ordochbok.se

Läs vad 511 kunder tycker om ordochbok.se

• 2020-07-04

Gunilla F skrev om ordochbok.se
    En bok som kom med vändande post, imponerande ❤️ Läs mer
  • 2020-07-03

Catharina N skrev om ordochbok.se
    Snabbt och smidigt- både vad gäller beställning och leverans. Läs mer
  • 2020-07-02

Lois L skrev om ordochbok.se
    Köpte boken ’Nordens fjärilar’.
    Bra bemötande i guess, hade aldrig hört talas om företaget innan en snabb googling för att hitta boken. Snabb leverans vilket chockade mig positivt!
    Otroligt nöjd med köpet och allt som hör där till :) Läs mer
  • 2020-07-01

Armin P skrev om ordochbok.se
    Jag skulle köpa en matematik 5000+ 1c digital kopia. Vid första försöket att köpa denna bok kracha sidan fick pengarna tillbaka efter en dag och fick ett bra svar från kundtjänsten. Köpte sedan boken och har varit nöjd sedan dess! Läs mer
  • 2020-07-01

Elisabeth E skrev om ordochbok.se
    Köpt facklitteratur till ett bra pris, snabb och bra leverans, tydliga och snabba bekräftelser på både order och frakt.
    Här handlar jag gärna igen! Läs mer
  • 2020-06-29

Bijan H skrev om ordochbok.se
    Otrevligt bemötande som om jag var en brottsling fast det hade blivit en missförstånd under beställning. Aldrig återvänder till ordochbok.se Läs mer
    2020-06-29 Ord & Bok svarar Bijan H
    Hej, inte alls meningen om vi låtit otrevliga. Det ber vi så mycket om ursäkt för isf. Men gällande ditt ärende så har vi tyvärr inte möjlighet att sälja lärarlicenser till någon som inte är lärare.
    Mvh.
    Ord & Bok
  • 2020-06-23

Olga E skrev om ordochbok.se
    Toppen, skulle köpa mer böcker Läs mer
  • Christina M

2020-06-23

Christina M skrev om ordochbok.se
    "Specialpedagogik och funktionsvariationer"
    Smidigt och enkelt köp. Snabb leverans. Läs mer
  • 2020-06-22

Annica P skrev om ordochbok.se
    Enkelt att beställa och snabb leverans! Läs mer
  • 2020-06-22

Pauline C skrev om ordochbok.se
    Beställde en bok. Det gick snabbt och enkelt både att beställa och att få den. Läs mer
  • 2020-06-20

Magnus L skrev om ordochbok.se
    Informerar inte om begränsningar runt vem som får köpa varor. Köpte lärarwebb från gleerup vilket visade sig att jag inte fick. Det fans ingen information om detta någonstans. Förlorade en arbetsdag till följd av detta. Läs mer
  • 2020-06-19

Ella B skrev om ordochbok.se
    Bra böcker, väldig snabb leverans. Läs mer
  • 2020-06-18

Maesoome S skrev om ordochbok.se
    Jag köpte New Levels 1 av Stephens B. O Holm E. Jag tyckte eran service var bra kvalité. Jag blevbemött på ett bra sätt fick exakt vad jag betalade för.
    Tack att ni finns Läs mer

Veronyca W skrev om ordochbok.se
    Snabb leverans och bra pris. Inga konstigheter! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-18 Ord & Bok svarar Veronyca W
    Om allt var bra, varför fick vi bara en etta i betyg? :)

Ulf G skrev om ordochbok.se
    Mycket snabb leverans, rekommenderas starkt! Läs mer

Ådel F skrev om ordochbok.se
    Jag vet inget alls om förlaget, utan bestälde boken där den var billigast. Därför kan jag inte uttala mig utöver att boken kom fram och att jag är nöjd med det. Återkommer gärna när jag ev beställt mer från er. Läs mer
  • 2020-06-16

Kristofer A skrev om ordochbok.se
    Ja jag har varken fått min bok än eller fått ett mail om att den är skickat, så därför blir det "bara" 3 stjärnor. Var 3-4 vardagar sen jag beställde. Läs mer
  • 2020-06-15

Malin H skrev om ordochbok.se
    Beställde en bok. Mycket smidigt och snabb leverans! Läs mer
  • Saga G

2020-06-15

Saga G skrev om ordochbok.se
    Beställde Socialpedagogik av Helen Carlander till min utbildning till Socialpedagog. Har den i min hand nu tack vare supersnabb leverans. Tack vare det kan jag fortsätta studierna utan avbrott!
    Tusen tack :) Läs mer
  • 2020-06-14

Elisabet V skrev om ordochbok.se
    enkelt att beställa och betal. sen har jag tyvärr inte kunnat ladda ner boken till min dator. det är inte företagets fel men det hade varit bra om möjligheten att spara boken på valfritt medium hade funnits vid nedladdning. Läs mer
  • 2020-06-13

Ulrika L skrev om ordochbok.se
    Köpte 2 böcker av Maria Borelius. Bra pris, snabb leverans och ett stort plus att jag kunde använda mitt cashback card hos ordochbok.se👍 Läs mer
  • 2020-06-12

Åsa N skrev om ordochbok.se
    Så himla tråkigt att det stod att produkten fanns i lager och så fanns den ändå inte. Läs mer
  • 2020-06-12

Marianne A skrev om ordochbok.se
    Sökte efter böcker till barnbarnet. Dessa var slut i butiker och näthandel (Bokus och Cdon). Jag fick rekordsnabb återkoppling och snabb leverans. Läs mer

Emiley C skrev om ordochbok.se
    great service, quick and easy! And best price! Läs mer

Anne L skrev om ordochbok.se
    Uppskattar snabb leverans och att priserna är mycket fördelaktiga. Kommer fortsätta att beställa från er. Läs mer

Carina L skrev om ordochbok.se
    Bra pris, snabb leverans! Första gången jag handlade härifrån, men inte sista! Läs mer

Annica C skrev om ordochbok.se
    Snabb och smidig service, tack! Läs mer
  • 2020-06-09

Therese C skrev om ordochbok.se
    Bra och super bra och enkel service med snabb respons. Läs mer
  • 2020-06-09

Nathalie S skrev om ordochbok.se
    Tycker att det funkar alldeles utmärkt och jag kommer använda den här tjänsten för framtiden kursen också. Jag tycker att det är lättare att lyssna till min kurs än att behöver läsa alt. Samtidig riktig bra för klimaten att det är digitalt.

En sak som jag sakna er att det inte finns en möjlighet att lyssna till hela kursen eller en hel kapital som med en ljudbok. Det skulle vara riktig smart att har. 👍

Men annars helt nöjd! Läs mer
  • 2020-06-07

Frida H skrev om ordochbok.se
    Jag köpte en uppsättning digitala böcker, och gjorde ett fel. Dom kontaktade mig och hjälpte mig lösa problemet. Det är den här typen av support vi ska ta till vara på. Läs mer
  • Veronica B

2020-06-07

Veronica B skrev om ordochbok.se
    Snabbt leverans och bra kvalitet Läs mer
  • 2020-06-05

Andrzej S skrev om ordochbok.se
    Hej
    Jag har ett mycket positivt intryck av min kontakt med kundtjänsten. Men det skulle vara bättre om jag hade en bättre beskrivning av formatet på den beställda artikeln när jag beställde e-boken.
    Trevlig helg
    Andrzej Läs mer
  • 2020-06-04

Hanna D skrev om ordochbok.se
    Jag köpte en bok. Snabb leverans och god kommunikation. Toppen! Läs mer
  • 2020-06-04

Patrik D skrev om ordochbok.se
    Köpte en bok om Stockholms skärgård [Hamnguiden 8]. Tyvärr blev det lite struligt vid betalning med dubbla fakturor, dock har det löst sig. Läs mer
  • Katharina D

2020-06-02

Katharina D skrev om ordochbok.se
    Ni uppgav att det var en bok när det egentligen var en pocket. Orkade inte med att tjafsat med er så jag betalade fakturan. Kommer inte rekommendera att handla hos er och tänker lägga ut ärendet i varnings grupper och bokgrupper på fb så andra slipper bli lurade och bli så nonchalant behandlade. Så besviken och ledsen. Läs mer
    2020-06-11 Ord & Bok svarar Katharina D
    Hej Katharina, som sagt har vi erbjudit sig att returnera boken kostnadsfritt. Vi har även skickat en retursedel till dig. Tråkigt att du känner dig besviken.
  • 2020-05-30

Anna E skrev om ordochbok.se
    Jag valde köpa Paolo Roberto stora italienska kokbok men den va slut men jag fick snabbt veta och det få ni beröm för
    👍😊 Läs mer
  • Therese N

2020-05-29

Therese N skrev om ordochbok.se
    Köpte en Halvan bok till min brorson som fyller år. Snabb leverans. Bra paketerat. Aldrig hört talas om företaget innan. Upptäckte det av en slump då jag sökte efter en specifik bok. Kommer beställa flera ggr, nu när jag upptäckte er.. Läs mer
  • 2020-05-28

Petroenlla D skrev om ordochbok.se
    Bok privat. Jag blev bemött på ett bra sätt. Ja förtaget höll de som stod på hemsidan. Jag är super nöjd fick min bok inom 4 dagar. Så de var super bra. Läs mer
  • 2020-05-27

Terje H skrev om ordochbok.se
    Beställde en bok som fanns på lager. Fick orderbekräteslse. Men sen tog man tillbaks det och anslöt sig till drevet. Svårt att ni tar på er att gallra bland de verk som ni tycker att vi skall få köpa. Riktigt uselt fsktiskt Läs mer
  • 2020-05-26

Dan S skrev om ordochbok.se
    Funkade mycket bra..var enkelt att beställa. Läs mer
  • 2020-05-26

Ilham B skrev om ordochbok.se
    Det har varit lätt att hitta det man söker och otroligt snabb leverans. Läs mer
  • 2020-05-25

Sofia B skrev om ordochbok.se
    Ord och bok var smidiga, snabba och leverera på 2 dagar. Boken var hell och fint levererad i en kartong som höll.
    Super smidigt och pålitlig affär. Läs mer
  • 2020-05-25

Gloria C skrev om ordochbok.se
    Hej!!!
    Jag köpte boken Hälsopedagogik av Tove Phillips.
    På internet bemötte jag ditt företag.
    Min upplevelse med din tjänst var underbar!! Jag fick min bok snabb, lättvindig och billig!
    Jag ska fortsätta köpa i ordochbok.se!
    Tack, tack.

Gloria C. Läs mer
  • Anders Å

2020-05-21

Anders Å skrev om ordochbok.se
    Varan kom i tid i eposten en kursbok.
    Hoppas bara boken kommer till användning, om jag får ett jobb och inte ska gå den där engelskakursen inom sex månader, under vilken den gäller. Men det får jag väl ta. Läs mer
  • 2020-05-21

Mats R skrev om ordochbok.se
    Tyvärr har de DSV som transportör, vilket innebär att jag måste köra 30km."för att hämta paketet. Om de hade haft posten eller DHL hade jag bara behövt köra eller gå 3 km. Läs mer
  • 2020-05-21

Florence H skrev om ordochbok.se
    Det är första gången jag köpte något av er. Men tror att jag fick boken (Hälsopedagogik av Tove Philips) som jag köpte jätte snabbt.

Tack. Läs mer
  • 2020-05-18

Zofia S skrev om ordochbok.se
    Snabbt leverans
    Bra pris
    Förhoppningsvis kommer handla mer hos er.
    Tack så mycket Läs mer
  • 2020-05-16

Peter C skrev om ordochbok.se
    Beställde Hamnguiden 9, den levererades väl emballerad av Schenker på en acceptabel tid. Läs mer
  • 2020-05-15

Mats B skrev om ordochbok.se
    snabbt och smidigt, bra helt enkelt Läs mer
  • 2020-05-14

Ann L skrev om ordochbok.se
    Jag sökte skolböcker för hemmaplugg med högstadieelev. Hemsidan var lätt att ta sig runt i, och när det var en sak jag inte hittade fick jag snabb och trevlig hjälp när jag ringde. Nu vet jag vart jag ska vända mig nästa gång! Läs mer