Oral Care Gärdet

Oral Care Gärdet

Ligue 08-556 775 14 www.oralcare.se
4.5

About company

Erfaren tandläkare och tandhygienist på Gärdet. Vi erbjuder flexibel tandvård för alla åldrar i våra nyrenoverade lokaler. Vårt team av tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor är alla välutbildade och tycker att tandvård är något väldigt personligt. Det kan kännas tryggt att veta vem som ska utföra behandlingen, oavsett...

151 omdömen om Oral Care Gärdet

Ruth Inger Elisabeth B
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Gå aldrig hit med barn som har behov av specialistvård När sonen behövde tandreglering så fick vi själva leta ut en specialist, det kunde de inte hjälpa till med. Vi väntade vi sedan på att de skulle ordna en remiss. Den hade inte skickats och tre månader gick till spillo. nu när regleringen är klar behöver sonen bettskena. Enligt tandläkaren Shirin K så är det specialisten som ska ordna detta, men det stämmer bara för en vanlig enkel skena. den akrylskena so han behöver är av samma typ som den som gnisslar tänder ska...

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

GÖTA G
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

De hade en fantastisk tandläkare som hette Araz som arbetade där. Tyvärr har han slutat, så jag fick en annan tandläkare och hon ingav ej något förtroende. Återkommer ej!

DAG FRODE H
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Jag hade vid två tidigare besök (i mars 2018 resp apr 2019) besökt tandläkaren Fanny C-K, och var mycket nöjd! Då jag i okt -19 skulle på ett nytt besök, blev jag någon dag innen besöket uppringd av Oral Care som berättade att Fanny var sjuk...och att jag i stället skulle få en annan tandläkare (då jag frågade fick jag veta att Fanny var sjukskriven på obestämd tid...annars hade jag gärna väntat på henne, men nu var det alltså inte läge för det, eftersom jag hade stora problem med en ond tand). Mötet med och undersökelsen...

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Monica P
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Var på undersökning.besökte tandmottagningen för första gången.trevligt och kunnigt bemötande.har redan bokat tid för övrig tandvård.har även rekommenderat mottagningen till min dotter som också varit där nu.nöjd

Anne D
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Jag känner stort förtroende för underbara Wardeh och hennes tandsköterska då jag ofta råkar ut för stora ingrepp men när hon var borta fick jag min bettskena förstörd och en ny tand som inte känns bra då den blev bullig baktill men jag skulle bara vänja mig fick jag veta av kollegan som åstadkommit detta. All eloge till Wardeh som brinner för sitt arbete och förklarar förståeligt och är alltid proffsig och sympatisk.

Svar från Oral Care Gärdet

Tack för att du tog dig tiden att svara på feedback Anne! Framförallt tycker vi det är jättekul att du är och varit så nöjd med Wardeh. Hon är som du beskriver väldigt duktig och proffsig. Jag tror inte att bettskenan förstördes, det krävs mycket för att dem ska förstöras. Men som du beskriver med att kollegan (jag) gjort en tand och bettskenan därefter inte passat som innan är lätt ordnat. Det måste vi kunna se till att det gör, så återkoppla gärna med Wardeh så ordnas det så att du kan använda din skena igen som tidigare....

Anita H
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Jag är jättenöjd med mina besök !!

Svar från Oral Care Gärdet

Åh va kul att varit så nöjd! Välkommen åter, och tack för din feedback

Tomas F

Ej uppdaterad kundregister

Svar från Oral Care Gärdet

Vi beklagar Tomas om du upplevt någon miss, men det stämmer mycket riktigt att vi inte har någon automatisk uppdatering av personuppgifter mot folkbokföringen eller liknande. Dem uppgifter vi får aktivt från våra patienter, är dem uppgifter vi lagrar med deras medgivande. Om någon flyttar eller byter telefonnummer så kan vi inte veta detta om inte personen ifråga själv meddelar oss. Det är strikta regler kring GDPR och hantering av personuppgifter och vi följer dessa. Om vi inte haft uppdaterade uppgifter till dig, så beror...

Inger E
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Var både hos tandhygienist och sen årlig kontroll hos tandläkare. Blev väl mottagen och omhändertagen. Kan varmt rekommendera Oral Care på Gärdet

Clara M
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Blir alltid vänligt bemött och väl omhändertagen. Det absolut jobbigaste jag vet - dra ut tänder - går så smidigt och jag kan vara så lugn. Rekommenderar alla att gå hit!

Svar från Oral Care Gärdet

Nej det är aldrig kul att dra bort tänder. Ibland finns det tyvärr inget val. Men vi är glada att vi kunnat göra upplevelsen smidig och behaglig för dig. Tack för ditt omdöme Clara!

Marcus A

Bra och bekväm upplevelse! Rekommenderas

Svar från Oral Care Gärdet

Vad bra Marcus att du haft en bra upplevelse hos oss. Tack för att du tog dig tiden att ge oss omdöme för detta.

Christopher S
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Gjorde om ett tand implantat. Trevlig och duktig personal, hela familjen har nu bytt hit.

Anne R
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Lugn atmosfär. Förtroendeingivande personal. Alltid trevligt bemötande.

Alf A
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Undersökning med efterföljande behandlingar. Mycket positivt bemötande. Behandlande tandläkaren överträffade alla förväntningar

Viktoria G
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

En vanlig tandläkarundersökning men de fick mig verkligen att känna mig välkommen och de gjorde allt för att jag skulle få en så bra upplevelses som möjligt

Jens K
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Mycket trevligt bemötande, man ör proffsig och lätt på handen,.

Svar från Oral Care Gärdet

Va kul att du blev nöjd med bemötandet och handhavandet! Du är välkommen åter

Johan P
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Mycket bra undersökning och känsla efter besöket

Svar från Oral Care Gärdet

Va roligt Johan att du blev nöjd efter ditt besök! Du är välkommen åter! Tack för ditt omdöme

Anders B
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Trevligt och saklig personal.

Svar från Oral Care Gärdet

Tack Anders för din feedback! Kul att du var nöjd!

Marie-louise G
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Det var ett bra besök och trevligt bemötande!

Svar från Oral Care Gärdet

Tack Marie-Louise för din feedback! Särskilt kul att du var nöjd. Välkommen tillbaka!

Ylva T
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

bra tillgänglighet vid akuta problem snabb återkoppling duktiga och vänliga tandläkare

Svar från Oral Care Gärdet

Tack Ylva för att du uppmärksammar vår tillgänglighet. Vi vill kunna vara snabbt tillgängliga för alla när det är akut. Vi strävar att man ska få en tid samma dag som man ringer (så länge man inte ringer för sent på dagen). Kul att du var nöjd

Catarina M
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Perfekt tandläkarbesök! Trevligt bemötande, proffsig tandvård och väldigt prisvärt.

Svar från Oral Care Gärdet

Åh va snälla värmande ord! Det är vi väldigt tacksamma över. Kul att du var så nöjd. Varmt välkommen tillbaka.

Karl N
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Jag hade fått en fraktur i en tand. Tanden lagades omgående, det gick snabbt och i stort sett smärtfritt (utan bedövning).

Svar från Oral Care Gärdet

Va kul att du tyckte besöket och behandlingen gick bra. Det är ju inget man föredrar att åtgärda tänder utan bedövning, men i vissa fall går det utmärkt. Det är tråkigt när det inte gör det! Tack för din feedback!

Johan B
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Snabb och smidig koll av min apnéskena. Min tidigare tandläkare hade gått i pension och ”lämnat över” mig till Oralcare. Jag kommer fortsätta gå där.

Svar från Oral Care Gärdet

Va skönt att du tyckte besöket gick smidigt. Vi har eftersträvat att få övergången från tidigare tandläkare så bra som möjligt och hoppas att alla tycker som du. Tack för din feedback och lycka till med din apnéskena.

Bruno G
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Fantastiska tandläkare som är superduktiga med barn!

Svar från Oral Care Gärdet

Åh va fina ord! Det är vi tacksamma för. Barntandvård är inte helt enkelt. Men vi är väldigt stolta över våra tandläkare som alla är superduktiga med barnen. Man måste tycka om barntandvård för att kunna förmedla den positiva energin till barnet och kunna kommunicera på deras sätt.

Daniel G
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Detta var andra gången jag var hos Oral Care, eftersom jag blicit bemött på ett bra sätt tidigare och de har flexibelt med tider. Jag hade problem med en infektion mellan övre visdomstanden och kindtanden. Tandläkaren här sade, efter tveksamt tittande på röntgenbilderna, att jag har karies (!) och jag fick en antibiotikakur för att bota detta. Sedan tänkte jag, logiskt, att han skulle se till att min visdomstand plockades ut... men nej. Enligt han var det "för svårt och för sent" och att enda alternativen jag hade var att...

Måns E
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Min nya tandläkare var precis så som tandläkare ska vara*; vänlig, omtänksam, pedagogisk, lugn och satte bedövning "like a boss". Det var mitt första besök och jag kommer definitivt fortsätta som patient hos Oral Care Gärdet. * nån som minns skoltandvården?

Svar från Oral Care Gärdet

Vad roligt uttryckt! Tack för din vänlighet och din feedback. Hoppas vi kan fortsätta få behandla dina tänder ”like a boss” när det är dags! :)

Göran U
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Tandlagning plus tandhygienbehandling. Motsvarade mina förväntningar och fick ett bra bemötande !

Leif S

Jag är mkt nöjd med servicen. Rekommenderar denna klinik. Mvh Leif

Raija W
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Vänligt mottagande och kunnig tandläkare

Laith A
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Jag är jätte nöjd , bra jobbat

Ulla N
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Mycket bra bemötande. Inget att klaga på.

Svar från Oral Care Gärdet

Tack Ulla för din tid att ge oss omdöme! Vad kul att du var nöjd. Välkommen tillbaka!

Göta G
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Jag hade tappat en krona och fick tips att ringa er för en akuttid. Ni hade ganska fullt men jag fyllde år samma dag och behövde hjälp. De gjorde allt vad de kunde för att klämma in mig och jag fick hjälp samma dag. Kunde skratta igen utan att skämmas. Oerhört tacksam för detta. Personalen jag mötte under mitt korta besök var mycket trevliga. Återkommer definitivt!

Svar från Oral Care Gärdet

Hej Göta! Det är väl självklart att vi inte kan lämna födeseldagsbarnet utan tand. Allt går att ordna. Klart vi klämmer in och organiserar om för en sådan sak. Varmt välkommen tillbaka!

Victor L
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Proffsigt. Effektivt. Skickligt. Prisvärt.

Svar från Oral Care Gärdet

Tack Victor för korta fina ord! Vi uppskattar det! Välkommen tillbaka!

Monica S
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Letade efter ny tandläkare, då min tidigare tandläkare gått i pension. Fick kontakt med er via fb, bokade tid och fick grundlig undersökning hos er o proffsig o positiv bemötande. 😀

Ronny S
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Undersökning av sömnapné och snarkskena. Väntar sedan en tid på kallelse efter remiss. Fortsätt utredning. Trevligt och professionellt bemötande.

Peter H
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Årlig undersökning. Trevligt bemötande, kunnig personal. Man känner sig välkommen. Bra planering av fortsatt behandling.

Michel C
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Hej , En trevlig bemötande . Med välling hälsning .

Jennie Ö
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Stressad och opedagogisk hygenist som inte hann göra klart jobbet . Stod i min kallelse att jag skulle räkna med att besöket skulle ta en timme men jag var ute från kliniken efter 40 min med en uppmaning att boka ett nytt besök eftersom att hen inte hann bli klar.

Svar från Oral Care Gärdet

Tack Jennie för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Om det står att ungefärlig tid är 60 minuter så är det ju en avväjning som hygienisten får göra i det fallet om hon hinner avlägsna all tandsten under denna tid eller inte. Antagligen har det varit så mycket tandsten att hon delat upp på så sätt att hon tar överkäken och därefter underkäken vid nästa tillfälle. Det är som sagt inte alltid man hinner slutföra allt på den avsatta tiden. Se det istället positivt att hygienisten är så noggrann att hon velat göra ett rent...

Sandra T
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Jag är väldigt nöjd över besöket och glad att jag bytte från folktandvården. Jag hade med min 3 månaders bebis som tandläkarna tog hand om under tiden jag fick en tand lagad. Otroligt hjälpsamma och trevliga människor.

Svar från Oral Care Gärdet

Tack Sandra för ditt omdöme! Det var bara trevligt att få vara barnvakt din söta pojke. Han var ju hur snäll som helst. Ni är varmt välkomna tillbaka.

Elsamarianne W
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Jag villinte ha alla dessa frågor efter vadjan gör!

Ulla S
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Besök hos tandläkare och tandhygienist, även akut besök. Kunnig och mycket sevice-inriktad personal.

Nancy O
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Stökigt i väntrummet pga jobare

Svar från Oral Care Gärdet

Tack Nancy för din feedback. Arbetarna som var på kliniken just den dagen du var där skulle byta ut lite av äldre utrustning och installera vår nya kaffe och vattenmaskin. Tråkigt om det påverkade din uppfattning om Oral Care. Hoppas du iallafall var mer nöjd med personalen och vården du fick. Vi kan glädja dig med att nästa gång du besöker oss är du välkommen att få njuta av en härligt doftande kopp nymald kaffe från den nya apparaten.

Örjan G
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Bästa tandläkaren jag träffat de senaste 50 åren! Lugn, vänlig, bestämd och mycket effektiv och kompetent. Kompetensen och humorn lyser i allt de gör.👍👍👍 Till råga på allt är de mycket prisvärda.😆

Ola S
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Proffesionellt, finns inget att klaga på

Peter T
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Trevligt men fick aldrig någon feedback fran det företag som skulle göra om en skena som skall få mig att sluta snarka. Så jag har anlitat ett annat företag

Pia P
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Jag måste säga att dom var suveräna! Tog emot mig med kort varsel kl.17:30 när jag hade tandvärk och skulle med en båt kl. 20:00. Jättebra service,och bemötande! Tandsköterskan ringde taxi till oss när vi var klara och vi hann med båten! Hade en trevlig kryssning utan tandvärk! Dessutom var dom supertrevliga och det var mycket prisvärt! Tusen tack från Pia i Malmö!

Svar från Oral Care Gärdet

Vi är glada att vi kunde få hjälpa dig innan din resa. Tack för din feedback.

Malin B
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Oral care är min tandläkarmottagning och jag har varit där på undersökning och fått ett hål lagat. Tandläkaren, Araz, är vänlig, trevlig, saklig och försöker inte pracka på en behandlingar. Det känns tryggt och bra att gå dit.

Svar från Oral Care Gärdet

Tack Malin för din feedback och trevligt att du var nöjd med oss.

Per-ola L
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Problem med en tand som gått sönder. De lagade men det blev inte helt bra. Har lagat om den gratis Är väldigt nöjd med deras bemötande.

Svar från Oral Care Gärdet

Dessvärre blir det ibland inte så som man tänkt sig och därför är det viktigt att vi kan ordna så det blir bra. Hoppas lagningen blev bättre andra gången. Tack för din feedback!

Anders W
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Jättetrevlig tandläkare som var förtroendefull.

Svar från Oral Care Gärdet

Va skönt att du upplevde besöket som positivt Anders. Tack för din feedback!

Christina W
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Mycket fint bemötande och proffsig hjälp. Tack för att få komma till er och känna att ni har sådan stor kunskap

Svar från Oral Care Gärdet

Åh va kul att du upplevde det så positivt. Det värmer. Tack själv för att du valt att komma till oss och vi ska eftersträva att det fortsätter vara lika positivt. Tack för din feedback

Inna S
Escreveu sobre Oral Care Gärdet

Med god kundservice och väldigt proffsigt behandling

Svar från Oral Care Gärdet

Tack Inna för din feedback. Jättekul att du var så nöjd!