Alla kategorier Webshop ordochbok.se

Läs vad 64 kunder tycker om ordochbok.se

• Rigmor D skrev om ordochbok.se
    Bra! Enkelt att hitta snabb leverans Läs mer
  • Sylwia G skrev om ordochbok.se
    Ett digitalt läromedel från Gleerups.
    Trevlig och proffsig
    Ja
    Ingen krångel, tydlig information, snabb leverans. Allt funderar som det ska. Läs mer
  • Solweig T skrev om ordochbok.se
    Köpte en bok och blev väldigt nöjd. Snabbt o bra svar och leverans! Läs mer
  • Alla B skrev om ordochbok.se
    Jag köpte uppdrag för en engelsk bok. Företaget är också mycket nöjd med boken. Tack för den vördnadsfulla inställningen till kunderna. Läs mer
  • Shoala E
    Shoala E skrev om ordochbok.se
    En köpte en spanska bok för nybörjare .Snabb svar vid beställning och lätt tillgänligt . Läs mer
  • Zelia W skrev om ordochbok.se
    Jag har inte tagit emot min bok som jag beställde 16/11, därför tycker jag inte om företaget och kommer inte köpa något här igen Läs mer
    2018-10-30 Ord & Bok svarar Zelia W
    Hej Zelia, mail med aktiveringskod för din digitala bok skickades till dig direkt efter att din beställningen. Vi har även nu på nytt mailet den till dig. Kan det vara så att våra mail hamnar i din skräppost kanske?
  • Aleksandra O
    Aleksandra O skrev om ordochbok.se
    Jag har köpt diverse e-böcker från Ordochbok. Jag blev väl bemött av företaget. Det finns småfel i facit, men som stort är böckerna välskrivna och innehållsrika. Rekommenderas för distansstudier! Läs mer
  • Jasmina R skrev om ordochbok.se
    Jag köpte en kursbok inom vård och omsorg. Det var enkelt och smidigt att beställa och leveransen var snabb. Jag kommer nog att köpa resten av mina kursböcker från dem. Läs mer
  • Henrik E skrev om ordochbok.se
    Allt va bra smidigt och rolig överraskning... Skulle ha en studiebok klass 1 men det blev klass 2 istället... Den va också bra, inga problem... 😁 Hörs Läs mer
  • Soheil Z skrev om ordochbok.se
    Hjälpa mig mycket på ord. Jag tycker at bra läromedel. Läs mer
  • Asmma A
    Asmma A skrev om ordochbok.se
    jag köpte
    1: lärande och utveckling .
    2: människors miljöer .
    3: specialpedagogik 1
    det allt bra. men när vill jag att köpa barns lärande och växande det finns inte för elev. det finns bara för lärare ... jag tycker om att studerar med digitala böcker. kan ni hjälpa mig för det saker. Läs mer
    2018-10-28 Ord & Bok svarar Asmma A
    Ja tyvärr finns Barns lärande och växande bara som lärarwebb i dagsläget. Välkommen åter!
  • Suchandra C skrev om ordochbok.se
    Fantastisk kampanj på skol literature! Läs mer
  • Alvar F
    Alvar F skrev om ordochbok.se
    Stepping Stone 3 elev webb
    Helt OK
    Att få en lätthanterlig enelskundervisning.
    Hittills OK Läs mer
  • Nilla S skrev om ordochbok.se
    Studentlitteratur för komvux som digital licens. Leverans per mejl inom 1 min och till ett bra pris.
    Bristande beskrivning då det inte framkom hur länge licensen gällde förrän efter köpet. Det borde finnas alternativ på hur länge man kan välja. Läs mer
  • Ted N skrev om ordochbok.se
    ordochbok. på internet snabb leverans Läs mer
  • Camilla S skrev om ordochbok.se
    Jag har beställt många av mina e-böcker till skolan (vård och omsorg) genom ordochbok och varit nöjd. Snabb åtkomst till böckerna och aldrig något strul med länkar m.m. Det enda som jag saknar är att vissa böcker inte finns så det kan ställa till det i studierna. Läs mer
  • Ahmad N skrev om ordochbok.se
    Den innehåller användbar information , den bara bra och man kan lita på den .
    Tack för den Läs mer
  • rebecka m
    rebecka m skrev om ordochbok.se
    Jag köpte stepping stone del 1-2 och är super nöjd med den. Läs mer
  • Junjie Y
    Junjie Y skrev om ordochbok.se
    Bra bok. Tydlig och städad text. Förvirrande titel gjorde så jag köpte fel men annars är den rekommenderad. Bra att sådana sidor för studier finns. Läs mer
  • Gisela A
    Gisela A skrev om ordochbok.se
    Det var en dålig uppdatering på boken jag ville ha, den var slut precis överallt, även hos Förläggaren. Lyckades beställa o betala. Återbetalningen gick fort o smidigt. Killen som skrev till mig var mycket effektiv. Jag fick svar fort. Det uppskattas! Att boken inte går att få tag i kan ingen rå för. Läs mer
  • Esmeralda B skrev om ordochbok.se
    Köpte en bok.
    Det gick bra o smidig. Läs mer
  • Marita F skrev om ordochbok.se
    Engelska på nätet. Ett bra hjälpmedel på engelska kursen . Att lyssna på uttalen hjälper mig mycket i mitt lärande. 👍🏼😘 Läs mer
  • Rabab S skrev om ordochbok.se
    Jag har köpt läromodel för min studiecirkel men jag har ett problem med att dela den model med mina elever och jag vet inte värför
    Men allmänt det är mycket bra 👍 Läs mer
  • Desiree L skrev om ordochbok.se
    Plattformen for att lasa den bok jag kopt kraver internet. Det betyder med dalig uppkoppling kan jag inte lasa. Tycker att det ska framga tydligt i annonsen. Läs mer
  • Fatima H skrev om ordochbok.se
    Köpte en ämnesbok i ebok format. Betalade och fick licensen i ett email nästa dag. Allt gick felfritt och precis som jag hade tänkt mig. Läs mer
  • Helle J
    Helle J skrev om ordochbok.se
    Förnyelse av Licens till stepp stone 3 Läs mer
  • Monica W skrev om ordochbok.se
    Köpte en bok. Fick den snabbt. Det var billigaste alternativet
    via Bokfynd.nu. Läs mer
  • Inger E
    Inger E skrev om ordochbok.se
    Jag köpte en e-bok och fick den på mailen dagen efter. Bra service. Jag har aldrig prövar den firman tidigare men jag är nöjd. Läs mer
  • Emma K skrev om ordochbok.se
    köpte en engelska bok till en kurs på komvux.
    blev inte bemött på något sätt
    hade önskat större utbud utav böcker till kurser, skulle ha grafisk kommunikation med men den boken fanns ej. Läs mer
  • Yehimy S
    Yehimy S skrev om ordochbok.se
    Jag köpte sen digitalbok studie bok. Fick super tillgång till boken bara efter 1dag.
    Är super nöjt, bra instruktioner för hur man kommer till vägas med aktiveringen till gleerups hemsida.
    Jag som lider av desylexi, var i behov av en digitalläromedel. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Fadi G skrev om ordochbok.se
    Hej,
    Vilken upplevelse, det var inte som jag önskat, min order inte kommit samtidigt ni inte svarat på mig, så var ni snälla o skicka beställningen för jag måste plugga.
    Tack Läs mer
    2018-10-02 Ord & Bok svarar Fadi G
    Hej Fadi,
    Har kontrollerat och vi svarade på ditt mail torsdag den 27:e september kl. 19.27 och Gleerups mailade licensen till dig någon dag efter din beställning. Kan vara så att våra och Gleerups mail hamnar i din skräppost? Har du kollat där?
  • Nataliia F
    Nataliia F skrev om ordochbok.se
    Jag beställde webb till Stepping stone 3 11 september. Hittils fick jag inte antingen min vara eller svar via email (jag har skrivit till dem 2 gånger!). Jag vet inte vad ska jag göra!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2018-09-26 Ord & Bok svarar Nataliia F
    Hej Nataliia, vi har svarat på dina mail flera gånger. Verkar som att våra mail hamnar i din skräppost! Kolla gärna där (Antagligen har även din licens hamnat där).
  • Linda E skrev om ordochbok.se
    Uppdaterat vad ni har för sortiment Läs mer
  • Jenny H
    Jenny H skrev om ordochbok.se
    Snabb leverans och lätt och smidigt att använda hur och när man vill utan att behöva bära med sig tunga böcker. Läs mer
  • Eshma M skrev om ordochbok.se
    Har köpt Fysik 1 digitala boken. Funkar väldigt bra. Mycket billigare än en vanlig bok. Bra för ekonomin och miljön :). Tyckte däremot att det hade varit bättre om man kunde ha en sida framme i taget (nu är det dubbelsidigt och för små text). Går självklart att zomma in, men det e jobbigt att zomma in och ut hela tiden. Annars är det perfekt för dig som behöver boken under en kort tid. Du behöver inte bära någon tung bok utan logga in på en dator och börja plugga på em gång! Läs mer
  • Mohammed H skrev om ordochbok.se
    jätte bra tycker jag i den här modelen Läs mer
  • Gentian O skrev om ordochbok.se
    Jag är nöjd med leveransen och ordochkok tack Läs mer
  • Evelina E skrev om ordochbok.se
    Köpte mattebok som digitalbox, smidigt och mycket billigare än en vanlig bok och det är ju något jag bara kommer använda en stund så nu slipper jag ha en fysisk bok ligga och damma när jag är klar. Läs mer
  • Andrea K skrev om ordochbok.se
    Jag väntar på böcker fortfarande. Jag har inte fått böcker efter en vecka. Läs mer
    2018-09-18 Ord & Bok svarar Andrea K
    Hej Andrea,
    Vi har mailat dig! Böckerna ligger på ditt utlämningsställe och posten har aviserat via sms.
  • Alexandra Z skrev om ordochbok.se
    Jag köpte en bok om hälsopedagogik.
    Jag blev bemött bra.
    Jag tycker det fy det är bra med digital lärobok. Läs mer
  • Alva P skrev om ordochbok.se
    Köpte en matematik bok.
    Lite information om varan.
    Varan var försenad. Läs mer
    2018-09-16 Ord & Bok svarar Alva P
    Hej Alva,
    Mail med aktiveringskod och aktiverings länk gick ut till dig samma dag som du la din beställning. Kanske har det fastnat i din skräppost?
    Vi har skickat nytt mail till dig med aktiveringskod och aktiveringlänk!
  • THANH T skrev om ordochbok.se
    Snabb leveran o hjälpsam kundservice. Rekommendera!! Läs mer
  • Lillemor S skrev om ordochbok.se
    Nöjd!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Marie M skrev om ordochbok.se
    Jag är lärare på högstadiet, och köpte böcker att använda i undervisning. Hos andra nätbokhandlare får man som privatperson inte köpa skolböcker, men här kunde jag det. Det är jag så tacksam för, då böckerna jag köpte är erkänt bra i undervisning, och min arbetsplats inte har ekonomi själv att köpa in dem. Läs mer
  • Hiba D
    Hiba D skrev om ordochbok.se
    Jag har beställt ordboks webb föra två veckor sedan och jag har inte fått den varför? Mvh Hiba Läs mer
    2018-09-11 Ord & Bok svarar Hiba D
    Hej Hiba,
    Kundtjänst har mailat dig så hjälper vi dig så du får din bok! Troligen kan mailet fastnat i skräpposten eller liknande.
  • Inger P skrev om ordochbok.se
    Bra bemötande och snabbt svar vid köp och beställning. Jag fick råd och information kring mitt köp. Läs mer
  • Elise I skrev om ordochbok.se
    Jag köpte naturkunskap synpunkt 2.
    Innan jag skulle köpa från denna sida så valde jag att maila hur det funkande. Jag fick ett jätte snabbt svar och hjälp! Läs mer
  • Noor M skrev om ordochbok.se
    Jag kköpte 2 böcker..och allt var ok Läs mer
  • Mays A skrev om ordochbok.se
    perfektttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om ordochbok.se
    Har beställt 2 st digitala läroböcker och jag tycker att det är lätt å smidigt. Enkelt att betala och snabb leverans av inloggnings uppgifter. Mycket prisvärd. Läs mer