Olle Rundström Måleri AB

Olle Rundström Måleri AB

www.maleriforetagen.se

Välkommen till Olle Rundström Måleri AB! Är det dags att renovera hemma i vardagsrummet? Behöver sommarstugan lite ny och fräsch färg kanske? Vi på Olle Rundström Måleri AB kan hjälpa dig att bli av med kulörångesten genom att sätta färg på hus och hem. Med många år i branschen och kompetent personal vet vi hur vi skall gå...

39 omdömen om Olle Rundström Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2018

Johan V
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Mkt trevligt bemötande och mkt bra kvalitet på arbetet. Bra tidsbedömning som höll perfekt. Kan starkt rekommendera företaget!

Rådström E

Punktlighet och proffesionellt

Hampus N
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Smidigt, snabbt och profissionellt från start till mål. Tog kontakt med Olle på grund av fina omdömen från tidigare kunder och kan bara stämma in i kören. Vi är supernöjda med jobbet i vår lägenhet (ta bort taklister och fylla igen, bredspackling av tapeter med struktur och målning tak/väggar). 100% nöjd kund här. :)

Anita S
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Mycket kunnigt och bra bemötande med kloka rekommendationer som jag inte tänkt på. Så jag kunde ändra mig, det är jag mycket tacksam för det. Det var målning och tapetsering av 106 kvadrat och jag som går med tandborste och putsar blev oerhört imponerad av att alla ytor som ögat inte ser var perfekt behandlade. Detta är det bästa måleriet jag varit med om och då har jag många bostadsbyten bakom mig. Så jag kan varmt och ärligt rekommendera att vill ni ha en målare som levererat felfritt ta Olle. mvh // anita

Fredrik S
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Spackling och målning av ytskikt och detaljer i lägenhet. Snabba svar, bra rådgivning och utmärkt hantverk. Absolut att rekommendera till den som söker seriös och noggrann målare. /Ekudden

Lars-Erik S
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Målning av tak och väggar Seriöst och proffsigt med bra rådgivning. Noggrant arbete och toppenbra resultat. L och G Värmdö

Lisa T
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Ommålning av lägenhet , jobbet utfördes på ett proffsigt sätt och gjordes klart på utsatt tid

Alexander L
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Vi blev väldigt nöjda, både med rådgivningen och det faktiska resultatet. Vi kommer definitivt återkomma om behov uppstår igen.

Frances K
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

We were satisfied with Olle's work. He described his work plan & kept the communication open & genuine throughout the work. His painting was efficient & skilled. I appreciate the fixed quote.

Jill W
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Trevliga, proffsiga och kloka synpunkter vid val av färg. Rekommenderar varmt Olle Rundström Måleri AB

Per B
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Mycket belåten med jobbet. Snabbt och trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Olle Rundström Måleri.

HANNA Å
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Vi är supernöjda med resultatet. De var trevliga, professionella och arbetet gick fort. Rekommenderar dom verkligen. Vi kommer anlita dom i framtiden om vi behöver måla om i fler rum.

Anna M
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Superproffsig service och magiskt slutresultat, den här gången också! Överträffade mina förväntningar ännu en gång. Rekommenderar Olle Rundström Måleri, alla dagar i veckan. 🙌🏻🙌🏻🙌🏻

Sylvia K
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Vi har anlitat Olle Rundström måleri flera gånger. Nu senast vid ommålning av vårt hus. Alltid trevligt bemötande, punktliga och väl utfört arbete.

Andy T
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Mycket servicevänligt företag. Trevlig och kompetent personal. Resultatet blev mer än bra. Kan varmt rekommendera denna firma

Ann-Charlotte M
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Ommålning och tapetsering av två rum och ett duschrum gick på drygt en vecka. Vi är jättenöjda med resultatet och kloka synpunkter vid val av färg. Ann-Charlotte M

Nadja D
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Vi är supernöjda med Olle! Snabb, riktigt trevlig och väldigt kompetent. Vi återkommer som kunder.

Olle Viktor G
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Superbra till vettigt pris. Väldigt hjälpsamma med projektering och planering av måleri och tapetsering i hela huset. Jättenöjd kund som definitivt kommer att återkomma!

Maria Ö
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Olles målare målade om hela huset och Olle ordnade med golvslip och elarbeten. Flexibelt och med bra service. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Lennart S
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Helhetsupplevelsen är bara positivt, trevligt bemötande, höll tidplan och mycket proffsigt arbete med målning och tapetsering av tre rum. Kan rekommenderas på det bästa!

Filip E
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Vi anlitade Olle Rundström Måleri AB för att måla om väggarna och tak i vår lägenhet. Olle var ett bra bollplank som gav oss tips på hur vi kunde tänka annorlunda och det slutade med att vi gjorde några ändringar efter tips från Olle. I efterhand är vi jättenöjda med råden han gav oss! Målningen gick väldigt bra! Hög kvalitet, bra kommunikation och stor kunskap - vi kommer att anlita honom och hans bolag flera gånger!

Antti V
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Trevlig och professionell service.

Anna M
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Vi målade vårt stora sovrum samt 2 mindre rum. Vi hade hela tiden en jättebra kontakt med Olle per telefon och även när vi gick igenom vad som skulle göras på plats, alltid trevlig och tillmötesgående! Behöver vi måla något mer framöver kommer vi definitivt kontakta Olle! :)

Malin L
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Trevligt bemötande och höll tidsramen.

Fredrik Å
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Olle Rundström måleri har hjälpt oss med ommålning av i stort sett hela vår nya lägenhet. Vi har anlitat dem för att måla tak, väggar och snickerier (stommen) i köket. Vi är supernöjda med den nivå av service som både Olle och hans killar har bistått med under målningen. Vi fick konsultation och tips och tankar från proffsen INNAN vi la beställning på exakt hur det skulle målas, detta kändes mycket tryggt inför start. Arbetet gick snabbare än förväntat och resultatet är helt enkelt strålande! Sammantaget är vi extremt...

Cecilia M
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Ommålning av kök -luckor, väggar, element, och tak. Mycket väl bemött. De levde upp till förväntningarna. Det mesta var utmärkt. Bara lite skrovligt på en kökslåda.

Linda E
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Pålitliga och trevliga att ha att göra med. Mycket nöjd med den tapetsering och målning som utfördes i vårt hus.

Krister L
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Målade och tapetserade hela lägenheten. Olle var personlig och rak, kände stort förtroende genom hela processen.

Ann O
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Punktlig, noga och trevligt bemötande. Lite dyrt men väl värt det.

Maria C
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Trevliga och proffsiga! Kan verkligen rekommendera.

Karolina W
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Snabbt och smidigt, fint resultat och trevligt bemötande!

Charlotta S
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Trevligt bemötande, mycket professionellt utför arbete på kort tid. Kan varmt rekommendera Rundströms Måleri AB

Anna P
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Superbra service! Rekommenderar starkt Olle Rundström Måleri.

Sofia H
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Mycket bra och proffsigt bemötande och likaså utförande! Rekommenderas!

Ulrika Z
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Målning av hus, bra utfört och trevliga samt kunniga hantverkare. Höll vad de lovat, både i kvalitet och pris.

Martin L
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Målning av flera rum och dörrar exteriört. Snabb respons på offertförfrågan och arbetet färdigt utan anmärkning två veckor efter godkänd offert. Dessutom mycket trevligt bemötande och löpande dialog under projektet.

Britta L
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Måleri tjänst. Blev mycket bra bemött med ärliga och professionella svar på mina frågor. Förväntade mig bra målat i min lägenhet på ej förlångtid med bra pris. Förväntningarna blev uppfyllda. Priset var bättre en förväntat.

Henrik K
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Bra bemötande. Träffsäker leverans och kvalitet i utfört arbete.

Andrea B
Skrev om Olle Rundström Måleri AB

Målning av innerfönster i lägenhet. Bra och trevligt bemötande.