diskuterades
    2017-08-28 Odenplans Trafikskola svarar Niklas S
    Tack för det fina betyget och jag ska försöka att förtydliga ordningen ytterligare en gång. Handledarutbildningen även kallad introduktionskurs är obligatorisk att göra om man ha för avsikt att övningsköra privat. Denna måste då även den med körkort och den blivande eleven gå innan handledaren ansöker om att få vara handledare. Ansökan om att vara handledare gör man direkt till Transportstyrelsen men på den kan man få avslag om den blivande eleven inte har ett körkortstillstånd trots om eleven har deltagit på en kurs. Körkortstillståndet måste alla som ska ta körkort. En ansökan om gör också till Transportstyrelsen och den är då uppdelad i dels en hälsodeklaration som man kan fylla i direkt på deras hemsida, ett syntest som kan göras på dom flesta trafikskolor eller optiker samt en betalning på 150:-
  • Irina W
    Irina W skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Jag tyckte att det var en intressant och lärorikt kurs. Det var nyttigt att diskutera i grupper hur stress, trötthet och alkohol påverkar körbeteendet. Jag rekommenderar kursen☺
    2017-08-14 Odenplans Trafikskola svarar Irina W
    Tack Irina för ditt fina betyg. Det är ett tråkigt ämne att diskutera men så otroligt nödvändigt. Att jobba i grupper är ganska nytt på våra kurser men roligt att höra att det uppskattas
  • Evert P
    Evert P skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Bra handledare som höll uppmärksmaheten uppe.
    2017-08-14 Odenplans Trafikskola svarar Evert P
    Tackar Evert för ditt fina betyg. Vi jobbar på att göra våra kurser så intressanta det går med dom riktlinjer som finns. Skönt att få återkoppling på att vi verkar ha lyckats med det
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Bra utbildning helt enligt förväntningarna
    2017-08-14 Odenplans Trafikskola svarar Yvonne S
    Tackar för ditt fina betyg. Vi jobbar på att göra våra kurser fängslande och intressanta efter dom riktlinjer vi har
  • Susanna E
    Susanna E skrev om Odenplans Trafikskola
    Fick en gedigen körutbildning på skolan. Kan verkligen rekommendera den till alla! Körde mest på Odenplan men även i Solna. Förtroendeingivande lärare som tar sin uppgift på allvar, har mycket kunskap och kan förmedla den. Har nu körkort och känner att jag kan hantera alla möjliga situationer. Stort tack för det!!
    2017-08-14 Odenplans Trafikskola svarar Susanna E
    Tackar för det otroligt fina betyget och dom värmande orden. Hoppas du har haft stor glädje av ditt körkort
  • Michael A
    Michael A skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Den var mycket bra och personen som höll i utbilningen var saklig och duktig. Det enda negativa var att det kunde ha varit lite bättre fika än det som erbjuds. Man behöver få lite energi när man sitter i 3 timmar.
    2017-06-28 Odenplans Trafikskola svarar Michael A
    Tackar för det fina betyget och jag förstår att man behöver lite mer energi. Tråkigt att du upplevde vår fika som tråkig. Vi brukar få god respons på den och är en av få trafikskolor som bjuder på fika. Hoppas ni får nytta av informationen när ni övningskör
  • Edvard S
    Edvard S skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    En mycket informationsrik kurs med en god och trevlig stämmning som bjöd in alla till samtal. Jag fick mina frågor besvarade och lärde mig mycket!
    2017-06-28 Odenplans Trafikskola svarar Edvard S
    Tackar så otroligt mycket för ditt fina omdöme och betyg. Det är ni deltagare som skapar den trevliga stämningen vilket vi på skolan tackar för. Vi kan endast locka er till samtal med kursmaterialet. Hoppas ni får glädje av all information när ni övningskör
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Det var bättre än väntat. Bra kursledare men lite tjatigt att hela presentationen motsvarade handledarboken.
    2017-06-28 Odenplans Trafikskola svarar Pontus B
    Tackar för ditt fina betyg trots din upplevelse om att det blev lite tjatigt. Hoppas ni kommer ha nytta av informationen och boken när ni övningskör
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Bra utrymme för frågor. All info i denna utbildning går dock att läsa i boken som handledaren köper, därför hade jag önskat mer tips till mig som handledare som inte står där.
    2017-06-27 Odenplans Trafikskola svarar Alexandra H
    Tråkigt att läsa om din upplevelse Alexandra. Jag ska genast framföra det till den trafikläraren som hade just din kurs för att se om han kan göra några förbättringar. Alla trafiklärare har vissa delar som måste finnas med enligt kursplanen men det finns utrymme för att ta fram egna bilder och på så vis nå ut med tips. Om din blivande elev även kommer att ta lektioner här på skolan så är du välkommen att följa med och sitta i baksätet för att få tips
  • Nadja J
    Nadja J skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Jag tyckte den var bra! Det var nice att man jobbade i grupper och fock prata+söka fakta själv först, då höll man sig alert och det kändes som att tiden gick lite fortare. Det blir ofta långtråkigt när man bara ska sitta och lyssna i tre timmar.
    2017-06-27 Odenplans Trafikskola svarar Nadja J
    Tack för det fina betyget Nadja. Jag ska framföra det till Navid som föreläste på kursen. Riskettan är en kurs som brukar överraska våra elever på ett positivt sätt så det är kul att även du kände så
  • Bo L
    Bo L skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Bra, fick matnyttiga tips och några konkreta råd
    2017-06-27 Odenplans Trafikskola svarar Bo L
    Tackar för det fina betyget och hoppas att hela familjen får det trevligt när ni övningskör
  • Monica L
    Monica L skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Bra och informativa timmar.
    Bra bilder som visades och förklarades.
    Helheten var mycket bra.
    2017-06-27 Odenplans Trafikskola svarar Monica L
    Tackar för det fina betyget. Hoppas ni får nytta av informationen när ni övningskör
  • Peter B
    Peter B skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Mycket bra kurs med bra exempel från verkliga händelser.
    2017-06-26 Odenplans Trafikskola svarar Peter B
    Tackar för det fina betyget. Hoppas ni får nytta av allt ni lärde er när ni övningskör.
  • Nea
    Nea skrev om Körkortstagare en del av Odenplans Trafikskola
    Jag är oerhört nöjd med Odenplans trafikskola som äntligen ledde till att jag fick mitt körkort! Service och engagemang har funnits hela vägen. (Har ju kört med långt uppehåll emellan så jag klarade mig precis inom 5-års körtillståndet, jag avråder er verkligen från det. Plugga teori, kör privat och i bilskola seriöst och komprimerat för att bränna mindre pengar och slippa tappa hoppet emellan!!)
    Engagemang har getts från trafiklärarna Michael Kappe, Janne Fjell och givetvis Lasse Rembjer, och såklart också Annika i receptionen som "tjatat och påmint " (tack Annika!) Väldigt tacksam över att ha haft Lasse Rembjer som lärare på slutet som varit mycket engagerad, kul och väldigt trevlig. Kommer sakna dig! Kändes oj att klara teori och uppkörning på första försök.
    Tack för hjälpen:-)
    2017-06-20 Odenplans Trafikskola svarar Nea
    Hej Nea, vi alla på skolan är mycket glada över dina fina och värmande ord. Det var ett sant nöje att få följa dig på din väg till körkortet, Du har visat vid flera tillfällen att med lite envishet och beslutsamhet så går allt vägen. Vi hjälpte bara till att tipsa dig om vad som behövs sen gjorde du det hårda arbetet. Hoppas du får stor glädje av att numera kunna ta bilen dit du vill
  • Anna S
    Anna S skrev om Körkortstagare en del av Odenplans Trafikskola
    Fått coachning och stöd genom hela processen med att ta körkort där min lärare varit beredd att go the extra mile för att se till att jag faktiskt klarade mig på första uppkörningen.
    2017-06-05 Odenplans Trafikskola svarar Anna S
    Hej Anna
    Tackar för att vi fick vara del av din utbildning och att du känner att vi gav dig det du behövde och lite mer än så. Vårt mål på skolan är att alla våra kunder ska få en lika bra upplevelse som du har fått. Hoppas du fortsätter att köra förståndigt
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    mycket bra bemötande

mindre bra var den rörande historien av första killen
    navid var mycket bra
    2017-06-05 Odenplans Trafikskola svarar Oscar S
    Hej Oscar.
    Vi brukar få otroligt bra respons på vår externa föreläsare och är unika med att ha med det på våra Riskettor. Vi får ta till av oss din upplevelse och prata med honom för att se om det behövs en uppdatering. Skönt att du sen gillade Navid
  • Maria J
    Maria J skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Min upplevelse var att det var en bra lektion. Jag är glad att han som höll i lektionen inte körde massa skrämselfilmer utan att vi pratade istället om saker som hänt i verkliga livet. Det blir också upplagd mer för diskussion som ofta leder till bra tankar. Har gått denna tidigare och då satt man nästa bara och tittade på massa hemska filmer. Han som höll i Riskettan var också tydlig och rolig.
    2017-06-05 Odenplans Trafikskola svarar Maria J
    Hej Maria
    Roligt att läsa din bedömning och vi gläds åt att ha kunnat ge dig en roligare Riskupplevelse denna gång.
  • Ola G
    Ola G skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Satt långt bak och därifrån var det svårt att se och höra. När sedan AC var igång eller det var öppet åt utgången blev det svårare att höra. Antalet deltagare borde varit färre med tanke på lokalens utformning.
    Annars bra kurs, men då allt står i kurshäftet hade det varit bra med mer utsvävningar.
    2017-05-18 Odenplans Trafikskola svarar Ola G
    Hej Ola
    Beklagar din upplevelse. Vi hade en ny föreläsare och han missade att vi brukar stänga av AC´n Vi har tidigare inte haft problem med att alla deltagare hör och kan vara aktivt deltagande i diskussioner under kursen. Ska framföra dina åsikter så trafikläraren kan utveckla sitt sätt att föreläsa. Hoppas ni får det trevligt under tiden ni övningskör
  • Giulia A
    Giulia A skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Det var bra och lärorik, lite för långsamt tempo
    2017-05-15 Odenplans Trafikskola svarar Giulia A
    Tackar för det fina betyget och vi ska se över om tempot går att öka men alla deltagare måste få en chans att hinna ta till sig informationen
  • Tara A
    Tara A skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Det var bra bemötande men kursen var för lång man kunde korta ner det med minst en halv timme.
    2017-05-15 Odenplans Trafikskola svarar Tara A
    Synd att du upplevde den för lång. Vi följer dom föreskrifter som finns på vad som måste finnas med i kursplanen och försöker göra den så spännande vi kan
  • Christer A
    Christer A skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    En bra utbildning. Läraren var kompetent och underhållande. Han lyfte fram det på ett bra sätt.
    2017-05-15 Odenplans Trafikskola svarar Christer A
    Tackar så mycket för det fina betyget.
  • Sanna B
    Sanna B skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Väl och kompetent mottagande
    Hade förväntningar att det skulle vara tråkigt, men kursledaren gjorde det intressant. Upplevde kursen mycket mer intressant än mina förväntnignar.
    2017-05-15 Odenplans Trafikskola svarar Sanna B
    Tackar för det fina betyget. Skönt att vi lyckades överträffad dina förväntningar.
  • Vera K
    Vera K skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Bra med demonstration på slutet.
    2017-05-08 Odenplans Trafikskola svarar Vera K
    Tack Vera den har föreläsaren jobbat på att få med i vårt utbildningsmaterial.
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Väldigt bra och intressant! Hade inga förhoppningar då jag hört från andra att kursen brukar vara tråkig. Fick en positiv överraskning över hur intressant det var!
    2017-05-04 Odenplans Trafikskola svarar Viktoria B
    Tackar så mycket för det fina betyget. Skönt att vi kunde överraska och även den trafikläraren som höll kursen sa att ni deltagare hade otroligt bra och relevanta frågor så den var givande även för honom
  • Moa M
    Moa M skrev om Körkortstagare en del av Odenplans Trafikskola
    Odenplans trafikskola har gett mig allt stöd man kan få. Utan dem hade jag aldrig fått mitt körkort! Vill tacka Annika och Lasse samt alla andra lärare som hjälpt mig lyckas. Så glada och trevliga människor som bara vill ens bästa. Slösa inte er tid på att köra hemma, gå till Odenplans trafikskola och få den hjälp ni behöver istället!
    2017-04-12 Odenplans Trafikskola svarar Moa M
    Tackar för dom värmande orden. Det var ett nöje att ha dig som elev. Alltid glad och sprudlande så du kommer vara saknad på skolan men vi är glada att du tog ditt körkort
  • Simon T
    Simon T skrev om Körkortstagare en del av Odenplans Trafikskola
    Mycket bra och rolig lärare.
    Man kände att man blev inspirerad med hela kursen att ta körkortet.
    2017-04-11 Odenplans Trafikskola svarar Simon T
    Tackar Simon för dom fina orden. Vi på Odenplans trafikskola brukar rekommendera att våra kunder gör just Riskettan tidigt i sin utbildning för att den är så informativ. Kul att du nu känner inspiration.
  • Ronja L
    Ronja L skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Den var väldigt bra och lärorik. Man fick andra sätt att tänka på.
    2017-04-10 Odenplans Trafikskola svarar Ronja L
    Hej Ronja
    Tackar så mycket för dom fina orden. Vi har en unik kurs med gästföreläsare och den brukar vara uppskattad.
  • Lottie W
    Lottie W skrev om Handledarutbildning en del av Odenplans Trafikskola
    Utbildningen var några nyttiga timmar med uppfräschning av gamla kunskaper och tips om både pedagogisk handledning av körelev och att medvetandegöra hur jag själv kör bil.

En kunnig lärare som tog upp bra saker på ett enkelt sätt och manade till eftertanke.

Alla var dock inte där som blivande handledare och adept tillsammans, vilket var lärarens utgångspunkt i både undervisning och diskussion. Särskilt pappa-barn
    Det kan vara bra att vidga fokus där
    2017-03-30 Odenplans Trafikskola svarar Lottie W
    Hej Lottie
    Tackar för den fina responsen på vår kurs och vi tar gärna emot tips om hur vi ska kunna blir bättre. Jag ska genast framföra dina åsikter till dom trafiklärare som håller i våra kurser. Hoppas nu att du känner dig rustad att ge dig ut i trafiken med en blivande bilist
  • Anton E
    Anton E skrev om Körkortstagare en del av Odenplans Trafikskola
    Bra planering av läraren under hela utbildningen, och god dokumentation av personlig utveckling. Även bra förberedelse inför uppkörning med utbildnigskontroll m annan lärare. Instuderingsfrågorna som erbjuds till teoriutbildningen är också de bra underlag för provet. Absolut prisvärt trots de relativt höga priserna.
    2017-03-21 Odenplans Trafikskola svarar Anton E
    Tack Anton för dom fina orden. Vi har nog aldrig sett en så lugn kille på själva provdagen som du var. Du var en målmedveten kille som tog dig igenom utbildningen som en dans.
  • Anna R
    Anna R skrev om Körkortstagare en del av Odenplans Trafikskola
    Jag kan starkt rekommendera Odenplans trafikskola. Centralt läge, bra bemötande, kompetenta trafiklärare och genomtänkt utbildningsplan där man går igenom alla viktiga moment för att kunna förbereda en inför teori - och körprov.
    När jag sökte en trafikskola hade jag några önskemål. Först och främst, måste den ligga centralt så jag inte behövde spendera tid för att resa till och från körlektioner så jag kunde kombinera övningskörning med jobb och dyl samt att jag kunde övningsköra innerstan. Jag sökte också en trafikskola som hade lärare tillgängliga att köra med mig minst 2 gånger i veckan och även på helger. Odenplans trafikskola verkade vara ett bra val.
    Jag köpte ett teoripaket där ingick en teorikurs (4 tillfälle), material/böcker, instuderingsfrågor online, online filmer+ ca 30 körlektioner. I utbildningen ingick också landsvägskörning (ca 4 timmar utanför stan med mycket övningar gällande omkörning, avtömning, mötesplatser osv), mörkedemonstration med körning borta på Ekerö, riskettan och halkbana. Efter utbildningen och utbildningskontrollen kände jag mig redo för proven. Jag klarade både teorin och körprovet på första försöket. Det tog mig ca 2 månader från jag började övningsköra med Odenplans trafikskola tills jag fått mitt körkort. Jag är mycket nöjd med utbildningen och skolans tjänster levde upp till mina förväntningar.
    2017-02-28 Odenplans Trafikskola svarar Anna R
    Tackar så mycket för den uttömmande och fina rekommendationen. Det var ett sant nöje att följa din resa mot körkortet. Du var målmedveten och vetgirig så även om du själv ibland tappade tron på dig själv så visste vi att du skulle glänsa på dina prov. Hoppas du kommer förbi skolan och hälsar på någon gång.
  • Ilsa K
    Ilsa K skrev om Körkortstagare en del av Odenplans Trafikskola
    Bra skola, värt pengarna. Trevliga och kunniga lärare som är flexibla med körtiderna.
    2017-01-02 Odenplans Trafikskola svarar Ilsa K
    Tack Ilsa för dom fina orden. Det var ett nöje att följa din utbildning. Otroligt lugn och målmedveten tjej som garanterat kommer lyckas med mer än körkortet i framtiden.
  • Jofrid Ö
    Jofrid Ö skrev om Körkortstagare en del av Odenplans Trafikskola
    God service, trevliga människor. Jag fick den hjälp jag behövde. Kvaliteten på utbildningen var också bra.
    2016-12-05 Odenplans Trafikskola svarar Jofrid Ö
    Tack Jofrid för dom fina orden. Hoppas din jul i Norge nu kommer vara fylld med trevliga bilutflykter
  • Jacob H
    Jacob H skrev om Körkortstagare en del av Odenplans Trafikskola
    Tog under november 2016 körkortet genom Odenplans Trafikskola. Är mycket nöjd med servicen och vägledningen. Bra urval på tider och grymt trevlig personal i receptionen som alltid ställer upp och hjälper till. Körlektionerna är mycket bra organiserade och körskollärarna levererar alltid det lite extra. Kan varmt rekommendera denna körskola för alla som vill ta körkort. Gillade även att skolan levererade ett mycket bra helhetskoncept!
    2016-11-23 Odenplans Trafikskola svarar Jacob H
    Tackar för dom fina orden Jacob. Det var ett nöje att få följa din utbildning och se hur målmedveten du var. Du kommer vara en saknad på skolan.
  • Cissi  D
    Cissi D skrev om Odenplans Trafikskola
    Denna trafikskola kan jag verkligen varmt rekommendera. Det har varit en nervös, intensiv, lärorik och rolig period. Tusen tack till trafiklärarna Lasse, Johanna, Jakob och Niklas för ert engagemang och tålamod. Tack också till Annika och Susanne i receptionen för ert fina bemötande, allt peppande och stöttande under denna tid. Kram till er alla. ❤️
    2016-10-10 Odenplans Trafikskola svarar Cissi D
    Tackar så mycket för det fina betyget och du kommer vara en saknad elev på skolan. Du har en målmedvetenhet som är beundransvärd.
  • Mikaela H
    Mikaela H skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Mycket bra lektion! Bra lärare och undervisning.
    2016-07-08 Odenplans Trafikskola svarar Mikaela H
    Tackar så mycket för det otroligt fina betyget. Läraren känner sig stolt över att få en fem av fem möjliga.
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Riskettan en del av Odenplans Trafikskola
    Riskettan höll hög klass och var meningsfull för alla åldrar. Bra att läraren bjöd in till reflektioner och åsikter.
    2016-07-08 Odenplans Trafikskola svarar Cecilia A
    Tackar så mycket för det fina betyget. Vi har arbetat med försöka göra våra kurser roliga men att ändå nå fram med budskapen. Det är trots allt viktig information som vi gärna vill nå ut med

Karlbergsvägen 18, 113 27 Stockholm