Oral Care Gärdet

Rindögatan 23, 115 58 Stockholm — Visa karta

Erfaren tandläkare och tandhygienist på Gärdet. Vi erbjuder flexibel tandvård för alla åldrar i våra nyrenoverade lokaler. Vårt team av tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor är alla välutbildade och tycker att tandvård är något väldigt personligt. Det kan kännas tryggt att veta vem som ska utföra behandlingen, oavsett om det gäller en rutinundersökning eller rotfyllning och därför har du alltid samma kontaktperson hos oss.

Du kan enkelt boka en tid hos oss online, och vill du om- eller avboka gör du även det smidigt och enkelt med hjälp av mobilt BankID. Behöver du akut hjälp? Ring oss på förmiddagen för hjälp samma dag!

Välkommen till oss på Oral Care på Gärdet!
Mån: 08:00-18:00
Tis: 08:00-17:00
Ons-Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 113 kunder tycker om Oral Care Gärdet

• Elsamarianne W
    Elsamarianne W skrev om Oral Care Gärdet
    Jag villinte ha alla dessa frågor efter vadjan gör! Läs mer
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Oral Care Gärdet
    Besök hos tandläkare och tandhygienist, även akut besök.
    Kunnig och mycket sevice-inriktad personal. Läs mer
  • Nancy O
    Nancy O skrev om Oral Care Gärdet
    Stökigt i väntrummet pga jobare Läs mer
    2018-06-16 Araz A svarar Nancy O
    Tack Nancy för din feedback. Arbetarna som var på kliniken just den dagen du var där skulle byta ut lite av äldre utrustning och installera vår nya kaffe och vattenmaskin. Tråkigt om det påverkade din uppfattning om Oral Care. Hoppas du iallafall var mer nöjd med personalen och vården du fick. Vi kan glädja dig med att nästa gång du besöker oss är du välkommen att få njuta av en härligt doftande kopp nymald kaffe från den nya apparaten.
  • Örjan G
    Örjan G skrev om Oral Care Gärdet
    Bästa tandläkaren jag träffat de senaste 50 åren!
    Lugn, vänlig, bestämd och mycket effektiv och kompetent. Kompetensen och humorn lyser i allt de gör.👍👍👍
    Till råga på allt är de mycket prisvärda.😆 Läs mer
  • Ola S
    Ola S skrev om Oral Care Gärdet
    Proffesionellt, finns inget att klaga på Läs mer
  • Peter T
    Peter T skrev om Oral Care Gärdet
    Trevligt men fick aldrig någon feedback fran det företag som skulle göra om en skena som skall få mig att sluta snarka.
    Så jag har anlitat ett annat företag Läs mer
  • Pia P
    Pia P skrev om Oral Care Gärdet
    Jag måste säga att dom var suveräna! Tog emot mig med kort varsel kl.17:30 när jag hade tandvärk och skulle med en båt kl. 20:00. Jättebra service,och bemötande! Tandsköterskan ringde taxi till oss när vi var klara och vi hann med båten! Hade en trevlig kryssning utan tandvärk! Dessutom var dom supertrevliga och det var mycket prisvärt! Tusen tack från Pia i Malmö! Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Pia P
    Vi är glada att vi kunde få hjälpa dig innan din resa. Tack för din feedback.
  • Malin B
    Malin B skrev om Oral Care Gärdet
    Oral care är min tandläkarmottagning och jag har varit där på undersökning och fått ett hål lagat. Tandläkaren, Araz, är vänlig, trevlig, saklig och försöker inte pracka på en behandlingar. Det känns tryggt och bra att gå dit. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Malin B
    Tack Malin för din feedback och trevligt att du var nöjd med oss.
  • Per-ola L
    Per-ola L skrev om Oral Care Gärdet
    Problem med en tand som gått sönder.
    De lagade men det blev inte helt bra.
    Har lagat om den gratis
    Är väldigt nöjd med deras bemötande. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Per-ola L
    Dessvärre blir det ibland inte så som man tänkt sig och därför är det viktigt att vi kan ordna så det blir bra. Hoppas lagningen blev bättre andra gången. Tack för din feedback!
  • Anders W
    Anders W skrev om Oral Care Gärdet
    Jättetrevlig tandläkare som var förtroendefull. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Anders W
    Va skönt att du upplevde besöket som positivt Anders. Tack för din feedback!
  • Christina W
    Christina W skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket fint bemötande och proffsig hjälp. Tack för att få komma till er och känna att ni har sådan stor kunskap Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Christina W
    Åh va kul att du upplevde det så positivt. Det värmer. Tack själv för att du valt att komma till oss och vi ska eftersträva att det fortsätter vara lika positivt. Tack för din feedback
  • Inna S
    Inna S skrev om Oral Care Gärdet
    Med god kundservice och väldigt proffsigt behandling Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Inna S
    Tack Inna för din feedback. Jättekul att du var så nöjd!
  • Linus D
    Linus D skrev om Oral Care Gärdet
    Tandläkare Warde var väldigt duktig. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Linus D
    Tack Linus för din feedback. Ja, vi är glada att ha Wardeh hos oss. Kul att du uppskattade henne. Det kommer att framföras.
  • Svetlana B
    Svetlana B skrev om Oral Care Gärdet
    Duktig och professionell personal. Jag är väldigt nöjd med hjälpen jag fått. Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Svetlana B
    Jättekul att du var så nöjd. Tack för din feedback Svetlana!
  • Catarina W
    Catarina W skrev om Oral Care Gärdet
    3 tandläkare på lika många besök under 12 månader säger väl det mesta.
    Sluta med alla dessa undersökningar om hur besöket var. Dela på Facebook, men ge upp det. Läs mer
    2018-04-18 Araz A svarar Catarina W
    Hej Catarina! Vi tackar dig för att du tog dig tid för att svara.

Beklagar om dessa kundundersökningar besvärar dig, men det är ett bra sätt för kunder/patienter att få skriva några rader och berätta precis vad som fungerat bra och vad som fungerat mindre bra. I det här fallet beklagar vi om du fått träffa olika tandläkare vid dina tillfällen, och det är något som är väldigt sällsynt hos oss. Vi eftersträvar alltid att man får träffa samma behandlare om man önskat det. Reco och feedback hjälper oss att hela tiden bli bättre och göra justeringar i vår verksamhet så kundnöjdheten alltid är på topp, både vad avser kvalitet i vården som utförs, men även förhållningssätt och rutiner. Vi tackar för din feedback!
  • Denho B
    Denho B skrev om Oral Care Gärdet
    Supertrevlig personal, snabb service med bokningen, modern utrustning. Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Von P
    Von P skrev om Oral Care Gärdet
    Jag är mycket nöjd med mitt besök hos oral Care
    Fick snabbt tid, behövde inte vänta, hög servicenivå och positivt bemötande Läs mer
  • Ann-mari S
    Ann-mari S skrev om Oral Care Gärdet
    Bra bemötande Trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Chamiram L
    Chamiram L skrev om Oral Care Gärdet
    Perfekt bemötande, trevlig personal och proffsig tandläkare. Läs mer
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Oral Care Gärdet
    Trevlig och kunnig tandläkare. Läs mer
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Oral Care Gärdet
    Professionellt och tryggt bemötande. För någon med hemsk tandläkarskräck så var det här besöket otroligt uppskattat då jag redan känner mig lugnare inför nästa besök! Läs mer
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Oral Care Gärdet
    En årlig besiktning av tänderna.
    Är ny patient hos er.
    Att bedömma en tandläkares (Aras) utförda arbete kan jag inte göra men jag kan säga att jag känner mig trygg att komma till er.
    Bra dialog angående min tandhälsa å vad jag ska tänka på för att slippa borra i framtiden.

Sedan en sanering av tandsten med varsam hand, här får man se ett resultat av arbetet.
    Skinande rent.
    Behagligt och professionellt.
    Tänk att det får plats så mycke tandsten i munnen.
    Tack Pernilla för ett bra utfört arbete Läs mer
  • Monica G
    Monica G skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket trevlig, bemötande o professionell personal. Läs mer
  • Leon L
    Leon L skrev om Oral Care Gärdet
    Jätte bra! Fin och varm tandläkare som hade god hand med barnen. De vill gå dit igen. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Oral Care Gärdet
    Faktabaserat trivsam miljö kunnig personal Läs mer
  • Gustaf E
    Gustaf E skrev om Oral Care Gärdet
    Bra snabbt och smärtfritt. Trevligt bemötande och snabb uppföljning Läs mer
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Oral Care Gärdet
    Kontroll och tandblekning. Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2017-11-15 Araz A svarar Katarina L
    Va kul Katarina att du upplevde besöket positivt! Vi hoppas du blir lika nöjd med själva tandblekningen också
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Oral Care Gärdet
    Väl mottagen, klara besked till alternativa behandlingar och en effektiv lagning av min trasiga tand. Besöket kändes mycket positivt, så kommer att återkomma när jag behöver tandvård igen. Läs mer
    2017-11-15 Araz A svarar Margareta A
    Det är alltid viktigt att få veta vilka val man har och vilka för/nackdelar dessa har. Du är välkommen åter till oss när du saknar oss! Tack för din rekommendation.
  • Louise Ö
    Louise Ö skrev om Oral Care Gärdet
    Jag tyckte att tandläkaren var väldigt proffsig i sitt bemötande, allt kändes tryggt och bra! Även tandhygienisten som hjälpte till med borttagning av tandsten var riktigt duktig och brydde sig om att fråga om jag var nöjd, och fortsatte tills jag verkligen var det! Kanonservice:) Läs mer
    2017-11-15 Araz A svarar Louise Ö
    Superkul att du var så nöjd med både tandläkarens och hygienistens bemötande! Vi strävar alltid efter detta och ger inte upp tills vi uppnår 100% kundnöjdhet!
  • Anne-marie H
    Anne-marie H skrev om Oral Care Gärdet
    Första gångs kund , en genomgång av mina tänder Dock behövdes ingen åtgärd, allt såg bra ut. Trevlig bemötande, upplevde besöket seriöst och bra. Tack! Läs mer
    2017-11-15 Araz A svarar Anne-marie H
    Första intryck är alltid avgörande. Vi är glada att du upplevde besöket positivt! Tack för ditt omdöme!
  • Bella F
    Bella F skrev om Oral Care Gärdet
    De är jättefina med barn, min dotter som var lite skeptisk innan besöket längtar redan till nästa. Läs mer
    2017-11-15 Araz A svarar Bella F
    Jättekul att din dotter kände den trygghet att hon gärna kommer tillbaka. Alla våra tandläkare har lång erfarenhet inom barn- och ungdomstandvård och den förhållning och bemötande man bör ha gentemot barn i olika åldrar. Så det är ett trevligt kvitto på att vi gör ett bra jobb.
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om Oral Care Gärdet
    Personalen på Oral care Gärdet har otroligt fint bemötande.
    Jag gick många år med ojämna framtänder och ingen tandläkare har tidigare velat jämna till dom.
    Jag var så nöjd när jag gick där ifrån, jag rekommenderar alla att gå dit. Läs mer
    2017-11-15 Araz A svarar Madeleine H
    Jättekul att du blev nöjd över bemötande och behandlingen. Vi ser fram emot att du hälsar på oss igen!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Oral Care Gärdet
    Personalen är trevliga och måna om att hjälpa en att hitta rätt ”utrustning” för god munhygien.
    Har inga klagomål. Läs mer
    2017-11-15 Araz A svarar Daniel B
    Det är ju så Daniel att alla verktyg och ”utrustning” som du kallar det så fint inte passar alla. Det är viktigt att man får individuell vägledning för det som är nödvändigt för den enskilde personen. Så att du känner nöjdhet över detta är ett kvitto på att vi alltid strävar att ge tillräckligt med stöd och information så att patienterna känner motivation till att upprätthålla en god munhygien. Tack för ditt omdöme!
  • Paula T
    Paula T skrev om Oral Care Gärdet
    Jag ör ny kund på Oral Care, mina förväntningar på deras tjänster är stora, och jag tror inte att jag kommer att bli besviken. Läs mer
    2017-11-15 Araz A svarar Paula T
    Förväntningar är viktiga Paula! Vi ska försöka se till så att du inte blir besviken!
  • Mats W
    Mats W skrev om Oral Care Gärdet
    Bra bemötande och utmärkt behandling Läs mer
    2017-11-15 Araz A svarar Mats W
    Tack för ditt omdöme Mats och jättekul att du var/är nöjd!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Oral Care Gärdet
    Ok gjorde en kontroll utan problem. Läs mer
    2017-11-15 Araz A svarar Mikael S
    Det var ju skönt att det inte var några problem! Tack för ditt omdöme!
  • Marja N
    Marja N skrev om Oral Care Gärdet
    Utmärkt bemötande och proffesionella behandlingar , undersökning, lagning, tandblekning. Bara lovord. Kan varmt rekommendera denna tandläkarmottagning. Läs mer
  • Billy B
    Billy B skrev om Oral Care Gärdet
    Proffsigt o personligt bemötande. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Anette L
    Anette L skrev om Oral Care Gärdet
    Årlig kontroll av tänderna. Hjälp med en lagning som lossnat. Tandhygienistbesök. Allt professionellt utfört o lätt att få snabb behandling vid behov Läs mer
  • Kull C
    Kull C skrev om Oral Care Gärdet
    Trevligt och proffsigt mottagande. Läs mer
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Oral Care Gärdet
    Bra bemötande både hos tandhygienist och tandläkare. Läs mer
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Oral Care Gärdet
    Mycket bra bemötande och trevlig tandhygienist Läs mer
    2017-10-18 Araz A svarar Bengt B
    Det glädjer oss Bengt att du hade en bra upplevelse! Ska framföra din feedback till tandhygienisten som du träffade.
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Oral Care Gärdet
    Trevlig personal.
    Man blir bra bemött. Läs mer
    2017-10-18 Araz A svarar Lotta G
    Va kul Lotta att du hade en sån bra upplevelse! Bemötandet är otroligt viktigt, det är ju oftast det första man möts av och påverkar ens helhetsupplevelse! Tack för din feedback!
  • Maria B
    Maria B skrev om Oral Care Gärdet
    Bästa tänkbara bemötande och behandling. Läs mer
    2017-10-18 Araz A svarar Maria B
    Jättetrevligt att du belyser både bemötandet och kvalitén Maria! Det är otroligt kul med att få ett kvitto av dig på just dem två bitarna som vi ständigt strävar efter att hålla på en hög nivå. Jättestort tack för din feedback!
  • Hans K
    Hans K skrev om Oral Care Gärdet
    Trevlig personal. Smidig behandling Läs mer
  • Barbara W
    Barbara W skrev om Oral Care Gärdet
    Bra, har varit där många gånger Läs mer
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Oral Care Gärdet
    Det var en bra upplevelse för en som är rädd för att gå till tandläkaren. Personalen var trevliga och fick mig att känna mig trygg. Läs mer
    2017-10-18 Araz A svarar Magnus M
    Det där med tandvårdsrädsla är knepigt Magnus och ingen rädsla är den andra lik. Vi som jobbar här har alla bakgrund att ha först jobbat med tandvårdsrädda barn för att sen kunna omhänderta även vuxna. På sikt så kommer vi kunna erbjuda lustgas som hjälpmedel för att kunna lugna patienterna som har en stark och uttalad rädsla. Så att du upplever att du fick bra bemötande och upplevde dig trygg är en stor bonus för oss och kvitto för oss, så tack!
  • Helen T
    Helen T skrev om Oral Care Gärdet
    Jag avbokade mitt besök pga förkylning. Trevlig receptionist. Läs mer
    2017-10-18 Araz A svarar Helen T
    Hoppas du mår bättre snart Helen! Tack för din feedback och välkommen tillbaka när du kryat på dig!
  • George S
    George S skrev om Oral Care Gärdet
    Bemötandet är bra. Hur ska man sammanfatta ett årligt besök hos tandläkaren. Läs mer
    2017-10-18 Araz A svarar George S
    Det räcker så bra så George! Vi är tacksamma för all form av feedback. Att du upplever att bemötandet var bra räcker väldigt långt!
  • Birgitta O
    Birgitta O skrev om Oral Care Gärdet
    Jag är mycket nöjd med det bemötande och den behandling jag fick. Fick bra information om de alternativ av behandling jag kunde välja. Fick även en offert på behandlingen som jag uppskattade mycket. Läs mer
    2017-10-18 Araz A svarar Birgitta O
    Vad kul Birgitta! Det är precis så det skall vara! Det är viktigt att man får veta olika alternativ och även kostnader för det så man kan ha möjlighet att fundera i lugn och ro! Tack för din feedback!

Rindögatan 23, 115 58 Stockholm