Alla kategorier Webshop ordochbok.se

ordochbok.se

Läs vad 32 kunder tycker om ordochbok.se

• Linda E
    Linda E skrev om ordochbok.se
    Uppdaterat vad ni har för sortiment Läs mer
  • Jenny H
    Jenny H skrev om ordochbok.se
    Snabb leverans och lätt och smidigt att använda hur och när man vill utan att behöva bära med sig tunga böcker. Läs mer
  • Eshma M
    Eshma M skrev om ordochbok.se
    Har köpt Fysik 1 digitala boken. Funkar väldigt bra. Mycket billigare än en vanlig bok. Bra för ekonomin och miljön :). Tyckte däremot att det hade varit bättre om man kunde ha en sida framme i taget (nu är det dubbelsidigt och för små text). Går självklart att zomma in, men det e jobbigt att zomma in och ut hela tiden. Annars är det perfekt för dig som behöver boken under en kort tid. Du behöver inte bära någon tung bok utan logga in på en dator och börja plugga på em gång! Läs mer
  • Mohammed H
    Mohammed H skrev om ordochbok.se
    jätte bra tycker jag i den här modelen Läs mer
  • Gentian O
    Gentian O skrev om ordochbok.se
    Jag är nöjd med leveransen och ordochkok tack Läs mer
  • Evelina E
    Evelina E skrev om ordochbok.se
    Köpte mattebok som digitalbox, smidigt och mycket billigare än en vanlig bok och det är ju något jag bara kommer använda en stund så nu slipper jag ha en fysisk bok ligga och damma när jag är klar. Läs mer
  • Andrea K
    Andrea K skrev om ordochbok.se
    Jag väntar på böcker fortfarande. Jag har inte fått böcker efter en vecka. Läs mer
    2018-09-18 Ord & Bok svarar Andrea K
    Hej Andrea,
    Vi har mailat dig! Böckerna ligger på ditt utlämningsställe och posten har aviserat via sms.
  • Alexandra Z
    Alexandra Z skrev om ordochbok.se
    Jag köpte en bok om hälsopedagogik.
    Jag blev bemött bra.
    Jag tycker det fy det är bra med digital lärobok. Läs mer
  • Alva P
    Alva P skrev om ordochbok.se
    Köpte en matematik bok.
    Lite information om varan.
    Varan var försenad. Läs mer
    2018-09-16 Ord & Bok svarar Alva P
    Hej Alva,
    Mail med aktiveringskod och aktiverings länk gick ut till dig samma dag som du la din beställning. Kanske har det fastnat i din skräppost?
    Vi har skickat nytt mail till dig med aktiveringskod och aktiveringlänk!
  • THANH T
    THANH T skrev om ordochbok.se
    Snabb leveran o hjälpsam kundservice. Rekommendera!! Läs mer
  • Lillemor S
    Lillemor S skrev om ordochbok.se
    Nöjd!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om ordochbok.se
    Jag är lärare på högstadiet, och köpte böcker att använda i undervisning. Hos andra nätbokhandlare får man som privatperson inte köpa skolböcker, men här kunde jag det. Det är jag så tacksam för, då böckerna jag köpte är erkänt bra i undervisning, och min arbetsplats inte har ekonomi själv att köpa in dem. Läs mer
  • Hiba D
    Hiba D skrev om ordochbok.se
    Jag har beställt ordboks webb föra två veckor sedan och jag har inte fått den varför? Mvh Hiba Läs mer
    2018-09-11 Ord & Bok svarar Hiba D
    Hej Hiba,
    Kundtjänst har mailat dig så hjälper vi dig så du får din bok! Troligen kan mailet fastnat i skräpposten eller liknande.
  • Inger P
    Inger P skrev om ordochbok.se
    Bra bemötande och snabbt svar vid köp och beställning. Jag fick råd och information kring mitt köp. Läs mer
  • Elise I
    Elise I skrev om ordochbok.se
    Jag köpte naturkunskap synpunkt 2.
    Innan jag skulle köpa från denna sida så valde jag att maila hur det funkande. Jag fick ett jätte snabbt svar och hjälp! Läs mer
  • Noor M
    Noor M skrev om ordochbok.se
    Jag kköpte 2 böcker..och allt var ok Läs mer
  • Mays A
    Mays A skrev om ordochbok.se
    perfektttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om ordochbok.se
    Har beställt 2 st digitala läroböcker och jag tycker att det är lätt å smidigt. Enkelt att betala och snabb leverans av inloggnings uppgifter. Mycket prisvärd. Läs mer
  • Åke C
    Åke C skrev om ordochbok.se
    Gleerups lärarlicenser. Trevlig och bra service Läs mer
  • Gun E
    Gun E skrev om ordochbok.se
    Hej, som jag förstår det måste man börja från början i boken och klicka sig fram dit man har kommit i boken. Kan man välja i början av boken vilken sida man vill komma till ? Läs mer
    2018-09-10 Ord & Bok svarar Gun E
    Hej Gun,
    Kontakta kundservice på info@ordochbok.se (så vi kan se vilken bok du har köpt) så ska vi hjälpa dig!
  • Mohamad M
    Mohamad M skrev om ordochbok.se
    Det är dåligt jag har fått faktura utan beställning och jag har gört polisänmela Läs mer
    2018-09-07 Ord & Bok svarar Mohamad M
    Hej Mohamad,
    Vi skickar aldrig ut någon faktura utan att själva beställningen gått iväg. Har du kontrollerat att mailet med din aktiveringskod inte hamnat bland skräpposten?
    Skicka gärna ett mail till info@ordochbok.se så ska vi hjälpa dig komma till rätta med din beställning!
  • Bo N
    Bo N skrev om ordochbok.se
    Köpte digitalutgåvan av Matematik 5000 2c
    Har inte haft personlig kontakt med någon men de automatiska utskick jag fått har varit trevliga och bra.

Jag läser 2C på komvux och skulle egentligen ha köpt 2bc VUX. Nu fungerar det fint även med denna så det löste sig men jag tror det vore bra om sådana förvirrade personer som mig kunde få lite mer stöttning. Ex en ruta där det står ”Fler böcker i samma kurs” med olika nivåer och där det framgår vad syftet är utan att man behöver öppna bokens sida.

Men totalt sett bra! :) Läs mer
  • Stellio T
    Stellio T skrev om ordochbok.se
    Jag ville beställa en elevlicens på en mattebok. Lade in fel beställning på en lärarlicens istället.
    Deras kundtjänst åtgärdade felet snabbt och smidigt när jag kontaktade dem. Likaså ordnade de Klarnas faktura direkt också så jag fick betala rätt belopp.
    Bemötandet var trevligt och respektfullt.
    Jag kommer återvända som kund. Läs mer
  • Sarita S
    Sarita S skrev om ordochbok.se
    Snabb och bra service. Fick fel produkt först men det rättades till snabbt. Läs mer
  • Inna J
    Inna J skrev om ordochbok.se
    Jag köpte digitalt läromedel från er och är nöjd med varan samt ert bemöttande. Bra jobbat! Fortsätt på samma sätt! Läs mer
  • Hassan R
    Hassan R skrev om ordochbok.se
    Jag har köpt några böcker och en elevwebb Läs mer
  • Bahez R
    Bahez R skrev om ordochbok.se
    Det gick snabbt och dem hade många böcker att välja på Läs mer
  • Marianne M
    Marianne M skrev om ordochbok.se
    Snabbt och smidig leverans/bekräftelse av de två digitala böcker jag köpt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Huda Y
    Huda Y skrev om ordochbok.se
    Jag har köpt en digital bok och det funka bra och lätt också. Läs mer
  • Linn P
    Linn P skrev om ordochbok.se
    Jag köpte en digital lärobok utav er, jag är nöjd med allt, nästan. Förstår verkligen inte varför de digitala böckerna inte har några sidonummer. är det meningen att jag ska räkna mig till sidorna min lärare vill att jag ska läsa?

Tycker att upplevelsen kommer att bli top noch om ni ser till att fixa sidonummer! Det är ju en självklarhet, ellerhur? Läs mer
    2018-09-04 Ord & Bok svarar Linn P
    Hej Linn,
    Tack för din feedback! Jag tog frågan angående sidnumrering vidare till Gleerups som står bakom boken du köpt.
    De svarade att de bytt från sidnummer till ID-nummer för att de digitala läromedlen är levande och ska kunna uppdateras så att de alltid är aktuella. De vill kunna lägga in nya avsnitt och artiklar var som helst i läromedlet utan att efterföljande sidnummer ändras. Genom att varje artikel har sitt unika ID slipper de detta.
  • Amal A

Antal användare: 1
    ______________________________

Licens-ID: F3ANTRFT
    Beställare: Amal Ajam

Min jag ångrar sig efter som jag trodde din papper bok så jag vill lämna tillbaka din och beställa riktigt bok jag har ring till klarna de säger att ni kan hjälp mig Mvh Amal Läs mer
    2018-09-04 Ord & Bok svarar Amal A
    Hej Amal,
    Vi försöker vara så tydliga vi bara kan med att det är digital böcker vi säljer. Men skicka ett mail till info@ordochbok.se med dina orderupgifter så hjälper vi dig!
  • Samer O
    Samer O skrev om ordochbok.se
    Lätt att handla och billigt att köpa digitala böcker, så smidig. Läs mer