Optiker Jahnke

Optiker Jahnke

Ring 036-71 06 43 www.jahnke.se
3.5

Optiker glasögon linser bågar progressiva glasögon solglasögon och synundersökningar

8 omdömen om Optiker Jahnke

Stefan B
Skrev om Optiker Jahnke

Säger bara Optiker Jahnke ! Otroligt proffsigt bemötande o utmärkta synundersökningar! ALLTID för oss kunders bästa ! Proffsiga från beställning av tid till färdiga glasögon o linser ! Mkt BRA utbud på bågar … mkt bra på att hjälpa kunden vid val av bågar ! Gör ett besök … om inte för annat … så SNYGG lokal o affär ! Får oxå god hjälp med att ev besöka ögonläkare! Ytterligare ett stort plus ! Tack från em MKT nöjd kund ! Stefan Bomberg

HELENA B
Skrev om Optiker Jahnke

Har varit kund i många år hos OptikerJahnke och är mycket nöjd. Har dels glasögon som utprovats och är nöjd med dem. Har dessutom linsabbonemang. Vid kontroller och behov av extralinser, lagningar av skalmar etc har jag alltid fått gott bemötande, god hjälp och blivit trevligt bemött av en tålmodig personal. Har bara gott att säga om denna optiker!

Karl Johan Henrik A
Skrev om Optiker Jahnke

Svårt att bli bättre bemött! Seriös aktör med grymt utbud och kunnig personal. Rekommenderas skarpt!

Ann-Sofie P

Jag har varit kund hos jankhe i 35 år. Alltid lika nöjd. 😊

Eric L
Skrev om Optiker Jahnke

Mycket kompetent personal som har stans klart bästa service!

Edmund K
Skrev om Optiker Jahnke

VARNING FÖR DENNA OPTIKER! Ett felaktigt glas sattes på ena sidan av glasögon, ett glas som inte ens var av samma typ/kvalitet som det korrekta. När jag påpekade detta, expediten kunde inte "se" något fel. Konstigt att andra optiker upptäckte felet utan att jag påpekade vilket felart det var. Jag tänker testa Allmänna Reklamationsnämnden nu.

Maria A
Skrev om Optiker Jahnke

Efter att ha varit kund hos Jhanke i flera år så överger jag nu den här optikern. Inget funkar mina glasögon som jag betalat mycket för har aldrig funkat utan måste justeras flera ggr om varje månad. alltid så är det mitt fel som kund, aldrig att det är fel på varan, konstigt. Samma sak gäller linserna, utprovningen av dom var felaktig, men ingen åtgärd av Jhanke. Nu har jag fått allt justerat av en annan optiker och nu har jag inga problem. Men dpm 8000 kr jag la Jhanke för glasögon och linser var förlorat. Allt var mitt...

Jim F
Skrev om Optiker Jahnke

En optiker som jag INTE rekommenderar. Känner mig grundlurad av den optikern. Köpte en omgång linser, med allt som skulle medförlja... men sen, vilken jäkla service. Dom hade bara ursäkter för att inte lämna ut extra linser vid förlust...även att en tappad lins skulle ersättas. Men NIX dom vägrade samt dålig efterkoll även att linserna satt dåligt i ögat. Enda rekomendationen jag fick av personalen i butiken var att "det har gått för lång tid, så vill du ha linserna åtgärdade så får du beställa ny synundersökning samt...