Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Välkommen till Östersunds och Krokoms Begravningsbyrå! Att begrava en anhörig kan vara tufft och detta är vi väl medvetna om. Därför ser vi på Östersunds och Krokoms Begravningsbyrå till att guida dig på vägen mot en minnesvärd begravning. Vi hjälper dig att planera allt från ceremoni, begravningsform, gravplats, musik och...

87 omdömen om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Ingemar H
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Jag fick ett bra bemötande och god hjälp med det jag sökte

Magnus P
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Bra bemötning och trevliga. Proffesionella.

Ulrik R
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Värdigt och vänligt. Det var en stor hjälp under en tung och sorglig tid

Lena O
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Mycket bra bemötande när min mamma avled-från att hon blev hämtad på boendet till själva begravningen. Nu återstår bouppteckning som dom också hjälper till med.

Rickard B
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Begravning och vissa tjänster i samband med det. Bra och trevligt bemötande vid alla kontakter och möten. Jag upplevde att jag fick bra och positiv hjälp och mötte väl de förväntningar jag hade på förväntad hjälp från begravningsbyrån.

Helen H
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Mycket professionellt och inkännande bemötande, Tobias var verkligen hjälpsam, lugn ordnade allt så bra i kyrkan och följde upp både under begravningsdagen och efter. Lämnade inget åt slumpen. Tack!

Hans P
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Bra bemötande. Professionellt genomförande av köpta tjänster. Dock kan prissättningen på vissa tjänster synes vara i högsta laget, Sammanfattningsvis har förväntningarna infriats.

Erika S
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Empatiska och proffsiga. Mammas begravning blev så fin och vi fick bra vägledning genom den svåra processen.

Eva H
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Det är alltid snabba beslut som gäller när någon går bort och det är bra med stöd av en begravningsbyrå. Jag tycker att Östersunds Begravningsbyrå givit lagom mycket stöd och inte omvandlat ceremonin till något kravfyllt och prestationsinriktat, som det gärna kan bli i dagens samhälle.

Erik W
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Begravning och bouppteckning efter min mor. Hämtning efter fars död och transport till krematoriet. Avser också att anlita dem för fars bouppteckning.

Mats A
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Köpte ett begravnings uppdrag. Blev mycket väl bemött. Jättebra hjälp. Jag tycker att östersunds begravnimgsbyrå levde upp till mina förväntningar. Rekommenderar dom gärna till andra.

Eva H
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Vi beställde en begravning och fick service och en fin begravning, som man kan förvänta sig.

Margareta Englund L
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Trevligt bemötande och klara besked. Tack!

Tomas O
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Bra avspänt och ett fint bemötande av alla inblandade.

Ola N
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Levde upp till mina förväntningar Har fungerat bra

Christer K
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Lugnt, trevligt bemötande och bra hjälp med planering av mammas begravning. Företaget motsvarade helt mina förväntningar.

Carola J
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

En av de viktigaste kontakterna i samband med en kär anhörigs bortgång och där mitt möte med Märeth Steen, blev totalt optimalt! Lugn, lyhörd, professionell och en kontakt jag varmt kan rekommendera. Mitt ödmjuka tack❤️ Carola Johansson

Brita E
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Min pappas begravning, bemötandet var toppen och förstående fick den hjälp vi behövde.

Klas-Göran J
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Vi blev väldigt väl bemötta när vi kom för att beställa en begravning av min hustru (kremering). Våra förväntningar blev så som vi hade förväntat oss med andra ord en väldigt fin sista stund. Absolut levde Östersunds Begravningsbyrå upp till våra förväntningar. Därför kan vi varmt rekommendera Östersunds Begravningsbyrå, dom ordnade till och med så att vi fick ett strålande väder, med sol och klarblå himmel dock kylslaget.

Per-Ola W
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Jag har en positiv erfarenhet av Östersunds Begravningsbyrå. I det utsatta läget som sörjande har jag upplevt vår handläggare som stödjande. Hon hjälpte att göra avskedet av vår far en vacker och minnesvärd upplevelse.

Seth W
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

utmärkt bemötande och bra information. beställde allt till begravningen som behövdes. bodelning är ej klar än det tar sin tid för att ska bli rätt. jag är nöjd med allt och mina bröder också.

Susanne E
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Så professionella människor. De ordnade allt på bästa sätt kring min pappas begravning och bouppteckning. Då jag aldrig själv tagit hand om ett dödsbo så fanns de där för mig. Det var bara att ringa om jag funderade på något.

Tord L
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Transport , Kista och Begravning. Bra Bemötande . Fick hjälp med det jag behövde . ett helt ok bemötande .

Marianne Å
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Allt gick väldigt smidigt, bra bemötande.

Ann-charlotte H
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Proffsigt och empatiskt. Snabb hjälp även på en helg.

Ann-margreth W
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Rådgivning och hjälp inför en begravning. Fint bemötande förtroendeingivande. Bli lyssnad på, man kan komma med egna förslag, ingen känsla av att bli "påtvingad", vilket väl motsvarade våra förväntningar.

Ann O
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Fint stöd- omtänksamt och gjorde det praktiska lättare för oss.

Jan-erik J
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Köpte begravningstjänst för min maka. Blev mycket väl bemött av företaget, oerhört duktiga och tillmötesgående. Hjälpsamma i alla lägen och proffsiga. Stort tack! Rekommenderar stärkt Östersunds Begravningsbyrå.

Alice E
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Anlitade för borgerlig begravning och jag blev utmärkt bemött. De förväntningar jag hade om en fin begravning uppfylldes med utmärkt resultat.

Jennie L
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Lättsamma, trevlig personal, flexibla . Bara positivt att säga om dem.

Ingegerd T
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Anlitade Östersunds Begravningsbyrå för hjälp med begravning och bouppteckning. Med stor värdighet och kunnande. Hjälp och råd inför begravning som jag ej kände till. Mina förväntningar uppfylldes till stor belåtenhet av deras proffsighet och bemötande. Rekommenderar gärna Östersunds Begravningsbyrå vid behov.

Eva S
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Jag har köpt begravningstjänster och fått bra hjälp om än lite omständiga

Elisabeth S
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Väldigt bra bemötande och bra service.

Peter A
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Det var i samband med min pappas dödsfall som jag kom i kontakt med Östersunds begravningsbyrå. Fick bra mottagande och professionellt upplagt möte och genomgång. Företaget kommer även hjälpa till med bouppteckningen, bra att kunna samla allt på ett och samma ställe.

Ingrid R
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Tydlig och strukturerad information om vad som händer och i vilken ordning osv. Bra bemötande, lugn saklig personal (inget hm,hm)

Anna-Lisa E
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Jag köpte hela paketet och det levererades också till full belåtenhet..Jag vet inte om jag fattat fel, men jag trodde att det skulle följa med en bild på kistan med blommor i minnespärmen. Det var synd att det inte blev så. I min mans minnespärm finns det ett så fint kort med. Det förstärker händelsen så otroligt mycket. Nu tog vi ju kort själva också, men inte lika bra.. Tack ändå Det blev bra. / mvh Anna-Lisa Eliasson

Eleonore G
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Jag beställde en direktkremering . Jag skulle inte ha någon urneddsättnig eller begravningsakt.Jag fick en bra förklaring vad detta innebar. Vänlig och delaktigt bemötande. De förväntningar jag hade blev tillgodosedda.

Ingegerd R
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Mycket nöjd med bemötandet av Märeth Steen och Tobias Andersson. PGA coronaviruset blev inte min brors begravning som jag önskat men jag har känt att ni lyssnat och gjort att allt skulle bli så bra som möjligt ändå.

Marie T
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Våran kontakt är mycket trevlig, tillmötesgående och proffersionel, hon gav oss tips hur man kan göra i dessa tider av covid och ändå den sorg vi har. Det var min bortgångne mor som ville vi skulle anlita denna byrå. Känner oss mycket nöjda med vår kontakt.

Olof E
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Ja det var ok, men svårt i situationen som det är. Ett svårt jobb och kostar ändå rätt mkt. De tog väl hand om oss och vid begravningen 👍

Maria-kristina B
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Östersunds Begravningsbyrå ordnade min mammas begravning. Jag blev mycket väl bemött, kontaktpersonen tog sig tid och var väldigt noggrann. Företaget levde väl upp till mina förväntningar. Det enda som jag tycker borde ingå är precis som Fonus har, en fin bok med bilder av begravningen och där det även står att läsa om att mista någon, om sorgen o.s.v. Det skulle ytterligare höja Östersunds Begravningsbyrås omdöme och värdet på begravningen.

Marita Ö
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Jag köpte begravning, dödsannons, tackannons, officiant samt bouppteckning. Maria som hanterade begravning och annonser var vänlig, tillmötesgående och effektiv men framför allt var hon rådgivande och hade koll på allt. Bättre officianter än den vi erbjöds kunde vi inte önska, supernöjd. Bouppteckning har ännu bara startat men kontakten med Tobias har varit utmärkt.

Annika G
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Mycket bra bemötande. De tog hand om det vi själva inte kunde i samband med begravning. De utförde precis det vi önskade få hjälp med. Försökte inte sälja dyrare produkter än de vi ville ha, utan visade på det vi efterfrågade.

Iréne M
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

I det läge jag var och är så behöver jag en professionell ” hand/händer som stöder mig nu och det får jag av Östersunds begravningsbyrå.

Göran M
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Begravningstjänst och bouppteckning. Mycket bra hanterat och med fint personligt bemötande. Utmärkt dokumentation.

Lars E
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Jag tycker allt fungerade som det ska

Lisa N
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Jag kan bara säga att vi är så nöjda med denna begravningsbyrå. Det sköttes med professionalism och vördnad ända från att man hämtade min mor till begravningen. Den blev ett fint minne för oss alla. Har bara goda vits ord till de medarbetare som var oss behjälpliga.

Anki E
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Begravning av min mamma Jätteproffsiga! Infriade alla mina förväntningar och jag blev mycket bra bemött i en känslig tid.

Eva-Maj H
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Begravning för min make. Bemötandet har varit proffsigt och ändå medkännande i vår sorg. har haft så många frågor och alltid kunnat få snabba svar vilket betyder så mycket när man är omtumlad av sorg. så mycket tack från familjen Henriksson

Kent R
Skrev om Östersunds Begravningsbyrå Östersund

Mycket nöjd med bemötande och begravning. Fick hjälp med allt 😀