Alla kategorier Webshop ordochbok.se

ordochbok.se

Läs vad 90 kunder tycker om ordochbok.se

• 2019-01-20

Karoline J skrev om ordochbok.se
    Exponent 4 digital ; snabbt och smidigt att komma igån.
    Enkelt med klarna betalning. Läs mer
  • 2019-01-20

Sylwia B skrev om ordochbok.se
    Jag köpte böcker . De hade lite högre pris än andra men det var viktigt för mig med snabb leverans.Fick snabbt svaret på min fråga när jag skickade mail, bra kontakt , enkelt utan problem. Läs mer
  • 2019-01-19

Faedah M skrev om ordochbok.se
    Det är jättebra sätt för man lär sig själv Läs mer
  • 2019-01-19

Alexandra W skrev om ordochbok.se
    Köpte en bok till studierna. Jag blev väl bemött och allt gick smidigt. Den var utöverförväntningar och supersmidigt att ha en bok digitalt man kan läsa den var som. Mycket posetiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-01-18

Sofie S skrev om ordochbok.se
    Köpte en bok till naturkunskap 2. Det fick smidigt och snabbt. Skönt att slippa vänta på boken.

Bara massa plus! Läs mer
  • Emil F

2019-01-17

Emil F skrev om ordochbok.se
    Solid gold 2, digitalt läromedel. Riktigt bra format. Läs mer
  • 2019-01-17

Diaa A skrev om ordochbok.se
    Min lärare som gove mig länken och jag har köpt. Läs mer

Samia J skrev om ordochbok.se
    Jag köpte hälsopedagogi bok och jag är nöjd med det Läs mer

Angela G skrev om ordochbok.se
    Köpte en E-bok, Balans Företagsekonomi 1. Det gick enkelt att köpa den och var bra information hur man ska registrera sig. Jag är mycket nöjd med hur bra det gick att köpa en E-bok och att det gick snabbt att kunna börja använda den. Läs mer

Firouzeh Z skrev om ordochbok.se
    Jag köpte boken i Glerups. Jag har börjat nu men jag tycker att det är spännande att ha boken i mobilen. Man kan använda den var som hels.
    Tack Läs mer

Glory M skrev om ordochbok.se
    Från ordochbok.se köpte jag en digital bok på natukunskap 1b av Gleerups förlaget
    Jag blev väl bemöte av ordochbok.se och kommer fortsätta att handle från dem. Företaget har verkligen levt upp till alla mina förväntingar. Jag är jätte tacksam för det fin och snabb service och tack för det fina insatts ni gör för barncancerfonden Läs mer

Neila G skrev om ordochbok.se
    Fick det jag betalade för. Digital historie bok eftersom jag studerar på komvux. Betalade ca 400 kr mindre än om jag skulle köpa boken i sin egna form. Så det är jättebra! Läs mer

Gustav J skrev om ordochbok.se
    Snabbt och smidigt köp. Hemisidans UX kunde varit mer intressant och "välkommande". Läs mer
  • 2019-01-14

Sandra J skrev om ordochbok.se
    Snabbt och smidigt att köpa digital kurslitteratur. Läs mer
  • Benjamin R

2019-01-07

Benjamin R skrev om ordochbok.se
    Jag köpe en digital bok men råkade välja fel betalningasätt - Klarna konto med delbetalning på 24 månader. Jag ville egentligen ta en 14 dagars faktura.
    När jag kontakade Ordochbok fick jag ett snabbt svar om att de har makulerat min beställning, och att jag nu kan beställa boken igen med det betalningsalternativet jag ville ha. Allting var avklarat på ca 30minuter, svaren på mina mejl var väldigt snabba. Tack! Läs mer
  • Caroline N

2019-01-05

Caroline N skrev om ordochbok.se
    Allt är bra förutom uppläsningen. Jag har dyselexi och vill få det uppläst samtidigt som jag läser boken själv. Uppläsaren läser ord för ord inte hela meningar. Sen att uppläsaren säger ”höger parantes” & ”vänster parantes” stör tyvärr väldigt mycket. Läs mer
  • 2018-12-31

Matilda b skrev om ordochbok.se
    Tycker det är toppen, min enda önskan vore att man kunde välja att gå till tex sida 102 direkt istället för att behöva bläddra och läsa sig till om det verkar vara rätt sida. Men det kanske bara är min bok som är sån eller jag som är trög. Men utmärkt iallafall! Läs mer
  • 2018-12-24

Hanadi n skrev om ordochbok.se
    Jag har bestältt en digital bok för 10 dagar sen,men jag fick ingenting tillis. Läs mer
    2018-12-25 Ord & Bok svarar Hanadi n
    Hej Hanadi,
    Din aktiveringskod skickades till dig via e-post den 14:e december (Mailet kommer från Gleerups) Så kolla din inbox efter ett mail från dem. Glöm inte kolla så att det inte har hamnat i din skräppost också. Hittar du det fortfarande inte får du återkomma så hjälper vi dig.
  • 2018-12-19

Sylvia H skrev om ordochbok.se
    Den har varit super bra inget att klaga på!! Mvh Sylvia Läs mer
  • 2018-12-18

Kristina G skrev om ordochbok.se
    Ord och bok är väldigt bra, det brukar fungera väldigt smidigt. Jag har köpt kursböcker till gymnasiekurserna där. En gång blev inte min bok levererad, men efter att ha varit i kontakt med dem fick jag den snabbt efteråt. Väldigt hjälpsamma och trevliga. Rekommenderas. Inte helt optimal sökfunktion på hemsidan, om man söker på t.ex ”biologi” så kan det komma upp en mängd titlar som ej har med saken att göra innan böcker inom ämnet visas.

Sammanfattningsvis en bra sida som jag kan tänka mig använda igen. Läs mer
  • 2018-12-07

Vetle S skrev om ordochbok.se
    Köpte 5 stk Gleerups material, men ordochbok klarte inte att matcha köpen till samma konto, så måtte kontakta Gleeerups kundtjänst för at fixa felet. Läs mer
  • 2018-12-04

Marie Ö skrev om ordochbok.se
    Sidan bröts vid betalningen och jag fick inget bekräftelsemail men pengarna drogs ändå. 1v senare fick jag dock min beställning i posten. Skönt att det kom direkt till brevlådan men kunde gott gått lite snabbare. Böcker bra men hade varit ännu bättre om fler bilder fanns i beskrivningen. Läs mer
    2018-12-04 Ord & Bok svarar Marie Ö
    Hej Marie, tyvärr hade vi lite tekniska problem den dagen men dessa är lösta. Däremot funderar jag kring ditt bekräftelsemail eftersom jag kan se att det har skickats till dig. Kanske kan vara så att det hamnat i din skräppost?
    Marie Ö gillar detta
  • Tryggve L

2018-12-03

Tryggve L skrev om ordochbok.se
    Köpte en digital bok. Fick temporärt tillgång till en bok. Inte specifierat någonstans att det var fallet. Aldrig igen. Läs mer
    2018-12-04 Ord & Bok svarar Tryggve L
    Hej Tryggve, en licens från Natur & Kultur gäller i ett år från att man aktiverar den. Kan hålla med om att det kan vara tydligare. Vi ska försöka förtydliga detta! Tack för din feedback!
  • 2018-11-29

Dylan V skrev om ordochbok.se
    Digital bok. Snabbt och enkelt Läs mer
  • 2018-11-28

Emil F skrev om ordochbok.se
    Köpte en onlinebok, kursföretaget konkade och kursen ställdes in, jag kunde inte få pengarna tillbaka för boken... kort och gott min upplevelse Läs mer
    2018-11-30 Ord & Bok svarar Emil F
    Hej Emil, det va tråkigt att höra att utbildningsföretaget gått i konkurs! Tyvärr går det inte att returnera digital litteratur.
  • 2018-11-26

Nabal K skrev om ordochbok.se
    Det var allt bra med Ord&bok

Tack så mycket för allt.❤️ Läs mer
  • 2018-11-13

Rigmor D skrev om ordochbok.se
    Bra! Enkelt att hitta snabb leverans Läs mer
  • 2018-11-12

Sylwia G skrev om ordochbok.se
    Ett digitalt läromedel från Gleerups.
    Trevlig och proffsig
    Ja
    Ingen krångel, tydlig information, snabb leverans. Allt funderar som det ska. Läs mer
  • 2018-11-09

Solweig T skrev om ordochbok.se
    Köpte en bok och blev väldigt nöjd. Snabbt o bra svar och leverans! Läs mer
  • 2018-11-08

Alla B skrev om ordochbok.se
    Jag köpte uppdrag för en engelsk bok. Företaget är också mycket nöjd med boken. Tack för den vördnadsfulla inställningen till kunderna. Läs mer
  • Shoala E

2018-10-29

Shoala E skrev om ordochbok.se
    En köpte en spanska bok för nybörjare .Snabb svar vid beställning och lätt tillgänligt . Läs mer
  • 2018-10-28

Zelia W skrev om ordochbok.se
    Jag har inte tagit emot min bok som jag beställde 16/11, därför tycker jag inte om företaget och kommer inte köpa något här igen Läs mer
    2018-10-30 Ord & Bok svarar Zelia W
    Hej Zelia, mail med aktiveringskod för din digitala bok skickades till dig direkt efter att din beställningen. Vi har även nu på nytt mailet den till dig. Kan det vara så att våra mail hamnar i din skräppost kanske?
  • Aleksandra O

2018-10-28

Aleksandra O skrev om ordochbok.se
    Jag har köpt diverse e-böcker från Ordochbok. Jag blev väl bemött av företaget. Det finns småfel i facit, men som stort är böckerna välskrivna och innehållsrika. Rekommenderas för distansstudier! Läs mer
  • 2018-10-28

Jasmina R skrev om ordochbok.se
    Jag köpte en kursbok inom vård och omsorg. Det var enkelt och smidigt att beställa och leveransen var snabb. Jag kommer nog att köpa resten av mina kursböcker från dem. Läs mer
  • 2018-10-27

Henrik E skrev om ordochbok.se
    Allt va bra smidigt och rolig överraskning... Skulle ha en studiebok klass 1 men det blev klass 2 istället... Den va också bra, inga problem... 😁 Hörs Läs mer
  • 2018-10-27

Soheil Z skrev om ordochbok.se
    Hjälpa mig mycket på ord. Jag tycker at bra läromedel. Läs mer
  • Asmma A

2018-10-25

Asmma A skrev om ordochbok.se
    jag köpte
    1: lärande och utveckling .
    2: människors miljöer .
    3: specialpedagogik 1
    det allt bra. men när vill jag att köpa barns lärande och växande det finns inte för elev. det finns bara för lärare ... jag tycker om att studerar med digitala böcker. kan ni hjälpa mig för det saker. Läs mer
    2018-10-28 Ord & Bok svarar Asmma A
    Ja tyvärr finns Barns lärande och växande bara som lärarwebb i dagsläget. Välkommen åter!
  • 2018-10-24

Suchandra C skrev om ordochbok.se
    Fantastisk kampanj på skol literature! Läs mer
  • Alvar F

2018-10-22

Alvar F skrev om ordochbok.se
    Stepping Stone 3 elev webb
    Helt OK
    Att få en lätthanterlig enelskundervisning.
    Hittills OK Läs mer
  • 2018-10-21

Nilla S skrev om ordochbok.se
    Studentlitteratur för komvux som digital licens. Leverans per mejl inom 1 min och till ett bra pris.
    Bristande beskrivning då det inte framkom hur länge licensen gällde förrän efter köpet. Det borde finnas alternativ på hur länge man kan välja. Läs mer
  • 2018-10-18

Ted N skrev om ordochbok.se
    ordochbok. på internet snabb leverans Läs mer
  • 2018-10-18

Camilla S skrev om ordochbok.se
    Jag har beställt många av mina e-böcker till skolan (vård och omsorg) genom ordochbok och varit nöjd. Snabb åtkomst till böckerna och aldrig något strul med länkar m.m. Det enda som jag saknar är att vissa böcker inte finns så det kan ställa till det i studierna. Läs mer
  • 2018-10-17

Ahmad N skrev om ordochbok.se
    Den innehåller användbar information , den bara bra och man kan lita på den .
    Tack för den Läs mer
  • rebecka m

2018-10-16

rebecka m skrev om ordochbok.se
    Jag köpte stepping stone del 1-2 och är super nöjd med den. Läs mer
  • Junjie Y

2018-10-15

Junjie Y skrev om ordochbok.se
    Bra bok. Tydlig och städad text. Förvirrande titel gjorde så jag köpte fel men annars är den rekommenderad. Bra att sådana sidor för studier finns. Läs mer
  • Gisela A

2018-10-13

Gisela A skrev om ordochbok.se
    Det var en dålig uppdatering på boken jag ville ha, den var slut precis överallt, även hos Förläggaren. Lyckades beställa o betala. Återbetalningen gick fort o smidigt. Killen som skrev till mig var mycket effektiv. Jag fick svar fort. Det uppskattas! Att boken inte går att få tag i kan ingen rå för. Läs mer
  • 2018-10-13

Esmeralda B skrev om ordochbok.se
    Köpte en bok.
    Det gick bra o smidig. Läs mer
  • 2018-10-12

Marita F skrev om ordochbok.se
    Engelska på nätet. Ett bra hjälpmedel på engelska kursen . Att lyssna på uttalen hjälper mig mycket i mitt lärande. 👍🏼😘 Läs mer
  • 2018-10-11

Rabab S skrev om ordochbok.se
    Jag har köpt läromodel för min studiecirkel men jag har ett problem med att dela den model med mina elever och jag vet inte värför
    Men allmänt det är mycket bra 👍 Läs mer
  • 2018-10-10

Desiree L skrev om ordochbok.se
    Plattformen for att lasa den bok jag kopt kraver internet. Det betyder med dalig uppkoppling kan jag inte lasa. Tycker att det ska framga tydligt i annonsen. Läs mer