Läkarhuset Odenplan

Läkarhuset Odenplan

Ring 08-587 103 23 www.praktikertjanst.se
2.3

Här finner du både familjeläkarmottagningen och de flesta större specialiteterna. Laboratorium och röntgen finns på plats. I trevliga och moderna lokaler som är handikappanpassade finns vi till för dig.

3 omdömen om Läkarhuset Odenplan

ELENI A
Skrev om Läkarhuset Odenplan

Gynekolog Charlotte Ullberg. Fruktansvärd människa. Ej lyhörd. Förminskade mig och mina besvär. Rekommenderar ej!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

LINNEA O
Skrev om Läkarhuset Odenplan

Charlotte Ullberg - Jag började storgråta när jag kom hem från besöket. Jag har aldrig känt mig så besviken, sårad och förnedrad efter ett läkarbesök. Hon var elak och respektlös, lyssnade inte på mig och hade en anklagande ton. Hon är helt oförmögen att lyssna. Hon tar inte in någonting och är arrogant och ovillig att hjälpa. Jag avråder starkt från att gå till Charlotte Ullberg. Dels pågrund av hennes nedlåtande och elaka ton, och dels pågrund av att hon helt enkelt inte är en kunnig gynekolog som kan hjälpa till med...

Hélène G
Skrev om Läkarhuset Odenplan

Klok,respektfull, resonemang och förklaringar i stället för pekfingrar. Jag talar om Dr Maria Tasola - hädanefter min livmedikus. Reumatism, diabetes och kärlkramp är mina kroniska problem.