Ostara Produktion

Västberga allé 1A, 126 30 Västberga — Visa karta

4.3 i betyg av av 6 omdömen
Vi startade Ostara Produktion eftersom vi fann byggmarknaden snårig, med mycket onödigt krångel och alldeles för höga priser. Vårt mål är istället att kunna erbjuda en transparent byggservice med fasta priser - helt anpassad efter dina önskemål.

Bland våra tjänster hittar du takomläggning, måleri, snickeri, golvvärme och köksrenovering. Vi utför även totalentreprenad. Vi jobbar i hela Mälardalen men framför allt i Stockholm. Besök vår hemsida för att använda vår kostnadskalkylator eller kontakta oss på telefon så diskuterar vi fram en lösning!

Läs vad 6 kunder tycker om Ostara Produktion

• 2017-06-09

Marianne L skrev om Ostara Produktion
    Det har i stort varit bra! Jag är nöjd med resultatet men det blev en del förseningar-från utlovade tre veckor till fem-delvis på grund av sena leveranser av material och inredning men det var också utlovade åtgärder som dröjde några dagar som elektriska kopplingar i kök och badrum. Jag uppskattade inte heller att ha pågående hantverksinsatser sent på kvällar och helger vilket störde både återhämtning och det arbete som jag måste slutföra kvällstid. Detta hade jag påpekat inför renoveringen. Läs mer
    Köksspecialisten i Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Höll vad de lovade. Arbetade snabbt och proffsigt. Väldigt nöjda med resultatet. Även bra på att kommunicera innan arbetet, så vi fick snabb"
    Micaela B
  • 2016-08-15

Andreas M skrev om Ostara Produktion
    Över förväntan.

Vi har gjort om ett badrum där förmannen var mycket tillmötesgående och inlyssnande. Vi anlitade även dem för ett annat projekt.

De problem som uppstod togs upp direkt och vi fick förslag på hur vi skulle lösa dem inom tids-, och kostnadsramar. Läs mer
  • 2016-08-11

Jan-olof J skrev om Ostara Produktion
    Tog kontakt med Ostara för att byta hela yttertaket(pannor/takstolar/undertak) och även höja innertaket till nocken. Ostara kom på utsatt tid och vi fick vår offert enl tidplan. Ostara arbetade snabbt och bra, kom med bra synpunkter innan arbetet satte igång och även under hela arbetes gång. Resultat blev mycket bra och vi är väldigt nöjda med Ostara, kommer säkert anlita Ostara för vår kommande badrums renovering. Höll tidplanen nästan det skiljde på någon dag bara, men det var ett stort jobb. Efter några veckor hittade vi några små saker vi inte var riktigt nöjda med, dessa åtgärdades direkt av Ostara. Ett samtal så det fixat. Även kostnaden höll sig inom vår offert. Bra företag att anlita :-) Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 115 omdömen
    Badge2020
    "Vi anlitade M5 för renovering av både kök och badrum och har känt oss mycket nöjda från start! M5 har varit väldigt lyhörda när vi stött på"
    Rebecka P
  • 2016-08-10

Jan Christian F skrev om Ostara Produktion
    Köksrenovering. Rivning och bortforsling av gammalt kök, installation av nytt IKEA-kök inkl vitvaror. Viss bearbetning av vägg och skåp.

Bra kontakt och förtroendeingivande i förberedelserna för renoveringen. Under själva installationen var kommunikationen bristande mellan ansvarig och de hantverkare som genomförde vilket resulterade i att en del saker fick göras om, vilket iofs inte var något problem och utan extra kostnad. Läs mer
  • 2016-08-09

Ellen P skrev om Ostara Produktion
    Genomgående bra vid alla kontakter. Projektledare noggrann och påläst. Läs mer
    LPT Construction AB
    4.3 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä"
  • 2016-08-09

Mikael P skrev om Ostara Produktion
    Bra arbete.
    Lätta att ha o göra med Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Joanna E Joanna E tycker:
“PJ har lagt in fiskbensparkett...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte