Oral Care Gärdet

Rindögatan 23, 115 58 Stockholm — Visa karta

4.5 i betyg av av 148 omdömen
Erfaren tandläkare och tandhygienist på Gärdet. Vi erbjuder flexibel tandvård för alla åldrar i våra nyrenoverade lokaler. Vårt team av tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor är alla välutbildade och tycker att tandvård är något väldigt personligt. Det kan kännas tryggt att veta vem som ska utföra behandlingen, oavsett om det gäller en rutinundersökning eller rotfyllning och därför har du alltid samma kontaktperson hos oss.

Du kan enkelt boka en tid hos oss online, och vill du om- eller avboka gör du även det smidigt och enkelt med hjälp av mobilt BankID. Behöver du akut hjälp? Ring oss på förmiddagen för hjälp samma dag!

Välkommen till oss på Oral Care på Gärdet!
Mån: 08:00-18:00
Tis: 08:00-17:00
Ons-Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 148 kunder tycker om Oral Care Gärdet

• 2019-01-31

Monica P skrev om Oral Care Gärdet
    Var på undersökning.besökte tandmottagningen för första gången.trevligt och kunnigt bemötande.har redan bokat tid för övrig tandvård.har även rekommenderat mottagningen till min dotter som också varit där nu.nöjd Läs mer
  • 2018-12-06

Anne D skrev om Oral Care Gärdet
    Jag känner stort förtroende för underbara Wardeh och hennes tandsköterska då jag ofta råkar ut för stora ingrepp men när hon var borta fick jag min bettskena förstörd och en ny tand som inte känns bra då den blev bullig baktill men jag skulle bara vänja mig fick jag veta av kollegan som åstadkommit detta. All eloge till Wardeh som brinner för sitt arbete och förklarar förståeligt och är alltid proffsig och sympatisk. Läs mer
    2018-12-07 Araz A svarar Anne D
    Tack för att du tog dig tiden att svara på feedback Anne! Framförallt tycker vi det är jättekul att du är och varit så nöjd med Wardeh. Hon är som du beskriver väldigt duktig och proffsig. Jag tror inte att bettskenan förstördes, det krävs mycket för att dem ska förstöras. Men som du beskriver med att kollegan (jag) gjort en tand och bettskenan därefter inte passat som innan är lätt ordnat. Det måste vi kunna se till att det gör, så återkoppla gärna med Wardeh så ordnas det så att du kan använda din skena igen som tidigare. Om den nya tanden dessutom inte kännts bra måste du tala om det så vi kan justera eller göra om! Vi accepterar inte att något görs som en kund/patient är missnöjd över. Vi strävar alltid efter att alla ska vara så nöjda som möjligt. Hoppas att du läser detta och återkommer så att vi kan hjälpa dig.
  • 2018-12-05

Anita H skrev om Oral Care Gärdet
    Jag är jättenöjd med mina besök !! Läs mer
    2018-12-07 Araz A svarar Anita H
    Åh va kul att varit så nöjd! Välkommen åter, och tack för din feedback
  • 2018-12-05

Tomas F skrev om Oral Care Gärdet
    Ej uppdaterad kundregister Läs mer
    2018-12-05 Araz A svarar Tomas F
    Vi beklagar Tomas om du upplevt någon miss, men det stämmer mycket riktigt att vi inte har någon automatisk uppdatering av personuppgifter mot folkbokföringen eller liknande. Dem uppgifter vi får aktivt från våra patienter, är dem uppgifter vi lagrar med deras medgivande. Om någon flyttar eller byter telefonnummer så kan vi inte veta detta om inte personen ifråga själv meddelar oss. Det är strikta regler kring GDPR och hantering av personuppgifter och vi följer dessa. Om vi inte haft uppdaterade uppgifter till dig, så beror det troligtvis på att du inte uppdaterat oss. Hoppas det blir rätt nästa tillfälle och tack för din feedback så även övriga får ta del av hur vi hanterar kunduppgifter.

Inger E skrev om Oral Care Gärdet
    Var både hos tandhygienist och sen årlig kontroll hos tandläkare. Blev väl mottagen och omhändertagen. Kan varmt rekommendera Oral Care på Gärdet Läs mer

Clara M skrev om Oral Care Gärdet
    Blir alltid vänligt bemött och väl omhändertagen. Det absolut jobbigaste jag vet - dra ut tänder - går så smidigt och jag kan vara så lugn. Rekommenderar alla att gå hit! Läs mer
    2018-12-04 Araz A svarar Clara M
    Nej det är aldrig kul att dra bort tänder. Ibland finns det tyvärr inget val. Men vi är glada att vi kunnat göra upplevelsen smidig och behaglig för dig. Tack för ditt omdöme Clara!

Marcus A skrev om Oral Care Gärdet
    Bra och bekväm upplevelse! Rekommenderas Läs mer
    2018-12-04 Araz A svarar Marcus A
    Vad bra Marcus att du haft en bra upplevelse hos oss. Tack för att du tog dig tiden att ge oss omdöme för detta.

Christopher S skrev om Oral Care Gärdet
    Gjorde om ett tand implantat. Trevlig och duktig personal, hela familjen har nu bytt hit. Läs mer
  • 2018-12-03

Anne R skrev om Oral Care Gärdet
    Lugn atmosfär. Förtroendeingivande personal. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-28

Alf A skrev om Oral Care Gärdet
    Undersökning med efterföljande behandlingar.
    Mycket positivt bemötande.
    Behandlande tandläkaren överträffade alla förväntningar Läs mer
  • 2018-11-27

Viktoria G skrev om Oral Care Gärdet
    En vanlig tandläkarundersökning men de fick mig verkligen att känna mig välkommen och de gjorde allt för att jag skulle få en så bra upplevelses som möjligt Läs mer
  • 2018-11-26

Jens K skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket trevligt bemötande, man ör proffsig och lätt på handen,. Läs mer
    2018-11-26 Araz A svarar Jens K
    Va kul att du blev nöjd med bemötandet och handhavandet! Du är välkommen åter
  • 2018-11-26

Johan P skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket bra undersökning och känsla efter besöket Läs mer
    2018-11-26 Araz A svarar Johan P
    Va roligt Johan att du blev nöjd efter ditt besök! Du är välkommen åter! Tack för ditt omdöme
  • 2018-09-18

Anders B skrev om Oral Care Gärdet
    Trevligt och saklig personal. Läs mer
    2018-11-26 Araz A svarar Anders B
    Tack Anders för din feedback! Kul att du var nöjd!
  • 2018-09-17

Marie-louise G skrev om Oral Care Gärdet
    Det var ett bra besök och trevligt bemötande! Läs mer
    2018-11-26 Araz A svarar Marie-louise G
    Tack Marie-Louise för din feedback! Särskilt kul att du var nöjd. Välkommen tillbaka!

Ylva T skrev om Oral Care Gärdet
    bra tillgänglighet vid akuta problem
    snabb återkoppling
    duktiga och vänliga tandläkare Läs mer
    2018-11-26 Araz A svarar Ylva T
    Tack Ylva för att du uppmärksammar vår tillgänglighet. Vi vill kunna vara snabbt tillgängliga för alla när det är akut. Vi strävar att man ska få en tid samma dag som man ringer (så länge man inte ringer för sent på dagen). Kul att du var nöjd

Catarina M skrev om Oral Care Gärdet
    Perfekt tandläkarbesök! Trevligt bemötande, proffsig tandvård och väldigt prisvärt. Läs mer
    2018-11-26 Araz A svarar Catarina M
    Åh va snälla värmande ord! Det är vi väldigt tacksamma över. Kul att du var så nöjd. Varmt välkommen tillbaka.

Karl N skrev om Oral Care Gärdet
    Jag hade fått en fraktur i en tand. Tanden lagades omgående, det gick snabbt och i stort sett smärtfritt (utan bedövning). Läs mer
    2018-11-26 Araz A svarar Karl N
    Va kul att du tyckte besöket och behandlingen gick bra. Det är ju inget man föredrar att åtgärda tänder utan bedövning, men i vissa fall går det utmärkt. Det är tråkigt när det inte gör det! Tack för din feedback!

Johan B skrev om Oral Care Gärdet
    Snabb och smidig koll av min apnéskena. Min tidigare tandläkare hade gått i pension och ”lämnat över” mig till Oralcare. Jag kommer fortsätta gå där. Läs mer
    2018-11-26 Araz A svarar Johan B
    Va skönt att du tyckte besöket gick smidigt. Vi har eftersträvat att få övergången från tidigare tandläkare så bra som möjligt och hoppas att alla tycker som du. Tack för din feedback och lycka till med din apnéskena.

Bruno G skrev om Oral Care Gärdet
    Fantastiska tandläkare som är superduktiga med barn! Läs mer
    2018-11-26 Araz A svarar Bruno G
    Åh va fina ord! Det är vi tacksamma för. Barntandvård är inte helt enkelt. Men vi är väldigt stolta över våra tandläkare som alla är superduktiga med barnen. Man måste tycka om barntandvård för att kunna förmedla den positiva energin till barnet och kunna kommunicera på deras sätt.
  • 2018-09-15

Daniel G skrev om Oral Care Gärdet
    Detta var andra gången jag var hos Oral Care, eftersom jag blicit bemött på ett bra sätt tidigare och de har flexibelt med tider. Jag hade problem med en infektion mellan övre visdomstanden och kindtanden. Tandläkaren här sade, efter tveksamt tittande på röntgenbilderna, att jag har karies (!) och jag fick en antibiotikakur för att bota detta. Sedan tänkte jag, logiskt, att han skulle se till att min visdomstand plockades ut... men nej. Enligt han var det "för svårt och för sent" och att enda alternativen jag hade var att 1. vänta ("hoppas på det bästa") vilket i min värld inte är en action plan alls, eller 2. dra ut min friska kindtand (!!!). Denna galenskap kunde jag såklart inte acceptera så gick till en annan tandläkare som direkt såg problemet och skickade mig till käkkirurgi. Det tog tandkirurgen 5 min att plocka ut visdomstanden utan problem, och när jag berättat om denna upplevelse för kirurgen sade han att man inte kan bota karies med antibiotika... Så, man kan väl säga att allt utom kunskapen om tänder finns på Oral Care. Läs mer
  • Måns E

Måns E skrev om Oral Care Gärdet
    Min nya tandläkare var precis så som tandläkare ska vara*; vänlig, omtänksam, pedagogisk, lugn och satte bedövning "like a boss".

Det var mitt första besök och jag kommer definitivt fortsätta som patient hos Oral Care Gärdet.

* nån som minns skoltandvården? Läs mer
    2018-11-26 Araz A svarar Måns E
    Vad roligt uttryckt! Tack för din vänlighet och din feedback. Hoppas vi kan fortsätta få behandla dina tänder ”like a boss” när det är dags! :)

Göran U skrev om Oral Care Gärdet
    Tandlagning plus tandhygienbehandling. Motsvarade mina förväntningar och fick ett bra bemötande ! Läs mer
  • Leif S

Leif S skrev om Oral Care Gärdet
    Jag är mkt nöjd med servicen. Rekommenderar denna klinik.
    Mvh Leif Läs mer

Raija W skrev om Oral Care Gärdet
    Vänligt mottagande och kunnig tandläkare Läs mer

Laith A skrev om Oral Care Gärdet
    Jag är jätte nöjd , bra jobbat Läs mer

Ulla N skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket bra bemötande.
    Inget att klaga på. Läs mer
    2018-09-14 Araz A svarar Ulla N
    Tack Ulla för din tid att ge oss omdöme! Vad kul att du var nöjd. Välkommen tillbaka!
  • Göta G

Göta G skrev om Oral Care Gärdet
    Jag hade tappat en krona och fick tips att ringa er för en akuttid. Ni hade ganska fullt men jag fyllde år samma dag och behövde hjälp. De gjorde allt vad de kunde för att klämma in mig och jag fick hjälp samma dag. Kunde skratta igen utan att skämmas.
    Oerhört tacksam för detta. Personalen jag mötte under mitt korta besök var mycket trevliga.
    Återkommer definitivt! Läs mer
    2018-09-14 Araz A svarar Göta G
    Hej Göta! Det är väl självklart att vi inte kan lämna födeseldagsbarnet utan tand. Allt går att ordna. Klart vi klämmer in och organiserar om för en sådan sak. Varmt välkommen tillbaka!

Victor L skrev om Oral Care Gärdet
    Proffsigt. Effektivt. Skickligt. Prisvärt. Läs mer
    2018-09-14 Araz A svarar Victor L
    Tack Victor för korta fina ord! Vi uppskattar det! Välkommen tillbaka!

Monica S skrev om Oral Care Gärdet
    Letade efter ny tandläkare, då min tidigare tandläkare gått i pension.
    Fick kontakt med er via fb, bokade tid och fick grundlig undersökning hos er o proffsig o positiv bemötande. 😀 Läs mer

Ronny S skrev om Oral Care Gärdet
    Undersökning av sömnapné och snarkskena. Väntar sedan en tid på kallelse efter remiss. Fortsätt utredning.
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2018-09-13

Peter H skrev om Oral Care Gärdet
    Årlig undersökning.
    Trevligt bemötande, kunnig personal.
    Man känner sig välkommen.
    Bra planering av fortsatt behandling. Läs mer
  • 2018-09-12

Michel C skrev om Oral Care Gärdet
    Hej ,
    En trevlig bemötande .
    Med välling hälsning . Läs mer
  • 2018-09-12

Jennie Ö skrev om Oral Care Gärdet
    Stressad och opedagogisk hygenist som inte hann göra klart jobbet .
    Stod i min kallelse att jag skulle räkna med att besöket skulle ta en timme men jag var ute från kliniken efter 40 min med en uppmaning att boka ett nytt besök eftersom att hen inte hann bli klar. Läs mer
    2018-09-12 Araz A svarar Jennie Ö
    Tack Jennie för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Om det står att ungefärlig tid är 60 minuter så är det ju en avväjning som hygienisten får göra i det fallet om hon hinner avlägsna all tandsten under denna tid eller inte. Antagligen har det varit så mycket tandsten att hon delat upp på så sätt att hon tar överkäken och därefter underkäken vid nästa tillfälle. Det är som sagt inte alltid man hinner slutföra allt på den avsatta tiden. Se det istället positivt att hygienisten är så noggrann att hon velat göra ett rent och fint jobb och inte valt och rengöra snabbt och slarvigt. Att du upplevt besöket stressigt är ju jättetråkigt.
  • Sandra T

2018-09-12

Sandra T skrev om Oral Care Gärdet
    Jag är väldigt nöjd över besöket och glad att jag bytte från folktandvården. Jag hade med min 3 månaders bebis som tandläkarna tog hand om under tiden jag fick en tand lagad. Otroligt hjälpsamma och trevliga människor. Läs mer
    2018-09-12 Araz A svarar Sandra T
    Tack Sandra för ditt omdöme! Det var bara trevligt att få vara barnvakt din söta pojke. Han var ju hur snäll som helst. Ni är varmt välkomna tillbaka.

Verifierad kundrelation
    Elsamarianne W skrev om Oral Care Gärdet
    Jag villinte ha alla dessa frågor efter vadjan gör! Läs mer

Ulla S skrev om Oral Care Gärdet
    Besök hos tandläkare och tandhygienist, även akut besök.
    Kunnig och mycket sevice-inriktad personal. Läs mer

Nancy O skrev om Oral Care Gärdet
    Stökigt i väntrummet pga jobare Läs mer
    2018-06-16 Araz A svarar Nancy O
    Tack Nancy för din feedback. Arbetarna som var på kliniken just den dagen du var där skulle byta ut lite av äldre utrustning och installera vår nya kaffe och vattenmaskin. Tråkigt om det påverkade din uppfattning om Oral Care. Hoppas du iallafall var mer nöjd med personalen och vården du fick. Vi kan glädja dig med att nästa gång du besöker oss är du välkommen att få njuta av en härligt doftande kopp nymald kaffe från den nya apparaten.
  • 2018-06-15

Örjan G skrev om Oral Care Gärdet
    Bästa tandläkaren jag träffat de senaste 50 åren!
    Lugn, vänlig, bestämd och mycket effektiv och kompetent. Kompetensen och humorn lyser i allt de gör.👍👍👍
    Till råga på allt är de mycket prisvärda.😆 Läs mer
  • 2018-06-14

Ola S skrev om Oral Care Gärdet
    Proffesionellt, finns inget att klaga på Läs mer

Peter T skrev om Oral Care Gärdet
    Trevligt men fick aldrig någon feedback fran det företag som skulle göra om en skena som skall få mig att sluta snarka.
    Så jag har anlitat ett annat företag Läs mer

Pia P skrev om Oral Care Gärdet
    Jag måste säga att dom var suveräna! Tog emot mig med kort varsel kl.17:30 när jag hade tandvärk och skulle med en båt kl. 20:00. Jättebra service,och bemötande! Tandsköterskan ringde taxi till oss när vi var klara och vi hann med båten! Hade en trevlig kryssning utan tandvärk! Dessutom var dom supertrevliga och det var mycket prisvärt! Tusen tack från Pia i Malmö! Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Pia P
    Vi är glada att vi kunde få hjälpa dig innan din resa. Tack för din feedback.

Malin B skrev om Oral Care Gärdet
    Oral care är min tandläkarmottagning och jag har varit där på undersökning och fått ett hål lagat. Tandläkaren, Araz, är vänlig, trevlig, saklig och försöker inte pracka på en behandlingar. Det känns tryggt och bra att gå dit. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Malin B
    Tack Malin för din feedback och trevligt att du var nöjd med oss.
  • 2018-04-16

Per-ola L skrev om Oral Care Gärdet
    Problem med en tand som gått sönder.
    De lagade men det blev inte helt bra.
    Har lagat om den gratis
    Är väldigt nöjd med deras bemötande. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Per-ola L
    Dessvärre blir det ibland inte så som man tänkt sig och därför är det viktigt att vi kan ordna så det blir bra. Hoppas lagningen blev bättre andra gången. Tack för din feedback!
  • 2018-02-02

Anders W skrev om Oral Care Gärdet
    Jättetrevlig tandläkare som var förtroendefull. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Anders W
    Va skönt att du upplevde besöket som positivt Anders. Tack för din feedback!
  • 2018-01-31

Christina W skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket fint bemötande och proffsig hjälp. Tack för att få komma till er och känna att ni har sådan stor kunskap Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Christina W
    Åh va kul att du upplevde det så positivt. Det värmer. Tack själv för att du valt att komma till oss och vi ska eftersträva att det fortsätter vara lika positivt. Tack för din feedback
  • 2018-01-30

Inna S skrev om Oral Care Gärdet
    Med god kundservice och väldigt proffsigt behandling Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Inna S
    Tack Inna för din feedback. Jättekul att du var så nöjd!
  • 2018-01-30

Linus D skrev om Oral Care Gärdet
    Tandläkare Warde var väldigt duktig. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Linus D
    Tack Linus för din feedback. Ja, vi är glada att ha Wardeh hos oss. Kul att du uppskattade henne. Det kommer att framföras.
  • 2018-01-27

Svetlana B skrev om Oral Care Gärdet
    Duktig och professionell personal. Jag är väldigt nöjd med hjälpen jag fått. Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Svetlana B
    Jättekul att du var så nöjd. Tack för din feedback Svetlana!
  • 2018-01-25

Catarina W skrev om Oral Care Gärdet
    3 tandläkare på lika många besök under 12 månader säger väl det mesta.
    Sluta med alla dessa undersökningar om hur besöket var. Dela på Facebook, men ge upp det. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Catarina W
    Hej Catarina! Vi tackar dig för att du tog dig tid för att svara.

Beklagar om dessa kundundersökningar besvärar dig, men det är ett bra sätt för kunder/patienter att få skriva några rader och berätta precis vad som fungerat bra och vad som fungerat mindre bra. I det här fallet beklagar vi om du fått träffa olika tandläkare vid dina tillfällen, och det är något som är väldigt sällsynt hos oss. Vi eftersträvar alltid att man får träffa samma behandlare om man önskat det. Reco och feedback hjälper oss att hela tiden bli bättre och göra justeringar i vår verksamhet så kundnöjdheten alltid är på topp, både vad avser kvalitet i vården som utförs, men även förhållningssätt och rutiner. Vi tackar för din feedback!

Bästa tandläkarna i Stockholm:

Kristina S Kristina S tycker:
“Hej, mycket serviceminded ang....” Läs mer

Artillerigatan 16, 11451, STOCKHOLM