Alla kategorier Optiker Jönköping Jönköping Optiker Jahnke AB

Västra Storgatan 7, 553 15 Jönköping — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Optiker Jahnke AB

• Edmund K
    Edmund K skrev om Optiker Jahnke AB
    VARNING FÖR DENNA OPTIKER!
    Ett felaktigt glas sattes på ena sidan av glasögon, ett glas som inte ens var av samma typ/kvalitet som det korrekta.
    När jag påpekade detta, expediten kunde inte "se" något fel.
    Konstigt att andra optiker upptäckte felet utan att jag påpekade vilket felart det var. Jag tänker testa Allmänna Reklamationsnämnden nu.
  • Maria A
    Maria A skrev om Optiker Jahnke AB
    Efter att ha varit kund hos Jhanke i flera år så överger jag nu den här optikern. Inget funkar mina glasögon som jag betalat mycket för har aldrig funkat utan måste justeras flera ggr om varje månad. alltid så är det mitt fel som kund, aldrig att det är fel på varan, konstigt. Samma sak gäller linserna, utprovningen av dom var felaktig, men ingen åtgärd av Jhanke. Nu har jag fått allt justerat av en annan optiker och nu har jag inga problem. Men dpm 8000 kr jag la Jhanke för glasögon och linser var förlorat. Allt var mitt fel enligt Optikerna, skandal hoppas ni mister ert tillstånd att bedriva optik. Vet att fler råkat ut för liknande. Så VARNING FÖR DENNA OPTIKER!!!!
  • Jim F
    Jim F skrev om Optiker Jahnke AB
    En optiker som jag INTE rekommenderar.
    Känner mig grundlurad av den optikern. Köpte en omgång linser, med allt som skulle medförlja... men sen, vilken jäkla service. Dom hade bara ursäkter för att inte lämna ut extra linser vid förlust...även att en tappad lins skulle ersättas. Men NIX dom vägrade samt dålig efterkoll även att linserna satt dåligt i ögat. Enda rekomendationen jag fick av personalen i butiken var att "det har gått för lång tid, så vill du ha linserna åtgärdade så får du beställa ny synundersökning samt köpa ett helt nytt paket" Fy fan så dåligt gjort av en optiker. Men inget ont som inte har något gott med sig. Fixade ny synundersökning och linser till ett MYCKET lägre pris hos en annan optiker här i stan. Så rycktet om Att man inte kan lita på optiker Jahnke stämmer...fy vilken skitbutik!

Västra Storgatan 7, 553 15 Jönköping