Frisör Västra Götaland Göteborg Oss Hår och Skönhetssalong Skönhetsvård & Klinikbehandlingar
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Skönhetsvård & Klinikbehandlingar
en del av Oss Hår och Skönhetssalong

Läs vad 25 kunder tycker om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar

• Amina P skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong

2018-04-10

Väldigt trevligt bemötande och bästa möjliga servicen! Läs mer
    Oss Hår o gillar detta
  • Robert J skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong

2018-02-12

Stans bästa idrottsmassage. Är som en ny människa efter varje gång Läs mer
  • Rebecca H
    Rebecca H skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong

2017-12-08

Lärde känna Sanna för några år sen när hon precis startat sin verksamhet och redan då var hon en stjärna! Så otrolig duktig och lika nöjd varje gång hon fixar mina naglar :) Perfektion på hög nivå. Läs mer
  • Emma B skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong

2017-12-05

Sanna har fixat mina naglar och jag är helnöjd, grym på naglar! Kommer absolut komma tillbaka! Läs mer
  • Julia B
    Julia B skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong

2017-12-05

Jag älskar Sanna som gör naglar som ingen annan! Har alltid gått hon henne och kommer aldrig sluta! Världens bästa nagelteknolog. ❤️ Läs mer
  • Hannah H skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong

2017-12-04

Älskar OSS salong! Kan varmt rekommendera Sanna som gör naglar. Alltid lika nöjd! Läs mer
  • Jonna B
    Jonna B skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong

2017-12-04

Så härlig personal! Sanna är helt klar bästa nageltjejen eeevvver!! Läs mer
  • Diana W skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong

2017-12-04

Jag gör flera behandlingar hos OSS och vill varmt rekommendera Salongen för deras varma bemötande, trygghet, kvalité och smak! Mycket bra!!! Tack Sanna för bästa klassiskt snygga naglar och Patric för (anti gravity) Johanna för vackert smile & hy och Danijela för vax/massage och alla fantastiska frisörer som är så duktiga & alltid är goa & glada🖤 Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong

2017-12-04

Tack Sanna! Alltid trevlig, go och glad ett så gott bemötande. Jag är alltid så nöjd. Du är bara bäst😘 Läs mer
  • Biljana T
    Biljana T skrev om Skönhetsvård & Klinikbehandlingar en del av Oss Hår och Skönhetssalong

2017-11-14

Grymt trevliga och professionella. Massageterapeuten Danijela Olofsson är otroligt duktig och inkännande. Läs mer