Alla kategorier Telekommunikation Stockholms län Stockholm Södermalm Ownit Broadband AB

Ownit Broadband AB

Katarinavägen 15, 116 45 Stockholm — Visa karta

Företag inom telekommunikation nära Ownit Broadband AB:

Hästholmsvägen 28, NACKA
Genom att vara snabba i vår service, proaktiva i vår relation och unika i vårt e... Läs mer ›
Stig J:
Jag, Vi, är såå nöjda med ER, alltid snabbt svar när man ringer till Er och får då svar på fråga man ställer.Vi kan bara ge Er många ++++++ ...

Läs vad 6 kunder tycker om Ownit Broadband AB

• Mr M
    Mr M skrev om Ownit Broadband AB
    Ringer och försäker att sälja in bredband till mitt företag. Säljaren är teknisk okunning och har svårt att återkoppla med svaren på mina tekniska frågor. Han återkopplar, men bara för att fråga om det blir affär?!?
  • Karin H
    Karin H skrev om Ownit Broadband AB
    Jag är inte kund hos Ownit men drabbad av dem

I måndags, 16 jan 2012 21.58.35, skickade jag ett mail till en person som bor i ett hus med Ownit som bredbandsleverantör och hon använder deras mail (namn@ownit.nu)
    Jag har inte fått något svar och börjat bli lite sur - men uppenbarligen på fel person

I dag, lö 21 jan 2012 22.48.50, 5 dygn senare kommer ett meddelande från MAILER-DAEMON@ownit.nu (Mail Delivery System) att de inte kunnat leverera meddelandet på grund av "temporary failure"
    I meddelandet framgår vidare att de (Ownit) mottagit mitt meddelande Arrival-Date: Mon, 16 Jan 2012 21:58:45

Ownit väntar alltså i 5 dygn innan de ger en vink om att det är problem. 5 dygn!
    Det hade varit bättre att de inte tagit emot meddelandet för så hade jag fått meddelande fr¨n min leverantör efter 4 timmar att det inte gått att leverera men att de fortsätter att försöka, och med det vetat att det fanns problem
  • Fred T
    Fred T skrev om Ownit Broadband AB
    Företaget har nog vuxit alldeles för snabbt! Vår BR har Ownit och vi har bara problem. Tv-bilden hackar, bryts eller stoppar upp helt.
  • Lena
    Lena skrev om Ownit Broadband AB
    Ownit räddade mig och min karriär! De har varit otroligt noga med kundsupporten, både mejlvägen och sena kvällar(!): utmärkt service!

Vilken jag kan ej säga om Comhems prestation - otroligt knäpp telefonkösystem, tydligen även tar de betald för tiden man står i kön till de. Klarade ej installera bredband på 2 veckor på grund av att säljpersonal lyssnar ej på mera komplicerade fall.
  • Robin C
    Robin C skrev om Ownit Broadband AB
    Ownit är den första internetleverantören som jag på riktigt har varit 100% nöjd med från start. Under de tre år som jag haft Ownit som ISP har de varit otroligt stabila, uppkopplingen har alltid fungerat utan problem och de få gånger jag behövt kontakta kundtjänst har bemötandet varit fantastiskt. Rekommenderas varmt!
  • Frans I
    Frans I skrev om Ownit Broadband AB
    Jag har haft ownit som bredbandsleverantör i många år nu via fastighetsnät. Ownit har en mycket sund företagsfilosofi och som både bredbandsanvändare och representant för en fastighetsägare (bostadsrättsförening) har kontakten med Ownit alltid fungerat bra. När det gäller pris/prestanda har jag inte sett något som ligger i närheten av deras alternativ. Jag har 100/100 Mbit, föreningen har kollektiv anslutning till alla lägenheter och priset ingår i avgiften till föreningen.

Katarinavägen 15, 116 45 Stockholm