House Of ale AB

3.8

5 omdömen om House Of ale AB

solodinner
Skrev om House Of ale AB

Otroligt god mat och vänlig hjälpsam personal. Här känner man sig omhändertagen och "hemma". Kär krog som håller över tid.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4132 omdömen 4.0 av 4132 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Josefine G
Skrev om House Of ale AB

Fantastiskt ölutbud, men även jag som inte dricker öl gillar stället. Mycket bra stämning, bra personal och väldigt god mat. Det enda som saknas är bättre sajt och webbokning.

ANDREAS I
Skrev om House Of ale AB

Här är ett ölställe som jag fullkomligen älskar. Det är nästan omöjligt att ha provat allt som baren har, utbudet är verkligen enormt. Tyvärr är priserna rätt höga och det kan bli rätt bullrigt där inne och det är inte så kul om man har hörselproblem.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Elina E
Skrev om House Of ale AB

Jag gillar verkligen Oliver Twist. Hit blev jag bjuden på min första dejt med min kille och vi återkommer ofta hit. Personalen är otroligt kunniga och urvalet av olika öl och aler gör det alltid lika roligt att komma hit. Oliver Twist har massa olika öl och du kan bara be att personalen överraska dig med något som smakar si eller så och du får en fantastiskt god öl att dricka. Även maten här är fantastiskt, med betydligt högre klass än de flesta lokalpubar. Här kan du äta allt från en barmeny till en meny av mer klass i...

Jan B

Medel bra pub. Maten OK Stämmningen OK