Oral Care Kristianstad

Oral Care Kristianstad

Ring 044-10 10 65 www.oralcare.se
4.4

Välkommen till oss på Oral Care i Kristianstad! Här erbjuder vi professionell och personlig tandvård. Du har alltid samma kontaktperson, något vi vet skapar trygghet för dig, och vi strävar efter att erbjuda dig det bästa och senaste inom tandvården. Vi erbjuder även barntandvård för att kunna ge alla i familjen en god munhälsa....

127 omdömen om Oral Care Kristianstad

MATTIAS N
Skrev om Oral Care Kristianstad

Går hos tandhygienist Paulina. Supertrevlig och kanonduktig. Trivs kanonbra med henne :) / Mattias

KIM F
Skrev om Oral Care Kristianstad

Är sämre i munnen nu än före besöken! Nervskada, gjort en tand sämre, blivit dåligt bemött och sist men inte minst lämnade de en stor krater i min tand efter de hade lagat den! Detta är min resa med Oral care: Första gången jag gick dit för lagning så gjorde dom antagligen en nervskada, jag blev riktigt dålig i drygt tre veckor! Efter första lagningen med bedövning såklart, fick jag snabbt på kvällen väldigt ont i munnen så jag inte kunde gapa och hade såå ont i halsen! Dagarna gick och fortfarande ingen förbättring, jag...

Susanne A gillar detta
Johan R
Skrev om Oral Care Kristianstad

Vid mitt senaste besök hade de förlorat sin f-skattsedel, så min egenavgift räknades inte in i högkostnadsskyddet. Detta fick jag reda på i ett separat brev från försäkringskassan i februari. Tandvårdsbidraget åkte också, jättekonstigt. Intressant att alla är så nöjda här, själv fick jag betala över 700 för en undersökning på fyra minuter plus några hundra för en polering de lovade skulle vara gratis. Ronny som inte jobbar där länge har varit den enda vettiga tandläkaren. Aldrig mer dit. Aldrig.

Wael S
Skrev om Oral Care Kristianstad

Mycket trevligt bemötande och väldigt skickliga medarbetare

Michigan

Proffs! Bra bemötande och proffesionellt

Marie T
Skrev om Oral Care Kristianstad

Jag besökte Oral Care för en undersökning av tänderna. Jag blev vänligt och professionellt bemött. Tänderna rengjordes grundligt. Det bokades en ny tid för lagning av ett hål. Jag kommer absolut tillbaka! Mycket nöjd med mitt besök ☺

Ingrid N
Skrev om Oral Care Kristianstad

Bemötande har alltid varit bra.har fått hjälp direkt när jag behövt Föll slog i framtänderna fick hjälp av Ronny Björklund Mycket bra Satte en tändsticka som bröts mellan tänderna fick hjälp av tandhygienist Malin Dahl Mycket bra.

Jan O
Skrev om Oral Care Kristianstad

Trevligt bemötande, Var och tog ett salivprov (har trög saliv). Är nöjd med besöket. Mvh/Janne

Carola J
Skrev om Oral Care Kristianstad

Mycket bra o trevlig tandhygienist! Kunnig, trevlig o tillmötesgående.

Sigurd N
Skrev om Oral Care Kristianstad

Trevligt bemötande och engagemang för mig och mitt "tandproblem"

Britt-marie S
Skrev om Oral Care Kristianstad

Vänligt och trevligt bemötande. Känns tryggt att gå dit. Då alla är trevliga och kunniga. Jag har endast gått dit för årlig undersökning. Inga andra behandlingar.

Mats J
Skrev om Oral Care Kristianstad

Ej kunna betala med faktura eller delbetalning!

Rebecka N
Skrev om Oral Care Kristianstad

Bra bemöt, både mot barn o vuxna. Väl omhändertagande

Ronald A
Skrev om Oral Care Kristianstad

Blev ny patient våren 2017 på rekommendation av min fru, som är mycket nöjd patient. Fick mycket trevligt bemötande, när jag först tog kontakt för en akut lagning. De gjorde allt för att kunna placera in mej mellan deras bokningar. Lite senare började en annan tand värka. På nytt gjorde de allt för att kunna ta in mej akut. Då upptäcktes, att en många år gammal rotfyllning var felaktigt utförd. Alternativen var att försöka med en komplicerad reparation eller skicka mej för operation. Jag kände direkt, att tandläkaren var...

Lennart A
Skrev om Oral Care Kristianstad

Jag hade inflammation i en tand. Fick tid omgående. Underbart bemötande och besväret avklarat vid första besöket.

Bengt L
Skrev om Oral Care Kristianstad

Mycket vänlig personal har varit där tidigare o lagat tänder.Både tandläkare(Sofia) och tandsköterska är mycket försiktiga och frågar då och då så allt går bra.

Ulla-britt M
Skrev om Oral Care Kristianstad

Vänligt bemötande och en positiv upplevelse vid tandstensborttsgning av hygienist😊

Roland L
Skrev om Oral Care Kristianstad

Vänlig , trevlig och serviceminded personal.

Bengt B

Mycket bra bemötande. Kommer tillbaka

Ann-sofie O
Skrev om Oral Care Kristianstad

Mycket bra bemötande, känns tryggt och rekommenderar Oral Care, Kristianstad med glädje

Ida L
Skrev om Oral Care Kristianstad

Trevligt och hjälpsamt bemötande från början till slut. Ett tryggt mottagande och skickligt utförande av undersökningen.

Karin J
Skrev om Oral Care Kristianstad

Vänligt och trevligt bemötande. Akut undersökning av en tand. Återbesök är planerat.

Monica J
Skrev om Oral Care Kristianstad

Trevligt bemötande. Tandläkaren hade semester så tandhyg tog över rollen. Han gjorde väldigt mycket, informerade mycket och tog också mycket betalt. Kan inte minnas vad det kostade förra gången dock. Ångrar att jag inte tog emot specen. Men, jak kände mig väldigt ren i munnen när jag gick.

Åke K
Skrev om Oral Care Kristianstad

Mycket bra mottagande trevlig personal.

Christine N
Skrev om Oral Care Kristianstad

Jag har fått ett bra bemötande där. Jag har varit hos tandhygienisten och hos tandläkaren. Förr var jag rädd för att gå till tandläkaren men inte nu längre. Dem är så lugna där och jag känner mig trygg.

Mary-anne B
Skrev om Oral Care Kristianstad

Jag blev fint omhändertagen . Har fått nya tider för behandlingar. Trevlig bemötande av både tandläkare o övrig personal.

Helén O
Skrev om Oral Care Kristianstad

Trevligt och familjärt. Tandvårdsskräcken fått ge med sig.

Christina A
Skrev om Oral Care Kristianstad

Mycket trevligt bemötande av kunnig personal som var mycket pedagogisk.Kände mig trygg.

Gunilla I
Skrev om Oral Care Kristianstad

Tandvärk som nödvändigtvis måste åtgärdas, trots semesterperiod. Jag fick tid snabbt, och problemet åtgärdat. Även om det krävdes drastiska ingrepp, som jag i alla fall nästan kunde förutse.

Jörgen P
Skrev om Oral Care Kristianstad

Blivit mycket bra bemött förklarat på ett fint sätt hur man skall sköta sina tänder. Fått bra råd vilka tandborstar man skall köpa. Själva undersökningen och behandlingen har varit bra.

Ashwak F
Skrev om Oral Care Kristianstad

Trevligt bemötande av personalen!

Glenn G
Skrev om Oral Care Kristianstad

Trevligt bemötande duktig personal rekommenderas varmt.

Erik P
Skrev om Oral Care Kristianstad

Bra bemötande från första början, lagningar bra och smärtfritt gjorda. Utdragning av en tand utan smärta eller komplikationer.

Anders N
Skrev om Oral Care Kristianstad

Besökte tandhygienist och fick ett mycket fint bemötande. Upplevde tandhygienisten som kunnig. Fick information om vad som skulle göras. Besöket uppfyllde mer än väl mina förväntningar. Ger betyget 4 med guldkant.

Anna M
Skrev om Oral Care Kristianstad

Besök hos tandhygienist. Undersökning rtg och behandling. Mycket gott och professionellt bemötande.

Inger R
Skrev om Oral Care Kristianstad

Har tappat en bit på en tand. Blev mycket bra gjort.

Ann-christine H
Skrev om Oral Care Kristianstad

Jag är inte patient på företaget men fick hjälp med det jag behövde under semestern. Bemötandet var trevligt.

Tina L
Skrev om Oral Care Kristianstad

Mycket kompetenta, trevliga och tillmötesgående.

Maria K
Skrev om Oral Care Kristianstad

Bra bemötande! Fått tider direkt. Hjälp med ny framtand och en tandutdragning. Allt bra

Gunilla L
Skrev om Oral Care Kristianstad

Jag har träffat både hyginist och läkare. Jag är riktigt nöjd med både behandling och bemötande

Margareta S
Skrev om Oral Care Kristianstad

Känner mig allltid väl bemött!

Jessica K
Skrev om Oral Care Kristianstad

Lagning o rotfyllning! Mkt bra tandläkare som är lugn o inger förtroende!

Terese B
Skrev om Oral Care Kristianstad

Snälla och förstående för en som var väldigt tandläkarrädd!

Barbara W
Skrev om Oral Care Kristianstad

Bra bemött av tandläkare Muhammed o sköterska, obs! på Gärdet, inte Kristianstad. Lite struligt med regning av åtgärd sista dagen, det var Ms sista dag på Gärdet (synd). Fick en bro med en tand mer än beräknat. MAnatomiskt riktigare men eftersom jag haft 1i st f 2 tänder i hålet där min tand togs bort, känns det ovant o lite dött. Tack för hjälpen!

Nils-ola P
Skrev om Oral Care Kristianstad

Borttagande av tandsten. Röntgen. Vid den senare användes ett skydd med mycket vassa kanter som var smärtsamt att ta bort. I övrigt OK

Gerd J
Skrev om Oral Care Kristianstad

Har varit på ett besök och upplevde bemötandet som mycket gott. Hade akuta besvär som renderade en remiss till käkirurgen för kontroll och tid är bokad för en allmän undersökning på oral care.

Greta J
Skrev om Oral Care Kristianstad

Hej, jag har upplevt en positiv, vänlig atmosfär och duktig personal Vänlig hälsning Greta.

Mats J
Skrev om Oral Care Kristianstad

Hej! Ett mycket gott bemötande, trevlig och hjälpsam personal, ingående upplysning om vad man rekommendera att göra.

Håkan E
Skrev om Oral Care Kristianstad

Mycket trevligt bemötande och väldigt skickliga medarbetare.

Anne-lie W
Skrev om Oral Care Kristianstad

Trevligt bemötande, har dick bara varit på 1 besök.