Oh Yes

Oh Yes

www.ohyes.nu
  • BadgeTenYears
2 017

Välkommen till Oh Yes! Vi klipper och färgar. Vill du uppdatera din look med ett riktigt skarpt klipp eller en inspirerande färgning? Vi är ett gäng kreatörer som brinner för att din nya frisyr ska passa ditt huvud, din stil och din personlighet. I din bokade tid ingår alltid konsultation, schamponering, föning & styling och...

2017 omdömen om Oh Yes

Sedan starten hos Reco 2015

Visar 2017 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Matilda S
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera är fantastisk! Otroligt lyhörd och professionell. Väldigt fint, tryggt och varmt bemötande. Vera tog sig verkligen tid för både klippningen och för mina frågor angående hårvård. Älskar min nya frisyr! Stort tack Vera, jag kommer tillbaka! :) Jättefin salong med skön stämning.

Victor S
Skrev om Dejan en del av Oh Yes

Alltid grymt bemötande och lyhördhet. Dejan är bäst!

Eva D
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Har klippt mig hos Åsa i många år. Hon är en lyhörd , noggrann och väldigt skicklig frisör. Jag både klipper mig och och färgar håret hos Åsa och jag är alltid jättenöjd när går därifrån. Hon är dessutom väldig trevlig och jag känner mig alltid väl omhändertagen. Kan varmt rekommendera ett besök hos Åsa.

Rana K
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera är fantastisk! Tack till Veras positiv attityd fick jag våga ha kort hår, och känna mig bekväm i min lockigt hår. Hen är väldigt professionell, det är ingen annan nu som kan klippa mitt hår som Vera gör. Rekommenderar!

Jenny B
Skrev om Oh Yes

Mitt besök på Oh Yes var som vanligt mycket bra. Min frisör är skicklig och tar god hand om mig varje gång jag kommer. Förutom att det är en trevlig stund känner jag mig trygg att mitt hår tas om hand på bästa sätt. Det finns alltid en lyhördhet vad som fungerat bra och om jag har några funderingar och vill förändra något. Min frisör är alltid mån om håret ska må bra och klipper och färgar efter dess behov. Jag både klippte och färgade håret under mitt besök.

Eleonor J

Väldigt trevlig och serviceminded personal som involverar kunden och ger en trygg upplevelse. Har alltid varit supernöjd och glad när jag gått därifrån.

Sophia A
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Otroligt härlig, lyhörd och proffsig frisör. Jag kom in med en kort frisyr och ”ville göra något nytt”, vilket Vera lyckades med! Rekommenderas!

Ella D
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Jag hade inte klippt mig hos en frisör på väldigt länge och var ärligt talat lite nervös innan mitt besök men Vera var så otroligt bemötande och lyhörd och fick mig att känna mig säker. Resultatet blev också fantastiskt! Kommer definitivt komma tillbaka, tack Vera!

Frida F

Fantastiska. Alltid jättenöjd!

Emeli H
Skrev om Henrik en del av Oh Yes

Ingen annan än Henrik rör mitt hår och så är det med det.

Erik M
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Supertrevlig och lyhörd för om man är på prathumör eller inte. Skicklig och nogrann frisör. Sällan som jag trivts så bra med mitt hår som efter att jag varit hos Eiron. Frisyren har oxå växt ut på ett bra sätt.

Annette W

Per B
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Jag har klippt mig hos Emelie i flera år och får alltid ett toppenbra bemötande. Rekommenderas starkt!

Even B
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Väldigt trevlig och noggrann frisör! Känns alltid som att jag som queer kan komma dit och få en frisyr jag vill ha, utan att behöva oroa mig över dömande och/eller missförstånd - vilket har hänt på vissa andra ställen tyvärr!

Sara Ö
Skrev om Oh Yes

Trogen kund till Nicola. Hon är bäst!

Elin W
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera är nog den mest noggranna frisör jag haft, hen utgick verkligen från mitt hår och försökte lära känna mitt hår innan hen började klippa. Lyssnade på min oro och så till att anpassa frisyren efter det. Har aldrig gillat att ha produkter i håret, men hen ställde frågor och tog reda på varför, och tipsade sen om produkter som jag skulle gilla bättre.

Isabel C
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Går alltid till Vera. Jätteproffsig.

Karin W
Skrev om Dejan en del av Oh Yes

Man kan inte vara annat än nöjd. Coolaste killen i stan!

Gabriella P
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Lyssnar på kunden och ger mycket bra råd, rekommenderar varmt!

Cilia P
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Jättebra bemötande och frisyren blev precis som jag hoppades! 😊

Amanda L
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Skicklig, inkännande och trevlig. Blir alltid perfekt.

Elio M
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Inlyssnande och duktig frisör som jag blev väldigt nöjd av. Som queerperson kände jag mig också otroligt trygg av Veras närvaro då Vera alltid använde rätt pronomen om mig. Det kändes väldigt stärkande att gå därifrån och bli sedd. Är väldigt nöjd!

Maja K
Skrev om Oh Yes

Alltid välkomnande och trevligt. De är proffsiga och lyhörda. Finfina frisyrer! Jag och andra kunder ser alltid så nöjda ut på vägen ut.

Cecilia H
Skrev om Sofie en del av Oh Yes

Jag blev så nöjd 🥰 bra på alla sätt. Tackar också er att ni kunde klämma in mig innan min resa 🙏🏼💯 Kommer gärna tillbaka till Sofie

Mathilda F
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Väldigt snäll och trevlig! Vera verkade veta precis vad hon gjorde och gav mig rådgivning om hårvård och jag kom ut ur salongen med en frisyr som såg precis ut så som bilden jag visade!

Emese P
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera has payed attention on what my vision is for my hairstyle, gave a couple of professional point if it is possible. They were super nice, and I love my hair now 🥰

Clara H
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Det här är tredje gången jag varit hos Vera och är alltid lika nöjd! Vera är väldigt lyhörd när jag vet vad jag vill ha och är duktig på att föreslå där jag själv är osäker på vad jag vill ha. Vilket har varit speciellt viktigt de senaste klippningarna då jag velat testa kort hår för första gången i mitt liv. Sen är Vera också en supertrevlig person!

Alva S
Skrev om Sofie en del av Oh Yes

Blev precis som jag ville! Hon lyssnade på vad jag ville och utförde precis därefter. Kommer absolut gå tillbaka till henne igen!

Sophie T
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Erion is great! I’m always super happy when he cuts my hair

Eva R
Skrev om Dejan en del av Oh Yes

Dejan är otroligt skicklig. Jag har kort och tunt hår, men han lyckas alltid få till det. Dessutom är han sympatisk och inkännande. Jag kan varmt rekommendera honom!

Meliza C

Super duktig! Kan verkligen rekommendera 👍

Anastasios T
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Amazing! Ser fram emot nästa besök!

Jenny G
Skrev om Åsa en del av Oh Yes

Super trevligt och väldigt duktig. klippte mig och slinga håret blont och det blev så fint!

Emilia P
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Jättetrevlig! Förstår vad man är ute efter och gör precis vad man ber om. Väldigt bra resultat!

Lily T
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Mina besök hos Vera har varit fantastiska. Hen var mycket trevlig att prata med, lyssnade på vad jag ville, kom med bra tips och utförde både färg och klipp till ett magiskt resultat. 10/10

Sol .
Skrev om Oh Yes

Fantastiskt! Elisa är så duktig och noggrann!

Isabelle M
Skrev om Sofie en del av Oh Yes

Toppen på alla vis. Jättenöjd med min färgning och ett fint bemötande.

Therese W
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Supernöjd med hennes klippning!

Johanna H
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Otroligt nöjd med mitt besök hos Emelie! Kunde inte föreställt mig ett så bra resultat som hon fick till efter kortare konsultation i kombination med hennes vision.

Veronica L
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Alltid bra bemötande! Vera är lyhörd ovh inlyssnande och klippningarna motsvarar mina förväntningar. Det är alltid trevligt att besöka Oh Yes!

Vide K
Skrev om Dejan en del av Oh Yes

Jättenöjd med klippningen Bra att kunna be om klippning som inte kräver hår produkter

Milo B
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Andra gången jag klipper mig hos Vera. Hen är så trevlig och respekterar om man känner för att små prata eller inte. Blev inte bara nöjd med klippningen men även av tvättningen av håret. Valde att göra en mullet denna gång och blev så extremt nöjd, behöver knappt göra någonting för att det ska lägga sig som jag vill. 10 av 10, rekommenderar.

Catarina S
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Gå hit om du vill ha en skev mullet antar jag, men inte om du faktiskt vill ha en "vanlig" fin frisyr. Wera kunde inte ens klippa en basic gardinlugg. Rekommenderar inte.

Monica S
Skrev om Oh Yes

Klippt av Nicola Mycket nöjd med resultatet och alltid trevliga samtal

Maria G
Skrev om Emelie en del av Oh Yes

Har gått hos Emelie i många år och följt efter henne vart hon är tagit vägen! Sjukt duktig och proffsig!

Åsa J
Skrev om Oh Yes

Nicola är lugn och kunnig. Jobbade med mitt hår i stället för att tvinga in det i en frisyr.

Maria V
Skrev om Henrik en del av Oh Yes

Henrik är en superduktig och kunnig frisör men också extremt trevlig. Har klippt mig hos honom i flera år nu.

Kerstin S
Skrev om Erion en del av Oh Yes

Erion var inlyssnande, förstod precis hur mitt smålockiga hår fungerade och gav bra tips och råd om skötsel av håret samt styling. Snyggt klippt!

Nefeli N
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera is very good and accurate in her work. She pays attention to all details and creates great results. Highly recommended.

Sara J
Skrev om Henrik en del av Oh Yes

Trevlig, lyhörd, och duktig på sitt hantverk!