Körkort

12 omdömen om Körkort

Rebecca D

Brabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabra

Ahmed Gelle I

Hos Örebro Trafikskolan fick jag allt stöd som jag behövde för att nå mitt mål, alltså ta körkort. Under tiden utvecklade jag inte bara från att vara en osäker och lätt stressad kille till att bli en färdig förare med mycket självförtroende i sin körning utan jag hade även hur mycket kul som helst. Det var en upplevelse att gå hos er som jag gärna hade gjort om 1000 gånger. Tack för allt// Ahmed Gelle

Carl G
Skrev om Körkort en del av Örebro Trafikskola

Riktigt bra upplevelse, min huvudsakliga lärare Carina var riktigt schysst att både köra med och lära sig av. Lugn och fin person! Även en annan lärare Johannes var riktigt bra.

Hanna G
Skrev om Körkort en del av Örebro Trafikskola

Jag är väldigt nöjd med deras bemötande! Alla trafiklärare samt receptionist var fantatiska!

Kristin W
Skrev om Körkort en del av Örebro Trafikskola

Jättebra trafiklärare som var anpassningsbara både pedagogiskt och schema-mässigt. För mig som var 25 år och med ett heltidsjobb så anpassade de allt väldigt bra för mig. Kanon, Heja Elin!

Reena S
Skrev om Körkort en del av Örebro Trafikskola

Duktiga lärare.Lätt att lära och prova .Rekomendera till alla .

Amanda Sofie A

Nöjdare går inte att vara! Topp service från första dagen... jag hade aldrig kört bil tidigare och de kunde erbjuda ett slags intensivpaket som var jätte bra. De kunde verkligen anpassa sig efter mina önskemål... Jag kan rekomendera alla denna trafikskola med toppen lärare. Elin var min körlärare och Carina min teorilärare!

Lisa A
Skrev om Körkort en del av Örebro Trafikskola

De va en jäkla bra upplevelse. Sjukt bra personal och de kan verkligen sin grej! Många tummen upp för dem! Rekommenderar alltid Örebro trafikskola. / Lisa

Farhia H
Skrev om Körkort en del av Örebro Trafikskola

Lär sig på ett mycket bra sätt, ett sätt som sätter sig i huvudet.

Johanna V
Skrev om Körkort en del av Örebro Trafikskola

Jätte bra körskola. Duktig personal och väldigt trevliga. Ja är super nöjd☺☺☺. De va dom som gjorde jag klara körkortet på ca 5 veckor.