Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Optimalcars i Stockholm AB

Optimalcars i Stockholm AB

Ellipsvägen 12, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Optimalcars i Stockholm AB

• Mikael G
    Mikael G skrev om Optimalcars i Stockholm AB
    2a bilen vi köper ifrån Optimalcars, vi är väldigt nöjda och tackar för riktigt bra service! Kommer garanterat återkomma vid nästa bilköp😊 Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Optimalcars i Stockholm AB
    Värsta sortens bilhandlare. 3 unga killar som inte har en aning om varken bilar eller kundvård. Min rekommendation är att aldrig sätta sin fot här. Leta hellre efter en seriös handlare! Läs mer
  • carl p
    carl p skrev om Optimalcars i Stockholm AB
    Fantastiskt är ett ord jag vill sammanfatta denna upplevelsen med. Ringde på måndag, hade en del frågor inför köpet. Fick inte bara ett rakt svar utan de var konstruktiva och hade många motfrågor som gjorde planeringen av mitt köp ännu lättare. Svar på 5 minuter och genomtänkt, inte bara en massa säljsnack! Det gör att jag får förtroende, får man det så köper jag också bilen. Sagt och gjort, när jag kommer fram har bilen precis haft en genomgångpå verkstad för att säkerställla att allting fungerar som de skulle, helt onödigt då bilen bara gått 1000mil men såhär i efterhand kan jag inte vara annat än supernöjd. Tack för köpet och fantastisk service! Rekommenderar dem varmt! Läs mer
    carl p gillar detta

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Huddinge:

Jerry W Jerry W tycker:
“Superbra bra bemötande bara br...” Läs mer

Tornväktargränd 10, 16859, Bromma