ordochbok.se

ordochbok.se

Läs vad 1175 kunder tycker om ordochbok.se 2

• Amina H
    2021-05-13
    Den är helt okej men den följer bara kapitel, boken på samman. hemsidan var dock bra, ord och bok har är prisvänliga och det uppskattas.
    2021-05-12
    Boken har varit mycket bra och Leveransen var snabbt 🌹🌹🌹🌹🌹👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    2021-05-11
    Enkelt och smidigt att köpa och ladda ner e-böcker till utbildningar och kurser man läser
    2021-05-10
    Jag köpte två exemplar av en ljudbok och betalade för dem i kassan. Dock gick det inte att ladda ner mer än ett exemplar av samma bok. Jag mejlade till företaget som förklarade att det inte är möjligt i samma order. Fick överskottet av min insättning tillbaka. :)
    2021-05-10
    Sluta tjata om denna jävla saken.
    2021-05-10
    Köpte en bok, tog en tid för registrering och dålig hjälp av kundtjänst.
  • Lena G
    2021-05-10
    Fick aldrig ngt inlogg gått över 1 v, jag vill ha tillbaka pengarna, ingen svarar på mina mejl
    Hej, vi har svarat på dina mail som du skickat! Aktiveringsmailet för din bok kommer från Sanoma utbildning. Mvh. Ord & Bok ordochbok.se
    2021-05-10
    Snabb leverans 🥰 Positiv upplevelse!
    2021-05-10
    Köpte en e-bok och fick den smidigt o bra i mailen. Dock hamnade den i skräpposten. När jag efterlyste den (eftersom jag missat att den låg där) fick jag svar väldigt fort och kunde söka den :-) Bara positivt
    2021-05-10
    Beställde en bok som aldrig kom. Tog kontakt och fick reda på att boken inte skickats till mig, men till slut kom den äntligen!
    Tack.
    2021-05-06
    Nöjd och glad :) Snabb och smidig leverans som utlovat.
    2021-05-06
    Jag köpte Mänskligt - Psykologi 1 och 2a onlinebok. Snabbt och enkelt. Billigare än att köpa fysisk kurslitteratur, vilket är den huvudsakliga orsaken till att jag valde en digital tal version av boken, då jag föredrar att ha en fysisk bok istället för att behöva sitta vid datorn att läsa hela tiden, men vid tillfället hade dåligt med pengar och behövde den snabbt.
    Bra att det finns en funktion så att man kan lyssna på texten, ingenting för mig personligen men jag känner personer med dyslexi och det är väldigt bra att man tänker på dem som har svårt för att läsa.
    2021-05-05
    Allting har fungerat både snabbt smidigt! Kommer definitivt återkomma i framtiden!
    2021-05-05
    Köpte en bok som hette Upptäck förhistoriska Skåne.
    Skall bli en 70 års present till en släkting.

Hela beställningen samt leverans gick alldeles utmärkt.
    2021-05-04
    Köpte stora boken om AIK Hockey. Snabb leverans, helnöjd.
    2021-05-04
    Snabbt och enkelt erhåller man boken man önskar.
    2021-05-03
    jag råkade beställa ebook istället för en bok. så det fixade sig snabb, jag betalade mellanskillnad.
    2021-05-03
    Snabb leverans av en bok som jag behövde för en kurs. Mycket nöjd med hjälpen.
    2021-05-03
    Jag köpte 2 boken hos er The Catcher’s in the Rye och The curious Incident of the dog in the night time och blir shock för att boken ser ut nytt o trodde det var begagnad boken. Tack så mycket!
    2021-05-03
    Fantastisk bok,har köpt den tidigare till mina lite äldre barnbarn.Nu är det dax för de små nya barnbarnen att få den.
    2021-05-03
    Jag tycker att bemötandet var mycket bra. Jag kände mig helt trygg från början. Det var mitt första köp och jag köpte en bok.
    Jag fick en bra känsla ! 😊
  • Patrik A
    2021-04-14
    Köpte en bok och den kom fort
    Allt fungerade som det skulle
    2021-04-14
    Bokleveranser
    Trevligt bemötande där tjänstepersonal ringde på dörren o placerade bokpaketet snyggt utanför dörren och väntade tills jag öppnade.
    Förväntningarna på leveransen levde väl upp till mina förväntningar.
    2021-04-12
    Jag köpte olika digitala läromedel. Det är enkelt och snabbt att beställa det och man får bra instruktioner hur man kan börja använda dem.
    2021-04-12
    Laddade ned en PDF-bok. Var precis som jag tänkt mig och e-mailleveransen var smidig.
    2021-04-12
    Snabb och smidig leverans av böcker jag köpt.
    Toppen med olika betalmetodet.
    2021-04-09
    Väldigt tydliga med min order. Älskar mejlen jag fick! Super snäll service, gick lätt och smidigt med bra kommunikation. Fick en student rabatt dessutom!
    2021-04-08
    Jag köpte digital Stepping Stone 4 för att plugga Engelska 3 och den är helt ok som komplement till elevbok. Boken har flera grammatik och läsförståelse övningar men jag saknade att läsa texterna, man kan bara lyssna på dem. Angående lexikon, boken har ordlistor men det är svårt att tolka fonetik (konstig font). Sammanfattningsvis, boken är jättebra framförallt när man vill träna mycket "att höra".
    2021-04-08
    Jag köpte en digital lärobok. Köpet gick smidigt, men hemsidan känns annorlunda och ovant. Det kanske är tråkigt att göra en sida som ser ut som alla andra webshoppar, men det finns ett utseende som alla vant sig med. Så när man försöker göra den på ett annat sätt så upplever jag det som bökigt.
    2021-04-07
    Jag är väldigt glad att jag beställde en bok Grundhjulet. Det är mycket bekvämt att använda för studier.
    Rekomenderar för alla .
    MVH
    2021-04-05
    Ogillade skarpt sättet som ljudboken fick laddas ner på. Vi är en familj som köpt en ljudbok till vår dotter. Vi har tidigare haft olika bokstreamingtjänster men eftersom hon som regel alltid ville höra samma bok blev det ovärt med en prenumeration. Men ett bokköp via er var inte alls smidigt...osmidigt med nedladdning när man är van vid streaming, och betydligt svårare att dela med sig av ljudfilen inom familjen. ett förslag kunde vara att samarbeta med nån streamingtjänst och leverera boken via dem. Eller en app med ett inlogg åtminstone, istället för en ljudfil vill vi gärna streama!
    2021-04-05
    Har fortfarande inte fått min digitala bok på gleerups som jag köpte via er. Det har gått 1,5 veckor nu.
    Hej, våra digitala böcker från Gleerups levereras alltid direkt efter genomförd order via e-post. Kolla din inbox och skräppost efter mail från oss. Hittar du det inte ta gärna kontakt med vår kundtjänst så hjälper vi dig. Mvh. Ord & Bok ordochbok.se
    2021-04-04
    Det var OK 👌har inget att klaga på .och det var bara en gång jag använde tjänsten
    2021-04-03
    Köpt boken Galenskap en bok om vetenskap. Fick boken snabbt och smidigt, men jag är besviken på kvaliteten, sidorna ramlade ut mot slutet av boken.
    Hej!
    Jag köpte sfi-litteratur för jag undervisar en afghansk man som bor i mitt hus.
    Min upplevelse var att Ni var snabba med leveransen och allt flöt på perfekt. Jag återkommer gärna vid behov. Ha´re bra. Glad Påsk!
    2021-04-03
    Jag köpte en e-bok, svensk maffia.

bemötandet var bra.

det här är första gången jag köpt och läst en e-bok,så jag vet
    inte om det är jag som inte fattar hur man får fram bokmärket,så jag får skriva upp sidan jag "ligger" på det är irriterande
    2021-04-02
    Dålig service och återkoppling
    2021-04-02
    Jag har öppnat boken och tyckte inte att det kändes helt genomtänkt. Verkar inte som du kan söka på en specifik sida eller bara bläddra framåt. Du måste välja kapitel först vilket gör allt väldigt omständigt. Som kursbok är det helt värdelöst.
    2021-04-01
    Beställde 2 böcker. Varor kom väl packade och snabba. Mycket bra, rekommenderas!
    2021-03-31
    Bra service! köpte en E-bok. Inga problem alls att få den tillgänglig
    2021-03-30
    Hej!
    Jag har köpt barnböcker och lärmaterial på modersmålet till bra priser.

Bra med studentrabatten som kunde utnyttjas på köpet.

En annan fördel var betalning med Klarna

Jag förväntade mig att hitta en annan bok som saknades tyvärr hos ordochbok.se

Ett förbättringsförslag som ökar mina möjligheter att handla hos er är att nedsätta priser på modersmålsböcker och frakten skulle bli billigare.

Tack för en bra bokhandels sajt och lycka till. /Safa
    2021-03-30
    Snabb och bra lösning. Köpt e-böcker. Två av dem såg inte ut som de skulle efter nedladdning - dvs framsida bok saknades och innehållssidorna hade tomma sidor. Laddade ner flera gånger och då såg det bättre ut men inte bra. Kanske för att jag har Mac - men det borde inte göra någon skillnad. Annars bra.
    2021-03-29
    Jag köpte Kontext - Svenska som andraspråk 2-3. Att köpa boken var en väldigt smidig process med att kunna betala med Klarna och kolla på boken innan man köpte. Det är bra att man inte behöver ladda ned en app för att läsa boken då man öppnar boken direkt från browsern. Finns även möjlighet att ladda ned om man har ont om data. En stor minus var att det inte går att läsa eller lyssna på det inspelat innehåll i boken, om man är på en telefon. Man måste ha en surfplatta. Man kan bara höra korta text och göra övningar från boken. Med tanken på att jag ville plugga på tåget är jag nu tvungen att ändå ta med mig plattan. Skulle ha förmodligen inte köpt digitalt om det var tydligt från början att digitalt betydde bara på surfplattan.
    2021-03-29
    Köpte en svenska bok som digital produkt. Snabbt och smidigt och inga problem
    2021-03-28
    Hej!
    Då jag betalade en gåva få barncancer fonden.
    Tyvärr, jag kunde inte använda den digital läromedel.....För mig är svårt .
    Jag föredrar vanlig bok.
    2021-03-28
    Jag köpte en mattebok på ordochbok.se inför en prövning. Efter beställningen tog det några dagar innan jag fick mailet om att min kod för att lösa in min digitala mattebok var tillgänglig. Jag hade missat att de va detta jag hade beställt då de va en pappersbok jag sökte. Jag köpte en pappersbok på en annan sida och försökte återlämna den digitala boken jag inte längre har använding av. Notera att jag inte löst in koden ännu. Kundsupport svarar att man bara kan återlämna produkten jag felbeställt om jag hade köpt den nya boken ifrån deras sida. Förstår att förlaget måste ta beslut om denna typen av ärenden med vinst i första hand men jag som kund känner mig lite satt i andra hand. Jag är inte så sugen på att beställa från ordochbok.se igen.
    2021-03-24
    Book is good and I got it with in a 15 min. It was so satisfying but it has time limit efter 8- 9 months i can't use this. This is bad I spend 200 kr for only 8 months. It was not mentioned. Book doesn't have page no.so when my teacher ask me about page I don't have any idea.
    2021-03-24
    Allt funkade som utlovat och boken infriade mina förväntningar
    2021-03-23
    Tycker det är fantastiskt! Enda nackdelen är att man inte kan läsa via mobil eller padda.
    2021-03-23
    Snabbt skickat och bäst pris på boken som just jag sökte.