Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, 411 17 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Oss! Här möts du av en kreativ och nytänkande känsla oavsett om du söker en frisör, skönhetssalong eller klinik. Här hos oss finner du allt inom skönhet - inifrån och ut.

Friskvårdsbehandlingar som personlig coaching eller träning, kostrådgivning, helande massage och mycket mer tar hand om dig inifrån. Vi tror att när du mår bra känner du dig också vackrare.

När det är utsidan som behöver få sig ett lyft erbjuder vi allt från klippning, extensions och ögonfransförlängning till botox och effektiv hudvård. Boka en Total Makeover för att få en individualiserad behandlingsplan som uppfyller just dina skönhetsmål!
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 91 kunder tycker om Oss Hår och Skönhetssalong

• 2019-11-21

Marielle I skrev om Oss Hår och Skönhetssalong
    Jag hamnade hos Oss Hår och Skönhet av en slump specifikt för rekommendationer jag hittad online för isättning av Hair Talk. Jag fick en otroligt bra upplevelse med fint och proffsigt bemötande av Jenna, som jag sedan dess glatt har fortsatt gå tillbaka till och jag är så glad att äntligen hittat "min" frisör i Göteborg. Hon och salongen ger en väldigt behaglig och betryggande upplevelse, en familjär hemma-känsla direkt när man kommer innanför dörren! Tack!! Läs mer
  • 2019-11-20

Sara B skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Fräsch och fin salong som ger ett varmt och välkomnande intryck. Går till Patrik för botox och fillers. Vill man få professionella rekommendationer, råd och känna trygghet så ska man gå till honom. Nöjd! Läs mer
  • 2019-11-20

Ulf S skrev om Oss Hår och Skönhetssalong
    Klippt av Jenna , och det blir alltid bra Läs mer
  • 2019-11-19

Camilla A skrev om Oss Hår och Skönhetssalong
    Jag har fått ett mycket bra bemötande av min frisör Jennifer. Jag har hairtalk och färgar håret. Jag upplever en lugn stämning och kunskap. Jennifer ger mig bästa möjliga service och jag är alltid nöjd när jag lämnar salongen. Läs mer
  • 2019-11-12

Patric Axel E skrev om Oss Hår och Skönhetssalong
    Mycket trevlig personal och en mysig atmosfär. Tackar för Rebecca för min fina herrklippning. Läs mer
  • 2019-11-09

Jessica B skrev om Oss Hår och Skönhetssalong
    Satte in hair talk efter konsultation. Det började blöda i huvudet inom några dagar och jag fick gå och sätta om vissa fästen. Trots att jag använde alla hair talks produkter och tog hand om håret blev det extremt tovigt och slet på mitt vanliga hår. Jag betalade ca 8000 kr totalt för att ha håret i 6 veckor. När jag tog ut löshåret hade jag tappat otroligt mycket av mitt vanliga hår. Jag har sagt ovan till salongen som menar på att det bara är min upplevelse att jag tappat mycket av mitt egna hår, vilket är felaktigt, 6 veckor gör inte att jag inte vet hur mycket hår jag har. Helt klart klarade inte mitt hår av hair talks, men det är ju också därför man har konsultation? Att de då gör en professionell håranalys? Rekommenderar ingen att göra extensions på detta ställe. Läs mer
    2019-11-12 Oss Hår och Skönhet svarar Jessica B
    Hejsan Jessica. Det var mycket tråkigt att höra att det blivit så. Vi har varit i kontakt med hairtalk som vi har god och nära kontakt med. Då vi är väldigt måna om våra kunder så är det av stor vikt att du kontaktar oss igen så får du prata med deras tekniker så vi kan följa upp detta. Vi har arbetat med hairtalk i många år och vi har gjort förlängningar på alla möjliga hår. Allt från personer som har förlorat sitt hår efter sjukdom till de som har naturligt tunt hår. Vi har stor erfarenhet av olika märken och tekniker och anledningen till att vi har valt att enbart arbeta med hairtalk är just för att det är det skonsammaste märket på marknaden. Med varma hälsningar Oss
  • 2019-09-04

Emelie L skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Färgning klippning och omsättni g hairtalk. Allt perfekt. Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-09-02

Carina R skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Victoria är fantastisk, superduktig och väldigt trevlig. Läs mer
  • 2019-09-02

Ann-Charlott S skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Känns så tryggt med bästa Jennifer, alltid nöjd! Läs mer
  • 2019-06-01

Therese A skrev om Oss Hår och Skönhetssalong
    Har gjort en micropen kur på salongen & är så himla nöjd. Johanna von Borstel gjorde jobbet, grymt resultat ! Kan inte bli nöjdare.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Ebba Sanna Charlotte W

2019-05-24

Ebba Sanna Charlotte W skrev om Oss Hår och Skönhetssalong
    Superbra service, otroligt proffsig personal och en helt fantastisk salong! Rekommenderar starkt Salong OSS till er som söker det mesta inom skönhet, hudvård och hälsa. Läs mer
  • Jasmine S

2019-04-30

Jasmine S skrev om Oss Hår och Skönhetssalong
    Jätte trevligt och mysig miljö, fint bemötande och trevlig personal. Frisören (traineer) Rebecca är sjukt duktig och rekommenderar henne starkt, lyssnade och gav mig precis det jag bad om!! Kommer gå hit fler gånger. Läs mer
  • 2019-04-18

Britt-Marie J skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Klippning. Bra och lyhörd frisör som gjorde ett omsorgsfullt och lyckat jobb. Positiv upplevelse Läs mer
  • 2019-04-15

Ida J skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Går och vaxar hos Elisabeth. Så otroligt trevlig och snäll. Känns inte ett dugg obekvämt och hon får en att slappna av i en ändå lite konstig situation. Så nöjd!!! Läs mer
  • 2019-01-31

Petter N skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Väldigt nöjd, proffsiga frisörer som verkligen tar sig tid för den extra touchen. Mycket trevlig personal, bra produkter och härliga lokaler! Läs mer
  • 2019-01-11

Marika L skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Perfekt! Jag är supernöjd med mitt hår! Älskar stämningen. Läs mer
  • Shila E

2019-01-05

Shila E skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    De kan ingenting, jag har bokat en tid, när jag har varit på plats hon sa att hon kan inte färga mitt hår och det är vldigt kompliserad, nåt som jag har alldrig hårt tidigare. Bara åkte hem utan att färga håret. Läs mer
    2019-01-05 Oss Hår och Skönhet svarar Shila E
    Hejsan Shila
    Då du själv hade bokat in fel färgbehandling (Ton i ton) så var det alldeles för kort tid för den färgbehandlingen som du sedan begärde på plats (Balayage eller större färgförändring). När det gäller stora färgförändringar krävs det längre tid vilket framgår i beskrivningarna på bokningarna. Med vänliga hälsningar Oss
  • 2018-11-27

Matilda skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Vill tacka Thea för mitt besök, väldigt noggrann och duktig frisör. Läs mer
  • Hampus D

2018-11-24

Hampus D skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Herrklipper mig hos Bianca grym tjej!! Blir alltid bra och oerhört trevligt Läs mer
  • 2018-11-21

Amanda E skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Rekommenderar frisören Bianca! Hon vet exakt vad hon gör och jag har inte kunnat bli mer nöjd med de resultaten jag har fått. Hundra tummar upp! Läs mer
  • Maximilian F

2018-11-21

Maximilian F skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Rekommenderar Bianca, hon är väldigt bra på att hjälpa den som inte riktigt vet vad man vill göra, med sina egna idéer som alltid blir sjukt bra. Läs mer
  • Elizabeth P

2018-11-20

Elizabeth P skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Er massör Daniella var jag så nöjd med. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Vilja Å

2018-11-16

Vilja Å skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Vill rekommendera Bianca! Hon klipper och stylar helt grymt och precis som man vill ha det. Den bästa frisören jag har haft!! Läs mer
  • Emma H

2018-11-15

Emma H skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Jag vill verkligen rekommendera Danijela. Hon är både duktig på sitt jobb men även en super härlig person. Läs mer
  • Mikaela K

2018-11-09

Mikaela K skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Tack för massagen Danijela. Rekommenderar denna tjejen starkt! Återkommer med en ny tid. Läs mer
  • 2018-10-24

Souvisa K skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Utmärkt bemötande och så nöjd med behandlingen! Tusen tack till massageterapeuten Danijela! 🌻 Läs mer
  • Branka T

2018-10-20

Branka T skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Bästa massageterapeut Danijela Olofsson så nöjd. Läs mer
  • Veronica F

2018-10-19

Veronica F skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Danijela är en fantastisk massör som jag rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2018-10-11

Stina L skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Helt underbar salong och mottagande. Har klippt mig hos två olika frisörer, Victoria och Jenna och båda är så himla professionella och tillmötesgående. Rekommenderar detta stället varmt! Läs mer
    Stina L gillar detta
  • 2018-09-19

Sophia E skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Alla är trevliga och så, men man kan inte avboka även om man verkligen behöver samt blir man inte nöjd med sin klippning. Dessutom lade hon till produkter så att det kostade mer i slutändan utan att säga till Läs mer
    2018-09-20 Oss Hår och Skönhet svarar Sophia E
    Hejsan Sophie E

Om du nu inte vart nöjd med din klippning så är det ju kutym och väldigt viktigt att man vänder sig till salongen omgående och reklamerar. Man kan då få det löst med en omklippning eller pengarna tillbaka enligt gällande regler. Vi känner inte igen denna händelsen som du beskriver och inte heller det med extra produkter? Men vi jobbar alltid för en hög kundnöjdhet och vill verkligen möta upp då vi är väldigt måna om våra kunder och att ni skall vara nöjda. Det är därför jätteviktigt att du hör av dig omgående till oss på telefon 031 – 711 02 30. Du nämner även att man inte kan göra avbokningar hos oss vilket är väldigt konstigt. Att göra avbokningar är lika lätt som att boka. Men det ligger på dig själv som kund att se till att det utförs senast 24 tim innan behandlingstiden. Avbokningar gör man antingen på hemsidan www.salongoss.se eller via bokadirekt om man bokat där eller via vår telefon 031 - 711 02 30 och funkar detta inte så har vi till och med direktiv om att man kan maila info@salongoss.se.
    Med varma hälsningar Oss Hår och Skönhetssalong :)
  • 2018-06-04

Linda B skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Toppen, bästa ansiktsbehandling man kan få :) Läs mer
  • 2018-05-28

Sofie P skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Klippte mig hos Veronica. Bad henne om att ljusa upp mitt hår lite men för övrigt fick hon göra precis som hon ville.
    Har aldrig känt mig såhär nöjd!! Kommer garanterat tillbaka och rekommenderar alla till att gå hit Läs mer
  • 2018-05-25

Fredrik A skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Jennifer är grym! Top notch! 👌 Läs mer
  • 2018-05-25

Johanna L skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Supernöjd med både färg av utväxt och isättning och omsättning av mina Hairtalk Extensions. Proffsig och trevlig personal, man känner sig ompysslad och i goda händer. Läs mer
  • 2018-05-24

Mihaela I skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Jag klipper mig hos Helena. Det är verkligen den bästa frisören jag har haft. Underbar upplevelse! Läs mer
  • 2018-05-04

Jenna E skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Eleven Rebecca är så duktig! Jag är så nöjd med mina slingor och klippning! Tusen tack! Läs mer
  • 2018-04-10

Amina P skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Väldigt trevligt bemötande och bästa möjliga servicen! Läs mer
  • 2018-02-12

Nasim L skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Bemötandet är väldigt bra. Bianca lyssnar väldigt bra på vad man vill ha. Om det är en sak som kan förbättras är lite mer tips och konsultation från deras sida. Läs mer
  • 2018-02-12

Robert J skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Stans bästa idrottsmassage. Är som en ny människa efter varje gång Läs mer

Emma O skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Toppen salong med superbra hjälp! Väldigt trevliga och supermysig lokal! Läs mer

Tobias A skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Mycket duktig frisör där man alltid är nöjd med resultatet! Läs mer
  • Julia E

2018-02-11

Julia E skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Helena på Oss är den bästa frisör jag provat hittills i Göreborg, därför är hon ett självklart val när jag ska fixa håret :) Läs mer

Gun-britt P skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Bemötandet brukar vara vänligt och välkomnande.

Är nöjd med resultatet; upplever noggrannhet.

God hjälp att välja produkter för hemmabruk.

Betyget: Mycket gott. Läs mer
  • 2018-01-11

Carolin K skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Rekomenderas varmt ⭐️ Har klippt mig hos Veronika under flera år och är alltid lika nöjd. Läs mer
  • 2018-01-10

Wilma E skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Varit hos Veronica flera gånger nu, alltid lika nöjd! Läs mer
  • Matilda E

Matilda E skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Varit hos Veronica på salong oss och både färgat och klippt mig. Måste verkligen rekommendera henne! Blev precis som jag tänkt mig om inte ännu bättre, det märktes att hon hade erfarenhet inom yrket. Läs mer
  • 2018-01-10

Jonas E skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Veronica är min absoluta favoritfrisör! Jag blir alltid jättenöjd. Arbetar dessutom i en mycket trevlig salong. Läs mer
  • Roger A

Roger A skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Går alltid till min egen frisör Veronica. Blir alltid nöjd. Läs mer
  • Eva-Lena A

Eva-Lena A skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Var hos Veronica för en tid sedan och är jättenöjd, lovar att återkomma Läs mer
  • 2017-12-23

Anton H skrev om Frisör & Barberare en del av Oss Hår och Skönhetssalong
    Besökte Veronica för ett tag sen, blev väldigt nöjd och kan starkt rekommendera henne, 5/5! Läs mer

Västra Hamngatan 13A, 411 17 Göteborg