Optimea AB

Masugnsvägen 30, 168 67 Bromma — Visa karta

Optimea Byggservice startade 2014 med medarbetare som är utbildade och har lång erfarenhet inom bygg, el och VVS. Vårt mål är att utefter era specifika behov hjälpa er att skapa ert perfekta hem.

Vi höjer värdet på er lägenhet, villa eller hela bostadsrättsföreningen genom renovation eller nybygge. När det gäller VVS och el gör vi både installation och service.

Vi tar uppdrag för privatperson, företag, fastighetsförvaltare eller bostadsrättsföreningar med utgångspunkt i Bromma. Målet är att du som kund ska bli nöjd och trivas i din bostad, därför gör vi aldrig något utan ditt samtycke och vi håller öppen kommunikation genom hela projektet.

Välkommen!

Läs vad 15 kunder tycker om Optimea AB

• Ida-Maria G
    Ida-Maria G skrev om Optimea AB
    Punktliga. Noggranna. Håller offerten. Tydlig kommunikation och egna rekommendationer. Vi är mycket nöjda!
  • Kenneth
    Kenneth skrev om Optimea AB
    Mycket positiv till detta företag då framför allt Igor som gjorde vårt badrum mycket bättre och fortare än vad vi hoppats på. Punktlig på minuten varje dag. Föreslog förbättringar och förklarade allt han gjorde. Allt har varit väldigt smidigt från offert till färdigt arbete.

Kommer anlita dom igen vid behov.
  • Elena S
    Elena S skrev om Optimea AB
    Optimea AB hjälpte oss med en totalrenovering av vårt hus söder om Stockholm. De var punktliga och noggranna redan från början - alla våra önskemål var tagna in i planeringen. Dessutom hade de hantverkare inom alla områden vi behövde - plattsättning, el, VVS, snickerier och målning. Det dyker alltid upp oväntade saker och problem när man renoverar ett gammalt hus. Därför var det så skönt och tryggt med ett företag som kan snabbt lösa uppstådda problem. Tidsramarna för projektet var ganska tuffa, vilket ställde väldigt höga krav på planering och samordning av arbetet. Trots detta, och trots att väderförhållandena var svåra under vissa arbetsmoment, kunde arbeten färdigställas i avtalad tid. Skickliga och trevliga byggare som kan sitt jobb till fullo! Vi rekommenderar dem varmt!
    Elena S med familjen
    2017-03-13 Igor svarar Elena S
    Stor tack för hög uppskattning av vårt arbete!
  • Mats W
    Mats W skrev om Optimea AB
    Optimea har hjälpt oss med elarbeten med gott resultat. De är snabba och gör ett bra jobb. Mats med hus i Sollentuna
    2017-03-09 Igor svarar Mats W
    Tack, Mats! Nöjda kunder är vår bästa marknadsföring.
  • Christel B
    Christel B skrev om Optimea AB
    Vi är supernöjda! Vi fick supersnabb hjälp med stopp samt lekage i vårt handfat och det till ett väldigt bra pris. Rekommenderas varmt!
    2017-03-03 Igor svarar Christel B
    Tack, Christel! Vi är glada att våra kunder är nöjda med vårt arbete!
  • Hannna S
    Hannna S skrev om Optimea AB
    Jag är mycket nöjd med det arbete som Optimea AB gjorde i mitt hus! Bra service, bra pris och bra arbete.
    Rekommenderas!!!
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Optimea AB
    Det här va seriösa killar som tog sitt jobb på allvar. Jag e grymt nöjd :)
    2017-02-27 Igor svarar Stefan F
    Tack Stefan! Vi vill att alla våra kunder ska vara nöjda med vårt arbete.
  • Igor B
    Igor B skrev om Optimea AB
    Jag planerade renoveringen av min lägenhet och badrum sedan 2015. Äntligen hittade jag ett bra företag som utförde jobbet med hög kvalitet. Arbetare var professionella och lyssnade på alla mina önskemål. Jag ska rekommendera Optimea AB till alla mina vänner, grannar och släktingar.

Igor Blokhin
  • Anna
    Anna skrev om Optimea AB
    Optimea AB utförde renovering av min lägenhet och badrum. Arbete utfördes både fackmässigt och snabbt. Personalen var trevliga och serviceinriktade. Jag ska absolut anlita detta företag igen i fall av nästa uppdrag.
    Mycket nöjd kund.
  • Irene N
    Irene N skrev om Optimea AB
    Vi har samarbetat med Optimea AB i ca 2 år och kan rekommendera företaget som en trygg och pålitlig partner med breda kunskaper och stor erfarenhet i byggbranschen. Optimea AB har trevliga och kunniga
    medarbetare vilket gör lätt att lösa alla löpande arbetsfrågor. Som resultat, massa nöjda kunder.
    Irene Nikolen
    EcoSphera AB
    2017-02-24 Igor svarar Irene N
    Tack, Irene! Vi uppskattar din hög värdering av vårt företag.
  • Anastasia V
    Anastasia V skrev om Optimea AB
    Jag har valt att anlita Otimea bygg för badrumsrenoving och blev jätte nöjd med resultatet. Jobbet utfördes väldigt snabbt och professionellt för bra pris. Jätte trevliga hantverkarna som kan sitt jobb! Jag kan verkligen varmt rekommendera Optimea Bygg.
    2017-02-24 Igor svarar Anastasia V
    Tack, Anastasia! Vi är proffs på badrumsrenovering och nöjda kunder är vårt motto.
  • Rikard J
    Rikard J skrev om Optimea AB
    Optimea har verkligen levererat och under hela processen även varit lyhörda och flexibla. Vi är glada att vi valde att anlita dem för våra elinstallationer.
    2017-02-23 Igor svarar Rikard J
    Tack Rikard! Vi strävar efter att vara det bästa val för våra kunder.
  • Ruslan T
    Ruslan T skrev om Optimea AB
    Vårt företag Triumf Bygg och Fastighet Gruppen AB har under en lång tid letat efter ett företag som kunde utföra högkvalitets VVS och El-arbetena på våra byggobjekt.
    Vi försökte samarbeta med många företag och för 2 år sedan träffade vi Optimea AB.
    Detta företag tar ett stort ansvar för varje projekt. Optimeas anställda är verkliga experter inom sina områden.
    Vi är glada att vi hittade varandra och vi ser fram emot ett långt och framgångsrikt samarbete.
    2017-02-22 Igor svarar Ruslan T
    Tack för uppskattningen! Vi ska fortsätta utveckla vårt samarbete.
  • John K
    John K skrev om Optimea AB
    Jag är super nöjd med jobbet. Det gick snabbt och smidigt och servicen var jättebra!!
    2017-02-21 Igor svarar John K
    Tack för hög uppskattning av vårt företag! Vi är glad att du tyckte om vårt jobb!
  • Igor Y
    Igor Y skrev om Optimea AB
    Vårt företag BLR Bygg jobbar med Optimea AB sedan 2015. Optimea AB utför olika el- och vvs- arbeten på våra objekt. Vi är jätte nöjda med deras arbete och rekommenderar Optimea AB till alla.
    2017-02-21 Igor svarar Igor Y
    Stor tack! Vi också hoppas att vårt samarbete ska utvecklas med bästa resultat för våra kunder.

Masugnsvägen 30, 168 67 Bromma