Alla kategorier Webshop ordochbok.se

ordochbok.se

Läs vad 149 kunder tycker om ordochbok.se

• 2019-04-18

Gerd L skrev om ordochbok.se
    Har ännu inte fått boken. Har tidigare alltid köpt från Adlibris, kommer att göra det hädanefter också. Har betalt boken. Dåligt, väldigt dåligt. :( Kommer nog att köpa från Adlibris hädanefter också. Men vart har nu min bok tagit vägen????? Väntar mej nu på att ni tar mitt meddelande på allvar. Ingrid Lundgren. Läs mer
    2019-04-18 Ord & Bok svarar Gerd L
    Hej Ingrid,
    För att förtydliga så har du köpt en e-bok av oss. Detta innebär att du får ett mail med en länk så att du kan ladda ner den till din dator eller mobil. Jag har dubbelkollat och mail skickades till dig med länk till din bok direkt efter att du genomförde din beställning.
    Maila gärna info@ordochbok.se om du behöver hjälp med att komma igång med din bok.
  • Olof R

2019-04-18

Olof R skrev om ordochbok.se
    Det fungerar precis som det ska vad jag har upplevt. Bra sätt att sprida utbildning med hjälp av internet och hjälpte mig därför när jag behövde en bok jag inte hittade i fysisk form. Läs mer
  • 2019-04-17

Annika G skrev om ordochbok.se
    Köpte en e-bok, supersmidigt. Läs mer
  • 2019-04-16

Ewa J skrev om ordochbok.se
    E-bok
    Blev mycket väl bemött då jag skulle ge bort boken som gåva och de hade inte det alternativet i beställningen. Efter mejlväxling och snabba svar fixade de det manuellt.
    Ett företag som jag kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-04-14

Ghassan B skrev om ordochbok.se
    En riktig räddare, Jag köpte en E-bok som jag direkt fick tillgång till där det tar 24 timmar hos andra att få tillgånguppgifterna Läs mer
  • 2019-04-14

Pamela P skrev om ordochbok.se
    Snabbt, enkelt och lätt. Perfekt helt enkelt! Läs mer
  • Jan H

2019-04-12

Jan H skrev om ordochbok.se
    Har inte fått min bok än har gått en vecka uselt Läs mer
    2019-04-12 Ord & Bok svarar Jan H
    Hej Jan,
    Du har köpt en e-bok och nerladdningslänk skickades till dig direkt efter köpet via e-post.
  • 2019-04-12

May M skrev om ordochbok.se
    Jag köpte en bok.
    Det var bra bemötande. Det jag önskar från er att ni skickar denna förfråga efter att man har fått leveransen.
    Jag önskar att Ordochbok skickade en leveransdatum på ordern som jag skickade till de.

Tack. Läs mer
  • 2019-04-11

Cajsa S skrev om ordochbok.se
    Köpte digital kurslitteratur, allt var som förväntat Läs mer
  • Sevgi D

2019-04-11

Sevgi D skrev om ordochbok.se
    Jag är jätte nöjd! Kan verkligen rekommendera detta! Läs mer
  • 2019-04-11

Stefan S skrev om ordochbok.se
    Beställde en bok i förra veckan och har ännu inte fått leverans.

Hälsar Stefan Läs mer
    2019-04-11 Ord & Bok svarar Stefan S
    Hej Stefan,
    Skicka ett mail till info@ordochbok.se så hjälper vi dig!
  • 2019-04-08

Lena R skrev om ordochbok.se
    Jag gjorde en felaktig beställning och kunde lätt annullera min beställning. Det kändes mycket bra. Tack! Läs mer
  • 2019-04-07

Maud O skrev om ordochbok.se
    Lärobok. Jag förväntade mig snabb leverans, vilket uppfylldes! Läs mer
  • 2019-04-02

Madhuri G skrev om ordochbok.se
    hej jag tyckte mycket om läromedel det är smidigt. det enda fråga är är det läromedel samma ordning som fakta oken. jag menar bokens sidor är samma som i läromedel eller är det skillnad. Läs mer
  • 2019-04-01

Alla P skrev om ordochbok.se
    Jag har köpt St. Stone del 3. Jag är väldigt nöjd med den. Läs mer
  • 2019-04-01

Jan Z skrev om ordochbok.se
    Allt fungerade bra, en e-bok så inte så märkvärdigt! Läs mer
  • André M

2019-03-29

André M skrev om ordochbok.se
    Snabb, direkt respons om ett fel som gjordes i beställningen, som sparade mig 600 spänn. Riktigt bra!

Boken, däremot, var sagd att komma till mig i 1-2 arbetsdagar. Den kom 5 dar senare än förväntat.
    Vilket skapade problem i tanke på att jag förväntade mig boken vid den tiden för att läsa upp mina betyg. Jag kunde ha kuggat hela klassen och behövt söka för nästa termin om det hade tagit längre. Dåligt, men, kan se anledningar varför det kan komma utanför deras kontroll. Och, jag kuggade inte tack vare förseningen (fast det verkar turbaserat). Läs mer
    2019-04-04 Ord & Bok svarar André M
    Hej André, vi skriver på vår hemsida att (gäller fysiska böcker) vi skickar inom 1-2 arbetsdagar, inte att det ska vara framme. Detta framförallt eftersom vi inte kan ge garantier för hur snabbt Postnord levererar.

• Mindy J

2019-03-29

Mindy J skrev om ordochbok.se
    Bra men en mycket viktig detalj har ni inte skrivit med i köpsidan för boken jag köpte. Bokens licens gäller 365 dagar och det kändes lite surt att få den shocken efter jah aktiverat koden för b Läs mer
    2019-03-29 Ord & Bok svarar Mindy J
    Helt rätt, det får vi se till att det är med på produktsidan!
  • 2019-03-29

Nopbriyanan S skrev om ordochbok.se
    Det är ganska bra,lätt för öppen men det ska bli bättre om det finns text när vi lyssnar. Läs mer
  • 2019-03-27

Sara T skrev om ordochbok.se
    Jag köpte gleerups marknadsföring digital 6 mån. Den är lätt att förstå vilket jag uppskattar men jag är inte van över att läsa en bok på datorn, jag föredrar nog att läsa i en vanlig bok.
    Företaget bemötte bra, hade inga förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-26

Emelie A skrev om ordochbok.se
    Jag köpte Nokflex Matematik 5000 4. Billigt och väldigt smidigt att man fick den via mail och inte behövde vänta på den. Läs mer
  • 2019-03-26

Raili V skrev om ordochbok.se
    Jag köpte webb-baserad läromedel till Stepping Stone 4 läromedel. Jag beställde allt via nätet och har inte varit i kontakt med någon person. Läs mer

Albin V skrev om ordochbok.se
    Fungerar helt okej till skillnad från andra bokaffärer som fungerar helt o-okej Läs mer

Giovanna M skrev om ordochbok.se
    Jag läser till barnskötare på distans och beställde boken hälsopedagogik. Betalningen gick smidigt, och jag fick tillgång direkt. Jag trodde att jag skulle få vänta några dagar men kunde logga in på en gång! Tycker det är väldigt smidigt med digital bok, den har dessutom funktionen att man kan få den uppläst vilket underlättar inlärningen för mig då jag lär mig lättare då jag både kan läsa och höra samtidigt. Även testfrågorna efter varje kapitel har varit en stor hjälp! Det var även billigare än om jag köpt en vanlig bok. Jag är väldigt nöjd med mitt köp! :) Läs mer

Haba A skrev om ordochbok.se
    Gleerups. det går inte att se min kurs och jag kan inte lämna mina uppgifter. Läs mer

Lena B skrev om ordochbok.se
    Krångligt att inte kunna köpa digitala läromedel direkt från Gleerups.
    Fungerar inte att få upp grammatiken på Ipaden utan bara i mobilen.
    Har inte Facebook !!! Läs mer

Enis M skrev om ordochbok.se
    Köpte den digitala versionen av matematik 5000 1bc vux, fick tillgång till den direkt efter att jag hade klickat köp. Försökte köpa exakt samma bok från Adlibris men då tog dem betalt för frakt! För en digital bok?! Vad är nästa steg? Porto på e-post?! Hur som helst så avbeställde jag boken från dem efter att jag fortfarande inte hade fått tillgång till den efter två dagar och då hade jag tur att jag hitta ordochbok.se som också sålde den.

Ordochbok.se - 10/10

Adlibris.se - Gå hem, du är för full/10 Läs mer

Patricia B skrev om ordochbok.se
    Nackdel med digitalbok när det är it haveri och jag inte kan studera på den tid jag avsatt. Borde vara möjligt med dagens teknik att få den som e-bok i tillägg, raderar sig själv när licensen går ut alternativt, möjlighet att ladda ner ett par sidor i 48 h åt gången för att få möjlighet att arbeta offline Läs mer
  • 2019-03-23

Amer F skrev om ordochbok.se
    Jag har bestället en bok men du har gått en vecka men jag har inte fått min beställing så jag är missnöjd.

Tack Läs mer
    2019-03-27 Ord & Bok svarar Amer F
    Hej Amer, din digitala bok levereras via e-post direkt efter din beställning är genomförd. Kolla så att den inte hamnat i din skräppost! Annars är du välkommen att kontakta oss på info@ordochbok.se så ska vi se till att skicka ut din licens på nytt.
  • 2019-03-22

Douglas A skrev om ordochbok.se
    Köpte "reflex plus"
    Fick mail direkt om mitt köp
    Förväntade mig att det skulle ta någon vecka att få den
    Fick den 2 arbetsdagar senare
    Kommer använda denna sida igen om jag behöver! Läs mer
  • 2019-03-20

Ditte W skrev om ordochbok.se
    Jag har köpt en e-bok för att läsa på distans,Trevligt bemötande
    Men väntar på program för att ta emot den.
    Inte självklar användning . Läs mer
    2019-03-20 Ord & Bok svarar Ditte W
    Skicka ett mail till info@ordochbok.se så hjälper vi dig komma igång!
  • 2019-03-18

Carina M skrev om ordochbok.se
    Hej!
    jag beställde digitalt läromedel från er webbsida. allt fungerade väl och jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-18

Loredana N skrev om ordochbok.se
    Det var digital kurslitteratur som jag beställde från ord&bok vid flera tillfällen och har alltid varit lika nöjd med bemötandet och snabbheten. Läs mer
  • 2019-03-17

Joel K skrev om ordochbok.se
    Beställde en vara som de inte hade. Fick ett mail om det så det var väl bra men borde ju inte kunnat beställa en vara de inte kan leverera. Läs mer
    2019-03-18 Ord & Bok svarar Joel K
    Vi ber åter igen om ursäkt för detta. Vi hade fått felaktig information från leverantören av boken till vårt system.
  • 2019-03-14

Saga L skrev om ordochbok.se
    Jag köpte en digital matematik 4 bok och en naturkunskap 2 bok Läs mer
  • 2019-03-14

Anna H skrev om ordochbok.se
    Enkelt att beställa & snabb leverans Läs mer
  • 2019-03-07

Ann E skrev om ordochbok.se
    Jag nöjd med den elevwebb som jag köpt och har redan rekommenderat till andra.
    Jag skötte det själv efter att ha fått information från Gleerup vad jag kan få tag i elevwebben. Läs mer
  • 2019-03-06

Linnea R skrev om ordochbok.se
    Bra bok! Skönt med digitalt. Däremot så sparar den inte sidan som jag senast läst vilket är segt tycker jag. Då jag alltid måste bläddra till rätt sida och komma ihåg vart jag va nånstans. Läs mer
  • 2019-02-28

Rony S skrev om ordochbok.se
    Den är bra lätt att använda och göra olika övningar. Läs mer
  • 2019-02-25

William Ö skrev om ordochbok.se
    Jag köpte två böcker utav ordochbok.se, Sociologi - Grunderna och Reflex Plus - Samhällskunskap. Insidan av båda böckerna var fina men utsidan och främst kanterna var slitna, trodde att böckerna jag köpte skulle vara i nyskick men ser ut som att de böckerna jag fick var i andrahand, vilket jag inte fick reda på utav hemsidan. Kanske var jag som inte letade efter informationen eftersom detta var mina första studieböcker jag själv köpt, men tycker ordochbok.se borde vara mer tydliga ifall böckerna köps i andrahand eller inte. Eller så kanske de böckerna jag fick bara var lite slitna utav resan i kartongen, oavsett så är jag nöjd med innehållet utav böckerna.

Med vänliga hälsningar, William Läs mer
    2019-02-26 Ord & Bok svarar William Ö
    Hej William! Alla böcker som vi säljer är nya. Skicka gärna en bild på böckerna till info@ordochbok.se så tar vi vidare det till vår leverantör.

Björn J skrev om ordochbok.se
    Grundläggande it för seniorer
    allt upplevdes till full belåtenhet Läs mer

Ida A skrev om ordochbok.se
    Beställt kurslitteratur. Det var bra pris men uppstod missförstånd. Fick dock snabbt svar vid mejlkontakt, om än på väldigt personlig basis vilket inte kändes jätte professionellt.
    Otydligt hur returer skulle hanteras.
    Kan tänka mig att handla igen om priset är det bästa. Läs mer

Nathalie K skrev om ordochbok.se
    - Jag köpte kurslitteratur
    - Jag har blivit väl bemött
    - Jag vill ha enkelhet med digital litteratur, det fick jag, dock hade det varit skönt om man hade kunnat kopierat avsnitt som egna anteckningar
    - Sammanfattningsvis har det varit en bra upplevelse Läs mer
  • Adib J

2019-02-11

Adib J skrev om ordochbok.se
    Jag köpte en digital bok (Ciao 1 allt i en). Jag hittade den när jag googlade. Jag använder boken på italienska lektioner och skulle vilja hade möjlighet att läsa den utan internet koppling. Annars alt gick bra. Läs mer
  • 2019-02-10

Amanda F skrev om ordochbok.se
    Jag köpte en e-bok till en kurs jag läser, naturkunskap 1b. Det går väldigt lätt att läsa boken i telefonen och jag fick tillgång till boken direkt när jag hade köpt den. Toppen betyg från mig!! Läs mer
  • Conny V

2019-02-10

Conny V skrev om ordochbok.se
    Häleopedagogik E-bok! Lite omständig i början att hitta tillbaka dit man slutade läsa! Men det löser sig nog när man kommit in i det mer! Bemött: ja snabbt och smidigt att då licensen!

Men sammanfattningsvis så verkar det vara ett smidigt sätt att läsa på Läs mer
  • 2019-02-08

Nahid R skrev om ordochbok.se
    Hej!
    Jag har köpt noflex matematik 5000.
    Först jag hade lite problemet med digital boken, eftersom det var inte likadana version som min lärare hade. Men jag kunde byta den version med likadana verstion. Nu är jag trivs.
    Jag tycker att ni måste ge mycket information om böcker för att kunden kan välja en rätt bok som de vill.
    Hälsningar Nahid Läs mer
  • 2019-02-07

Rickard N skrev om ordochbok.se
    Gick snabbt och lätt, inga bekymmer! Läs mer
  • 2019-02-02

Jesper F skrev om ordochbok.se
    köpte läromedel för min son som går i 5:an. Detta så vi kunde plugga bättre hemma inför ett prov. Gjorde allt online. Smidigt och bra tycker jag, inget att anmärka på! Nöjd kund helt enkelt.

Sen får vi se om hans matteprov gick bra. Om inte så kanske jag återkommer och kräver pengarna tillbaks ;-) Läs mer
  • 2019-01-30

Tanja B skrev om ordochbok.se
    Läromedel. Sökmotor pp hemstdan kunde vara bättre. Svar på fråga kom ej fram till mig via msil men bra att jag då fick sms. Bra service Läs mer

Hovalidsvägen 18 B, 513 50 Sparsör