Oscars Fastighetsmäkleri

Oscars Fastighetsmäkleri

Ring 08-661 76 09 www.oscarsmakleri.se

Alla vi på Oscars är registrerade fastighetsmäklare. Den mäklare du kontaktar hjälper dig från uppdragets början till dess affären är avslutad. Vi har inga assistenter då vi vill arbeta nära dig.

64 omdömen om Oscars Fastighetsmäkleri

Sandra N
Skrev om Oscars Fastighetsmäkleri

Otroligt bra service och professionellt bemötande. Jans erfarenhet och personliga engagemang var helt avgörande för vår upplevelse. 5 av 5!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Carl-Johan S
Skrev om Oscars Fastighetsmäkleri

Svårslaget dålig service, ingen återkoppling, kändes som efter att vi gett dem kontraktet så fullständigt struntade de i oss. Ingen service, ingen återkoppling och absolut ingen information. Klickade oss när vi ringde och undrade hur det gick?

Maral S

Henrik är mycket proffsig och har stor koll på sin marknad. Henrik är den bästa mäklaren vi har anlitat!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Birgitta N

Vi är mycket nöjda med försäljningen av lägenheten.Henrik är lyhörd och seriös,lyssnar till kunden och kommer med bra förslag. Vi rekommenderar honom gärna. Birgitta och Kurt

Joakim W

Engagerad, proffsig, kunnig och vänlig. Kunde inte haft en bättre mäklare!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1650 omdömen 4.8 av 1650 omdömen

Saman K

Henrik är professionell, kunnig och pålitlig. Vi hade försökt sälja våran lägenhet tidigare med en annan mäklare utan framgång, efter 3 månader anlitade vi Henrik på rekommendation och det är vi väldigt glada för idag, säljprocessen gick väldigt smidigt till och han överträffade våra förväntningar på alla plan. Vi ger Henrik våra bästa rekommendationer och skulle utan att tveka anlita honom igen.

Maryam N

Vi har varit fantastiskt nöjda med vår mäklare Henrik R på Oscars. Han är väldigt duktig och proffsig. Rekommenderat honom till samtliga vänner och bekanta som ska göra bostadsaffärer:)

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2923 omdömen 4.8 av 2923 omdömen

Karl N

Henrik är arbetsam och ständigt tillgänglig för små och stora frågor. Rekommenderar Henrik till den som vill ha en mäklare som lägger in den extra ansträngning som krävs för en lyckad affär.

Kea N

Vårt objekt var av typen "representationsvåning" och det gällde verkligen att hitta rätt köpare, vilket Henrik lyckades med. Henrik jobbar hårt och finns alltid tillgänglig.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Ann P

Henrik är en jättebra mäklare, han är professionell, kunnig, serviceinriktad och väldigt behaglig som person. Jag kan varmt rekommendera Henrik och skulle absolut välja honom igen om jag skulle sälja min bostad.

Cyrus A

Kunnig, lyhörd och noggrann. Rekommenderas varmt.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Eva H

Mycket kompetent och sympatiskt bemötande.

Tiina A

Tack Henrik för strålande bra service! Allt gick supersmidigt från början till slut och du var alltid tillgänglig, professionell och kunnig. Jag pratade efteråt med Eva, som köpte min lägenhet och hon kunde bekräfta att upplevelsen var lika bra också från köparens sida (som jag redan anade baserad på första gången när vi träffades på en visning). Jag skulle varmt rekomendera dig till alla som vill sälja sin lägenhet i Stockholm!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Malin I

proffsig, snabb och bra på personlig kontakt med både köpare och säljare

Jan U

Professionell och saklig. Återkommer snabbt med besked och uppvisade hög tillgänglighet. Bra råd och vägledning utifrån en köparperspektiv.

Mikael O

Hjälpsam, engagerad och proffsig. Använder honom gärna när det är dags att sälja.

Sara D

Henrik är den bästa mäklare jag mött, jag har gjort fyra lägenhetsaffärer de senaste åren och jag har haft kontakt med en väldig massa mäklare, och Henrik är både professionell, trevlig att ha att göra med, går "the extra mile". Jag skulle aldrig vilja köpa av honom (!) för att jag vet att han är en expert att pressa upp priset, men som säljare var jag supernöjd. Han löste även en eventuell komplikation vid signerandet genom att kompromissa sin egen lön med 5000 kr. Jag kommer definitivt anlita honom nästa gang jag säljer!

Hadi N

Trevlig, serviceorienterad, alltid tillgänglig och de gånger jag inte fått tag på honom så har han återkopplat snabbt. Snabba svar och raka besked!

Christoffer W

Kan rekommendera Per. Proffsig och ordningssam förpackat i vänlig anda.

Rolf Ö

Lungt och korrekt bemötande. Ordning och redan samt god frmaförhållning av det som ska göras

Lars W

Henrik var utomordentligt trevlig, initierad, ambitiös och angelägen att göra ett bra jobb - vilket han verkligen gjorde! Jag kommer varmt att rekommendera honom till vänner och bekanta.

Martin Å

Smidig, lyhörd och min erfarenhet är att Henrik springer den extra milen för att göra både säljare och köpare trygga och nöjda. Goda kunskaper om området. Summasumarum. Det slutade över förväntan på sista raden. Vilket förmodligen är det vi alla vill ha ut av en bra mäklare.

Johan K

Riktigt duktig! Rekommenderas starkt

Marina S

Supergood! Very reliable and quick in his answers and organising everything. Professional indeed! Would gladly use him as our mäklare when selling the apartment.

Joachim B

Henrik och hans kollega Ia hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Vasastan under försommaren. Från första möte blev vi bemötta oerhört professionellt, vänligt och med uppvisande av stor kompetens och marknadskoll. Då lägenheten hade vindspotential hade Henrik och Ia en gedigen erfarenhet av liknande objekt som vi såg som viktig. Att dessutom driva affären med två mäklare där båda närvarar under säljprocessen såväl som på visningarna var ett stort plus. Henrik har varit mycket hjälpsam, aktiv och engagerad under hela processen....

Erica A

Jag är jättenöjd med valet av Henrik Ring som fastighetsmäklare och känner att jag har fått seriös och professionell hjälp med försäljningen från början till slut, dvs genom hela föräljningsprocsessen. Henrik är mycket bra på att lyssna in kundens önskemål och behov vilket gör att jag som kund känner förtroende. Henrik tummar inte på detaljer utan är mycket noggrann. Jag kan verkligen rekommendera Henrik Ring!

Hanna B

Trevligt bemötande, påläst, snabb och rak kommunikation. Upplevde att han var säljarens såväl som köparens representant. Seriöst intryck, rekommenderas varmt.

Robert F

Noggrann, kompetent, idog, kunnig

Johan L

Henrik är lyhörd som person. Han har en bred bakgrund. Jag uppfattar honom också som en hungrig säljare med höga ambitioner. Han är engagerad i sina kunder och kommer med goda tips och rekommendationer. Han är kunnig och ser till kundens bästa. Han ser både till säljarens och köparens behov. Han är lyhörd för det tempo säljaren vill hålla i processen och är väldigt flexibel i sin planering. Han är generös med sin tid. Han hör av sig ofta utan att för den delen bli påträngande.

Ragnar S

Jättebra, kunde inte varit mer nöjd.

Lisette O

Jag har sålt min lägenhet via Ia, hon är en väldigt professionell mäklare, mycket trevlig och duktig och jag rekommenderar henne med glädje.

Linnea I gillar detta
Amanda A

Jag skulle rekommendera Henrik till vem som helst. Han är väldigt trevlig, snabb på att återkoppla då något händer i affären och professionell.

Patric P

Henrik överträffade våra förväntningar och hanterade uppdraget utomordentligt bra, från start till mål. Framför allt uppskattade vi Henriks råd och guidening före och under budprocessen. Även köparna lovordade och berömde Henriks insatser, vilket vi anser vara ett bra betyg. Vi kan starkt rekommendera Henrik som mäklare.

Carina J

Henrik var en mycket kompetent och seriös mäklare i våra ögon.

Victor L

Ia är en lyhörd, professionell och erfaren mäklare som har bra känsla för marknaden. Inte rädd för att uttrycka vad som krävs för en lyckad försäljning även om det kan "trampas på ömma tår" vilket i slutändan gynnar säljaren. Ia kommer att göra den där extra ansträngningen som krävs för att hitta en optimal lösning för sin klient - stylingförslag, tidpunkt för visning och finner bred bas av intressenter.

Mirja F

Hon var seg, inge dålig kommunikation, svår att nå.

Camilla H

Vi är nöjda med Oscars, de är snabba och effektiva!!

Jill M

Erik är oerhört professionell, hjälpsam och kunnig. Han är engagerad och ser till såväl säljarens och köparens bästa. Jag kan varmt rekommendera Erik.

Mårten F

Lägenhetsförsäljning Snabb effektiv service- rutiner fanns på plats

Sunny D

Professionellt och korrekt bemötande. Processen har varit smidig rakt igenom.

Johanna C

Profssionell fastighetsmäklare som vi känner oss trygga med som köpare av bostadsrätt.

Ulrika B

Vi upplevde Ia som en mycket bra mäklare och duktig på området. Vi är övertygade om att hon tog hand om spekulanterna på ett mycket bra sätt. Vi upplevde att vi ibland saknade information om läget och nästa steg. Det är viktigt att tänka på att vi som kunder inte ha som vardag att sälja bostäder. Vi är mycket nöjda med genomförd försäljning.

Tommy E

Trevligt och professionellt bemötande vid såväl köp som försäljning av bostadsrätt.

Ann-catrin A

Duktig och trevlig mäklare . Tillmötesgående

Betty B

Professionell trevligt bemötande lättsam

Johann P
Skrev om Oscars Fastighetsmäkleri

Kunnigt, engagerat, kundanpassat - hög servicenivå och goda resultat!

Camilla P

Gerd har varit snabb att återkoppla samtliga frågor som jag haft kring min försäljning.

Emma Ç
Skrev om Oscars Fastighetsmäkleri

Trevlig och kompetent hjälp med försäljningen av min bostadsrätt.

Niclas E

Effektiv säljprocess och ett trevligt bemötande!

Biörn L

Ett utmärkt bemötande. Inköp av en mindre lägenhet på Östermalm för min dotter.