Ostara Produktion

Västberga allé 1A, 126 30 Västberga — Visa karta

Vi startade Ostara Produktion mot bakgrund över att vi fann byggmarknaden snårig, med mycket onödigt krångel och för höga priser. Vårt mål är istället att kunna erbjuda en transparent byggservice med fasta priser och anpassat efter era önskemål.

Läs vad 5 kunder tycker om Ostara Produktion

• Andreas M
    Andreas M skrev om Ostara Produktion
    Över förväntan.

Vi har gjort om ett badrum där förmannen var mycket tillmötesgående och inlyssnande. Vi anlitade även dem för ett annat projekt.

De problem som uppstod togs upp direkt och vi fick förslag på hur vi skulle lösa dem inom tids-, och kostnadsramar.
  • Jan-olof J
    Jan-olof J skrev om Ostara Produktion
    Tog kontakt med Ostara för att byta hela yttertaket(pannor/takstolar/undertak) och även höja innertaket till nocken. Ostara kom på utsatt tid och vi fick vår offert enl tidplan. Ostara arbetade snabbt och bra, kom med bra synpunkter innan arbetet satte igång och även under hela arbetes gång. Resultat blev mycket bra och vi är väldigt nöjda med Ostara, kommer säkert anlita Ostara för vår kommande badrums renovering. Höll tidplanen nästan det skiljde på någon dag bara, men det var ett stort jobb. Efter några veckor hittade vi några små saker vi inte var riktigt nöjda med, dessa åtgärdades direkt av Ostara. Ett samtal så det fixat. Även kostnaden höll sig inom vår offert. Bra företag att anlita :-)
  • Jan Christian F
    Jan Christian F skrev om Ostara Produktion
    Köksrenovering. Rivning och bortforsling av gammalt kök, installation av nytt IKEA-kök inkl vitvaror. Viss bearbetning av vägg och skåp.

Bra kontakt och förtroendeingivande i förberedelserna för renoveringen. Under själva installationen var kommunikationen bristande mellan ansvarig och de hantverkare som genomförde vilket resulterade i att en del saker fick göras om, vilket iofs inte var något problem och utan extra kostnad.
  • Ellen P
    Ellen P skrev om Ostara Produktion
    Genomgående bra vid alla kontakter. Projektledare noggrann och påläst.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Ostara Produktion