Oral Care Gärdet

Rindögatan 23, 115 58 Stockholm — Visa karta

Erfaren tandläkare och tandhygienist på Gärdet. Vi erbjuder flexibel tandvård för alla åldrar i våra nyrenoverade lokaler. Vårt team av tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor är alla välutbildade och tycker att tandvård är något väldigt personligt. Det kan kännas tryggt att veta vem som ska utföra behandlingen, oavsett om det gäller en rutinundersökning eller rotfyllning och därför har du alltid samma kontaktperson hos oss.

Du kan enkelt boka en tid hos oss online, och vill du om- eller avboka gör du även det smidigt och enkelt med hjälp av mobilt BankID. Behöver du akut hjälp? Ring oss på förmiddagen för hjälp samma dag!

Välkommen till oss på Oral Care på Gärdet!
Mån-Tis: 08:00-17:00
Ons-Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 79 kunder tycker om Oral Care Gärdet

• Mats W
    Mats W skrev om Oral Care Gärdet
    Bra bemötande och utmärkt behandling
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Oral Care Gärdet
    Ok gjorde en kontroll utan problem.
  • Marja N
    Marja N skrev om Oral Care Gärdet
    Utmärkt bemötande och proffesionella behandlingar , undersökning, lagning, tandblekning. Bara lovord. Kan varmt rekommendera denna tandläkarmottagning.
  • Billy B
    Billy B skrev om Oral Care Gärdet
    Proffsigt o personligt bemötande. Rekommenderar varmt.
  • Anette L
    Anette L skrev om Oral Care Gärdet
    Årlig kontroll av tänderna. Hjälp med en lagning som lossnat. Tandhygienistbesök. Allt professionellt utfört o lätt att få snabb behandling vid behov
  • Kull C
    Kull C skrev om Oral Care Gärdet
    Trevligt och proffsigt mottagande.
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Oral Care Gärdet
    Bra bemötande både hos tandhygienist och tandläkare.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket bra bemötande och trevlig tandhygienist
    2017-10-18 Araz A svarar Bengt B
    Det glädjer oss Bengt att du hade en bra upplevelse! Ska framföra din feedback till tandhygienisten som du träffade.
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Oral Care Gärdet
    Trevlig personal.
    Man blir bra bemött.
    2017-10-18 Araz A svarar Lotta G
    Va kul Lotta att du hade en sån bra upplevelse! Bemötandet är otroligt viktigt, det är ju oftast det första man möts av och påverkar ens helhetsupplevelse! Tack för din feedback!
  • Maria B
    Maria B skrev om Oral Care Gärdet
    Bästa tänkbara bemötande och behandling.
    2017-10-18 Araz A svarar Maria B
    Jättetrevligt att du belyser både bemötandet och kvalitén Maria! Det är otroligt kul med att få ett kvitto av dig på just dem två bitarna som vi ständigt strävar efter att hålla på en hög nivå. Jättestort tack för din feedback!
  • Hans K
    Hans K skrev om Oral Care Gärdet
    Trevlig personal. Smidig behandling
  • Barbara W
    Barbara W skrev om Oral Care Gärdet
    Bra, har varit där många gånger
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Oral Care Gärdet
    Det var en bra upplevelse för en som är rädd för att gå till tandläkaren. Personalen var trevliga och fick mig att känna mig trygg.
    2017-10-18 Araz A svarar Magnus M
    Det där med tandvårdsrädsla är knepigt Magnus och ingen rädsla är den andra lik. Vi som jobbar här har alla bakgrund att ha först jobbat med tandvårdsrädda barn för att sen kunna omhänderta även vuxna. På sikt så kommer vi kunna erbjuda lustgas som hjälpmedel för att kunna lugna patienterna som har en stark och uttalad rädsla. Så att du upplever att du fick bra bemötande och upplevde dig trygg är en stor bonus för oss och kvitto för oss, så tack!
  • Helen T
    Helen T skrev om Oral Care Gärdet
    Jag avbokade mitt besök pga förkylning. Trevlig receptionist.
    2017-10-18 Araz A svarar Helen T
    Hoppas du mår bättre snart Helen! Tack för din feedback och välkommen tillbaka när du kryat på dig!
  • George S
    George S skrev om Oral Care Gärdet
    Bemötandet är bra. Hur ska man sammanfatta ett årligt besök hos tandläkaren.
    2017-10-18 Araz A svarar George S
    Det räcker så bra så George! Vi är tacksamma för all form av feedback. Att du upplever att bemötandet var bra räcker väldigt långt!
  • Birgitta O
    Birgitta O skrev om Oral Care Gärdet
    Jag är mycket nöjd med det bemötande och den behandling jag fick. Fick bra information om de alternativ av behandling jag kunde välja. Fick även en offert på behandlingen som jag uppskattade mycket.
    2017-10-18 Araz A svarar Birgitta O
    Vad kul Birgitta! Det är precis så det skall vara! Det är viktigt att man får veta olika alternativ och även kostnader för det så man kan ha möjlighet att fundera i lugn och ro! Tack för din feedback!
  • Hans L
    Hans L skrev om Oral Care Gärdet
    Jag vill gärna ha samma tandläkare nästa gång!
    2017-10-18 Araz A svarar Hans L
    Vi ska undersöka vem du träffade så du får träffa samma tandläkare igen!
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Oral Care Gärdet
    Jag hade en fantastisk upplevelse
    2017-10-18 Araz A svarar Andreas F
    Och då tycker vi naturligtvis att det är fantastiskt att du upplevde det så!
  • Curt G
    Curt G skrev om Oral Care Gärdet
    Professionellt bemötande i bra lokaler.
  • Sture F
    Sture F skrev om Oral Care Gärdet
    Trevligt bemötande och mycket (exemplariskt) professionellt utförande.
    Tyvärr blev kostnaden hög 1350:- för undersökning, extra röntgenbild och rengöring. Exakt motsvarande behandling den 2016-05-21 hos föregångaren Barbara Nettelbladh kostade 990:-
    2017-10-18 Araz A svarar Sture F
    Jättekul Sture att du uppmärksammade kvalitén och bemötandet. Tråkigt att det blev ett litet missnöje över slutnotan, men faktum är vi inte alltid styr alla priser själv. Referenspriserna som sätts av dem olika myndigheterna har höjts något från förra året. Sen skiljer sig oftast slutbeloppet åt från patient till patient beroende på hur högt man kommit upp i karensbelopp. Jag kan kan tänka mig att du kanske hade högre karensbelopp förra året jämfört med i år vilket gjorde att du fick mer rabatt. Det kan vara en trolig anledning. En annan anledning är nog att vi försökt att avsätta ännu mer tid för diagnostik och behandling så patienterna blir korrekt bedömda. Vi vet att Bengt och Barbara är och var superduktiga tandläkare, men vill vara ännu bättre (om det nu går). Och lite kvitto på det fick vi nu av dig, så det tackar vi för. Vi hoppas att du upplever att du fick valuta för pengarna även om det blev lite dyrare.
  • Robert K
    Robert K skrev om Oral Care Gärdet
    Var på en vanlig undersökning, trevligt bemötande och hjälpsamma.
    Relativt dyrt men håller hög nivå.
  • Simon B
    Simon B skrev om Oral Care Gärdet
    Bra bemötande. Dock fick jag vänta 30 minuter för att patienten innan drog ut på tiden. Sedan ifrågasätter jag deras ”rabattcheck på 500kr” Jag fick en offert på att laga ett hål samt puts av tänder. Detta skulle kosta 2300kr. Offerten visade inget om någon rabatt och inte heller sades det något om detta.
    2017-10-17 Araz A svarar Simon B
    Hej Simon! Tack för din återkoppling och tid att ge oss feedback. Det uppskattar vi verkligen. Att det någon gång kan bli oförutsedda förseningar på grund av olika händelser under behandlingar är naturligtvis inget vi kan styra över. Ibland planeras något men av olika skäl så går det inte alltid som man tänkt. Så skall det naturligtvis inte vara, och det är heller inget vi kan påstå händer ofta, tvärtom skulle vi säga att det händer väldigt sällan. Vi brukar vara generösa och kunna kompensera för den väntetid som då inträffar.

Att presentkortet inte stått med i ditt kostnadsförslag eller kalkyl är för att det inte finns något sätt att lägga in det. Presentkortet på 500 kr är något som ligger i din journal och skall dras av när du gjort din behandling. Så om ditt kostnadsförslag har varit på 2300 kr så dras dem 500 kr bort när du besöker oss nästa gång. Det är inget som du behöver ifrågasätta utan det skall ske per automatik. Vi har haft det erbjudandet några tillfällen under året för nya kunder/patienter och det har alltid fungerat väldigt bra. Har du dessutom allmänna tandvårdsbidrag (ATB) så kommer även dessa dras bort så det blir ännu billigare för dig, om det inte redan utnyttjats. Skulle det trots allt detta fortfarande råds några funderingar eller liknande så fråga efter mig (klinikchefen) så lovar jag att vi ordnar så allt blir korrekt. IT och teknik kan man inte allid styra över, men vi har en mänsklig faktor som vi kan styra och vi strävar alltid efter att ha en nöjd och tillfreds kund.

Med vänlig hälsning,
    Araz Afrasiabi, klinikchef
  • Eva B
    Eva B skrev om Oral Care Gärdet
    Hej. Jag hade en årlig check av mina tänder och lagade även en gammal fyllning. Jag fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande av både tandläkare och tandsköterska och kommer fortsätta att gå dit. Jag skulle även rekommendera mina vänner att gå dit.
    2017-10-18 Araz A svarar Eva B
    Tack Eva för dem vänliga orden! Du är jättevälkommen tillbaka och otroligt kul att du gärna rekommenderar oss vidare. Vi vill kunna finnas till för alla.
  • Erika T
    Erika T skrev om Oral Care Gärdet
    Personalen kunde inte datasystemet och försökte lära sig det de facro - över mitt huvud. De hittade inte gamla journaler och röntgenbilder.
    Tandläkaren sa att jag borde stämma min tidigare tandläkare som inte gjort undersökningen rätt. Jag har undersökt det påståendet närmare och det verkar inte alls stämma.
    Tyvärr så var både bemötandet arrogant och trist och dessutom kunskapen (den tekniska) under all kritik.
    2017-10-16 Araz A svarar Erika T
    Tack för din tid att ge oss feedback Erika! Vi uppskattar all form av feedback så att vi kan uppmärksamma det som fungerar bra, men även det som fungerar mindre bra.

Vi beklagar naturligtvis att du upplever besöket som negativt, men vill även informera om att personalen som arbetar hos oss är väldigt kompententa och insatta i det digitala datasystemet som vi har. Som med all annan teknik så händer det att det ibland blir någon bugg eller nätverksfel. Det är inget som personalen kan påverka och har inte med deras kompetens att göra. Om systemet inte kunde få fram dina tidigare röntgenbilder så var det troligen en tillfällig händelse och inget som förekommer.

Att vi på något sätt skulle ha föreslagit att du skulle anmäla din tidigare tandläkare finner vi alldeles overkligt. Vi har en väldigt god relation med tidigare tandläkare som haft hand om kliniken under många år och har enormt stor respekt för han/hon som person och som tandläkare.

Vår personalgrupp på kliniken är väldigt kompetenta i sina yrkesroller och de strävar alltid efter att ge det bästa möjliga bemötandet.
    Att du upplevde bemötandet som arrogant och trist kan vi bara beklaga.

Med vänlig hälsning
    Araz Afrasiabi
    leg tandläkare och klinikchef
  • Erik S
    Erik S skrev om Oral Care Gärdet
    Bra bemötande, kompetent och vänlig personal.
    2017-10-16 Araz A svarar Erik S
    Tack Erik för dem vänliga orden.
  • Ulrik G
    Ulrik G skrev om Oral Care Gärdet
    Trevligt bemötande. Duktig personal.
    2017-10-16 Araz A svarar Ulrik G
    Tack Ulrik för din fina kommentar!
  • Hans C
    Hans C skrev om Oral Care Gärdet
    Min upplevelse var mycket bra.
    2017-10-16 Araz A svarar Hans C
    Va kul att höra Hans! Tack för rekommendationen!
  • Rebecka A
    Rebecka A skrev om Oral Care Gärdet
    Jag har besökt en trevlig tandläkare som gjort undersökning samt en fantastiskt trevlig tandhygienist.
    Rekomederar er!!
    2017-10-16 Araz A svarar Rebecka A
    Jättekul att höra Rebecka! Vi rekommenderar dig också :)
  • Peter S
    Peter S skrev om Oral Care Gärdet
    Som vanligt mycket väl och trevligt behandlad av Katarina för min ständigt återkommande tandsten. Det känns som det är trivsamt att vara kund/patient hos er.
    Hälsningar Peter Ström
    2017-10-16 Araz A svarar Peter S
    Tack Peter för dem fina orden. Ja, vi är så glada för Katarina.
  • Monica W
    Monica W skrev om Oral Care Gärdet
    Trevligt mottagande, allt helt ok.
    2017-10-16 Araz A svarar Monica W
    Va snällt Monica! Det glädjer oss
  • Elvira L
    Elvira L skrev om Oral Care Gärdet
    Det var trevligt, dock fick jag vänta 15 min över utsatt tid
    2017-10-16 Araz A svarar Elvira L
    Ibland händer oförutsedda förseningar tyvärr vilket kan drabba några enstaka personer. Tråkigt att du fick vänta just denna gång. Men vi är glada att du i alla fall tyckte det var trevligt hos oss.
  • Julia P
    Julia P skrev om Oral Care Gärdet
    Det var bara bra. Vet inte exakt om dom åtgärdade alla fel några små hål skulle jag behålla" i övrigt blev jag nöjd.
    2017-10-16 Araz A svarar Julia P
    Va kul att du upplevde det bra. Ibland är det så att "början på hål" inte åtgärdas utan man får instruktioner på hur man skall ta hand om dem för att dem inte skall bli större. Om det vore något som borde åtgärdas så hade vi nog talat om det och föreslagit en plan. Tack för din rekommendation och hoppas tandtrollen inte växer och blir större.
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Oral Care Gärdet
    Trevlig och vänlig Tandläkare och sköterska.Trevligt bemötande vi skrattade tillsammans.
    2017-10-17 Araz A svarar Ulla F
    Åh vad vänliga ord. Tack Ulla! Det värmer oss. Hjärtligt välkommen tillbaka så vi får skratta mer. Ett gott skratt förlänger livet säger dem
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Oral Care Gärdet
    Bra bemötande & bra utförande!
    2017-10-17 Araz A svarar Sofie A
    Tack Sofie för den fina feedback!
  • Astap T
    Astap T skrev om Oral Care Gärdet
    Hej
    Underbara läkarna . Barnet var mycket glad att laga tandet .)
    Bara högsta betyg
    2017-10-17 Araz A svarar Astap T
    Va roligt att höra Astap! Det är viktigt för oss att barn tycker det är roligt att komma till oss och inte förknippar lagningar som något obehagligt som barn ibland kan göra.
  • Helene H
    Helene H skrev om Oral Care Gärdet
    Mkt bra och trevligt bemötande. Har varit både hos tandläkare och tandhygienist. Proffsigt och trevligt hela vägen. Kliniken ligger bra till med parkeringsmöjligheter. Snabbt tid. Jag är jättenöjd och kommer att fortsätta hos oral care.
    2017-10-17 Araz A svarar Helene H
    Va roligt att du var nöjd Helene! Precis som du nämnde så är det superviktigt det där med parkeringsmöjligheter. Kan vara ett stort problem i många områden i Stockholm. Tack för den fina feedback och vi är hedrade att få ha kvar dig hos oss.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Oral Care Gärdet
    Proffesionellt och trevligt.
    Årlig kallelse och behandling till och av tandläkare och tandhygienist.
    2017-10-17 Araz A svarar Marianne H
    Tack Marianne för din feedback och att din generella upplevelse var positiv.
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Oral Care Gärdet
    Jag är kanonnöjd med Oral care - kunniga och trevliga!
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Oral Care Gärdet
    Noggrant, bra information. Professionellt kundbemötande.
  • Erna T
    Erna T skrev om Oral Care Gärdet
    Bemötande jag fick var både trevligt och väldigt proffsigt!
  • Connie R
    Connie R skrev om Oral Care Gärdet
    Höll tiden o startade behandlingen snabbt. Lite strul med utrustningen men inget som påverkade mej . Förklarade noga. Angelägen o flexibel så vi kunde hitta datum att avsluta behandlingen innan jag skulle resa bort.
  • Marita G
    Marita G skrev om Oral Care Gärdet
    Rdet jar varit lite syruligt vid starten men nu fungerar det bätre
  • Hedera S
    Hedera S skrev om Oral Care Gärdet
    Mkt bra snälla o förklarade jag är nöjd
  • Michael H
    Michael H skrev om Oral Care Gärdet
    Trevligt bemötande vid bokning av tid. Trevligt och proffsigt bemötande hos både tandläkaren och tandhygienisten!
  • Helene W
    Helene W skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Dessutom med avancerad teknik som gjorde undersökningen enkel. Går definitivt tillbaka.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket bra service och kunnig personal. Rekommenderas!
  • Inger E
    Inger E skrev om Oral Care Gärdet
    Jag blev väl bemött i receptionen då jag kom. Katarina som är tandhygienist har jag gått hos i många år. Hon är mycket duktig och noggrann. Tandläkaren Aras var det första gången jag träffade. Han var lugn och mjuk på handen . Sammantaget känner jag mig mycket nöjd och rekommenderar gärna fler att gå dit .
    Inger Edström ☘️
  • Carl-Fredrik B
    Carl-Fredrik B skrev om Oral Care Gärdet
    Duktiga, trevliga och kunniga. Jag gav dem en chans och blev helnöjd.
  • Lena F
    Lena F skrev om Oral Care Gärdet
    Bra bemötande både av tandsköterska och tandläkare. Fanns tid för frågor vilket uppskattades.
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket nöjd! Kan rekommendera.

Rindögatan 23, 115 58 Stockholm