Ord & Bok

4.1

1 729 omdömen om Ord & Bok

Karl K
Skrev om Ord & Bok

Jag beställde en bok, och de skickade hem den till mig. Det var vad jag var ute efter. Har inget mer att tillägga.

Rodrigo J
Skrev om Ord & Bok

Tog chansen med Ord & Bok, brukar handla på Adlibris, Amazon, etc. Köpte en dikt bok jag ville ge som present, sajten saknade innehållsförteckning, fick köpa boken för att ta reda på att dikten jag ville var med. Tyvärr var dikten inte med och eftersom det gick 2 veckor, så kunde jag inte returnera produkten. Kontaktade kundsupport och de ville inte ta min retur eller ersätta boken till något annat. 14 dagars returrätt är ett skämt, andra erbjuder 30 dagar. Skulle inte rekommendera och ångrar chansa med detta företag

Svar från Ord & Bok

Hej Rodrigo, 14 dagars ångerrätt gäller enligt lagen om distansavtal. Synd att du inte hörde av dig till kundtjänst före köpet så hade vi kunnat kolla efter dikten i boken åt dig. Så hade du inte behövt chansa. Mvh. Ord & Bok

Nadya Y
Skrev om Ord & Bok

Det är fint till mig. Tack för hjälpen.

Nancy  M
Skrev om Ord & Bok

Beställde webb bok och har fortfarande ej fått info hur jag ska göra för att logga in där? Besviken

Sara P
Skrev om Ord & Bok

Svarar snabbt via mail och jag har köpt digitalt synpunkt naturkunskap 2 som är en bra bok och den har fungerat bra!

Ashwak A
Skrev om Ord & Bok

Hello, the program is good, but I think it is a little complicated because it needs a lot of steps to open it

Simon F
Skrev om Ord & Bok

Min digitala kurslitteratur kom på en gång på mejl, mycket bra.

Joakim S
Skrev om Ord & Bok

Snabbt och enkelt. Lätt att betala. Bra när jag inte har behov av en fysisk bok. Tack!

Ricardo G
Skrev om Ord & Bok

Allt fungerade i god tid. Produkten var i tjänst i tid. Jag beställer en bok för att stärka svenska språket. Säkerheten i transaktionen hoppas vi också ska vara bra.

Daniel F
Skrev om Ord & Bok

Standard e-handel upplevelse. Inget som stod ut i "bemötande". Letade efter skäliga priser på studentlitteratur i digital form och det fanns på deras hemsida. Köpte 2 6månaders licenser för studentlitteratur genom Gleerups digitala portal. Rekommenderas.

Vidar S
Skrev om Ord & Bok

Har fortfarande fått ordern, två veckor har gått och kursen har startat. Visste jag att frakten inom landet skulle ta så lång tid hade jag köpt i en butik någonstans.

William T
Skrev om Ord & Bok

Fick min digitala bok direkt! Kunde inte förvänta mig ett bättre resultat

Selam T
Skrev om Ord & Bok

Jag köpte digital lärobok och det var enkelt och smidigt. När man har loggat ut och ska logga in igen laddas inte sidan/innehållet, man måste uppdatera sidan upprepade gånger. och det är mindre bra!

Samia B
Skrev om Ord & Bok

Jättebra! jag kan använda den velken samhalst 👍

Pamela J
Skrev om Ord & Bok

En snabb och effektiv leverans

Jenni
Skrev om Ord & Bok

Smidigt. Beställde en digital lärobok som var mycket billigare än den tryckta versionen

Abdulhakim B
Skrev om Ord & Bok

Bra service, jag tyckte inte att det var svårt.

Charlotte A

Xxxxxxxxxxxxxxxxxcccccc

Sungkwon P
Skrev om Ord & Bok

Good textbook and support system for self-study

Anna L
Skrev om Ord & Bok

Bra pris och snabb leverans!

Charlotta S
Skrev om Ord & Bok

Köpte en e-bok men den är väldigt instabil och svårhanterad, ffa på iPad. Missnöjd.

Nadia N
Skrev om Ord & Bok

Väldigt positiv och super fräsch bok.

Abdulhamit Y
Skrev om Ord & Bok

Det var snabbt som en roket hastighet som jag fick mina boken. Tack

Angelica L
Skrev om Ord & Bok

Snabb leverans utan några problem.

Mohammad A
Skrev om Ord & Bok

Hej, Min leverans kom fram inom 5 arbetsdagar. Beställde den 11 mars, kommit på plats den 17 mars. Ni behöver bli mycket bättre på det ni säger alltså inom 1-2 arbetsdagar. Jag lägger till en stjärna pga priset som var lite lägre än några andra.

Svar från Ord & Bok

He j Mohammed. Vi skriver att vi skickar boken inom 1-2 arbetsdagar. Inte att den kommer vara framme. Detta eftersom vi inte kan garantera hur snabba olika speditörer är i olika delar av landet. Mvh. Ord & Bok

Jasmin M

👍👍👍👍👍 Super! Snabb leverans

Maria M
Skrev om Ord & Bok

Lång leveranstid, speciellt för kalender, som man vill ha snabbt...

Britt-mari M
Skrev om Ord & Bok

Mycket snabb leverans av bok hem i brevlådan. Enkelt att betala med KLARNA. Mycket nöjd.

Malin H
Skrev om Ord & Bok

Snabb leverans. Inget krångel.

Therése E
Skrev om Ord & Bok

Jag är nöjd över leverans etc men boken i sig är inte till belåtenhet tyvärr.

Natasha P
Skrev om Ord & Bok

Lite krångligt att komma in till boken i början men annars nöjd

Elina V
Skrev om Ord & Bok

Min bokbeställning skickades snabbt.

Ebba E
Skrev om Ord & Bok

Snabb leverans och boken uppfyllde mina förväntningar! Köpte ” 100 balla ställen i Skåne”

Jens H
Skrev om Ord & Bok

Mina förväntningar upplevdes inte varan som jag försökte köpa kunde jag inte köpa och fick nöja mig med bar 1 bok av 2

Ally Å
Skrev om Ord & Bok

Billigare än andra hemsidor med snabb leverans! Mycket nöjd

Lovisa S
Skrev om Ord & Bok

Köpte online böckerna ma 5000 1c och 4, fysik 1 Förväntning att lätt komma åt boken på mobil/dator, allt som jag behövde fanns. Blev supernöjd att det fanns så mycket elevmaterial som hjälpte en om man t.ex. fastna Enkelt att hantera, allt är samlat och får mer online än att köpa hem en bok och ha den framför sig. Var nöjd i största del, var bara en gång jag inte kom åt mina böcker, kunde inte logga in, kom upp error, var fel på sidan, men kundtjänst var snabb med att lösa problemet och höra av sig. En sak om man får...

Marcelo N
Skrev om Ord & Bok

Bra innehåll och tydligt ! Är till stor hjälp och man har stor användning av materialet. Det är och smidigt att kunna ha tillgång till materialet var man än befinner sig.

Shady A
Skrev om Ord & Bok

Ingen sida nummer Och det är jättesvårt att man följer sin lärare

Tanja B

snabb o bra leverans

Stellan D
Skrev om Ord & Bok

Almanackan jag ville köpa som skulle finnas tillgänglig var slutsåld, annonsen borde tagits bort när varan är slut, dåligt tycker jag. "Hälge almanacka 2022".

Ida S
Skrev om Ord & Bok

Bra men man borde kunna bläddra lättare mellan olika sidor, ex uppgifter och facit.

Suzan B
Skrev om Ord & Bok

hej men jag har inte f[tt ngt av ord och bok vantar fort5f;rande jag har ingen aning tyv'rr

Svar från Ord & Bok

Hej Suzan, Det är ett digitalt läromedel du köpt. Vi skickade dig ett mail med en aktiveringslänk per automatik direkt efter du genomförde ordern. Så kolla din inbox och skräppost efter mail från oss. Hittar du det inte får du gärna kontakta vår kundtjänst så hjäper vi dig! Mvh. Ord & Bok

Malin P
Skrev om Ord & Bok

Jag har inga allvarliga klagomål. Det enda, jag lilla är att jag inte fick mitt paket hemskickat utan jag fick hämta det. Men snabb frakt i övrigt och en bok i ett gott skick.

Helen E
Skrev om Ord & Bok

Beställde en bo på nätet och fick den ett par dagar senare. Inga problem.

Bert L
Skrev om Ord & Bok

Vänlig och effektiv kommunikation och engagemang utöver det vanliga. Stort tack för hälsningen som skickades med boken till mottagaren!

Anne H
Skrev om Ord & Bok

Helt ok snabb leverans kommer handla här fler gånger.

Elmina A
Skrev om Ord & Bok

Har inte kunnat komma åt boken!! Något är fel

Svar från Ord & Bok

Hej Elmina, Kontakta vår kundtjänst så hjäper vi dig igång med boken! Mvh. Ord & Bok

Anitta D
Skrev om Ord & Bok

Snabb o bra service. Bra böcker.

Omid G
Skrev om Ord & Bok

Det var väldigt bra leverans till kund.

Cecilia W
Skrev om Ord & Bok

Nöjd med det jag beställde, det gick smidigt!