Oral Care Gärdet

Rindögatan 23, 115 58 Stockholm — Visa karta

Erfaren tandläkare och tandhygienist på Gärdet. Vi erbjuder flexibel tandvård för alla åldrar i våra nyrenoverade lokaler. Vårt team av tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor är alla välutbildade och tycker att tandvård är något väldigt personligt. Det kan kännas tryggt att veta vem som ska utföra behandlingen, oavsett om det gäller en rutinundersökning eller rotfyllning och därför har du alltid samma kontaktperson hos oss.

Du kan enkelt boka en tid hos oss online, och vill du om- eller avboka gör du även det smidigt och enkelt med hjälp av mobilt BankID. Behöver du akut hjälp? Ring oss på förmiddagen för hjälp samma dag!

Välkommen till oss på Oral Care på Gärdet!
Öppet just nu
Mån: 08:00-18:00
Tis: 08:00-17:00
Ons-Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 135 kunder tycker om Oral Care Gärdet

• Anders B skrev om Oral Care Gärdet
    Trevligt och saklig personal. Läs mer
  • Marie-louise G skrev om Oral Care Gärdet
    Det var ett bra besök och trevligt bemötande! Läs mer
  • Ylva T skrev om Oral Care Gärdet
    bra tillgänglighet vid akuta problem
    snabb återkoppling
    duktiga och vänliga tandläkare Läs mer
  • Catarina M skrev om Oral Care Gärdet
    Perfekt tandläkarbesök! Trevligt bemötande, proffsig tandvård och väldigt prisvärt. Läs mer
  • Karl N skrev om Oral Care Gärdet
    Jag hade fått en fraktur i en tand. Tanden lagades omgående, det gick snabbt och i stort sett smärtfritt (utan bedövning). Läs mer
  • Johan B skrev om Oral Care Gärdet
    Snabb och smidig koll av min apnéskena. Min tidigare tandläkare hade gått i pension och ”lämnat över” mig till Oralcare. Jag kommer fortsätta gå där. Läs mer
  • Bruno G skrev om Oral Care Gärdet
    Fantastiska tandläkare som är superduktiga med barn! Läs mer
  • Daniel G skrev om Oral Care Gärdet
    Detta var andra gången jag var hos Oral Care, eftersom jag blicit bemött på ett bra sätt tidigare och de har flexibelt med tider. Jag hade problem med en infektion mellan övre visdomstanden och kindtanden. Tandläkaren här sade, efter tveksamt tittande på röntgenbilderna, att jag har karies (!) och jag fick en antibiotikakur för att bota detta. Sedan tänkte jag, logiskt, att han skulle se till att min visdomstand plockades ut... men nej. Enligt han var det "för svårt och för sent" och att enda alternativen jag hade var att 1. vänta ("hoppas på det bästa") vilket i min värld inte är en action plan alls, eller 2. dra ut min friska kindtand (!!!). Denna galenskap kunde jag såklart inte acceptera så gick till en annan tandläkare som direkt såg problemet och skickade mig till käkkirurgi. Det tog tandkirurgen 5 min att plocka ut visdomstanden utan problem, och när jag berättat om denna upplevelse för kirurgen sade han att man inte kan bota karies med antibiotika... Så, man kan väl säga att allt utom kunskapen om tänder finns på Oral Care. Läs mer
  • Måns E
    Måns E skrev om Oral Care Gärdet
    Min nya tandläkare var precis så som tandläkare ska vara*; vänlig, omtänksam, pedagogisk, lugn och satte bedövning "like a boss".

Det var mitt första besök och jag kommer definitivt fortsätta som patient hos Oral Care Gärdet.

* nån som minns skoltandvården? Läs mer
  • Göran U skrev om Oral Care Gärdet
    Tandlagning plus tandhygienbehandling. Motsvarade mina förväntningar och fick ett bra bemötande ! Läs mer
  • Leif S
    Leif S skrev om Oral Care Gärdet
    Jag är mkt nöjd med servicen. Rekommenderar denna klinik.
    Mvh Leif Läs mer
  • Raija W skrev om Oral Care Gärdet
    Vänligt mottagande och kunnig tandläkare Läs mer
  • Laith A skrev om Oral Care Gärdet
    Jag är jätte nöjd , bra jobbat Läs mer
  • Ulla N skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket bra bemötande.
    Inget att klaga på. Läs mer
    2018-09-14 Araz A svarar Ulla N
    Tack Ulla för din tid att ge oss omdöme! Vad kul att du var nöjd. Välkommen tillbaka!
  • Göta G
    Göta G skrev om Oral Care Gärdet
    Jag hade tappat en krona och fick tips att ringa er för en akuttid. Ni hade ganska fullt men jag fyllde år samma dag och behövde hjälp. De gjorde allt vad de kunde för att klämma in mig och jag fick hjälp samma dag. Kunde skratta igen utan att skämmas.
    Oerhört tacksam för detta. Personalen jag mötte under mitt korta besök var mycket trevliga.
    Återkommer definitivt! Läs mer
    2018-09-14 Araz A svarar Göta G
    Hej Göta! Det är väl självklart att vi inte kan lämna födeseldagsbarnet utan tand. Allt går att ordna. Klart vi klämmer in och organiserar om för en sådan sak. Varmt välkommen tillbaka!
  • Victor L skrev om Oral Care Gärdet
    Proffsigt. Effektivt. Skickligt. Prisvärt. Läs mer
    2018-09-14 Araz A svarar Victor L
    Tack Victor för korta fina ord! Vi uppskattar det! Välkommen tillbaka!
  • Monica S skrev om Oral Care Gärdet
    Letade efter ny tandläkare, då min tidigare tandläkare gått i pension.
    Fick kontakt med er via fb, bokade tid och fick grundlig undersökning hos er o proffsig o positiv bemötande. 😀 Läs mer
  • Ronny S skrev om Oral Care Gärdet
    Undersökning av sömnapné och snarkskena. Väntar sedan en tid på kallelse efter remiss. Fortsätt utredning.
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Peter H skrev om Oral Care Gärdet
    Årlig undersökning.
    Trevligt bemötande, kunnig personal.
    Man känner sig välkommen.
    Bra planering av fortsatt behandling. Läs mer
  • Michel C skrev om Oral Care Gärdet
    Hej ,
    En trevlig bemötande .
    Med välling hälsning . Läs mer
  • Jennie Ö skrev om Oral Care Gärdet
    Stressad och opedagogisk hygenist som inte hann göra klart jobbet .
    Stod i min kallelse att jag skulle räkna med att besöket skulle ta en timme men jag var ute från kliniken efter 40 min med en uppmaning att boka ett nytt besök eftersom att hen inte hann bli klar. Läs mer
    2018-09-12 Araz A svarar Jennie Ö
    Tack Jennie för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Om det står att ungefärlig tid är 60 minuter så är det ju en avväjning som hygienisten får göra i det fallet om hon hinner avlägsna all tandsten under denna tid eller inte. Antagligen har det varit så mycket tandsten att hon delat upp på så sätt att hon tar överkäken och därefter underkäken vid nästa tillfälle. Det är som sagt inte alltid man hinner slutföra allt på den avsatta tiden. Se det istället positivt att hygienisten är så noggrann att hon velat göra ett rent och fint jobb och inte valt och rengöra snabbt och slarvigt. Att du upplevt besöket stressigt är ju jättetråkigt.
  • Sandra T
    Sandra T skrev om Oral Care Gärdet
    Jag är väldigt nöjd över besöket och glad att jag bytte från folktandvården. Jag hade med min 3 månaders bebis som tandläkarna tog hand om under tiden jag fick en tand lagad. Otroligt hjälpsamma och trevliga människor. Läs mer
    2018-09-12 Araz A svarar Sandra T
    Tack Sandra för ditt omdöme! Det var bara trevligt att få vara barnvakt din söta pojke. Han var ju hur snäll som helst. Ni är varmt välkomna tillbaka.
  • 2018-06-16

Omdömet har granskats och är verifierat

Elsamarianne W skrev om Oral Care Gärdet
    Jag villinte ha alla dessa frågor efter vadjan gör! Läs mer
  • Ulla S skrev om Oral Care Gärdet
    Besök hos tandläkare och tandhygienist, även akut besök.
    Kunnig och mycket sevice-inriktad personal. Läs mer
  • Nancy O skrev om Oral Care Gärdet
    Stökigt i väntrummet pga jobare Läs mer
    2018-06-16 Araz A svarar Nancy O
    Tack Nancy för din feedback. Arbetarna som var på kliniken just den dagen du var där skulle byta ut lite av äldre utrustning och installera vår nya kaffe och vattenmaskin. Tråkigt om det påverkade din uppfattning om Oral Care. Hoppas du iallafall var mer nöjd med personalen och vården du fick. Vi kan glädja dig med att nästa gång du besöker oss är du välkommen att få njuta av en härligt doftande kopp nymald kaffe från den nya apparaten.
  • Örjan G skrev om Oral Care Gärdet
    Bästa tandläkaren jag träffat de senaste 50 åren!
    Lugn, vänlig, bestämd och mycket effektiv och kompetent. Kompetensen och humorn lyser i allt de gör.👍👍👍
    Till råga på allt är de mycket prisvärda.😆 Läs mer
  • Ola S skrev om Oral Care Gärdet
    Proffesionellt, finns inget att klaga på Läs mer
  • Peter T skrev om Oral Care Gärdet
    Trevligt men fick aldrig någon feedback fran det företag som skulle göra om en skena som skall få mig att sluta snarka.
    Så jag har anlitat ett annat företag Läs mer
  • Pia P skrev om Oral Care Gärdet
    Jag måste säga att dom var suveräna! Tog emot mig med kort varsel kl.17:30 när jag hade tandvärk och skulle med en båt kl. 20:00. Jättebra service,och bemötande! Tandsköterskan ringde taxi till oss när vi var klara och vi hann med båten! Hade en trevlig kryssning utan tandvärk! Dessutom var dom supertrevliga och det var mycket prisvärt! Tusen tack från Pia i Malmö! Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Pia P
    Vi är glada att vi kunde få hjälpa dig innan din resa. Tack för din feedback.
  • Malin B skrev om Oral Care Gärdet
    Oral care är min tandläkarmottagning och jag har varit där på undersökning och fått ett hål lagat. Tandläkaren, Araz, är vänlig, trevlig, saklig och försöker inte pracka på en behandlingar. Det känns tryggt och bra att gå dit. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Malin B
    Tack Malin för din feedback och trevligt att du var nöjd med oss.
  • Per-ola L skrev om Oral Care Gärdet
    Problem med en tand som gått sönder.
    De lagade men det blev inte helt bra.
    Har lagat om den gratis
    Är väldigt nöjd med deras bemötande. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Per-ola L
    Dessvärre blir det ibland inte så som man tänkt sig och därför är det viktigt att vi kan ordna så det blir bra. Hoppas lagningen blev bättre andra gången. Tack för din feedback!
  • Anders W skrev om Oral Care Gärdet
    Jättetrevlig tandläkare som var förtroendefull. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Anders W
    Va skönt att du upplevde besöket som positivt Anders. Tack för din feedback!
  • Christina W skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket fint bemötande och proffsig hjälp. Tack för att få komma till er och känna att ni har sådan stor kunskap Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Christina W
    Åh va kul att du upplevde det så positivt. Det värmer. Tack själv för att du valt att komma till oss och vi ska eftersträva att det fortsätter vara lika positivt. Tack för din feedback
  • Inna S skrev om Oral Care Gärdet
    Med god kundservice och väldigt proffsigt behandling Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Inna S
    Tack Inna för din feedback. Jättekul att du var så nöjd!
  • Linus D skrev om Oral Care Gärdet
    Tandläkare Warde var väldigt duktig. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Linus D
    Tack Linus för din feedback. Ja, vi är glada att ha Wardeh hos oss. Kul att du uppskattade henne. Det kommer att framföras.
  • Svetlana B skrev om Oral Care Gärdet
    Duktig och professionell personal. Jag är väldigt nöjd med hjälpen jag fått. Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Svetlana B
    Jättekul att du var så nöjd. Tack för din feedback Svetlana!
  • Catarina W skrev om Oral Care Gärdet
    3 tandläkare på lika många besök under 12 månader säger väl det mesta.
    Sluta med alla dessa undersökningar om hur besöket var. Dela på Facebook, men ge upp det. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Catarina W
    Hej Catarina! Vi tackar dig för att du tog dig tid för att svara.

Beklagar om dessa kundundersökningar besvärar dig, men det är ett bra sätt för kunder/patienter att få skriva några rader och berätta precis vad som fungerat bra och vad som fungerat mindre bra. I det här fallet beklagar vi om du fått träffa olika tandläkare vid dina tillfällen, och det är något som är väldigt sällsynt hos oss. Vi eftersträvar alltid att man får träffa samma behandlare om man önskat det. Reco och feedback hjälper oss att hela tiden bli bättre och göra justeringar i vår verksamhet så kundnöjdheten alltid är på topp, både vad avser kvalitet i vården som utförs, men även förhållningssätt och rutiner. Vi tackar för din feedback!
  • Denho B skrev om Oral Care Gärdet
    Supertrevlig personal, snabb service med bokningen, modern utrustning. Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Von P skrev om Oral Care Gärdet
    Jag är mycket nöjd med mitt besök hos oral Care
    Fick snabbt tid, behövde inte vänta, hög servicenivå och positivt bemötande Läs mer
  • Ann-mari S skrev om Oral Care Gärdet
    Bra bemötande Trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Chamiram L skrev om Oral Care Gärdet
    Perfekt bemötande, trevlig personal och proffsig tandläkare. Läs mer
  • Ulla A skrev om Oral Care Gärdet
    Trevlig och kunnig tandläkare. Läs mer
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Oral Care Gärdet
    Professionellt och tryggt bemötande. För någon med hemsk tandläkarskräck så var det här besöket otroligt uppskattat då jag redan känner mig lugnare inför nästa besök! Läs mer
  • Joakim R skrev om Oral Care Gärdet
    En årlig besiktning av tänderna.
    Är ny patient hos er.
    Att bedömma en tandläkares (Aras) utförda arbete kan jag inte göra men jag kan säga att jag känner mig trygg att komma till er.
    Bra dialog angående min tandhälsa å vad jag ska tänka på för att slippa borra i framtiden.

Sedan en sanering av tandsten med varsam hand, här får man se ett resultat av arbetet.
    Skinande rent.
    Behagligt och professionellt.
    Tänk att det får plats så mycke tandsten i munnen.
    Tack Pernilla för ett bra utfört arbete Läs mer
  • Monica G skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket trevlig, bemötande o professionell personal. Läs mer
  • Leon L skrev om Oral Care Gärdet
    Jätte bra! Fin och varm tandläkare som hade god hand med barnen. De vill gå dit igen. Läs mer
  • Eva L skrev om Oral Care Gärdet
    Faktabaserat trivsam miljö kunnig personal Läs mer
  • Gustaf E skrev om Oral Care Gärdet
    Bra snabbt och smärtfritt. Trevligt bemötande och snabb uppföljning Läs mer
  • Katarina L skrev om Oral Care Gärdet
    Kontroll och tandblekning. Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2017-11-15 Araz A svarar Katarina L
    Va kul Katarina att du upplevde besöket positivt! Vi hoppas du blir lika nöjd med själva tandblekningen också
  • Margareta A skrev om Oral Care Gärdet
    Väl mottagen, klara besked till alternativa behandlingar och en effektiv lagning av min trasiga tand. Besöket kändes mycket positivt, så kommer att återkomma när jag behöver tandvård igen. Läs mer
    2017-11-15 Araz A svarar Margareta A
    Det är alltid viktigt att få veta vilka val man har och vilka för/nackdelar dessa har. Du är välkommen åter till oss när du saknar oss! Tack för din rekommendation.

Rindögatan 23, 115 58 Stockholm